Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
En omdat andere mensen ons een leuk koppel vinden moet ik en relatie met haar beginen? Wat als ik niks meer dan vriendschap voor haar voel?
En heb je enig idee hoe naar het die druk voelt.
Dat lijkt me inderdaad een betere reden dan de zogenaamd grote afstand.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Wat als ik niks meer dan vriendschap voor haar voel?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 06:11 schreef klabbakus het volgende:
[..]
en dan voortijdig met z'n Bo-rent boot wegvaren
Waarom was je dan zo verbaasd/teleurgesteld toen ze je dat vertelde, of moest je dat spelen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Nee Jalena heeft al een tijdje een vriend die ik voor haar heb geregeld btw xD
D'ohquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:22 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Waarom was je dan zo verbaasd/teleurgesteld toen ze je dat vertelde, of moest je dat spelen?
Dat was een ander momentquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
D'ohook toen die zei "Friendzooooned" je kon de lol van zijn face aflezen en totaal geen "FUCK!' blik.
Ja, juist...met andere woorden er word constant 'gespeeld'quote:
Ik denk dat je in jouw geval niet kieskeurig moet zijn en alles moet aanpakken wat je kan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
En omdat andere mensen ons een leuk koppel vinden moet ik en relatie met haar beginen? Wat als ik niks meer dan vriendschap voor haar voel?
En heb je enig idee hoe naar het die druk voelt.
Van wie moet dat? Hij heeft gewoon gelijk en wordt waarschijnlijk het gelukkigst wanneer hij een meisje vindt waar hij gevoelens voor heeft. Kan ie wel een relatie met iemand beginnen omdat ie volgens jou weinig keuze heeft, maar daar zou ik ook weinig heil in zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:23 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Ik denk dat je in jouw geval niet kieskeurig moet zijn en alles moet aanpakken wat je kan.
Succes met je relatie en hopelijk krijg je zoveel beejee's als je maar wilt!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe bevalt het meisje me wel waar ik mee ben.
Zo lang mij gevoelens voor haar blijven zie ik mezelf wel een tijdje bij der ja zo niet "Hoppa next" XD
Onzin. Hij moet gewoon doen wat goed voelt. Als hij niet gek is op haar moet hij niet aan een relatie beginnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:23 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Ik denk dat je in jouw geval niet kieskeurig moet zijn en alles moet aanpakken wat je kan.
Bij sommige mensen ben ik überhaupt verbaasd dat iemand het met ze volhoudt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:46 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Onzin. Hij moet gewoon doen wat goed voelt. Als hij niet gek is op haar moet hij niet aan een relatie beginnen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:46 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Onzin. Hij moet gewoon doen wat goed voelt. Als hij niet gek is op haar moet hij niet aan een relatie beginnen.
Moet je je ondertitel niet gaan veranderen nu dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe bevalt het meisje me wel waar ik mee ben.
Zo lang mij gevoelens voor haar blijven zie ik mezelf wel een tijdje bij der ja zo niet "Hoppa next" XD
[..]
Uhm nee
Het is Marc niet...quote:
Relatie eerst, neuken later. Als ik aleen wou neuken dan was ik al naar de hoeren geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het programma gaat toch over ontmaagd worden ? Je hoeft geen relatie te hebben om te neuken.
Nee jij moet je er niet aan storen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Die dikke LARP gast mag zn baard wel eens bijhouden en verzorgen. Koop een trimmer denk ik dan. Nu is het echt vet ranzig.
Daar word je toch doodongelukkig vanquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:23 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Jajaja, jij neukt prostituees omdat je ondanks je verlengde latten niks kan palen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar word je toch doodongelukkig van
Toen ik jong was heb ik mij laten ontmaagden door een prostituee. Ik heb er zeker geen spijt van, je gaat naar bed met een vrouw die (als je wilt) helemaal jouw smaak is en goed is in bed.
Ben trouwens nu single en dik tevreden met mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |