neuquote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
SHO / [BN'ers in de jungle] Ik ben een ster, haal me hier uit!
Nja, ze is lief en begripvol enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 22:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Karin is leukEn haar stem is grappig
Wie zijn er volgend jaar gewoon nog maagd en zien we terug?quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk gewoon een volgend seizoen.
Is nog inet zeker, gewoon nar RTL en Ewout schrijven.quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk gewoon een volgend seizoen.
jupquote:
Ja.quote:
Ja, maar alleen de oneven posts.quote:
Tis maandag hé.quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Housekeeper het volgende:
Fucking hell...ben ik tot dit veroordeeld nu op de zondagavond
Nee hoor, ik praat niet zoals Karinquote:Op maandag 21 april 2014 22:35 schreef Hexagon het volgende:
In Noordoost Brabant praat iedereen zoals Karin
Marc wel - tenzij prostituee.quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Wie zijn er volgend jaar gewoon nog maagd en zien we terug?
Marc? Alex?
Dan heb ik vandaag de was gedaan op nachttariefquote:Op maandag 21 april 2014 22:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat ook wel weer telt als een zondag volgens mij, dus eigenlijk had je wel gelijk.
JIj wellicht niet maar dat is toch wel het leidende accent daar. Al praat Karin wel extreem plat.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niemand hier hoor praten zoals Karin.quote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
JIj wellicht niet maar dat is toch wel het leidende accent daar. Al praat Karin wel extreem plat.
Zie je er wel rondlopen die qua uiterlijk op Karin lijken?quote:Op maandag 21 april 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niemand hier hoor praten zoals Karin.
Net wat je zegt: zij praat echt extreem plat
Wat is dat nou weer voor een rare vraag?quote:Op maandag 21 april 2014 22:39 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Zie je er wel rondlopen die qua uiterlijk op Karin lijken?
Woon je zo in de omgeving rond Oss?quote:Op maandag 21 april 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niemand hier hoor praten zoals Karin.
Net wat je zegt: zij praat echt extreem plat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |