SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:19 schreef golfer het volgende:
Wat een enorme drukte daar op woensdagavonden in die foodmarket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enorme drukte daar op woensdagavonden in die foodmarket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
Jammer. Wat mij betreft de verkeerde kandidaat naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Wat mij betreft de verkeerde kandidaat naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Wat mij betreft de verkeerde kandidaat naar huis.En dat is ook juist het eerlijke van deze wedstrijd. Is je dish het slechst, dan lig je eruit. En deze kandidaat was ook gewoon het slechst. Ook niet goed bezig geweest met bieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net de ei/nutella cake gemaakt voor vanavond bij de bbq (het regentquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb die hele masterclass maar weer overgeslagen toen aangekondigd werd dat het helemaal over desserts zou gaan.
Daar heb ik nog steeds niks mee.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:30 schreef dude1986 het volgende:
Eliminatie vandaag enPrima uitkomst, het moet gaan om wat op het bord ligt, niet om wat er eerder is gepresteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een enorme drukte daar op woensdagavonden in die foodmarket.Ik ben nog steeds niet zo onder de indruk van Sarah. Ze kan wel goed koken, maar mijn favoriet is het niet. Ik heb momenteel niet echt een favoriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
[ Bericht 0% gewijzigd door Sorella op 09-06-2014 17:22:05 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |