Wegrennen: "nee, dit is niet wat ik wilquote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zie je hem ineens omdraaien als hij Eva tegemoet loopt omdat ze te dik is
Dat jullie nu een kusje uitwiselen of nietquote:
Lijkt me best plausibel.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:54 schreef Tha_Duck het volgende:
Ofwel, of er een serieus vervolg komt. Want dat zou tof zijn!
inderdaad, maar het leek alsof Marcel daar niet zoveel zin in had.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
Dus de volgende keer moet jij eig vragen.
Of anders hinten, dan kopt zij hem wel in!
Ik denk dat hij he tniet doorhad / durfdequote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
inderdaad, maar het leek alsof Marcel daar niet zoveel zin in had.
Het eerste, en in alle eerlijkehid weet ik geeneens of het iets wordt tussen ons twee.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij he tniet doorhad / durfde
Waar twijfel je aan?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Het eerste, en in alle eerlijkehid weet ik geeneens of het iets wordt tussen ons twee.
Kijk eens aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Het eerste, en in alle eerlijkehid weet ik geeneens of het iets wordt tussen ons twee.
Ik hou die dingen liever tussen mij en Karin, plus de afstand tussen Oss en Zwolle zit mij in mijn maag.quote:
Ik ben kieskeurig en ze moeten voor me vallen hoe ik ben en niet omdat ik bekend ben.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Je hebt een feest gegeven voor 1200 man waar het erg druk was na twaalven zei je, je bent bezig met afvallen, geniet van de media aandacht want mensen kennen je, je bent bezig met salsa dansen, wat is dan nu het probleem om een chick te regelen?
Topquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik hou die dingen liever tussen mij en Karin, plus de afstand tussen Oss en Zwolle zit mij in mijn maag.
Gefeliciteerd! Niet jalena toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig en ze moeten voor me vallen hoe ik ben en niet omdat ik bekend ben.
Ik heb sinds gisteren een vriendin.
[..]
1.5 uur met de trein, valt wel mee toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik hou die dingen liever tussen mij en Karin, plus de afstand tussen Oss en Zwolle zit mij in mijn maag.
Die bekendheid moet de titel van het programma wel kunnen verhelpen, of wilde je puur voor de lange termijn een relatie?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig en ze moeten voor me vallen hoe ik ben en niet omdat ik bekend ben.
Pics van je vriendin!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
[..]
utopiaquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:11 schreef TheArt het volgende:
Dit programma en FRWL voorbij. Wat moet ik nu op mijn maandagavondWeet iemand nog zo'n kansloos programma waar je heel hard om kan lachen?
Nee Jalena heeft al een tijdje een vriend die ik voor haar heb geregeld btw xDquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Niet jalena toch?Al geneukt?
Tot nu toe bevalt het meisje me wel waar ik mee ben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:09 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die bekendheid moet de titel van het programma wel kunnen verhelpen, of wilde je puur voor de lange termijn een relatie?
Uhm neequote:
helemaal pissed off, lolquote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zie je hem ineens omdraaien als hij Eva tegemoet loopt omdat ze te dik is
Mail haar dit topic.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Nee Jalena heeft al een tijdje een vriend die ik voor haar heb geregeld btw xD
[..]
Tot nu toe bevalt het meisje me wel waar ik mee ben.
Zo lang mij gevoelens voor haar blijven zie ik mezelf wel een tijdje bij der ja zo niet "Hoppa next" XD
[..]
Uhm nee
Gefeliciteerd man! Gedraag je hequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
[..]
Al een BJ gehad dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:45 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Nee Jalena heeft al een tijdje een vriend die ik voor haar heb geregeld btw xD
Je bent nu naar excuses aan het zoeken. 't Is nog geen 2 uur met de trein! Er zijn mensen die zelfs voor hun werk nog verder moeten reizen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
De afstand tussen Oss en Zwolle zit mij in mijn maag.
En omdat andere mensen ons een leuk koppel vinden moet ik en relatie met haar beginen? Wat als ik niks meer dan vriendschap voor haar voel?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:03 schreef thabit het volgende:
[..]
Je bent nu naar excuses aan het zoeken. 't Is nog geen 2 uur met de trein! Er zijn mensen die zelfs voor hun werk nog verder moeten reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |