Echt plat is het ook niet..het is gewoon vaag. Vrij aparte stem icm extreem articuleren. Zoals mensen vaak tegen kleine kinderen praten.quote:Op maandag 21 april 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niemand hier hoor praten zoals Karin.
Net wat je zegt: zij praat echt extreem plat
Dat is Zuidoost Brabant.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Helmond, maar geboren en getogen in Eindhoven
Zeer zeker wel! Maar bij Karin komt het meer door de manier van praten dan door accent oid.quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze praten in Zuid-oost Brabant niet anders dan in Noord Brabant
Mwah, het typische accent is wel anders. Verschil in accent tussen iemand uit Eindhoven, Den Bosch en Breda kan ik wel horen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze praten in Zuid-oost Brabant niet anders dan in Noord Brabant
Omdat je in Zuid Oost Brabant woont ipv Noord Oostquote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare vraag?
We zien er niet anders of vreemder uit dan andere mensen in NL hoor...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Brabant en dan eventjes naar beneden scrollen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Omdat je in Zuid Oost Brabant woont ipv Noord Oost![]()
Yes, maar ze hadden het erover dat iedereen in Noord Oost Brabant als Karin praatquote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Brabant![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Yes, maar ze hadden het erover dat iedereen in Noord Oost Brabant als Karin praat
Ik woon zelf ook in Zuid Oost Brabant
Idd, in het gebied zo rond Oss, Veghel en Uden kom je dat accent overal tegen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Yes, maar ze hadden het erover dat iedereen in Noord Oost Brabant als Karin praat
Ik woon zelf ook in Zuid Oost Brabant
Idd, ik hoor in Oss niets andersquote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Idd, in het gebied zo rond Oss, Veghel en Uden kom je dat accent overal tegen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef SSJKliko het volgende:
Die moeder van Robzeuren om kinderen
hints naar condooms
opzouten joh. En die Marc ziet echt iedereen als potentiële sekspartner, en als het na 1 date niet meteen lukt peert hij 'm maar meteen? Zo krijg je toch ook niks voor elkaar
Ik krijg trouwens het gevoel van Jos dat-ie niet hetero is..
Fok!meet 2013.quote:
kijk eens aan!quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:38 schreef weekendalex het volgende:
Ik ga jullie missen jongensHet vermaak op de maandag is nu weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |