welkom bij rtl5.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:32 schreef IrCute het volgende:
Ik vind het echt irritant hoe ze eerst 5min een intro doen van wat er vorige week is gebeurd, dan laten ze voor de nieuwe beelden van ieder persoon ook nog weer eens zien wat er vorige week is gebeurd en dan een paar min nieuw beeldmateriaal. Ja zo krijg je de 45min wel gevuld
Vandaar die schaal shit uit de frituur of was die voor de crew?quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef De-Dwerg het volgende:
Na, Karin is geen grote eter en ik had niet zo'n honger
Hij zei herhaaldelijk dat wij versteld zouden staan als we hoorden wat er echt tussen hem en Jalena is gebeurdquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:11 schreef W00fer het volgende:
Waarom reageert Alex hier niet als je m nodig hebt?
Zou ie daar nu niet over mogen praten? Het programma is nu toch al afgelopenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:19 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Hij zei herhaaldelijk dat wij versteld zouden staan als we hoorden wat er echt tussen hem en Jalena is gebeurd
Maar daar lijkt niet veel van gekomen te zijn na de laatste aflevering
Er kan van alles gebeurd zijn, maar hij heeft haar echt niet geneukt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:19 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Hij zei herhaaldelijk dat wij versteld zouden staan als we hoorden wat er echt tussen hem en Jalena is gebeurd
Geen idee, denk daeot Ewout een feeder fetish heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vandaar die schaal shit uit de frituur of was die voor de crew?.
Was ze ook (ik neem aan dat je Daphne bedoelt?).quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is die blonde MILF van die cursus niet wat voor Marc?
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:58 schreef Nielsch het volgende:
Dus dit was de laatste aflevering? Jammer dat ze niet voor iedereen terugkijken hoe het is gegaan. Beetje vaag slot zo. Sommige mensen had ik nog wel eens terug willen zien. Andere mensen heb ik volgens mij alleen in de leader gezien (die Jezus freak...)...
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:00 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dat we Macy nooit meer hebben gezien. Dat was mooie TV:
http://www.upcoming.nl/ca(...)het-nog-nooit-gedaan
Macy wil een neger met een grote lulquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:46 schreef Totem_paal het volgende:
Kunnen de makers van het programma niet Marc/Marcel/Friso/Jos/Alex etc niet los laten op Macy?
Deze eens lekker uit elkaar laten trekken.
Iedereen ontmaagd en blij. Klaar! probleem opgelost Hatseflats!
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:13 schreef De-Dwerg het volgende:
Geen idee, denk daeot Ewout een feeder fetish heeft.
Doet ze de ogen toch dicht..... Denkt ze die neger er maar bij....quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Macy wil een neger met een grote lul
Die sitequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:00 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dat we Macy nooit meer hebben gezien. Dat was mooie TV:
http://www.upcoming.nl/ca(...)het-nog-nooit-gedaan
Als moeder moet je toch ook wel inzien dat als je zoon met een meisje thuiskomt, die daar komt eten, dat je er niet bij aan tafel aanschuift?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme hé die moeder van Rob
Hoe maak ik het ongemakkelijk 1.0
Omdat dat moest van Ewout denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:48 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als moeder moet je toch ook wel inzien dat als je zoon met een meisje thuiskomt, die daar komt eten, dat je er niet bij aan tafel aanschuift?
Sterker nog: Waarom gaat die moeder van hem überhaupt Chinees halen voor hem? Laat ze zelf samen eten halen of samen koken, wel zo gezellig.
Gadver, ik mot Macy niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:46 schreef Totem_paal het volgende:
Kunnen de makers van het programma niet Marc/Marcel/Friso/Jos/Alex etc niet los laten op Macy?
Deze eens lekker uit elkaar laten trekken.
Iedereen ontmaagd en blij. Klaar! probleem opgelost Hatseflats!
Wauwquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef De-Dwerg het volgende:
Stukje over marc http://www.upcoming.nl/da(...)e-vrouw-of-de-merrie
Heeft ie al gezegd hij moet de 3e date nog plannen...quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad Marcel, nu is het afgelopen dus mag je best zeggen of jullie nog aan het daten zijn.
quote:
Ligt er misschien aan of hij het in het derde seizoen nog eens wil proberenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zou ie daar nu niet over mogen praten? Het programma is nu toch al afgelopen
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:11 schreef W00fer het volgende:
Waarom reageert Alex hier niet als je m nodig hebt?
hahaha dit is echt typisch..quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:19 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
hahahahahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Er kan van alles gebeurd zijn, maar hij heeft haar echt niet geneukt.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die site
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb Tinder al een tijdje ja ;-)quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:45 schreef Silenus het volgende:
Alex. Als 'ie slim is downloadt ie tinder en gaat ie een kansloos starfuckertje van 18 uit Duindorp neuken.
Ik hou niet van vrouwen met kort haar, ik spreek der net toevallig nog op app maar ik hoef er niets mee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef xSparks het volgende:
Ik vind dat ze Alex en Macey moeten koppelen. Die komen allebei vrij desperate over.
quote:
Mmh. Maar kan je ons nu wel meer vertellen omdat t seizoen is afgelopen of doe je mee in een volgend seizoen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
[..]
hahaha dit is echt typisch..
Opnames zijn al maanden oud en ik reageer hier sinds kort pas en toch schrijven mensen zoiets.
[..]
hahahahaha
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
[..]
Ik heb Tinder al een tijdje ja ;-)
[..]
Ik hou niet van vrouwen met kort haar, ik spreek der net toevallig nog op app maar ik hoef er niets mee.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |