Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Was pas voor de vijftiende keer in beeld. Als je echt de nieuwe beelden alleen telde, kwam je denk ik tot nog geen 20 minuten per aflevering..quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef imikethat het volgende:
Het gaat goed met het afvallen sprak hij de wijze woorden terwijl hij een broodje frikandel naar binnen werkte.
Fixed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was pas voor de vijftiende keer in beeld. Als je echt de nieuwe beelden alleen telde, kwam je denk ik tot nog geen 20 minuten per aflevering..
Dat las ik hier wel. Waar valt dat aan te merken dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:30 schreef MissJ het volgende:
WTF, wat een abrupt einde ineens? Was dit de laatste aflevering van dit seizoen?
heb het ook hier gelezen.. maar omdat het einde van deze aflevering zo abrupt was en niet even met een soort van goede afsluiting, had ik zoiets van "huh, en dit was het dus, WTF?"quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat las ik hier wel. Waar valt dat aan te merken dan?
Ik neem aan dat ze zoiets wel zullen aangeven in het programma. Maar goed, mocht er volgende week maandag geen aflevering zijn dan weten we ook weer genoeg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb het ook hier gelezen.. maar omdat het einde van deze aflevering zo abrupt was en niet even met een soort van goede afsluiting, had ik zoiets van "huh, en dit was het dus, WTF?"
welkom bij rtl5quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb het ook hier gelezen.. maar omdat het einde van deze aflevering zo abrupt was en niet even met een soort van goede afsluiting, had ik zoiets van "huh, en dit was het dus, WTF?"
Komt een of ander programma over pesten op ipv ihhnngquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zoiets wel zullen aangeven in het programma. Maar goed, mocht er volgende week maandag geen aflevering zijn dan weten we ook weer genoeg.
Kijk eens aanquote:Op woensdag 23 april 2014 00:09 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Komt een of ander programma over pesten op ipv ihhnng
Ze noemt je op fb haar grote vriend oid. Zou ze niet doen als je haar neukertje (of meer) was.quote:
Je hebt een feest gegeven voor 1200 man waar het erg druk was na twaalven zei je, je bent bezig met afvallen, geniet van de media aandacht want mensen kennen je, je bent bezig met salsa dansen, wat is dan nu het probleem om een chick te regelen?quote:
Exotische liefde, maandagavond SBS.. Vergelijkbaar met FRWL. Probeer vooral ook seizoen 1 terug te kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef TheArt het volgende:
Dit programma en FRWL voorbij. Wat moet ik nu op mijn maandagavondWeet iemand nog zo'n kansloos programma waar je heel hard om kan lachen?
Ik kreeg er wel honger vanquote:Op woensdag 23 april 2014 00:25 schreef blow... het volgende:
Trouwens ik vond dat chinees van rob en zn date wel een beetje ongemakkelijk![]()
Ga dat gezellig met zn 2en halen joh
Er wordt hoogstens 5 dagen gefilmd.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Marc is een acteur. Ben ik van overtuigd. Leuke verhaallijn en de huurauto is het gilette pro klassement en de toto van dit programma. Of gelooft er iemand werkelijk dat hij zolang in een huurauto rijdt?
Dat had hij toch ook niet bedacht....quote:Op woensdag 23 april 2014 00:25 schreef blow... het volgende:
Trouwens ik vond dat chinees van rob en zn date wel een beetje ongemakkelijk![]()
Ga dat gezellig met zn 2en halen joh
Welke situatie?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Marcel, mag je nu eindelijk open zijn over de huidige situatie???
Er is geen huidige situatie, hij moet zijn derde date met Karin nog plannenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Marcel, mag je nu eindelijk open zijn over de huidige situatie???
Ik denk dat alleen Ewout haar contactgegevens hadquote:Op woensdag 23 april 2014 23:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Er is geen huidige situatie, hij moet zijn derde date met Karin nog plannen
Nopequote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Ewout haar contactgegevens had
Tuurlijk niet, iedereen kan elkaar toch gewoon terugvinden op Facebook tegenwoordig?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Ewout haar contactgegevens had
Volgens mij heeft die kerel een eigen harem en neukt elke minuut van de dag. Puur een acteur om het programma naar een hoger niveau te tillen.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Marc
Dat slikje ook telkens nadat hij een zin gezegd heeft.
Echt een gladnek.
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:02 schreef Metalfreak het volgende:
Zometeen zien we hem nog terug in Adam zoekt Eva
zie je hem ineens omdraaien als hij Eva tegemoet loopt omdat ze te dik isquote:Op donderdag 24 april 2014 09:02 schreef Metalfreak het volgende:
Ben je er zeker van dat je marc in zijn volle glorie daar in wil zien?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:02 schreef Metalfreak het volgende:
[Edit]quote:Op donderdag 24 april 2014 12:59 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben je er zeker van dat je marc in zijn volle glorie daar in wil zien?
Dan gaat hij vast proberen de auteurs Linda en Veronique te versieren.quote:
Iddquote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef Burdie het volgende:
Karin zat steeds te hinten naar verkering met je.
Plausibel. Ik zeg gewoon, plausibel.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zie je hem ineens omdraaien als hij Eva tegemoet loopt omdat ze te dik is
Wegrennen: "nee, dit is niet wat ik wilquote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat jullie nu een kusje uitwiselen of nietquote:
Lijkt me best plausibel.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:54 schreef Tha_Duck het volgende:
Ofwel, of er een serieus vervolg komt. Want dat zou tof zijn!
inderdaad, maar het leek alsof Marcel daar niet zoveel zin in had.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
Dus de volgende keer moet jij eig vragen.
Of anders hinten, dan kopt zij hem wel in!
Ik denk dat hij he tniet doorhad / durfdequote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
inderdaad, maar het leek alsof Marcel daar niet zoveel zin in had.
Het eerste, en in alle eerlijkehid weet ik geeneens of het iets wordt tussen ons twee.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij he tniet doorhad / durfde
Waar twijfel je aan?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Het eerste, en in alle eerlijkehid weet ik geeneens of het iets wordt tussen ons twee.
Kijk eens aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Het eerste, en in alle eerlijkehid weet ik geeneens of het iets wordt tussen ons twee.
Ik hou die dingen liever tussen mij en Karin, plus de afstand tussen Oss en Zwolle zit mij in mijn maag.quote:
Ik ben kieskeurig en ze moeten voor me vallen hoe ik ben en niet omdat ik bekend ben.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Je hebt een feest gegeven voor 1200 man waar het erg druk was na twaalven zei je, je bent bezig met afvallen, geniet van de media aandacht want mensen kennen je, je bent bezig met salsa dansen, wat is dan nu het probleem om een chick te regelen?
Topquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik hou die dingen liever tussen mij en Karin, plus de afstand tussen Oss en Zwolle zit mij in mijn maag.
Gefeliciteerd! Niet jalena toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig en ze moeten voor me vallen hoe ik ben en niet omdat ik bekend ben.
Ik heb sinds gisteren een vriendin.
[..]
1.5 uur met de trein, valt wel mee toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik hou die dingen liever tussen mij en Karin, plus de afstand tussen Oss en Zwolle zit mij in mijn maag.
Die bekendheid moet de titel van het programma wel kunnen verhelpen, of wilde je puur voor de lange termijn een relatie?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig en ze moeten voor me vallen hoe ik ben en niet omdat ik bekend ben.
Pics van je vriendin!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
[..]
utopiaquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef TheArt het volgende:
Dit programma en FRWL voorbij. Wat moet ik nu op mijn maandagavondWeet iemand nog zo'n kansloos programma waar je heel hard om kan lachen?
Nee Jalena heeft al een tijdje een vriend die ik voor haar heb geregeld btw xDquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Niet jalena toch?Al geneukt?
Tot nu toe bevalt het meisje me wel waar ik mee ben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:09 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die bekendheid moet de titel van het programma wel kunnen verhelpen, of wilde je puur voor de lange termijn een relatie?
Uhm neequote:
helemaal pissed off, lolquote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mail haar dit topic.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Nee Jalena heeft al een tijdje een vriend die ik voor haar heb geregeld btw xD
[..]
Tot nu toe bevalt het meisje me wel waar ik mee ben.
Zo lang mij gevoelens voor haar blijven zie ik mezelf wel een tijdje bij der ja zo niet "Hoppa next" XD
[..]
Uhm nee
Gefeliciteerd man! Gedraag je hequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
[..]
Al een BJ gehad dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Je bent nu naar excuses aan het zoeken. 't Is nog geen 2 uur met de trein! Er zijn mensen die zelfs voor hun werk nog verder moeten reizen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
De afstand tussen Oss en Zwolle zit mij in mijn maag.
En omdat andere mensen ons een leuk koppel vinden moet ik en relatie met haar beginen? Wat als ik niks meer dan vriendschap voor haar voel?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:03 schreef thabit het volgende:
[..]
Je bent nu naar excuses aan het zoeken. 't Is nog geen 2 uur met de trein! Er zijn mensen die zelfs voor hun werk nog verder moeten reizen.
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
En omdat andere mensen ons een leuk koppel vinden moet ik en relatie met haar beginen? Wat als ik niks meer dan vriendschap voor haar voel?
En heb je enig idee hoe naar het die druk voelt.
Dat lijkt me inderdaad een betere reden dan de zogenaamd grote afstand.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Wat als ik niks meer dan vriendschap voor haar voel?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 06:11 schreef klabbakus het volgende:
[..]
en dan voortijdig met z'n Bo-rent boot wegvaren
Waarom was je dan zo verbaasd/teleurgesteld toen ze je dat vertelde, of moest je dat spelen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
D'ohquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:22 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Waarom was je dan zo verbaasd/teleurgesteld toen ze je dat vertelde, of moest je dat spelen?
Dat was een ander momentquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
D'ohook toen die zei "Friendzooooned" je kon de lol van zijn face aflezen en totaal geen "FUCK!' blik.
Ja, juist...met andere woorden er word constant 'gespeeld'quote:
Ik denk dat je in jouw geval niet kieskeurig moet zijn en alles moet aanpakken wat je kan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
En omdat andere mensen ons een leuk koppel vinden moet ik en relatie met haar beginen? Wat als ik niks meer dan vriendschap voor haar voel?
En heb je enig idee hoe naar het die druk voelt.
Van wie moet dat? Hij heeft gewoon gelijk en wordt waarschijnlijk het gelukkigst wanneer hij een meisje vindt waar hij gevoelens voor heeft. Kan ie wel een relatie met iemand beginnen omdat ie volgens jou weinig keuze heeft, maar daar zou ik ook weinig heil in zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:23 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Ik denk dat je in jouw geval niet kieskeurig moet zijn en alles moet aanpakken wat je kan.
Succes met je relatie en hopelijk krijg je zoveel beejee's als je maar wilt!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
[..]
Zo lang mij gevoelens voor haar blijven zie ik mezelf wel een tijdje bij der ja zo niet "Hoppa next" XD
Onzin. Hij moet gewoon doen wat goed voelt. Als hij niet gek is op haar moet hij niet aan een relatie beginnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:23 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Ik denk dat je in jouw geval niet kieskeurig moet zijn en alles moet aanpakken wat je kan.
Bij sommige mensen ben ik überhaupt verbaasd dat iemand het met ze volhoudt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:46 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Onzin. Hij moet gewoon doen wat goed voelt. Als hij niet gek is op haar moet hij niet aan een relatie beginnen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:46 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Onzin. Hij moet gewoon doen wat goed voelt. Als hij niet gek is op haar moet hij niet aan een relatie beginnen.
Moet je je ondertitel niet gaan veranderen nu dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uhm nee
Het is Marc niet...quote:
Relatie eerst, neuken later. Als ik aleen wou neuken dan was ik al naar de hoeren geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het programma gaat toch over ontmaagd worden ? Je hoeft geen relatie te hebben om te neuken.
Nee jij moet je er niet aan storen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Die dikke LARP gast mag zn baard wel eens bijhouden en verzorgen. Koop een trimmer denk ik dan. Nu is het echt vet ranzig.
Daar word je toch doodongelukkig vanquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:23 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Jajaja, jij neukt prostituees omdat je ondanks je verlengde latten niks kan palen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar word je toch doodongelukkig van
Toen ik jong was heb ik mij laten ontmaagden door een prostituee. Ik heb er zeker geen spijt van, je gaat naar bed met een vrouw die (als je wilt) helemaal jouw smaak is en goed is in bed.
Ben trouwens nu single en dik tevreden met mijn leven.
Het is moeilijk om een leuke vrouw te ontmoeten. Narmate je ouder wordt krijg je het steeds lastiger, en als je dan eens iets leuks tegenkomt hebben ze al een relatie of kinderen of (psychische) problemen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:43 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Jajaja, jij neukt prostituees omdat je ondanks je verlengde latten niks kan palen.
En jij hebt geen psychische problemen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is moeilijk om een leuke vrouw te ontmoeten. Narmate je ouder wordt krijg je het steeds lastiger, en als je dan eens iets leuks tegenkomt hebben ze al een relatie of kinderen of (psychische) problemen.
Ik ben een tijdje samen geweest met een vrouw een tijd terug.. ik vond haar niet aantrekkelijk maar ze had een lief karakter. Ik kon er na een poos helaas niet meer tegen.
Een relatie heb je niet nodig om (redelijk) gelukkig te zijn, sex wel.
uh nee.quote:
Zal me best doen.quote:
Thanksquote:
Gellukkig al wat meer dan een bj.quote:
haha ken ik al, battle doen met wie de meeste fun plaatjes heeft?quote:
Grappig dat je het nogmaals vraagt terwel je antwoord gewoon in mijn zin staat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:22 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Waarom was je dan zo verbaasd/teleurgesteld toen ze je dat vertelde, of moest je dat spelen?
Haha daar heb je wel deels gelijk in maar aangezien Jalena te verlegen was om die gast aan te spreken heb ik dat even geregeld. (Dus ik heb mezelf gefriendzoned)quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Succes met je relatie en hopelijk krijg je zoveel beejee's als je maar wilt!!![]()
PS: dat weekdiertje tussen Jalena's benen, dat regelt de vriendjes. Niet jij.
Eigenlijk wel ^^quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je je ondertitel niet gaan veranderen nu dan?
Gefeliciteerd 14.gifquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:51 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Gellukkig al wat meer dan een bj.
Huh!?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Relatie eerst, neuken later. Als ik aleen wou neuken dan was ik al naar de hoeren geweest.
ik ben Marc.
Als je 2 seizoenen lang in een tv-serie speelt omdat je maagd bent dan mag je toch wel gefeliciteerd worden als je eindelijk hebt geneukt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Teringiemand feliciteren omdat tie geneukt heeft
Al gefixedquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedeoeld... Ik ben marc niet
Friends with benefits?? Geen relatie, wel neuken, niet naar de hoeren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Relatie eerst, neuken later. Als ik aleen wou neuken dan was ik al naar de hoeren geweest.
ik ben geen Marc.
Was toch zijn doel? Waarom zou je anders aan zo'n programma meedoen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Teringiemand feliciteren omdat tie geneukt heeft
Niet iedereen kan/wil dat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Friends with benefits?? Geen relatie, wel neuken, niet naar de hoeren.
Dat is wel waar ja, het is nu echt een vies baardje i.p.v. een nette, stylish baardquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Die dikke LARP gast mag zn baard wel eens bijhouden en verzorgen. Koop een trimmer denk ik dan. Nu is het echt vet ranzig.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Friends with benefits?? Geen relatie, wel neuken, niet naar de hoeren.
Waarom niet, wat is daar mis mee? Hij moet toch ontmaagd worden? Moet daar perse gelijk een complete relatie met het perfecte meisje aan vast zitten? Want dan kan je inderdaad nog erg lang blijven wachten denk ik, en dan doe je mee met het verkeerde programma in mijn optiek.quote:
Wie moet ontmaagd worden precies?quote:Op zondag 27 april 2014 12:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waarom niet, wat is daar mis mee? Hij moet toch ontmaagd worden? Moet daar perse gelijk een complete relatie met het perfecte meisje aan vast zitten? Want dan kan je inderdaad nog erg lang blijven wachten denk ik, en dan doe je mee met het verkeerde programma in mijn optiek.
Precies sommige van jullie maken je echt te druk om wat moet of niet.quote:
ik sprak alleen voor mezelf. Wat marcel doet moet hij wetenquote:Op zondag 27 april 2014 12:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waarom niet, wat is daar mis mee? Hij moet toch ontmaagd worden? Moet daar perse gelijk een complete relatie met het perfecte meisje aan vast zitten? Want dan kan je inderdaad nog erg lang blijven wachten denk ik, en dan doe je mee met het verkeerde programma in mijn optiek.
De maagden die mee doen aan het programma 'Ik heb het nog nooit gedaan'. Dat is zeg maar de opzet van het programma. Maagden die ontmaagd moeten worden. Als ik als maagd niet de rest van Nederland het idee zou willen geven dat ik ontmaagd zou willen worden dan zou ik niet met m'n kop op tv gaan in een show die gaat over maagden die ontmaagd willen worden. Dat dus.quote:
Nou, ik zou er niet zo heel erg van staan te kijken als 99% van de kijkers die conclusie wél trekt. Dingen als een tv-programma, professionele hulp om chicks te scoren (om zo een stap dichter bij de ontmaagding te komen) doen dat wel zo overkomen namelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 12:32 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
En dat ik aan zoo'n programma mee doe betekend niet dat ik z.s.m. ontmaagd wil worden.. (Tenminste dat lijkt zo he, hahahaha)
Dit.quote:Op zondag 27 april 2014 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou, ik zou er niet zo heel erg van staan te kijken als 99% van de kijkers die conclusie wél trekt. Dingen als een tv-programma, professionele hulp om chicks te scoren (om zo een stap dichter bij de ontmaagding te komen) doen dat wel zo overkomen namelijk.
Als het jullie daadwerkelijk geen kut zou interesseren dan zou je er niet met je kop op tv voor gaan. Zo redeneer ik dan hè.
Ach, zodra ze een soort BN-er worden staan de vrouwen zich rijendik op te dringen. Want zo werkt het dan ook wel weer. Zelfrespect of niet.quote:Op zondag 27 april 2014 13:59 schreef ElderPledge het volgende:
En geen enkele normale vrouw met zelfrespect die er dan nog overheen wil.
Ik ben blij voor je, gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 april 2014 12:32 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Precies sommige van jullie maken je echt te druk om wat moet of niet.
Ik kies er zelf mee te doen aan zoo'n programma en toevallig heb ik nu een super leuk meisje ontmoet waarbij ik maagdelijkheid wil delen, heel toevallig is zij ook nog maagd![]()
En dat ik aan zoo'n programma mee doe betekend niet dat ik z.s.m. ontmaagd wil worden.. (Tenminste dat lijkt zo he, hahahaha)
Dit, alleen zonder het meisje gedeelte.quote:Op zondag 27 april 2014 12:32 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik kies er zelf mee te doen aan zoo'n programma en toevallig heb ik nu een super leuk meisje ontmoet waarbij ik maagdelijkheid wil delen, heel toevallig is zij ook nog maagd![]()
Dat dus. Om jezelf voor een miljoenenpubliek voor lul te laten zetten, daar is toch wel behoorlijk veel lef voor nodig.quote:Op zondag 27 april 2014 15:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, zodra ze een soort BN-er worden staan de vrouwen zich rijendik op te dringen. Want zo werkt het dan ook wel weer. Zelfrespect of niet.
Zonder meisje gedeelte?quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dit, alleen zonder het meisje gedeelte.
Zei hij eerder al, afstand ed. Kan ik me wel voorstellen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:30 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Zonder meisje gedeelte?
Is Karin geen potentiële kandidaat?
Ben even uit de running geweest wat betreft deze TR.quote:Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zei hij eerder al, afstand ed. Kan ik me wel voorstellen.
Ik geef je alleen een tip Marcel, als je om haar geeft en je haar leuk vindt.quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Zijn erg weinig meisjes echt maagd, die zeggen het alleen maar. Verder is er vaak oneindig onbegrip voor als je relatief aantrekkelijk bent en maagd bent, ik kan het wetenquote:Op zondag 27 april 2014 12:32 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat jij jezelf aantrekkelijk vindt?quote:Op maandag 28 april 2014 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zijn erg weinig meisjes echt maagd, die zeggen het alleen maar. Verder is er vaak oneindig onbegrip voor als je relatief aantrekkelijk bent en maagd bent, ik kan het weten
Broertje van Marc?quote:Op maandag 28 april 2014 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zijn erg weinig meisjes echt maagd, die zeggen het alleen maar. Verder is er vaak oneindig onbegrip voor als je relatief aantrekkelijk bent en maagd bent, ik kan het weten
Iedereen in die serie is gewoon maagd omdat iedereen in die serie lelijk is
Ik had een vriendin ong. 2 jaar geleden, maar het werd niks al deden we wel aan droogneuken en was er veel passie, mn ding ging er gewoonweg niet in.
Niks verloren, boeiend. Ik vind het niet erg als ik als maagd sterf, ik ben 30 en heb niet echt de drang, iig niet in de zin dat ik rondzoek.
Ik hoor van veel mensen dat ik aantrekkelijk ben, ik zelf bazuin dat niet oid. @lenoire ik kijk deze domme serie niet eens, ik heb het 2 x gezien oid per toeval omdat er toen niks anders op de tv was.quote:Op maandag 28 april 2014 18:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat jij jezelf aantrekkelijk vindt?
Ik zat ook al te zappen. Wist ik ook niet.quote:Op maandag 28 april 2014 21:34 schreef erik013 het volgende:
Wat?Kom er nu pas achter dat vorige week blijkbaar de laatste aflevering (van dit seizoen in elk geval) was?
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand van 30+ die nog zo afhankelijk is van z'n moeder ook maar enigszins aantrekkelijk kan zijn. Iemand die met z'n bek vol tanden staat als z'n moeder tijdens date 1 over kinderen en condooms begint is toch geen vent?quote:Op maandag 28 april 2014 19:59 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Wat een onzin dat ze maagd zijn omdat ze volgens jou lelijk zijn. Vond die jongen met die spuit-diarree date wel leuk. Die kan heus wel iemand krijgen.
Zo erg was die date in de dierentuin toch niet, hij gaf haar zelfs nog een kusjequote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand van 30+ die nog zo afhankelijk is van z'n moeder ook maar enigszins aantrekkelijk kan zijn. Iemand die met z'n bek vol tanden staat als z'n moeder tijdens date 1 over kinderen en condooms begint is toch geen vent?
Ik vind die Rob en vooral ook Friso een beetje onderontwikkeld aan doen, kinderlijk en totaal niet autonoom. Je voelt ook aan dat ze geen enkele plezier hebben in die dates van ze. Het is krampachtig, eng en alleen maar gericht op de ontmaagding en daardoor is er geen enkele vorm van gelijkwaardigheid tussen de vrouwen die ze daten en henzelf. Ze spreken die vrouwen niet aan als een kerel... ze flowen niet, ze voelen zich totaal niet op hun gemak en dat ligt er ZO dik bovenop dat succesvol worden volgens mij ERG moeilijk is.
De enige die er nog een beetje plezier in leek te hebben is Alex, die bluft zich er wel redelijk doorheen en als hij een beetje z'n best doet en de juiste (minder intelligente) vrouwen uitkiest om te daten zullen die niet door hebben dat die bluf voortkomt uit pure onzekerheid.
Daarom nu maar exotische liefde kijken.quote:Op maandag 28 april 2014 21:34 schreef erik013 het volgende:
Wat?Kom er nu pas achter dat vorige week blijkbaar de laatste aflevering (van dit seizoen in elk geval) was?
Ik moet toegeven dat die date best wel soepel verliep... hij voelde zich op zijn gemak en voor het eerst liet hij z'n date zich ook op haar gemak voelen. Maar die shit daarna met die moeder die over condooms en kleinkinderen begonquote:Op maandag 28 april 2014 21:42 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Zo erg was die date in de dierentuin toch niet, hij gaf haar zelfs nog een kusje![]()
quote:Vraag me ook af in hoeverre die rol van z'n moeder gespeeld is. Kan me bijna niet voorstellen dat iemand echt zo is.
Lag niet aan mij dusquote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zappen. Wist ik ook niet.
Dat programma past toch helemaal niet bij dezelfde doelgroep?quote:Op maandag 28 april 2014 21:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarom nu maar exotische liefde kijken.
hee bgtje wanneer kom je weer in het lol topicquote:Op maandag 28 april 2014 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat ik aantrekkelijk ben, ik zelf bazuin dat niet oid. @lenoire ik kijk deze domme serie niet eens, ik heb het 2 x gezien oid per toeval omdat er toen niks anders op de tv was.
Ik vond ze allemaal typerende 'ik doe aan anime conventies' maagden ja. Eentje nog letterlijk ook.
Ik speel pertinent geen lol meer dus nooit.quote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef blow... het volgende:
[..]
hee bgtje wanneer kom je weer in het lol topic
quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik speel pertinent geen lol meer dus nooit.
Nja dat jij denkt dat het onmogelijk is dat een vrouw van 19 nog maagd is moet je zelf weten, Je merkt heus wel aan iemand of die gene nog maagd is of niet hoe die gene zich voor doet.quote:Op maandag 28 april 2014 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iedereen in die serie is gewoon maagd omdat iedereen in die serie lelijk is
Ik had een vriendin ong. 2 jaar geleden, maar het werd niks al deden we wel aan droogneuken en was er veel passie, mn ding ging er gewoonweg niet in.
Niks verloren, boeiend. Ik vind het niet erg als ik als maagd sterf, ik ben 30 en heb niet echt de drang, iig niet in de zin dat ik rondzoek.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 02:09 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Nja dat jij denkt dat het onmogelijk is dat een vrouw van 19 nog maagd is moet je zelf weten, Je merkt heus wel aan iemand of die gene nog maagd is of niet hoe die gene zich voor doet.
Dat is jou mening dat je iedereen lelijk vind in de serie, Dat vind ik ook van mezelf dus dan zijn we het daar over eens.
Droogneuken? En hij ging er niet in? xD volgende keer misschien keertje viagra uitproberen?
Als maagd dood gaan, nou ik moet er in iedergeval niet aan denken.
Had wel gehoopt op nog een ep. Je wilt toch weten wat marc nu doet.quote:Op maandag 28 april 2014 23:17 schreef TeeJay. het volgende:
En ik maar wachten op RTL XL voor een nieuwe, frisse episode. Wat zijn dat voor koekwouzen daar bij de rtl?
Ten eerste zeg ik nergens dat het onmogelijk is, ik zeg dat veel meisjes het alleen maar zeggen maar ze ondertussen de hele buurt in al hun gaten hebben gehad.quote:Op dinsdag 29 april 2014 02:09 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Nja dat jij denkt dat het onmogelijk is dat een vrouw van 19 nog maagd is moet je zelf weten, Je merkt heus wel aan iemand of die gene nog maagd is of niet hoe die gene zich voor doet.
Dat is jou mening dat je iedereen lelijk vind in de serie, Dat vind ik ook van mezelf dus dan zijn we het daar over eens.
Droogneuken? En hij ging er niet in? xD volgende keer misschien keertje viagra uitproberen?
Als maagd dood gaan, nou ik moet er in iedergeval niet aan denken.
ik gok iets van paardrijden ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je wilt toch weten wat marc nu doet.
Nee oke je hebt wel een punt, Maar zoals jij je mening gaf over dat ik en anderen lelijk zijn. Gaf ik mijn mening over of ik dood zou willen gaan als maagd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ten eerste zeg ik nergens dat het onmogelijk is, ik zeg dat veel meisjes het alleen maar zeggen maar ze ondertussen de hele buurt in al hun gaten hebben gehad.
Ja mijn mening is dat tot zover ik die serie helaas heb moeten aanschouwen waren alle maagden lelijk en typerend zichzelf zoveel mogelijk onaantrekkelijker aan het maken door hobbies als anime conventies.
Ze probeerde em er in te doen en toen keek ze me aan en schudde ze nee, eraan terug denkend kan het ook zo zijn dat ze me daarmee vroeg of ik er klaar voor was, en weet ik het wat ik dan moet zeggen dus we hielden gewoon op. Maar ik heb verder alles wel gedaan wat "god verboden heeft" met haar dus geen ander lichaamsdeel van me is maagd behalve mn lepel.
Zoveel mensen die doodgaan voordat ze uberhaupt een vriendin hebben gekregen dus wat is het probleem? Hoort niet maagd zijn bij je imago? Is er druk vanuit je vriendenkring waarbij ze grapjes over je maken? Voel je je minder dan anderen oid?
Ik zie het probleem niet.
Ik had het niet over jou, ik heb jou volgens mij nieteens gezien in die serie, wel een dwerg met een kasa op zn hoofd op een anime conventie die wie van de 3 mocht spelen en toen nog faalde, en uiteindelijk de meest lelijke bosheks daar aan de haak sloeg.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:57 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Nee oke je hebt wel een punt, Maar zoals jij je mening gaf over dat ik en anderen lelijk zijn. Gaf ik mijn mening over of ik dood zou willen gaan als maagd.
Dus als jij gelukkig bent als maagd die ermee dood gaat en dat prima vind, high five!
Edit: En nog even terug te komen op "Dat vrienden of anderen een invloed op mij hebben" is niet zo want anders had ik niet mee gedaan aan zoo'n programma en kon ik 15 min lopen en was ik in de hoeren straat al beland, ik kan het je nog leuker maken. Vrienden hebben zelfs aangeboden om er 5 voor me te betalen ter wel ik mocht kiezen wie ik bij de hoeren zou willen doen. Maar dat gaat tegen mijn principes in.
Zo ik snap echt niet waarom ik dit allemaal heb zitten lezen! jij bent duidelijk die hard fok fanquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, ik heb jou volgens mij nieteens gezien in die serie, wel een dwerg met een kasa op zn hoofd op een anime conventie die wie van de 3 mocht spelen en toen nog faalde, en uiteindelijk de meest lelijke bosheks daar aan de haak sloeg.
Wist in eerste instantie hier op het forum nieteens dat jij in dat programma zat maar laat ik je een goed advies geven wat veel beter effect heeft dan meedoen aan zo'n programma. Ik dacht namelijk ook ooit dat leuk doen op de beeldbuis een nuttige richting kon geven in mijn leven (zie fok!cribs, toen ik trouwens nog een dikke mongool was die die hele aflevering zat te acteren als een slechte steve carell).
Ik lijd nu aan tmd dus heb, hopelijk ooit weer als dit over zou gaan wel' geen energie meer om nog wat te doen, maar ga er op uit. En dan bedoel ik echt er op uit, pak een rugzak in en ga avonturen beleven op pad, ga wandelen langs dorpen en steden en je komt zoveel mensen tegen dat het vanzelf gaat.
Je kunt relaties niet forceren daar komt alleen maar ellende van, en 'het' doen kun je beter ook niet forceren om dezelfde reden. Dan heb je het gedaan en dan wat. Dan was het nog geforceerd. Omdat het zogenaamd moest. Dus zet het gewoon van je af en ga leven, dingen komen of ze komen niet en dan is dat hardstikke fijn.
En anders doe je het vanzelf wel in je volgende leven, want voordat je geboren werd was je ook dood en dat heeft je niet weerhouden om nu rond te lopen.
-
edit: p.s. dat hoeren gedoe herken ik wel, dat is echt een doorsnee blaat van mensen altijd "oh als je maagd bent waarom ga je dan niet naar de hoeren"
In mijn geval, ik ben nu 30 trouwens, heb ik genoeg 'kansen' (zoals men het noemt, ik noem het enkel achteraf zo) gehad waarin een meisje wilde dat ik haar aanraakte, vingerde, of neukte etc.
In een geval heb ik het meisje weggestuurd omdat ik echt doodmoe was die dag, en dan bedoel ik zo moe dat ik me niet lekker voel en gewoon meteen mn bed in moet dus dat werd niks.
Op zn minst wel 4 kansen met meisjes gehad 'het te doen', zowel in mn pubertijd als zo'n 3 jaar geleden. Nou goed dan ben ik nog maagd, en then? Dat betekend in mijn geval niet dat ik niks kon krijgen maar dat het op dat moment gewoon nog niet goed voelde om het te doen, je moet zelf ook in de mood zijn.
Wel is het zo dat zoals elke man je soms even lekker achter je pc zit te trekken en je bij jezelf denkt, godver waarom is er geen mooien meisjen hier.
Maar goed, dan ben je klaar en vraag je jezelf af wat er uberhaupt leuk is aan vrouwen.(iedere man moet dit herkennen)
Ik denk dat het iig voor jou gezonder is om te gaan reizen en mensen op een natuurlijke manier tegen te komen, dan heb je zelf ook meer inhoud te vertellen, meer om over te praten, en meer om over te leren. Dan is er nooit een onprettige stilte in een gesprek want het gaat tenminste ergens over en zo krijg je ook vanzelf kliks.
Dat jij hier in dit topic zit over de serie waar je deel van uitmaakte verklaart wel hoe wanhopig je bent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Zo ik snap echt niet waarom ik dit allemaal heb zitten lezen! jij bent duidelijk die hard fok fan
Anyways ik ben heel anders in het echt en bovendien zijn die opnames al een tijdje geleden geweest.
Zegt dikke daniel, de grootste flapdrol kutuser op fokquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat jij hier in dit topic zit over de serie waar je deel van uitmaakte verklaart wel hoe wanhopig je bent.
En zo wanhopig ben je ook in de liefde.
Dus datquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zegt dikke daniel, de grootste flapdrol kutuser op fok
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 25 april 2014 06:11 schreef klabbakus het volgende:
en dan voortijdig met z'n Bo-rent boot wegvaren
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Had wel gehoopt op nog een ep. Je wilt toch weten wat marc nu doet.
Surequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Zo ik snap echt niet waarom ik dit allemaal heb zitten lezen! jij bent duidelijk die hard fok fan
Anyways ik ben heel anders in het echt en bovendien zijn die opnames al een tijdje geleden geweest.
En nog net zo dik! Met die 12.000 broodjes frikandel, kipkorn, mexicano etc.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
SureMaar uiteindelijk ben je nog steeds net zo wereldvreemd, vrouwonvriendelijk en nog steeds maagd
Dat zie je verkeerd, dat is een nieuw frituurdieetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En nog net zo dik! Met die 12.000 broodjes frikandel, kipkorn, mexicano etc.
Was het haar stem dat je irriteerde?quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin zei hij eerder.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
SureMaar uiteindelijk ben je nog steeds net zo wereldvreemd, vrouwonvriendelijk en nog steeds maagd
Zo zie je maar wat houding en uitstraling betekent... Ik zou 100x liever een date hebben met Dion dan met kijk-eens-aan-Marc, terwijl ze qua uiterlijk tweeling hadden kunnen zijn.quote:
Dat kan ik (als man) begrijpen ja. Marc is gewoon een ontzettend lompe en onsympathieke gast. Maar het kan ook zijn dat ie toch wel iets van een milde vorm van autisme of wat dan ook heeft, ook die 'gedwongen' manier van hardop praten idd van hem...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat houding en uitstraling betekent... Ik zou 100x liever een date hebben met Dion dan met kijk-eens-aan-Marc, terwijl ze qua uiterlijk tweeling hadden kunnen zijn.
Maak een petitie op facebook aan, werkt altijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef erik013 het volgende:
Is er eigenlijk al een een actie opgezet tegen RTL5 dat ze heul snel terugkomen met een nieuw seizoen? (ipv over een jaar) Belachelijk hoe ze dit seizoen afkapten.
he bah..quote:
Vrouwen die me kennen van tv denken dat ik nog steeds maagd ben maar zodra ze me in het echt zien denken ze juist het tegenover gestelde en denken ze dat ik het allang heb gedaan..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dat is een nieuw frituurdieet
Haha precies.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin zei hij eerder.
Ach, zo wereldvreemd is Alex helemaal niet. Kwestie van het betere knip en plakwerk. Marc, die is pas wereldvreemd
Je komt vreemd over dat is alles...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
he bah..
[..]
Vrouwen die me kennen van tv denken dat ik nog steeds maagd ben maar zodra ze me in het echt zien denken ze juist het tegenover gestelde en denken ze dat ik het allang heb gedaan..
[..]
HAHAHAHAHAHAoet traantje weg pinken*
[..]
Haha precies.
Eeh ja, daar kunnen ze áltijd iets aan doen, namelijk door niet mee te doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef SuperFokker het volgende:
Al die deelnemers worden trouwens wel echt fucking makkelijk belachelijk gemaakt in het programma terwijl ze daar zelf niet altijd iets aan kunnen doen.
Ik geloof er geen zak van dat jij nog maagd was tijdens het programma.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
he bah..
[..]
Vrouwen die me kennen van tv denken dat ik nog steeds maagd ben maar zodra ze me in het echt zien denken ze juist het tegenover gestelde en denken ze dat ik het allang heb gedaan..
[..]
HAHAHAHAHAHAoet traantje weg pinken*
[..]
Haha precies.
Dat geloof ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat jij nog maagd was tijdens het programma.
ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik wel want hij is gewoon een lompe boer en hij lijkt op Willem Alexander.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Moneyyyyyyy...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Waarom zou je vrijwillig meedoen aan een programma dat je neerzet als een kansloze maagd, terwijl dat niet het geval is? Die logica om heel Nederland het idee te geven dat je zelf niet aan de vrouw kan komen, en daar hulp voor nodig hebt van een rtl-programma ontgaat me even.
[ afbeelding ]
En jij kan het weten, nietwaar?!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik wel want hij is gewoon een lompe boer en hij lijkt op Willem Alexander.
Of vrouwen vinden hem te lomp of grof, of ze willen hem alleen als vriend.
Hij heeft geen aantrekkingskracht en pist steeds naast de pot.
aandachtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Waarom zou je vrijwillig meedoen aan een programma dat je neerzet als een kansloze maagd, terwijl dat niet het geval is? Die logica om heel Nederland het idee te geven dat je zelf niet aan de vrouw kan komen, en daar hulp voor nodig hebt van een rtl-programma ontgaat me even.
[ afbeelding ]
Hebben mensen dat echt over voor een paar centen of wat aandacht? Ik kan het me nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Moneyyyyyyy...
En alstie dat niet krijgt istie wel echt een beetje.. Dom
Heb je al die seizoenen Oh oh Cherso gemist?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hebben mensen dat echt over voor een paar centen of wat aandacht? Ik kan het me nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd.
Hey M!quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Vanaf 1:00 moet Marcel even goed opletten en dan weet hij wat hem te doen staat om Karin's hart te veroverenquote:
Hij gaf eerder al aan dit niet te hoeven volgens mij. Hij ziet Karin meer als gewoon een vriendin.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanaf 1:00 moet Marcel even goed opletten en dan weet hij wat hem te doen staat om Karin's hart te veroveren [ afbeelding ]
Jajaja, kijk dat stukje van het filmpje nou maar, dan weet je dat ik niet serieus wasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij gaf eerder al aan dit niet te hoeven volgens mij. Hij ziet Karin meer als gewoon een vriendin.
Oh hehehequote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jajaja, kijk dat stukje van het filmpje nou maar, dan weet je dat ik niet serieus was
3:15 tot 3:30 hoogtepunt van de film.quote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kom ik net tegen op http://loldutchpeople.nl/
Dat is toch die gast die meedeed hieraan? Die Amsterdammer met die stripboeken?
Schuilnaamquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
En die heet toch Jos ofzo
Deze gozert lijkt me wel een stuk jonger dan de echte Jos.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schuilnaam
http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)59-a8c3-5b72cd8fc275
Hij lijkt er echt heeeel erg op hoor.
Die kwam ik een tijdje geleden op Tinder tegen, dus nog vrijgezel gok ik zoquote:Op zondag 20 juli 2014 20:11 schreef Broodboor het volgende:
Avithal! Helemaal vergeten, hoe zou het daarmee gaan
Het is toch helemaal nog niet bevestigd ergens dat er weer een nieuw seizoen komt?quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
3:15 tot 3:30 hoogtepunt van de film.
Hij lijkt er inderdaad wel op, maar toch is ie het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kom ik net tegen op http://loldutchpeople.nl/
Dat is toch die gast die meedeed hieraan? Die Amsterdammer met die stripboeken?
Hey Marcel, op facebook staat een filmpje waarin je min of meer belaagd wordt door een meisje. Wordt je sinds de uitzending vaker op straat door willekeurige mensen aangesproken?quote:
Die Naomiquote:
Afl 8 zegt MN info. Dus herhaling dan nog.quote:Op zondag 7 september 2014 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
Vanavond nieuwe afleveringen? Of zijn ze nog steeds bezig tot met in de eeuwigheid aan het herhalen
quote:Op zondag 7 september 2014 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afl 8 zegt MN info. Dus herhaling dan nog.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:48 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hey Marcel, op facebook staat een filmpje waarin je min of meer belaagd wordt door een meisje. Wordt je sinds de uitzending vaker op straat door willekeurige mensen aangesproken?
https://www.facebook.com/video.php?v=332915863544224
gevonden via https://www.facebook.com/IkHebHETNogNooitGedaan
Vanavond weer een herhaling op RTL5Ik hoop dat je weer te zien bent in het derde seizoen als die er komt. Je bent toch een van de sympathiekere deelnemers uit het programma.
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef De-Dwerg het volgende:
Geen idee, zal hem wel even porren op facebook.
Waarschijnlijk zat er een mooie klok inquote:Op zondag 7 september 2014 16:25 schreef DjinN het volgende:
Lol, ik heb Karin gezien, hier op het stationLiep met een koffertje rond
Ik hoop echt serieus op een derde seizoen. Alex is dacht ik al ontmaagd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:58 schreef W00fer het volgende:
Redelijk, hoe gaat het met het dansen? Komt er een seizoen 3 en ben je daarvoor te porren?
Waarom werd je aangesproken, wat vroeg ze eigenlijk en wat zei jij daarop?quote:Op maandag 8 september 2014 17:28 schreef De-Dwerg het volgende:
Ach ja dat trutje, dacht grappig te zijn. Zat op station Deventer op de trein naar Zwolle te wachten. Maar ja, ik wordt niet meer of minder herkend.
[..]
Gaat goed met dansen ja, ik geef zelfs dans les "namelijk: Dominicaanse Bachata"quote:Op maandag 8 september 2014 19:58 schreef W00fer het volgende:
Redelijk, hoe gaat het met het dansen? Komt er een seizoen 3 en ben je daarvoor te porren?
quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef W00fer het volgende:
Je weet dat de dames altijd een extra oogje hebben op de dansleraar?
Waarom?quote:Op maandag 8 september 2014 19:58 schreef W00fer het volgende:
Zo vervelend he als je zoekt naar antwoorden maar je krijgt niet de antwoorden die je zoektquote:Op maandag 8 september 2014 21:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom?
Hij was toch ontmaagd
quote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom werd je aangesproken, wat vroeg ze eigenlijk en wat zei jij daarop?
Of je van een con afkomt, met die enorme koffers naast je.quote:Op maandag 8 september 2014 22:12 schreef De-Dwerg het volgende:
Of ik van ik heb het nog nooit gedaan was en of ik het algedaan had, beetje de standaard vragen van dat soort lui.
[..]
Dat is nog nooit gefraagd, en die koffer was niet van mijquote:Op maandag 8 september 2014 22:32 schreef 0906 het volgende:
[..]
Of je van een con afkomt, met die enorme koffers naast je.![]()
jaja dat zeg je nu..quote:Op maandag 8 september 2014 22:48 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat is nog nooit gefraagd, en die koffer was niet van mij
quote:Hoe echt is reality-tv? Uit onderzoek van de Volkskrant blijkt dat het RTL 5-programma Ik heb HET nog nooit gedaan, waarin maagden gevolgd worden, deels geënsceneerd is. 'De hele date was fake', zegt een jongen die een 'afspraakje' had met een maagdelijk meisje.
In de aflevering werd gesuggereerd dat ze elkaar onlangs hadden ontmoet. In werkelijkheid zijn ze al jaren vrienden, zegt de jongen, die anoniem wil blijven omdat hij een geheimhoudingsverklaring moest ondertekenen van RTL. 'Ik deed mee om haar op haar gemak te stellen.' Hij zegt dat producent No Pictures Please hiervan op de hoogte was.
'Eigenlijk was alles geacteerd', zegt Mario (niet zijn echte naam), die als maagd deelnam aan Ik heb HET nog nooit gedaan. 'Op elke locatie waar we kwamen was er een verhaal uitgedacht. Als de producer vond dat we het niet goed uitvoerden, viel hij tijdens het gesprek in: 'Vraag nu eens aan Mario...' En dan deden we dat.'
Er waren al vermoedens dat Ik heb HET nog nooit gedaan in scène was gezet. Zo schreef Linda Dummer, die ook als 'date' meedeed aan het programma, op een forum: 'Het is inderdaad niet echt, ik ben actrice en heb geen interesse in Marc. Jullie kijken naar een programma dat fake is, geacteerd. Marc en de overigen zijn wel maagd, maar hun dates zijn voornamelijk actrices.'
Bij een castingbureau is Linda's profiel terug te vinden, maar ze wil niet meer over de kwestie praten. In de desbetreffende aflevering wordt gesuggereerd dat een datingconsulente van het bureau Mens & Relatie maagd Marc advies geeft en hem date Linda aanraadt. Volgens een woordvoerder van Mens & Relatie kon het bedrijf geen date vinden voor Marc, omdat het zo'n 'bijzondere man' was. Hoe de producenten aan Linda kwamen, weet hij niet.
No Pictures Please is het productiebedrijf van Ewout Genemans, ook bekend als acteur (ZOOP) en presentator (Willem Wever, Junior Songfestival). Hij maakte programma's als Fans!, Passie in de polder en From Russia with love, en ook 5 Extreem, dat nu op RTL 5 te zien is. Sinds 2009 is No Pictures Please uitgegroeid tot een bedrijf met 25 werknemers. Het productiehuis Skyhigh TV, dat bekend is van programma's als Project P en Het Familiediner, kocht in 2011 een deel van Genemans' bedrijf.
Deelnemers aan diens programma's zeggen door hem onder druk te zijn gezet en belachelijk gemaakt. 'Genemans probeert over de ruggen van mensen hogerop te komen', zegt een deelneemster van Fans!. Meerdere kandidaten vertellen dat hun werd beloofd van tevoren de beelden in te kunnen zien, maar dat dit vervolgens niet gebeurde.
Alle bronnen worden anoniem opgevoerd: zij hebben geheimhoudingsverklaringen van RTL getekend en riskeren boetes. Volgens een woordvoerster van RTL 5 tekenen zij dit soort verklaringen 'omdat het kwetsbare mensen zijn die beschermd moeten worden tegen de pers'. RTL 5 en No Pictures Please willen verder niet inhoudelijk reageren.
Geld? Aandacht? "Roem"? Narcisme?quote:Op maandag 22 september 2014 08:47 schreef Cue_ het volgende:
Idd al bekend nieuws. Wat het natuurlijk niet minder jammer maakt. Al vraag ik me dan wel af waarom sommigen voor een tweede seizoen gingen als ze t zo ervaren?
For the lulz.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geld? Aandacht? "Roem"? Narcisme?
Hee wat leuk dat je hier nog steeds rondhangtquote:
Je schetst nu wel een heel negatief beeld, ik vond Marcel wel goed in de uitzendingen. Natuurlijk gebeuren soms wel wat minder prettige dingen maar dan wordt het voor de kijker ook niet meer interessant om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik bedoel het niet negatief, maar als je nou wéét dat je gebruikt wordt, je dingen moet doen die een ander voor je bedenkt, je opgezadeld wordt met ingehuurde 'dates', je geen inspraak heb in wat er wordt uitgezonden en op welke manier, dan moet je er inderdaad veel lol aan beleven om meerdere seizoenen mee te doen.
Geen idee of er een seizoen 3 komt. Als die zou komen en ze willen mij terug dan hoor ik het wel van hun, zo niet dan niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:12 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kun je bevestigen, of en wanneer er een seizoen 3 komt?
Met of zonder moeder date?quote:Op zondag 28 september 2014 14:55 schreef DjinN het volgende:
En weer iemand gespotRob uit Weert liep over de kermis in Weert rond
Voor zover ik kon zien was ie alleen.quote:
Ik probeer hem even te zoeken voor je, maar ondertussen kan je dezse 2 pareltjes kijkenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
Oud topic, maar toch.Ik heb deze week via Facebook dat fragment van Marc bij die buffettafel langs zien komen, maar ik kan 'm niet meer vinden.
Iemand die 'm zo heeft?
Dat stukje dat hij 10x weigert en dan uiteindelijk toch maar een broodje aanneemt.Ik moest er hardop om lachen.
dat was een toneelstukjequote:Op zondag 1 februari 2015 18:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
En deze, nog nooit zo een waardeloze sixpack gezien
Dat maakt het alleen maar erger. Je staat toch compleet voor lul om te doen alsof je denkt dat je een sixpack hebt terwijl je fucking skinny bent en er een bocheltje zit.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, dooie mus-alert. Ik hoopte op een scoop dat er een nieuw seizoen aan komt!
Dat godzijdank niet. Maar ik moet wel nog steeds lachen als ik een auto van BoRent zie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:40 schreef CaptainCab het volgende:
Ik wacht geduldig. Ben ondertussen wel Marc al eens tegengekomen terwijl ik door Eindhoven fietste
Ik hoop dat iemand dit kan pmen naar hem, omdat ik net geregistreerd ben. Ik kan pas pmen na 10 reacties en 7 dagen.quote:
Sorry maar ik was vandaag niet in Nijmegen, geen idee wat ik daar moet zoeken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:49 schreef MocroBorsato het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand dit kan pmen naar hem, omdat ik net geregistreerd ben. Ik kan pas pmen na 10 reacties en 7 dagen.
Maar goed, Marcel ik vind je een zieke baas. Ik zag je vandaag hardlopen in Nijmegen en ik had geen tijd om ff te praten met je.. Ik vroeg me af of ik ooit jou in het echt kan ontmoeten en een foto mag maken met je.
Mvg een fan
Een vriendin?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Sorry maar ik was vandaag niet in Nijmegen, geen idee wat ik daar moet zoeken.
ik heb echt geen idee, ze hadden mij nog vorig jaar gebeld. had aan gegeven dat ik wel interesse zou hebben om nog een keer mee te doen. Maar sindsdien niks meer gehoord.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:15 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Een vriendin?![]()
Zou grappig zijn geweest als MocroBorsato "jouw" had aangesproken. Maarre, heb je inmiddels iets vernomen over een derde seizoen?
Wat de neuk.. Hij zag er 100 procent uit als jij, bijna uit de stad Nijmegenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Sorry maar ik was vandaag niet in Nijmegen, geen idee wat ik daar moet zoeken.
Marcel
alsof Marcel hardlooptquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:28 schreef MocroBorsato het volgende:
[..]
Wat de neuk.. Hij zag er 100 procent uit als jij, bijna uit de stad Nijmegen
In welke stad was je dan
Mvg een droeftoeter
De beste stad in Nederland natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:28 schreef MocroBorsato het volgende:
[..]
Wat de neuk.. Hij zag er 100 procent uit als jij, bijna uit de stad Nijmegen
In welke stad was je dan
Mvg een droeftoeter
goed bezig dan als je van Zwolle naar Nijmegen doet hardlopenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
De beste stad in Nederland natuurlijk. Zwolle.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
jouw kloon is in nijmegenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben je voor PEC?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik ook niet, eerlijk gezegd. Marcel en zijn date beloofden in elk geval smaakmakende televisie. Dat kon je niet van elke deelnemer zeggen. Geloof ook niet dat ze hem zouden overslaan voor een nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zonder Marcel hoef ik dit programma niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |