SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op met wat je zegt he, straks doet van Oostveen nog aangifte tegen je.quote:Op maandag 21 april 2014 15:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zorgt de KNJB wel voor!'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik nietquote:Op maandag 21 april 2014 15:11 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb gister wel zitten genieten van Ajax ja. Dat geef ik eerlijk toe.![]()
wat doe jij hier? Als feyenoorder in een ajax topicquote:Op maandag 21 april 2014 15:11 schreef Maastoren het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat er eigenlijk nog een achterliggende gedachte aan vast volgens 410 of was die actie echt gewoon totaal willekeurig?
Feyenoord Rotterdam![]()
Niks mis mee. Wij zijn wel wat gewend.quote:Op maandag 21 april 2014 15:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
wat doe jij hier? Als feyenoorder in een ajax topic![]()
![]()
![]()
![]()
rustig vriend.quote:Op maandag 21 april 2014 15:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ook, de eerste 3 minuten.quote:Op maandag 21 april 2014 15:11 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb gister wel zitten genieten van Ajax ja. Dat geef ik eerlijk toe.'Wish I was old and a little sentimental'
Vrienden makenquote:Op maandag 21 april 2014 15:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben vaker in de Arena geweest dan de gemiddelde bezoeker hier dus ik verdien wel iets meer krediet vriend.![]()
Nog niks naar buiten gebracht volgens mij. Zal toch wel gebeuren neem ik aanquote:Op maandag 21 april 2014 15:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zat er eigenlijk nog een achterliggende gedachte aan vast volgens 410 of was die actie echt gewoon totaal willekeurig?![]()
![]()
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:58:28Hoe is het mogelijk dat die fckng Kishna meedoet? Die speelde gisteren de bekerfinale. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:59:30Schop die Kishna gewoon uit de wedstrijd. Als Ajax er voor kiest om ons op te lichten, moeten we zijn benen breken. De kutjood. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:02:21Aanpakken die oplichters. Psv, twente uit en ajax spelen met hun halve eerste. Die Kishna speelde gisteren de finale. Breek hem af. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:03:16Als we vandaag niet winnen is het toch voorbij. Pak desnoods een rode kaart. Opzettelijk blesseren die oplichters reageer retweet
Boze man.twitter:![]()
We gaan niet zo beginnen hé. Anders zal ik jou eens even behandelen zoals ik word behandeld als ik flauwe opmerkingen maak in het Feyenoordtopicquote:Op maandag 21 april 2014 15:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vrienden maken![]()
Ik ben vaker in de Arena geweest dan de gemiddelde bezoeker hier dus ik verdien wel iets meer krediet vriend.![]()
![]()
ik doe wel rustig maar ik ga als groningen fan ook niet naar heerenveen topic en de boel niet lopen te opfokkenquote:![]()
Mee eensquote:Op maandag 21 april 2014 15:11 schreef Maastoren het volgende:
Toespraakje vd Sar was om te lachen. De uitstraling van Frankje de Boer is altijd lachen![]()
Supporters van Ajax, altijd om te lachenEn ten slotte het resultaat en het spel van Ajax, altijd lachen
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Boze man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:59:30Schop die Kishna gewoon uit de wedstrijd. Als Ajax er voor kiest om ons op te lichten, moeten we zijn benen breken. De kutjood. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:02:21Aanpakken die oplichters. Psv, twente uit en ajax spelen met hun halve eerste. Die Kishna speelde gisteren de finale. Breek hem af. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:03:16Als we vandaag niet winnen is het toch voorbij. Pak desnoods een rode kaart. Opzettelijk blesseren die oplichters reageer retweet
twitter:Wat een held.
![]()
Nogmaals sorryquote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We gaan niet zo beginnen hé. Anders zal ik jou eens even behandelen zoals ik word behandeld als ik flauwe opmerkingen maak in het Feyenoordtopic. Soms luit ik mij uit de tent lokken en verlies ik mij in gedrag wat niet hoort op zo'n Tweede Paasdag.
![]()
Ik kan niet tegen jou.quote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Toespraakje vd Sar was om te lachen. De uitstraling van Frankje de Boer is altijd lachen![]()
Supporters van Ajax, altijd om te lachenEn ten slotte het resultaat en het spel van Ajax, altijd lachen
![]()
Het is jammer dat ze de nationale troostprijs niet gewonnen hebben. Dan maar volgend weekend de enige echte hoofdprijs in Almelo op gaan halen. Je kon duidelijk zien dat de spelers met hun hoofd al bij de kampioenswedstrijd waren. Haters mogen volgende week weer terugkomen in het felicitatietopic.![]()
Er hing bij ons thuis anders ook geen Paasstemming gisteravondquote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nogmaals sorry. Soms luit ik mij uit de tent lokken en verlies ik mij in gedrag wat niet hoort op zo'n Tweede Paasdag.
Je wordt ook wel gedwongen tot racistische opmerkingen met Denswil en Van Rhijn.
![]()
Dit is nog steeds een openbaar forum. Indien ik gewoon op een normale manier meebabbel is er toch niks aan de hand?quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik doe wel rustig maar ik ga als groningen fan ook niet naar heerenveen topic en de boel niet lopen te opfokken![]()
Dat is een slecht excuus en bovendien niet waar. Volgende week zitten ze in hun hoofd nog bij gisteravond zeker?quote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef Devv het volgende:
Het is jammer dat ze de nationale troostprijs niet gewonnen hebben. Dan maar volgend weekend de enige echte hoofdprijs in Almelo op gaan halen. Je kon duidelijk zien dat de spelers met hun hoofd al bij de kampioenswedstrijd waren. Haters mogen volgende week weer terugkomen in het felicitatietopic.![]()
Kunnen alle kakkerlakken terug naar hun eigen topic!!!! knkb hier ook op fok allemaal rotjeknor moderatorsquote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit is nog steeds een openbaar forum. Indien ik gewoon op een normale manier meebabbel is er toch niks aan de hand?![]()
Nee, tuurlijk niet dan maakt het niet uit. reacties zoals: Ik heb lopen te genieten van ajax etc. Is niet echt heel slim in een Ajax topicquote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit is nog steeds een openbaar forum. Indien ik gewoon op een normale manier meebabbel is er toch niks aan de hand?![]()
Kijken wie er het laatst lacht als de schaal wederom naar Amsterdam toegaat.quote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
![]()
Die Denswil loopt erbij alsof hij het al heeft gemaakt. Een soort Van Der Wiel/Depay/Babel figuur. Is hij ook zo actief op Instagram/Twitter etc?quote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er hing bij ons thuis anders ook geen Paasstemming gisteravondJe wordt ook wel gedwongen tot racistische opmerkingen met Denswil en Van Rhijn.
![]()
Sommige mensen nemen het leven wel erg serieusquote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is een slecht excuus en bovendien niet waar. Volgende week zitten ze in hun hoofd nog bij gisteravond zeker?. Je hebt een keer verloren, pech. Het was maar de KNVB beker hoor. De enige prijs die telt is de landstitel.
![]()
Ah, jij kent het kabouter Plop verhaal niet?quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die Denswil loopt erbij alsof hij het al heeft gemaakt. Een soort Van Der Wiel/Depay/Babel figuur. Is hij ook zo actief op Instagram/Twitter etc?![]()
Joh we zijn geen HMF en co die niet tegen een paar kritische puntjes kunnen. Maastorentje mag gewoon blijven.quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet dan maakt het niet uit. reacties zoals: Ik heb lopen te genieten van ajax etc. Is niet echt heel slim in een Ajax topic![]()
Het was een reactie op de TT. Maar oke: ik heb vannacht niet geslapen na deze deceptie. super joden, wzawzdb, vak 410 ultra 4 life!!111!!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet dan maakt het niet uit. reacties zoals: Ik heb lopen te genieten van ajax etc. Is niet echt heel slim in een Ajax topic![]()
Het komt er dus op neer dat van de drie prijzen je er maar één hoeft te pakken. Weet ik dat ook weerquote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het leven wel erg serieus. Je hebt een keer verloren, pech. Het was maar de KNVB beker hoor. De enige prijs die telt is de landstitel.
. De spelers wouden hem echt wel winnen hoor, maar waren gewoon niet in staat om dat te doen.
![]()
Je moeder is ook altijd lachenquote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Oh oke fijn om te weten. Ik zeg ook niet dat hij weg moet ofzo.. maar ik dacht misschien plaatst hij wel vaker van dit soort reacties..quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh we zijn geen HMF en co die niet tegen een paar kritische puntjes kunnen. Maastorentje mag gewoon blijven.![]()
Ja dat heb ik nog wel meegekregen. Moest daar stiekem wel om gniffelen dat je als prof zo naief in het leven staat.quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, jij kent het kabouter Plop verhaal niet?![]()
Zo laat je je toch wel kennen hoor. En als je wint is het ineens Superjoden, trebble-time, helemaal niets in Rotterdam.quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het leven wel erg serieus. Je hebt een keer verloren, pech. Het was maar de KNVB beker hoor. De enige prijs die telt is de landstitel.
![]()
Natuurlijk, het is niet de belangrijkste prijs, maar als je in die finale staat als club wil je 'm winnen ook.![]()
Ach welnee, een steekje onder water moet kunnen. Net zoals wij de feyenoorders uitlachen die op de viaducten stonden om een ander elftal te feliciteren met een prijsquote:Op maandag 21 april 2014 15:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh oke fijn om te weten. Ik zeg ook niet dat hij weg moet ofzo.. maar ik dacht misschien plaatst hij wel vaker van dit soort reacties..![]()
![]()
Ja, die andere twee nationale "prijzen" interesseren mij dus echt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer dat van de drie prijzen je er maar één hoeft te pakken. Weet ik dat ook weer. De spelers wouden hem echt wel winnen hoor, maar waren gewoon niet in staat om dat te doen.
![]()
Wat een onzin is dat. Een prijs is toch gewoon een prijs? De supercup is dan nog wel een beetje van dat je zegt waar gaat dat over. Maar als je de beker wint mag je gewoon blij zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 15:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, die andere twee nationale "prijzen" interesseren mij dus echt niet.![]()
Voor jullie zou het een hoofdprijs zijn. Maar dat is een tweede plek tegenwoordig ook.quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat. Een prijs is toch gewoon een prijs? De supercup is dan nog wel een beetje van dat je zegt waar gaat dat over. Maar als je de beker wint mag je gewoon blij zijn.![]()
Wie is die rechter? Was dat een back toevallig? En wie zijn Bay en Dekker?quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Bay en Dekker er nog bij. Bailey... toplichting.![]()
![]()
Tuurlijk, maar om nou te zeggen dat ik huilend in een hoekje heb gezeten omdat we hem niet voor de 20e keer gewonnen hebben, neuh. Titel is het belangrijkste.quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat. Een prijs is toch gewoon een prijs? De supercup is dan nog wel een beetje van dat je zegt waar gaat dat over. Maar als je de beker wint mag je gewoon blij zijn.![]()
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.quote:Op maandag 21 april 2014 15:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Voor jullie zou het een hoofdprijs zijn. Maar dat is een tweede plek tegenwoordig ook.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2014 15:25:52 ]![]()
Vandaar dat ze langs de snelweg en bij het stadion warenquote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.![]()
![]()
Zo'n prijs is niks voor Ajax hé. Ajax heeft eig niks aan zo'n bekertje.. ze gaan toch meer voor het kampioenschap.. en voor de cl league.![]()
Wij vieren, jullie verstieren.quote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Mwa. Een titel is inderdaad belangrijker dan een beker. Maar de beker is ook een mooie prijs. Toch schattig dat jullie hier telkens naar mijn club verwijzen. Is niet erg hoor. Ik ben heel geduldig. Ook al worden wij over 20 jaar weer pas kampioen. Die UEFA Cup die ik heb meegemaakt telt voor ongeveer 25 kampioenschappen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Voor jullie zou het een hoofdprijs zijn. Maar dat is een tweede plek tegenwoordig ook.![]()
als je eenmaal de finale haalt moet je hem ook gewoon winnen maar als prijs ansich interesseert me de beker ook niet zo, net zo min als de JC schaalquote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bay is een aanvallende middenvelder gehaald van Brondby afgelopen zomer, al maanden uitgeschakeld met een liesblessure.quote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wie is die rechter? Was dat een back toevallig? En wie zijn Bay en Dekker?
Dekker klassieke linksbuiten met geweldige traptechniek/voorzet, hoeft geen man te passeren om hem voor te leggen. Voetblessure vorige week opgelopen helaas.
En die rechts was de linksback, Savastano... aardig maar ze zullen echt een toptalent op die positie moeten kopen, in de bovenbouw zijn ze er niet helaas.![]()
Jup. De afspraak voor mijn 20-04-14 Cupfighters tattoo bij Tatttoo Bob is al gemaakt.quote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.![]()
5-1 op je klote krijgen in een finale van een club die tot voor kort nog in de jupiler league speelde doet nog het meeste pijn denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je eenmaal de finale haalt moet je hem ook gewoon winnen maar als prijs ansich interesseert me de beker ook niet zo, net zo min als de JC schaal![]()
Geldt ook voor Twente 'fans' ineens waren ze voor Zwolle.quote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.
Ik heb een echte Zwolle fan gefeliciteerd met de beker. Maar voor die nep supporters heb ik geen goed woord over.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
De manier waarop vooral.quote:Op maandag 21 april 2014 15:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
5-1 op je klote krijgen in een finale van een club die tot voor kort nog in de jupiler league speelde doet nog het meeste pijn denk ik.![]()
Ik had het al verwerkt voordat de trein weer terug in Amsterdam was. Vanaf nu gaat het vizier gewoon op het landskampioenschap.quote:Op maandag 21 april 2014 15:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
5-1 op je klote krijgen in een finale van een club die tot voor kort nog in de jupiler league speelde doet nog het meeste pijn denk ik.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 15:31 schreef Fokker101 het volgende:
ach iedereen heeft wel is een off-day ze worden toch wel kampioen![]()
Ik zie dit niet echt als een off-dayquote:Op maandag 21 april 2014 15:31 schreef Fokker101 het volgende:
ach iedereen heeft wel is een off-day ze worden toch wel kampioen![]()
Ik heb het niet gezien maar kreeg wel de standen door, ik moet zeggen dat ik het dan vrij snel van me af laat glijden omdat het gewoon een kansloze nederlaag was. Zo'n 1-1 van Balotelli in de laatste minuut baal ik dan meer van na de wedstrijd, niet dat we toen beter waren maar die gelijkmaker viel op zo'n lullig moment.quote:Op maandag 21 april 2014 15:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
2-1 was ook triest geweestquote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
5-1 verliezen van een tweedejaarspromovendi is gewoon in en in triest.![]()
Wij lachen wel weer als we met de 4e schaal op een rij op de foto gaanquote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
![]()
En nu wegwezen faggots![]()
![]()
Tsja, als je een week later kampioen wordt is het verlies in de beker iets makkelijker verwerkt natuurlijk. Overigens voelt het verlies tegen dergelijke clubs ook anders als dat je tegen Feyenoord/PSV in de finale had gestaan, zegt eigenlijk alles over het imago van de beker in dit land dat je persé een geweldig affiche als finale nodig hebt om ook meer waarde te hechten aan die bekerwinst.![]()
Overigens vond ik dit geen offday, meer een dag waarbij het lakse inspiratieloze rondgetik met een bepaalde 'air' dodelijk effectief werd afgestraft door een tegenstander die zich niet liet inzakken maar er vol opklapte. Het beste is er bij Ajax al tijden vanaf, geregeld nog gered door een individu als Schöne en Klaassen (Geweldige speler), maar sprankelend en des Ajax is het al tijden niet meer hoor. Nu stond men achterin gewoon te slapen en werd het de eerste helft dodelijk effectief afgestraft.![]()
Ik stel voor dat de KNVB 2 straffen voorlegt aan Ajax:
12 wedstrijden zonder publiek, geen punten in mindering
5 wedstrijden zonder publiek, 9 punten in minderingJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ach ja, waarschijnlijk kunnen ze bepaalde keuzes wat makkelijker maken nu.quote:
Als Ziyech op de lijst staat om Serero te vervangen gaan ze dat nou wel doen denk ik. Zozo voetballers de Jong, Sigthorsson, Bojan, Poulsen, de Sa, Ligeon enzovoort gaan toch hopelijk nou wel weg...
Uit die groep kun je er zo 3 pakken en vervangen door Bazoer, Tete en Meleg, spelers die jong zijn maar wel de potentie hebben goed genoeg te zijn.![]()
Achja, het is wel triest ja. Maar ik kan me nog wel herinneren dat Groningen met 6-0 won van Feyenoord terwijl Feyenoord toen een topseizoen had 2de werd volgens mij.. dat verwacht ook helemaal niemand. T'zelfde geld voor Ajax dit had ook net zo goed in de competitie kunnen gebeuren. Ook Ajax thuis tegen Groningen dit seizoen werd ook nipt 2-1 als groningen had gewonnen werd er ook gezegd omg verloren van een play-offs kandidaat of lager zelfs. Snap niet waar jullie Ajacieden jullie zo druk om maken het is maar de KNVB beker volgende week gewoon mooi kampioen en klaar is kees.quote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
5-1 verliezen van een tweedejaarspromovendi is gewoon in en in triest.![]()
Zucht. Ga maar voor een geldboete/vergoeden van de schade en een wedstrijdje zonder publiek in de beker en een voorwaardelijke straf erbij.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef JenHermes het volgende:
5 wedstrijden zonder publiek, 9 punten in mindering![]()
jij hoopt natuurlijk dat 2e hequote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef JenHermes het volgende:
12 wedstrijden? Gewoon een seizoen lang zonder publiek spelen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef JenHermes het volgende:
Ja beker boeit nietquote:Op maandag 21 april 2014 15:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Achja, het is wel triest ja. Maar ik kan me nog wel herinneren dat Groningen met 6-0 won van Feyenoord terwijl Feyenoord toen een topseizoen had 2de werd volgens mij.. dat verwacht ook helemaal niemand. T'zelfde geld voor Ajax dit had ook net zo goed in de competitie kunnen gebeuren. Ook Ajax thuis tegen Groningen dit seizoen werd ook nipt 2-1 als groningen had gewonnen werd er ook gezegd omg verloren van een play-offs kandidaat of lager zelfs. Snap niet waar jullie Ajacieden jullie zo druk om maken het is maar de KNVB beker volgende week gewoon mooi kampioen en klaar is kees.
Maar zo een afgang als gister mag gewoon niet![]()
Zwolle gaf gisteren gewoon 200%, stegen boven zichzelf uit en wonnen verdiend van een lamlendig Ajax.![]()
ach met of zonder vak 410 het maakt toch niet heel veel uitquote:Op maandag 21 april 2014 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
12 wedstrijden? Gewoon een seizoen lang zonder publiek spelen.![]()
![]()
Van die spelers mag Poulsen van mij wel blijven. Had gisteren van mij achteraf ook wel in de basis mogen starten. Ziyech lijkt me wel een goeiequote:Op maandag 21 april 2014 15:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, waarschijnlijk kunnen ze bepaalde keuzes wat makkelijker maken nu.
Als Ziyech op de lijst staat om Serero te vervangen gaan ze dat nou wel doen denk ik. Zozo voetballers de Jong, Sigthorsson, Bojan, Poulsen, de Sa, Ligeon enzovoort gaan toch hopelijk nou wel weg...
Uit die groep kun je er zo 3 pakken en vervangen door Bazoer, Tete en Meleg, spelers die jong zijn maar wel de potentie hebben goed genoeg te zijn.Alleen maar waarheidquote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef Lastpost het volgende:
Tsja, als je een week later kampioen wordt is het verlies in de beker iets makkelijker verwerkt natuurlijk. Overigens voelt het verlies tegen dergelijke clubs ook anders als dat je tegen Feyenoord/PSV in de finale had gestaan, zegt eigenlijk alles over het imago van de beker in dit land dat je persé een geweldig affiche als finale nodig hebt om ook meer waarde te hechten aan die bekerwinst.![]()
Overigens vond ik dit geen offday, meer een dag waarbij het lakse inspiratieloze rondgetik met een bepaalde 'air' dodelijk effectief werd afgestraft door een tegenstander die zich niet liet inzakken maar er vol opklapte. Het beste is er bij Ajax al tijden vanaf, geregeld nog gered door een individu als Schöne en Klaassen (Geweldige speler), maar sprankelend en des Ajax is het al tijden niet meer hoor. Nu stond men achterin gewoon te slapen en werd het de eerste helft dodelijk effectief afgestraft.![]()
![]()
Is Groningen een tweedejaarspromovendi destijds?quote:Op maandag 21 april 2014 15:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Achja, het is wel triest ja. Maar ik kan me nog wel herinneren dat Groningen met 6-0 won van Feyenoord terwijl Feyenoord toen een topseizoen had 2de werd volgens mij.. dat verwacht ook helemaal niemand. T'zelfde geld voor Ajax dit had ook net zo goed in de competitie kunnen gebeuren. Ook Ajax thuis tegen Groningen dit seizoen werd ook nipt 2-1 als groningen had gewonnen werd er ook gezegd omg verloren van een play-offs kandidaat of lager zelfs. Snap niet waar jullie Ajacieden jullie zo druk om maken het is maar de KNVB beker volgende week gewoon mooi kampioen en klaar is kees.![]()
Nee, dat niet nee. Maar van Ajax verwacht je toch wel dat ze thuis van Groningen makkelijk winnen. Vooral in die tijd toen Groningen heel slecht speelde.quote:Op maandag 21 april 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Groningen een tweedejaarspromovendi destijds?![]()
Waarom werd er trouwens geen peleton ME het vak ingestuurd om het hele boeltje kort en klein te slaan? Op tv werd op een gegevene moment wel verteld dat er een politiekorps opgeroepen zou zijn om het vak te barricaderenJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
hattrick dus, laat hem maar lekker naar Groningen komen. Of ajax houd hem zie ik Ajax ook wel voor aan eigquote:![]()
SCHANDE!!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hattrick dus, laat hem maar lekker naar Groningen komen. Of ajax houd hem zie ik Ajax ook wel voor aan eig![]()
Aboutaleb ....quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef JenHermes het volgende:
Waarom werd er trouwens geen peleton ME het vak ingestuurd om het hele boeltje kort en klein te slaan? Op tv werd op een gegevene moment wel verteld dat er een politiekorps opgeroepen zou zijn om het vak te barricaderenRED ONS HENNIEGOD![]()
Iedereen heeft wel eens een off-year. En toch worden we kampioen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Helemaal achterlijk zijn ze ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef JenHermes het volgende:
Waarom werd er trouwens geen peleton ME het vak ingestuurd om het hele boeltje kort en klein te slaan? Op tv werd op een gegevene moment wel verteld dat er een politiekorps opgeroepen zou zijn om het vak te barricaderen![]()
Aboutaleb is joods, Bert van Oosterveen bevat de letters NSB, KNJB draait om Noord-Holland en de NOS is ook wit-rood-wit gekleurd. Daarom natuurlijk!quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef JenHermes het volgende:
Waarom werd er trouwens geen peleton ME het vak ingestuurd om het hele boeltje kort en klein te slaan? Op tv werd op een gegevene moment wel verteld dat er een politiekorps opgeroepen zou zijn om het vak te barricaderen![]()
Met Zivkovic gaat het overigens ook echt wel goed komen hoor.. hij is echt zo talentvol man. Die red het wel bij Ajax geef hem 2 jaar de tijd. En in plaats van Zivkovic krijgen wij die Meleg![]()
Echt doorselecteren is al jaren een taboe bij Ajaxquote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Gruisman het volgende:
Als volgend seizoen spelers als de Sa de voorkeur krijgen boven MelegRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Aboutaleb is joods, Bert van Oosterveen bevat de letters NSB, KNJB draait om Noord-Holland en de NOS is ook wit-rood-wit gekleurd. Daarom natuurlijk!![]()
![]()
Dat was wel weer te merken gisteravond ja bij Studio AFC. Jack van Gelder zijn vieze kontkruipgehalte richting Ajaxquote:
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
ach jeckie kan gewoon beter bij de passion liedjes gaan zingen snap ook niet dat mensen studio sport leuk vinden![]()
![]()
Moet Meleg wel willen. Zou ook zo maar voor zijn kans hier kunnen gaan, houden toch bijna geen aanvallers over volgend seizoen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:45 schreef Fokker101 het volgende:
Met Zivkovic gaat het overigens ook echt wel goed komen hoor.. hij is echt zo talentvol man. Die red het wel bij Ajax geef hem 2 jaar de tijd. En in plaats van Zivkovic krijgen wij die Meleg
Fischer, Zivkovic, Kishna. De rest nog vraagtekens.![]()
Fischer mist iig de seizoensstart volgend jaar.quote:Op maandag 21 april 2014 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet Meleg wel willen. Zou ook zo maar voor zijn kans hier kunnen gaan, houden toch bijna geen aanvallers over volgend seizoen.
Fischer, Zivkovic, Kishna. De rest nog vraagtekens.![]()
Vind het altijd wel lache om een seniele Mulder te zien brabbelenquote:Op maandag 21 april 2014 15:47 schreef Fokker101 het volgende:
ach jeckie kan gewoon beter bij de passion liedjes gaan zingen snap ook niet dat mensen studio sport leuk vindenRED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe gaat het met die Muric?quote:Op maandag 21 april 2014 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet Meleg wel willen. Zou ook zo maar voor zijn kans hier kunnen gaan, houden toch bijna geen aanvallers over volgend seizoen.
Fischer, Zivkovic, Kishna. De rest nog vraagtekens.Oh.![]()
Ze nemen zich daar zo serieus maar lullen alleen maar onzin, daarom kijk ik alleen VI die weten dat ze onzin lullen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lache om een seniele Mulder te zien brabbelen![]()
Adriaanse lult geen onzin in het begin , maar die zakt naarmate de uitzending vordert naar een demente manquote:Op maandag 21 april 2014 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze nemen zich daar zo serieus maar lullen alleen maar onzin, daarom kijk ik alleen VI die weten dat ze onzin lullen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik mis voorstel 3, onvoorwaardelijke degradatie en een boete van 60 miljoen euro.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef JenHermes het volgende:
Hopelijk komt hij. Van wat ik gezien heb wel een goed spelertje.quote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wacht op de uitkomst van zijn rechtszaak tegen Zagreb.Oh.![]()
Hele spaarpotje in één klap weg.quote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik mis voorstel 3, onvoorwaardelijke degradatie en een boete van 60 miljoen euro.
Benieuwd naar de beelden.quote:3-0! U raadt het al… Meleg! Op prachtig aangeven van Kishna, die na de goal echter weinig enthousiast is.![]()
![]()
Nee dat hoeft nou ook weer niet. Mijn straffen zijn reëel en best realistisch. Als de KNVB dit durft, dan zou elke buitenstander het eens zijn met één van deze twee straffenquote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik mis voorstel 3, onvoorwaardelijke degradatie en een boete van 60 miljoen euro.
Maar natuurlijk gaat de KNVB dit niet doen want ook bij de KNVB hebben ze een Ajax hartJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Liever bij Cambuurquote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kunnen we Lukoki of De Sa niet gewoon naar Groningen sturenRED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker belangrijk. Ajax is een club van zien en gezien worden, ligt geografisch makkelijk voor de mensen uit het gooi, de Hilversumse studio's en menig grachtenpandje en speelt van oudsher het mooie voetbal. Daar willen ze graag mee geassocieerd worden, prima toch.quote:Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat was wel weer te merken gisteravond ja bij Studio AFC. Jack van Gelder zijn vieze kontkruipgehalte richting Ajax
Ze willen gewoon een warme kroket, lekker biertje en genieten van het voetbal dat gespeeld wordt, lijkt dat een periode nergens op gaan ze wel weer netwerken in een skybox.![]()
Altijd dat calimero-gedoe omtrent de voorkeur van sportverslaggevers, zitten er maar heel weinig tussen die echt supporter zijn hoor.![]()
Stuur ze maar lekker naar die club van Ebecillio. Ergens in Kazachstan toch?quote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kunnen we Lukoki of De Sa niet gewoon naar Groningen sturen
Oh.![]()
Wat een baasje was dat zal zijn hattrick tegen VVV nooit vergetenquote:Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stuur ze maar lekker naar die club van Ebecillio. Ergens in Kazachstan toch?![]()
Jammer dat het tegen Roda wasquote:Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een baasje was dat zal zijn hattrick tegen VVV nooit vergeten![]()
Roda JC mijn beste.quote:Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een baasje was dat zal zijn hattrick tegen VVV nooit vergeten
Alle drie magistrale kools![]()
![]()
Ha, alsof Groningen die wil hebbenquote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kunnen we Lukoki of De Sa niet gewoon naar Groningen sturen![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Aboutaleb is joods, Bert van Oosterveen bevat de letters NSB, KNJB draait om Noord-Holland en de NOS is ook wit-rood-wit gekleurd. Daarom natuurlijk!
Oh ik dacht VVVquote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda JC mijn beste.
Alle drie magistrale kools![]()
![]()
![]()
Tegen VVV zijn het nooit bijzondere wedstrijden. Voor het laatst groot spektakel onder het Jolvoetbal.quote:![]()
Die gast was zo slecht dat ik zelfs blij was toen Boerrigter in de basis kwamquote:Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een baasje was dat zal zijn hattrick tegen VVV nooit vergeten
Oh.![]()
Özbiliz was ook zo lekker in vorm toenquote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast was zo slecht dat ik zelfs blij was toen Boerrigter in de basis kwam![]()
![]()
quote:Ajax-fans hebben flink huisgehouden tijdens de bekerfinale in de Kuip. Niet alleen het vuurwerk, waardoor de eindstrijd tot twee keer toe werd gestaakt, zorgde voor veel schade. Ook elders in het stadion werden vernielingen aangericht. De totale strop bedraagt ongeveer 60.000 euro, zei stadiondirecteur Jan van Merwijk maandag.
Het stadion Feijenoord zal de kosten verhalen bij de KNVB, de organisator van de eindstrijd. Die stuurt de rekening ongetwijfeld door naar Ajax, dat de kaarten verkocht en dus aansprakelijk is. Van Merwijk spreekt van een enorme ravage. "Dit is echt extreem. Ik heb dit zelden eerder gezien", aldus Van Merwijk.
Vernielingen
Reclameborden, toiletten en wasbakken moesten eraan geloven. Ook waren er brandjes op de tribune.
Van Merwijk sluit niet uit dat het zware vuurwerk al vóór de bekerstrijd het stadion was ingesmokkeld. "Hoewel iedereen zeer alert is en de veiligheidsmaatregelen enorm, zou dat kunnen. Als we dat willen voorkomen, moeten de maatregelen nog verder worden aangescherpt. Dat zal de sfeer niet veraangenamen'', aldus de directeur.![]()
Jeetjequote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast was zo slecht dat ik zelfs blij was toen Boerrigter in de basis kwam![]()
Die scheet in zijn broek voordat hij het veld opkwam. Terwijl hij qua voetballend vermogen gewoon één van de betere was. Hij durfde alleen nooit een actie te maken, tja dan houdt het op.quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Özbiliz was ook zo lekker in vorm toenOh.![]()
Wellicht bij Man Utdquote:Op maandag 21 april 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die scheet in zijn broek voordat hij het veld opkwam. Terwijl hij qua voetballend vermogen gewoon één van de betere was. Hij durfde alleen nooit een actie te maken, tja dan houdt het op.
Misschien mocht die helemaal geen actie makenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ebecillio mocht meteen banken nadat hij dat deed.quote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wellicht bij Man Utd
Misschien mocht die helemaal geen actie makenOh.![]()
Welke vleugelspeler niet?quote:Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ebecillio mocht meteen banken nadat hij dat deed.RED ONS HENNIEGOD![]()
Volgende week de schaal weer even oppikken. Gaat saai worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je wint zo'n wedstrijd 5x en verliest m 1x. Kan gebeuren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Gisteren had een fantastische dag moeten worden voor onze club en al onze supporters. Helaas heeft een groep meegereisde fans gemeend dit voetbalfeest te moeten verzieken. Met verwerpelijk gedrag hebben zij onze club in diskrediet gebracht. Wij als directie schamen ons oprecht voor deze mensen, die zich supporters van onze club wanen.
Wij hebben vandaag schriftelijk onze excuses gemaakt aan de KNVB als organiserende partij. Ook maakten wij excuses aan stadion de Kuip waar wij te gast waren. Wij hebben PEC Zwolle nogmaals gefeliciteerd als winnaar van de finale en veel plezier gewenst bij hun festiviteiten.
Inmiddels is Ajax een diepgaand onderzoek gestart naar de gang van zaken. De gemeente Amsterdam heeft ons uitgenodigd op de kortst mogelijke termijn in overleg te gaan, waarbij eveneens de politie en het Openbaar Ministerie aanwezig zullen zijn. Ook gaan wij in overleg met de KNVB en de supportersvereniging(en). Wij zullen met passende maatregelen komen.
Directie AFC Ajax![]()
Zo'n wedstrijd win je nooit hoor als je zo speelt.quote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je wint zo'n wedstrijd 5x en verliest m 1x. Kan gebeuren.![]()
Dit gaat 410 veel problemen opleveren. De privileges die ze al jaren hebben kunnen ze nu wel vergeten.quote:
En dan heb ik het nog niet over de onderlinge ruzies met de F-side die nu nog verder gaan oplopen.AFCA!![]()
De boefjes die verantwoordelijk hiervoor zijn zullen flink op de blaren moeten gaan zitten denk ik. Iets met een voorbeeld stellen enzo.quote:![]()
Zolang het met saai, vreselijk voetbal behaald wordt wel ja.quote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week de schaal weer even oppikken. Gaat saai worden.Oh.![]()
Door wat vuurwerk, boehoequote:ga huilen anders of zo
___!!!!!!!!!111!!!
Laat ze eens wat beelden van wedstrijden in Griekenland en Zuid Amerika bekijken.![]()
Ben wel blij dat ze misschien eindelijk de trommelaars kunnen opdoeken, kansloos vak.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Door wat vuurwerkga huilen anders of zo
___!!!!!!!!!111!!!
Laat ze eens wat beelden van wedstrijden in Griekenland en Zuid Amerika bekijken.!
![]()
Zag ik het goed dat er in De Kuip gewoon F-Side en 410 en NUA naast elkaar werden gezet? Leek me al vragen om problemen?![]()
Laat de F-Side maar wat verstand in die knulletjes slaanquote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit gaat 410 veel problemen opleveren. De privileges die ze al jaren hebben kunnen ze nu wel vergeten.
En dan heb ik het nog niet over de onderlinge ruzies met de F-side die nu nog verder gaan oplopen.![]()
Weg met 410 dan maar. Onzin is het ook.quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit gaat 410 veel problemen opleveren. De privileges die ze al jaren hebben kunnen ze nu wel vergeten.
En dan heb ik het nog niet over de onderlinge ruzies met de F-side die nu nog verder gaan oplopen.Oh.![]()
Alsjeblieft..quote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Door wat vuurwerk, boehoega huilen anders of zo
___!!!!!!!!!111!!!
Laat ze eens wat beelden van wedstrijden in Griekenland en Zuid Amerika bekijken.![]()
Dat het in andere landen normaal is rechtvaardigt het natuurlijk nietquote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
___!!!!!!!!!111!!!
quote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef Smoofie het volgende:
Ben wel blij dat ze misschien eindelijk de trommelaars kunnen opdoeken, kansloos vak.
Vak410 heeft een ongekende bijdrage in de sfeer in de Arena![]()
Je pikt er wel de mongooltjes uitquote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
___!!!!!!!!!111!!!
Laat ze eens wat beelden van wedstrijden in Griekenland en Zuid Amerika bekijken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja het zal niet het hele vak zijn dat zich bezighoudt met zulke onzin, maar als er niet gecorrigeerd wordt in die groep dan moet het maar van buitenaf gebeuren.quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet over de onderlinge ruzies met de F-side die nu nog verder gaan oplopen.![]()
?quote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang het met saai, vreselijk voetbal behaald wordt wel ja.
Gaat het echt alleen om de prijzen dan?![]()
Gelukkig waren er nog geen onderlinge spanningen dus dat scheeltquote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja het zal niet het hele vak zijn dat zich bezighoudt met zulke onzin, maar als er niet gecorrigeerd wordt in die groep dan moet het maar van buitenaf gebeuren..
AFCA!![]()
Ja want dat ultra cultuurtje/mentaliteit past ook heel erg goed in Nederland met de Nederlandse mentaliteit. Dus het is logisch dat bij voetbal de emoties zo hoog oplopen dat vuurwerk richting veld (en eigen keeperquote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
___!!!!!!!!!111!!!
![]()
) gesmeten wordt. Is normaal. Wat niet normaal is, is de ophef die erover gemaakt wordt. Hebben die mensen nog nooit een wedstrijd van River Plate of Boca Juniors gezien ofzo?
![]()
Weet ik niks van. Vertel?quote:Op maandag 21 april 2014 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig waren er nog geen onderlinge spanningen dus dat scheelt.
![]()
Uh nee. Volgens mij begrijp je mij verkeerd.quote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
?
Gaat het echt alleen om de prijzen dan?
Voetbal draait ook om vermaakt te worden. Dat is dit seizoen nauwelijks voorgekomen bij Ajax.
Oh.![]()
Ze zorgen ook voor redelijk veel geldboetes en overlast met hun nepsfeer.quote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vak410 heeft een ongekende bijdrage in de sfeer in de ArenaAFCA
Misschien zijn ze wel trendsetters?quote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat het in andere landen normaal is rechtvaardigt het natuurlijk niet![]()
Schuld van de plisiequote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zorgen ook voor redelijk veel geldboetes en overlast met hun nepsfeer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu moeten ze nog eens naar de wedstrijd kijkenquote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vak410 heeft een ongekende bijdrage in de sfeer in de Arena![]()
Ze werden in de buurt van Vermeer gegooid, niet richting de keeper. Zit wel degelijk een verschil tussen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja want dat ultra cultuurtje/mentaliteit past ook heel erg goed in Nederland met de Nederlandse mentaliteit. Dus het is logisch dat bij voetbal de emoties zo hoog oplopen dat vuurwerk richting veld (en eigen keeper![]()
![]()
) gesmeten wordt. Is normaal. Wat niet normaal is, is de ophef die erover gemaakt wordt. Hebben die mensen nog nooit een wedstrijd van River Plate of Boca Juniors gezien ofzo?
![]()
En dan met het argument komen dat zij er altijd bij zitten, maar iemand die 50 jaar supporter van Ajax is is dan een bobo omdat hij niet naar elke wedstrijd gaat.quote:AFCA
En eens andere liedjes zingen die Ajax supporten en niet hunzelf verheerlijken met hun aidstrommels.quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu moeten ze nog eens naar de wedstrijd kijkenAFCA
Maar op de beat van de trommels kunnen ze goed hossen en hun eigen feestje bouwenquote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En eens andere liedjes zingen die ik Ajax supporter en niet hunzelf verheerlijken met hun aidstrommels.![]()
Die zitten er altijd bij om de club een boete te leveren ja .quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan met het argument komen dat zij er altijd bij zitten, maar iemand die 50 jaar supporter van Ajax is is dan een bobo omdat hij niet naar elke wedstrijd gaat.RED ONS HENNIEGOD![]()
En al die ventjes zijn zulke ervaren vuurwerkgooiers dat ze zo'n projectiel volledig onder controle hebben en precies kunnen mikken waar ze 'm willen hebben?quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze werden in de buurt van Vermeer gegooid, niet richting de keeper. Zit wel degelijk een verschil tussen.
Wat een onzin! Waarom probeer je het nou goed te praten? Jullie mogen nog van geluk spreken dat er geen speler is geraakt anders was de ophef nog groter geweest.![]()
Zou wel mooi zijn als dit het einde van 410, zoals we het kennen, inluidt natuurlijk.![]()
"Maar ze zorgen wel voor sfeer", ja en een hoop ellende en je loopt zo mogelijk bakken met geld mis van sponsors die zich hier niet mee willen inlaten, over de boetes, het afbrokkelende imago en steeds strenger wordende regeltjes maar niet te spreken.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 21 april 2014 16:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En al die ventjes zijn zulke ervaren vuurwerkgooiers dat ze zo'n projectiel volledig onder controle hebben en precies kunnen mikken waar ze 'm willen hebben?
Wat een onzin! Waarom probeer je het nou goed te praten? Jullie mogen nog van geluk spreken dat er geen speler is geraakt anders was de ophef nog groter geweest.![]()
Wat is het verschil tussen die 3 dan?quote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zag ik het goed dat er in De Kuip gewoon F-Side en 410 en NUA naast elkaar werden gezet? Leek me al vragen om problemen?![]()
Je snapt er echt geen kloot van hequote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Syntix het volgende:
De media aandacht en verslaggeving is totaal overtrokkenAlsof het zo erg was.
![]()
![]()
Ja, en als er 1 in zijn nek was gekomen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze werden in de buurt van Vermeer gegooid, niet richting de keeper. Zit wel degelijk een verschil tussen.. Soms vraag ik me echt af wat het IQ is van dat soort mensen. "Ja kon niets ergs gebeuren, pyro leuk man". Ze snappen het dan gewoon niet, de aandacht naar hunzelf trekken met hun sjaaltjhes en zonnebrillen ipv de club ECHT supporten.
AFCA
En dat maakt jou niet uit, zolang de prijzen worden binnen gehaald?quote:Op maandag 21 april 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh nee. Volgens mij begrijp je mij verkeerd.
Voetbal draait ook om vermaakt te worden. Dat is dit seizoen nauwelijks voorgekomen bij Ajax.
![]()
Lijkt me wel goed. Ook Europees is het elke keer weer raakquote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Zou wel mooi zijn als dit het einde van 410, zoals we het kennen, inluidt natuurlijk.![]()
"Maar ze zorgen wel voor sfeer", ja en een hoop ellende en je loopt zo mogelijk bakken met geld mis van sponsors die zich hier niet mee willen inlaten, over de boetes, het afbrokkelende imago en steeds strenger wordende regeltjes maar niet te spreken.![]()
Hehe wat denk je nou?quote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
"Maar ze zorgen wel voor sfeer", ja en een hoop ellende en je loopt zo mogelijk bakken met geld mis van sponsors die zich hier niet mee willen inlaten, over de boetes, het afbrokkelende imago en steeds strenger wordende regeltjes maar niet te spreken.AFCA!![]()
Ik ben het met Stijn eens, dat de media aandacht voor wat vuurwerk op het veld totaal overtrokken is. Echt onzin dit. Waar ik het wel mee eens ben is dat het niet verstandig is dat het tijdens de wedstrijd gebeurd. Ze hadden dit veel beter voor het eerste fluitsignaal kunnen doen zoals ze ook in Griekenland/Zuid Amerika doen.quote:![]()
Klopt. Minimaal 1 keer per speelronde wordt er tot twee maal toe wel massaal vuurwerk richting veld gesmeten.quote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Syntix het volgende:
![]()
Uh de manier van spelen maakt mij wel uitquote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dat maakt jou niet uit, zolang de prijzen worden binnen gehaald?. Ik ben geen PSV'ert
Oh.![]()
Het slaat gewoon nergens op, buiten dat, wat nou als er wel een steward was geraakt of een speler? Ook al was het per ongeluk. Ik kan ook dom een lawinepijl gaan afschieten over de grond en per ongeluk iemand raken, dat per ongeluk rechtvaardigt het dan niet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Syntix het volgende:
AFCA
Waarom wijs je nou telkens naar Zuid Amerika/Griekenland?quote:Op maandag 21 april 2014 16:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben het met Stijn eens, dat de media aandacht voor wat vuurwerk op het veld totaal overtrokken is. Echt onzin dit. Waar ik het wel mee eens ben is dat het niet verstandig is dat het tijdens de wedstrijd gebeurd. Ze hadden dit veel beter voor het eerste fluitsignaal kunnen doen zoals ze ook in Griekenland/Zuid Amerika doen.![]()
![]()
Kijk naar het buitenland. Dat dit in NL niet gebeurd, betekend alleen dat wij de eerste zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Minimaal 1 keer per speelronde wordt er tot twee maal toe wel massaal vuurwerk richting veld gesmeten.![]()
Hij is gek die gozerquote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom wijs je nou telkens naar Zuid Amerika/Griekenland?![]()
Ik snap ook niet dat ze al jaren lopen te klagen dat de Klassieker geen klassieker meer is, maar dat ze dan dit doen met hun Aboutaleb we komen eraan.quote:Op maandag 21 april 2014 16:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben het met Stijn eens, dat de media aandacht voor wat vuurwerk op het veld totaal overtrokken is. Echt onzin dit. Waar ik het wel mee eens ben is dat het niet verstandig is dat het tijdens de wedstrijd gebeurd. Ze hadden dit veel beter voor het eerste fluitsignaal kunnen doen zoals ze ook in Griekenland/Zuid Amerika doen.AFCA
Dus omdat PAOK het doet ofzo moeten wij het ook doen met hun achterlijke "ultra" ?.quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk naar het buitenland. Dat dit in NL niet gebeurd, betekend alleen dat wij de eerste zijn.AFCA
extreem slechte timing jaquote:Op maandag 21 april 2014 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze al jaren lopen te klagen dat de Klassieker geen klassieker meer is, maar dat ze dan dit doen met hun Aboutaleb we komen eraan.![]()
Je weet toch dat VAK410 die Zuidelijke landen wil imiteren?quote:Op maandag 21 april 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus omdat PAOK het doet ofzo moeten wij het ook doen met hun achterlijke "ultra" ?.![]()
Jij bent teveel gefixeerd op dat ultra cultuurtje in het buitenland. In Zuid Amerika of Turkije kan ik het nog wel begrijpen. Die mensen zitten wat anders in elkaar en zijn wat emotioneler. Wij als nuchtere Hollanders zijn zo niet. Dus dat hele sfeertje of iets wat vak 410 probeert te zijn past sowieso niet. Niet bij Ajax en niet bij Nederland. Maar daar gaat het ook niet om.quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk naar het buitenland. Dat dit in NL niet gebeurd, betekend alleen dat wij de eerste zijn.
Waar het wel om gaat is dat je de actie van gister op geen enkele manier kunt goedpraten. Je weet van te voren dat het ophef gaat veroorzaken want zo zit met name de NL'se media in elkaar. En toch lekker doen. Ik vind het prima. En dan binnenkort weer komen huilen met 'stop stadionverboden' blabla.![]()
Het is overal belachelijk als je spelers in gevaar brengtquote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij bent teveel gefixeerd op dat ultra cultuurtje in het buitenland. In Zuid Amerika of Turkije kan ik het nog wel begrijpen. Die mensen zitten wat anders in elkaar en zijn wat emotioneler. Wij als nuchtere Hollanders zijn zo niet. Dus dat hele sfeertje of iets wat vak 410 probeert te zijn past sowieso niet. Niet bij Ajax en niet bij Nederland. Maar daar gaat het ook niet om.
Waar het wel om gaat is dat je de actie van gister op geen enkele manier kunt goedpraten. Je weet van te voren dat het ophef gaat veroorzaken want zo zit met name de NL'se media in elkaar. En toch lekker doen. Ik vind het prima. En dan binnenkort weer komen huilen met 'stop stadionverboden' blabla.![]()
Dat weet ik, dat vind ik dan ook achterlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je weet toch dat VAK410 die Zuidelijke landen wil imiteren?AFCA
In Zuid-Amerika zetten ze ook krijtstreepjes op de muur voor iedere supporter die ze om zeep geholpen hebben en dat haalt ook hooguit pagina 2 in de lokale krant. Dus waar hebben we het over hé.![]()
Simpele ziel, we zitten hier niet in die regionen maar in het nuchtere Nederland, het land waar je al een keuring moet hebben doorstaan om oud papier op te halen.
Nee, gek he dat men het niet normaal vind om spelers te bekogelen met vuurwerk tijdens de wedstrijd. "Maar in [...] gebeurt het ook.", zullen we de rest van de ongein van daar ook maar hierheen halen dan?![]()
Imiteren ja. Je bent iets of je bent het niet. Vak 410 is het niet en wil het zo graag zijn. Dat maakt het zo intens triest. Al ben ik 'blij' dat jouw medesupporters er ook zo over denken. Zijn jullie toch niet helemaal ontoerekeningsvatbaarquote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je weet toch dat VAK410 die Zuidelijke landen wil imiteren?![]()
![]()
Voorop, het is niet verstandig zoals ik al zei dat het TIJDENS de wedstrijd gebeurd. Vooral niet als er keepers of spelers in het 16 meter gebied staan. Maar kom op zeg een beetje vuurwerk kan geen kwaad. Die dingen knalde niet eens en eerlijk gezegd zag het er wel tof uit. We zijn in NL dan echt niks gewend als de media hier zo hun aandacht op fixeertquote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij bent teveel gefixeerd op dat ultra cultuurtje in het buitenland. In Zuid Amerika of Turkije kan ik het nog wel begrijpen. Die mensen zitten wat anders in elkaar en zijn wat emotioneler. Wij als nuchtere Hollanders zijn zo niet. Dus dat hele sfeertje of iets wat vak 410 probeert te zijn past sowieso niet. Niet bij Ajax en niet bij Nederland. Maar daar gaat het ook niet om.
Waar het wel om gaat is dat je de actie van gister op geen enkele manier kunt goedpraten. Je weet van te voren dat het ophef gaat veroorzaken want zo zit met name de NL'se media in elkaar. En toch lekker doen. Ik vind het prima. En dan binnenkort weer komen huilen met 'stop stadionverboden' blabla.alsof het een oorlog gebied of zo is
volstrekt overtrokken reactie.
![]()
En omdat die gasten zo achterlijk zijn doen ze het niet voor de wedstrijd maar tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voorop, het is niet verstandig zoals ik al zei dat het TIJDENS de wedstrijd gebeurd. Vooral niet als er keepers of spelers in het 16 meter gebied staan. Maar kom op zeg een beetje vuurwerk kan geen kwaad. Die dingen knalde niet eens en eerlijk gezegd zag het er wel tof uit. We zijn in NL dan echt niks gewend als de media hier zo hun aandacht op fixeertalsof het oorlog gebied of zo is
volstrekt overtrokken reactie.
![]()
De KNVB vindt fakkels ook helemaal niet zo erg. Je ziet wekelijks wel fakkels op de tribune, maar boetes geven ze nooit. Dan is het dom om als supporters die fakkels het veld op te gaan gooien.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat sowieso. Van spelers blijf je af. Dat supporters of harde kernen elkaar de hersen inslaan is prima maar spelers hebben er niks mee te maken.quote:Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is overal belachelijk als je spelers in gevaar brengtNu pas? Ik nodig je uit om vaker in 'ons' topic te komen zodat je kan genieten en hard ja kan knikken op mijn ijzersterke, messcherpe en waterdicht beargumenteerde postsquote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef Heeinz het volgende:
Lastpost en Maastoren stijgen op mijn lijstje met goede Feyenoorders.![]()
![]()
Maar ze hebben weer aandacht, dus het is weer goed.quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Muto het volgende:
De KNVB vindt fakkels ook helemaal niet zo erg. Je ziet wekelijks wel fakkels op de tribune, maar boetes geven ze nooit. Dan is het dom om als supporters die fakkels het veld op te gaan gooien.
Klapjostis dat het zijn.AFCA
Ik moet dan altijd wegwezenquote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nu pas? Ik nodig je uit om vaker in 'ons' topic te komen zodat je kan genieten en hard ja kan knikken op mijn ijzersterke, messcherpe en waterdicht beargumenteerde posts![]()
![]()
![]()
Dat was idd niet verstandig, maar jij vind de berichtgeving niet overtrokken? Dat op nu.nl en elke andere nieuwssite tot uren na de wedstrijd op de voorpagina iets over vuurwerk staat. Zelfs nu nog staat op regel 2: "'Vuurwerk mogelijk al eerder in De Kuip' "quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En omdat die gasten zo achterlijk zijn doen ze het niet voor de wedstrijd maar tijdens de wedstrijd.wtf nu.nl ga je eens bezig houden met echt nieuws of zo.
![]()
Ik word meteen weggejaagdquote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nu pas? Ik nodig je uit om vaker in 'ons' topic te komen zodat je kan genieten en hard ja kan knikken op mijn ijzersterke, messcherpe en waterdicht beargumenteerde posts![]()
AFCA
Hoe zit dat ook alweer.. Oh ja. We zijn niet in Griekenland of Turkije.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat was idd niet verstandig, maar jij vind de berichtgeving niet overtrokken? Dat op nu.nl en elke andere nieuwssite tot uren na de wedstrijd op de voorpagina iets over vuurwerk staat. Zelfs nu nog staat op regel 2: "'Vuurwerk mogelijk al eerder in De Kuip' "wtf nu.nl ga je eens bezig houden met echt nieuws of zo.
![]()
Want? Cambuur thuis?quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgende week zondag raad ik je af om even te komen buurten ja
[..]
Dat is geheel terecht!Kom op, het is geen PEC.
Ik bedenk me nu dat wij thuis ook faalden tegen Cambuur![]()
Onder welke steen heb jij gelegen? Negatief nieuws over voetbalsupporters = scoren.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat was idd niet verstandig, maar jij vind de berichtgeving niet overtrokken? Dat op nu.nl en elke andere nieuwssite tot uren na de wedstrijd op de voorpagina iets over vuurwerk staat. Zelfs nu nog staat op regel 2: "'Vuurwerk mogelijk al eerder in De Kuip' "wtf nu.nl ga je eens bezig houden met echt nieuws of zo.
Ik sluit kamervragen niet uit.![]()
Daarom verbaasde mij het ook dat de hoofdklapjosti (die met de megafoon en rug naar het veld) met zo'n trommeljostie op het podium stonden bij een kampioensfeest, ik weet niet meer welkquote:Op maandag 21 april 2014 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ze hebben weer aandacht, dus het is weer goed.
Klapjostis dat het zijn.![]()
Dus... mss zet 410 hiermee wel een nieuwe standaard? (hopelijk niet tijdens wedstrijden, zoals ik al zei)quote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe zit dat ook alweer.. Oh ja. We zijn niet in Griekenland of Turkije.![]()
En wie geeft hen dat recht?quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus... mss zet 410 hiermee wel een nieuwe standaard? (hopelijk niet tijdens wedstrijden, zoals ik al zei)![]()
Meer dat jullie dan eventueel kampioen kunnen worden en je ongetwijfeld niet zal nalaten om dat te komen vermelden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Want? Cambuur thuis?Kom op, het is geen PEC.
Ik bedenk me nu dat wij thuis ook faalden tegen Cambuur![]()
2012 was dat volgens mij.quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom verbaasde mij het ook dat de hoofdklapjosti (die met de megafoon en rug naar het veld) met zo'n trommeljostie op het podium stonden bij een kampioensfeest, ik weet niet meer welk![]()
En die standaard is goed ja?quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus... mss zet 410 hiermee wel een nieuwe standaard? (hopelijk niet tijdens wedstrijden, zoals ik al zei)
AFCA
Dus onze aandacht moet uitgaan naar de macht van de mediaquote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Negatief nieuws over voetbalsupporters = scoren.
Ik sluit kamervragen niet uit.![]()
Onzin dat je 2e regel op nu.nl nu nog over dat vuurwerk gaat
![]()
![]()
Dan kom ik jullie even bedanken voor de 6 puntenquote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Meer dat jullie dan eventueel kampioen kunnen worden en je ongetwijfeld niet zal nalaten om dat te komen vermelden.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor wedstrijden en mits er geen mensen staan is dat prima idd. Tijdens wedstrijden en bij spelers is dat idd niet goed.quote:![]()
Een nieuwe standaard?quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus... mss zet 410 hiermee wel een nieuwe standaard? (hopelijk niet tijdens wedstrijden, zoals ik al zei)![]()
![]()
Dit kan je niet serieus menen. Zo ja adviseer ik je om dringend professionele hulp te zoeken. Keer terug in de realiteit. Niemand neemt dat gemaakte vak 410 serieus. Je medesupporters niet, Nederland niet. Helemaal niemand.![]()
Nieuwe cultuur, nieuwe normen en waarden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nederland. Iets met cultuur enzo, normen en waarden.![]()
Almelo misschien wel.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een nieuwe standaard?![]()
![]()
Dit kan je niet serieus menen. Zo ja adviseer ik je om dringend professionele hulp te zoeken. Keer terug in de realiteit. Niemand neemt dat gemaakte vak 410 serieus. Je medesupporters niet, Nederland niet. Helemaal niemand.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
ja wtf man, en ook die berichten dat niemand gefouilleerd werd.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bepaald door een aantal idioten. Ja, het is me nu allemaal duidelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nieuwe cultuur, nieuwe normen en waarden.![]()
Klopt ook niet helemaal. Bussen werden 2e keer gecontroleerd en trein 1 keer (in ieder geval onze trein).quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja wtf man, en ook die berichten dat niemand gefouilleerd werd.![]()
Eigenlijk is het gewoon allemaal de schuld van de mediaquote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus onze aandacht moet uitgaan naar de macht van de media![]()
Onzin dat je 2e regel op nu.nl nu nog over dat vuurwerk gaat
![]()
Dan verneuk je telkens het veld en het gros zit er niet op te wachten.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor wedstrijden en mits er geen mensen staan is dat prima idd. Tijdens wedstrijden en bij spelers is dat idd niet goed.AFCA
Jij vindt het niet mooi als dit gebeurd voor de wedstrijden als het totaal ongevaarlijk is?quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bepaald door een aantal idioten. Ja, het is me nu allemaal duidelijk.![]()
Oppleurenquote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan kom ik jullie even bedanken voor de 6 punten![]()
![]()
![]()
![]()
Beelden vanuit Almelo gisteravondquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja van wannabe ultra's en klapjostis. Als ze een cultuur willen invoeren die dan de Engelse.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nieuwe cultuur, nieuwe normen en waarden.AFCA
En wanneer gebeurde het ook alweer gisteravond?quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij vindt het niet mooi als dit gebeurd voor de wedstrijden als het totaal ongevaarlijk is?![]()
Nee.quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij vindt het niet mooi als dit gebeurd voor de wedstrijden als het totaal ongevaarlijk is?AFCA
Het veld van de kuip verkloten is altijd +1 natuurlijk. Weet ook niet hoe ze dit in Griekenland doen als ze al die fakkels het veld op gooien?quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan verneuk je telkens het veld en het gros zit er niet op te wachten.![]()
Leuk man, gras naar de klote, wedstrijd loopt uit, uitpubliek dat niet meer thuiskomt bij avondwedstrijden en dat alles omdat een paar verwende kutkinderen zo graag een fakkeltje willen gooien. Top idee, laten we hopen op een nieuwe standaard.quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zie de topboys alweer aankloppen bij het bestuur voor wat nieuw budget nadat de grasmat voor de 12e keer deels vervangen is, maar hé niemand raakte gewond en het was toch een mooi plaatje hé.![]()
![]()
Ja altijd +1. Gaan ze straks ook weer zeiken als er weer 5 jaar geen uitsupporters mogen komen daar?quote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het veld van de kuip verkloten is altijd +1 natuurlijk. Weet ook niet hoe ze dit in Griekenland doen als ze al die fakkels het veld op gooien?AFCA
Heb ik niet al 5x gezegd dat het niet tijdens de wedstrijd moet? Leer lezen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En wanneer gebeurde het ook alweer gisteravond?![]()
Het moet gewoon helemaal niet gebeuren, het heeft niets met supporten te maken.quote:Op maandag 21 april 2014 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heb ik niet al 5x gezegd dat het niet tijdens de wedstrijd moet? Leer lezen.AFCA
No biggie. Grasmeester Erwin gaf al aan dat hij dat wel even regelt deze week. Al begrijp ik jullie jaloezie mbt onze prachtige grasmat en ons prachtige stadion. Jullie hebben misschien meer geld en meer punten maar qua stadion, sfeer en aanhang mogen jullie onze veters nieteens strikkenquote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het veld van de kuip verkloten is altijd +1 natuurlijk. Weet ook niet hoe ze dit in Griekenland doen als ze al die fakkels het veld op gooien?![]()
![]()
de engelse voetbalcultuur is al helemaal niets meer van overquote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja van wannabe ultra's en klapjostis. Als ze een cultuur willen invoeren die dan de Engelse.![]()
Dat is jezelf als groep belangrijker vinden dan de club en niet inzien hoeveel "bobos" hiermee worden weggejaagd die Ajax sponsoren of willen sponsoren.AFCA
Misschien komt het door die hardloopbanen die ertussen liggen van een metertje of 25.quote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het veld van de kuip verkloten is altijd +1 natuurlijk. Weet ook niet hoe ze dit in Griekenland doen als ze al die fakkels het veld op gooien?![]()
![]()
Ik vond het in ieder geval er wel tof uitzien, maar keur het tijdstip (tijdens de wedstrijd) en de plaats (dichtbij spelers) zeker af.![]()
Omdat er geen fakkels voor de wedstrijd op het veld worden gegooid?quote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
de engelse voetbalcultuur is al helemaal niets meer van overAFCA
Jij kan zeggen wat je wil maar volgens mij is gisteravond gebleken dat er mensen zijn die er anders over denkenquote:Op maandag 21 april 2014 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heb ik niet al 5x gezegd dat het niet tijdens de wedstrijd moet? Leer lezen.Als zij ook vinden dat het niet tijdens de wedstrijd moet zou het wel heel anders gelopen zijn, niet?
![]()
Klopt, maar dan hoeven de media nog niet zo aandachtsgeil te reageren op dit. Het is niet zo dat er gewonden zijn gevallen of erger... Daarnaast kunnen ze zicht beter druk maken over de vele doden in Afrika of zo.quote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij kan zeggen wat je wil maar volgens mij is gisteravond gebleken dat er mensen zijn die er anders over denkenAls zij ook vinden dat het niet tijdens de wedstrijd moet zou het wel heel anders gelopen zijn, niet?
![]()
Dan begrijp je er nog steeds niets van want het is gewoon niet normaal in Nederland.quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoeven de media nog niet zo aandachtsgeil te reageren op dit. Het is niet zo dat er gewonden zijn gevallen of erger... Daarnaast kunnen ze zicht beter druk maken over de vele doden in Afrika of zo.![]()
Je hebt tot nu toe bijna naar al continenten gewezen behalve Azie.quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoeven de media nog niet zo aandachtsgeil te reageren op dit. Het is niet zo dat er gewonden zijn gevallen of erger... Daarnaast kunnen ze zicht beter druk maken over de vele doden in Afrika of zo.![]()
Oh, er zijn zeker grotere problemen dan een voetbalwedstrijdje in de wereld. Dat is ook overdreven.quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoeven de media nog niet zo aandachtsgeil te reageren op dit. Het is niet zo dat er gewonden zijn gevallen of erger... Daarnaast kunnen ze zicht beter druk maken over de vele doden in Afrika of zo.AFCA
Je mag dat prachtige wel weglatenquote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Al begrijp ik jullie jaloezie mbt onze prachtige grasmat en ons prachtige stadion.
[..]. Wat een lelijk bouwval.
![]()
Kan niet normaal zijn, maar het is wel gebeurd en velen vonden het er tof uitzien maar vonden het tijdstip niet oké.quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan begrijp je er nog steeds niets van want het is gewoon niet normaal in Nederland.![]()
Toch wel het mooiste voetbalstadion van Nederland hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 16:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Je mag dat prachtige wel weglaten. Wat een lelijk bouwval.
![]()
Tering lelijk stadion is hetquote:Op maandag 21 april 2014 16:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch wel het mooiste voetbalstadion van Nederland hoor.![]()
![]()
Haten op het mooiste stadion van NL![]()
Alleen omdat Feyenoord er speelt![]()
Er alles aan doen om er maar niet meer heen te mogen![]()
Wel zeuren dat de klassieker is vermoord![]()
![]()
Ik zal nu wel nog grondiger gefouilleerd wordenquote:Op maandag 21 april 2014 16:49 schreef Smoofie het volgende:
Ach, iig bedankt ultra's voor nog meer restricties voor de rest.
We gaan hier toch zeker geen kritiek leveren op Ajacieden hé?quote:Op maandag 21 april 2014 16:49 schreef Maastoren het volgende:
Haten op het mooiste stadion van NL![]()
Alleen omdat Feyenoord er speelt![]()
Er alles aan doen om er maar niet meer heen te mogen![]()
Wel zeuren dat de klassieker is vermoord![]()
Ajax![]()
voetval![]()
Arena![]()
ajax
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Snap je nou echt niet wat het probleem is?quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoeven de media nog niet zo aandachtsgeil te reageren op dit. Het is niet zo dat er gewonden zijn gevallen of erger... Daarnaast kunnen ze zicht beter druk maken over de vele doden in Afrika of zo.
Zo'n wedstrijd moet tot 2 keer toe worden stilgelegd, spelers worden bijna geraakt, de boel loopt uit en dat alles omdat een paar Argentinië-wanabees graag even in de picture willen zijn? Daar is men verontwaardigd over, niet zozeer om die paar fakkels en een rookpot.
In Zuid-Amerika moet de scheidsrechter ook geregeld tussen schilden van het veld af, worden spelers bekogeld met de gekste dingen en slaan ze elkaar letterlijk de hersens in op de tribune, lijkt me toch niet dat we die kant op moeten in Nederland en dat als de norm moeten gaan beschouwen als teams richting Amsterdam gaan omdat een aantal tieners bij gebrek aan identiteit maar de Ultra uithangen hossend in blote bast zonder iets van de wedstrijd te zien.![]()
"Een leuk gezicht", ja dat was die explosie in Enschede ook als je de rest van de gevolgen even wegdenkt.![]()
![]()
Ik las gisteravond ergens op het internet dat er door de vuurwerk idioten geen huldiging komt bij een (eventueel) kampioenschap... Klopt dat?![]()
Gaat 410 en co ook een fonds oprichten of laten ze Ajax wel gewoon opdoeken voor de boetes?AFCA
quote:Op maandag 21 april 2014 16:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal nu wel nog grondiger gefouilleerd worden
[..]
We gaan hier toch zeker geen kritiek leveren op Ajacieden hé?![]()
![]()
Wil je hier een serieus antwoord op?quote:Op maandag 21 april 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet wat het probleem is?![]()
Ja, dat zeg ik toch? Het tijdstip en de plaats (16 meter gebied tijdens de wedstrijd waar spelers in staan) was niet verstandig. Maar het effect was wel mooi/tof. Dat de media dan zo overtrokken reageert is gewoon te debiel voor woordenquote:Op maandag 21 april 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet wat het probleem is?
Zo'n wedstrijd moet tot 2 keer toe worden stilgelegd, spelers worden bijna geraakt, de boel loopt uit en dat alles omdat een paar Argentinië-wanabees graag even in de picture willen zijn? Daar is men verontwaardigd over, niet zozeer om die paar fakkels en een rookpot.
In Zuid-Amerika moet de scheidsrechter ook geregeld tussen schilden van het veld af, worden spelers bekogeld met de gekste dingen en slaan ze elkaar letterlijk de hersens in op de tribune, lijkt me toch niet dat we die kant op moeten in Nederland en dat als de norm moeten gaan beschouwen als teams richting Amsterdam gaan omdat een aantal tieners bij gebrek aan identiteit maar de Ultra uithangen hossend in blote bast zonder iets van de wedstrijd te zien.![]()
"Een leuk gezicht", ja dat was die explosie in Enschede ook als je de rest van de gevolgen even wegdenkt.![]()
![]()
Misschien moeten ze een eigen club oprichten met Sait als voorzitterquote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef Smoofie het volgende:
Gaat 410 en co ook een fonds oprichten of laten ze Ajax wel gewoon opdoeken voor de boetes?
Overheid , je moederRED ONS HENNIEGOD![]()
Is het een tijdje rustig binnen de club en sportief gezien gaat het ook meer dan redelijk heb je van die lijpo's die het verneuken.
Had maar graag gezien dat er 2 handgranaten hun kant opvlogen, teringlijers![]()
Vraagje, wat vond je van Wesley die de keeper van AZ aanviel?quote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Het tijdstip en de plaats (16 meter gebied tijdens de wedstrijd waar spelers in staan) was niet verstandig. Maar het effect was wel mooi/tof. Dat de media dan zo overtrokken reageert is gewoon te debiel voor woorden![]()
Jij staat tijdens thuiswedstrijden ook met je ontblote kippenborstje te springen en heel hard jalalalalalalala te roepen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Het tijdstip en de plaats (16 meter gebied tijdens de wedstrijd waar spelers in staan) was niet verstandig. Maar het effect was wel mooi/tof. Dat de media dan zo overtrokken reageert is gewoon te debiel voor woorden![]()
Verkeerde tijdstip. Het effect was leuk. Doen ze in Zuid-Amerika ook.quote:Op maandag 21 april 2014 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vraagje, wat vond je van Wesley die de keeper van AZ aanviel?![]()
Dat weet je maar nooit, de directie is er in ieder geval niet blij mee.. Het zou best kunnen dat ze zo de supporters willen gaan straffen. Al zeiden de harde kern niet naar de huldiging te willen omdat ze die op leidseplein willen hebbenquote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
Ik las gisteravond ergens op het internet dat er door de vuurwerk idioten geen huldiging komt bij een (eventueel) kampioenschap... Klopt dat?![]()
Debiele actie. Echter vond ik de reactie van de keeper van AZ ook excessief. Je zag dat Wesley al lag en niks meer deed en toch gaf die keeper nog een paar trappen...quote:Op maandag 21 april 2014 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vraagje, wat vond je van Wesley die de keeper van AZ aanviel?![]()
Nee.quote:Op maandag 21 april 2014 16:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij staat tijdens thuiswedstrijden ook met je ontblote kippenborstje te springen en heel hard jalalalalalalala te roepen?![]()
Vraagje, ik vind de actie niet goed maar heb niets tegen vuurwerk op de tribune of andere acties van vak410, vinden jullie mij nu stom?![]()
Heeft 0,0 met de directie te maken. Burgemeester beslist in dezequote:Op maandag 21 april 2014 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit, de directie is er in ieder geval niet blij mee.. Het zou best kunnen dat ze zo de supporters willen gaan straffen. Al zeiden de harde kern niet naar de huldiging te willen omdat ze die op leidseplein willen hebben![]()
Het is sowieso debiel om die voorwerpen richting het speelveld te gooien, ongeacht of er al iemand op rond hobbelt. Zorgt voor schade, extra kosten bij clubs, oponthoud en dat alles voor een leuk plaatje?quote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Het tijdstip en de plaats (16 meter gebied tijdens de wedstrijd waar spelers in staan) was niet verstandig. Maar het effect was wel mooi/tof. Dat de media dan zo overtrokken reageert is gewoon te debiel voor woorden
En wat ik eerder al aangaf, in veel stadions waar je dit ziet gebeuren ligt er een sintelbaan omheen.![]()
Ja, maar ik wil er enkel mee zeggen dat je dan wel de huldiging kan afblazen als Ajax zijnde, maar daarmee raak je 410, F-Side en NUA niet. Ze zullen gericht acties moeten gaan ondernemen, oa geen geld meer voor de sfeeractiesquote:Op maandag 21 april 2014 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft 0,0 met de directie te maken. Burgemeester beslist in deze![]()
Ach, zolang het vuurwerk is waarbij de kans op gewonden klein/nihil is, lijkt er mijns inziens niets aan de hand.quote:Op maandag 21 april 2014 16:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vraagje, ik vind de actie niet goed maar heb niets tegen vuurwerk op de tribune of andere acties van vak410, vinden jullie mij nu stom?![]()
Als er 300 fakkels worden afgestoken is er ook niks aan de hand. Het wordt pas een probleem als hersenlozen ermee aan de haal gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, zolang het vuurwerk is waarbij de kans op gewonden klein/nihil is, lijkt er mijns inziens niets aan de hand.![]()
Je raakt ze wel door ze te isoleren. Hopelijk is de rest dan intelligent genoeg (hoewel ik dat betwijfel bij de gemiddelde voetbalsupporter) om dit soort mongolen aan te gaan wijzen de volgende keer (en die komt er) dat ze gaan rellenquote:Op maandag 21 april 2014 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil er enkel mee zeggen dat je dan wel de huldiging kan afblazen als Ajax zijnde, maar daarmee raak je 410, F-Side en NUA niet. Ze zullen gericht acties moeten gaan ondernemen, oa geen geld meer voor de sfeeracties![]()
Of het dak dicht is (bij dat soort hoeveelheden), maar ja. Dat type vuurwerk bedoel ikquote:Op maandag 21 april 2014 16:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als er 300 fakkels worden afgestoken is er ook niks aan de hand. Het wordt pas een probleem als hersenlozen ermee aan de haal gaan.![]()
![]()
En als ik een aantal van die jongens zo zag staan zou het me niets verbazen als ze het bij de volgende thuiswedstrijd ook proberen vanuit 410.![]()
![]()
Dat filmpjequote:Op maandag 21 april 2014 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een eigen club oprichten met Sait als voorzitter
Overheid , je moeder
Ah, de F-side is het met mij eens:bron: http://f-side.nl/vuurwerk/quote:Vuurwerk
De tering. 5-1 klop gekregen. Vijf – één. Vijf – één. Tegen Zwolle. Tegen wie? Tegen PEC Zwolle. En viel er iets op af te dingen? Nee, helemaal niets. Zwolle speelde de wedstrijd van hun leven en overklaste Ajax simpelweg. Gelukkig hebben we vandaag andere dingen waar we ons druk om kunnen maken. Er werd gisteren namelijk nogal wat vuurwerk op het veld gegooid. En dat mag niet. Scheidsrechter Nijhuis vond het zelfs nodig om de wedstrijd een half uur te staken (veiligheid spelers in het geding) en Edwin van der Sar sprak ons woedend toe: “kappen met die shit”.
De F-Side is groot geworden met vuurwerk. Honderdduizendklappers en fakkels waren eerder regel dan uitzondering in de Meer. Nooit gewonden, nooit gezeik. Toch was er een hoge pief bij de FIFA die vond dat vuurwerk niet meer mocht. Vuurwerk werd verboden. Staantribunes trouwens ook. Kritische spandoeken. Vlaggen. Roken. Bier. Beleving.
Toch staan wij elke zondag naar Ajax te kijken, biertje in de ene hand, jointje in de andere. Wij laten nog steeds weten wat wij vinden van de gang van zaken bij onze club, de KNVB of andere clubs. En af toe zijn er nog wel wat rookpotjes of fakkeltjes te vinden op ons vak. Wij laten ons niet kerstenen door een stel bobo’s die vanuit een skybox, champagne en kreeft aanwezig, bepalen wat een voetbalsupporter wel en niet mag.
Terugkomend op de pyroshow van gisteren: vandaag worden wij (eigenlijk meer 410, maar de volgende keer zijn wij vast wel weer aan de beurt) publiekelijk aan de schandpaal genageld. Doorgesnoven malloten, hersenloze idioten, tuig van de richel zijn enkele clichématige typeringen op de verschillende social media. De Amsterdamse VVD-wethouder Eric van der Burg die heel VAK410 een stadionverbod wil opleggen. Eric, mocht je meelezen: je partijgenoot Ivo houdt de hand boven het hoofd van een vieze vuile kinderverkrachter en je andere partijgenoot Fred, ingehuurd om criminaliteit te bestrijden, is niet vies van een dealtje met Amsterdamse penoze. Maar betreft het voetbalsupporters, dan is ineens alles mogelijk. Straffen, stadionverboden, snelrecht, niets is te gortig voor de politici, voetbalanalytici en de ‘pet-en-sjaalsupporters’ om “dat tuig” af te stoppen.
Ok, misschien was het allemaal niet heel erg handig getimed. Vermeer staat toch in die goal en de wedstrijd is al bezig. Doe het voor het eerste fluitsignaal en je hoort er niemand over. Maar buiten die paar brandplekken op het veld en een ingelaste pauze is er toch eigenlijk helemaal niets gebeurd. Er is geen geweld gepleegd, er is niets gestolen, er zijn geen gewonden. Feitelijk hebben vijftig kwajongens een fakkeltje op het veld gegooid. Ondertussen annexeert Poetin de Oekraïne, sterven er elke dag duizenden kinderen een hongerdood en stelen bankdirecteuren je rekening leeg. Maar ja, een beetje vuurwerk op het veld is natuurlijk belangrijker dan al die echte problemen…
Wordt tijd dat men zich eens gaat druk maken om echte zaken in plaats van zich en masse op te winden over een pyroshow.![]()
Stel ze hadden een PEC speler, of beter nog Vermeer, wel geraakt... Wat dan? Kan het dan in ene niet?quote:
Voor je gaat janken over dat dit niet gebeurt is, het risico daar op was levensgroot.![]()
Ik wou het net plaatsen en zeggen dat degene die dat geschreven heeft volledig achterlijk isquote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef Syntix het volgende:
Ah, de F-side is het met mij eens:
[..]
bron: http://f-side.nl/vuurwerk/![]()
![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Lees het stukje eerst even.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel ze hadden een PEC speler, of beter nog Vermeer, wel geraakt... Wat dan? Kan het dan in ene niet?
Voor je gaat janken over dat dit niet gebeurt is, het risico daar op was levensgroot.![]()
Dat begrijpt iedereen, op een paar mensen na. En die mensen die het niet begrijpen luisteren niet.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel ze hadden een PEC speler, of beter nog Vermeer, wel geraakt... Wat dan? Kan het dan in ene niet?
quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wou het net plaatsen en zeggen dat degene die dat geschreven heeft volledig achterlijk is![]()
![]()
dan kan je alles gaan goedpratenquote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
bron: http://f-side.nl/vuurwerk/
Voor hetzelfde geld komt dat vuurwerk bij iemand in het oog / op de kleding.![]()
Ik heb het dan ook niet tegen de (gelukkig) overgrote meerderheidquote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat begrijpt iedereen, op een paar mensen na. En die mensen die het niet begrijpen luisteren niet.![]()
![]()
Ai, ai, ai.quote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
bron: http://f-side.nl/vuurwerk/If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik ken de beelden van Enschede, dat was hier totaal niet aan de orde.quote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Doe jij je eens realiseren wat vuurwerk met een mens kan doen.![]()
Ik dacht even dat Syntix de beheerder was van die pagina na het lezen van dat stukje.
Ach, paar schroeiplekken op het veld en onnodig oponthoud, dat is toch wel de samenvatting. Laten we ons vooral druk maken om moord en verkrachting in Afrika.![]()
Als ze gewoon dat vuurwerk op de tribune hadden gehouden, had niemand het erover gehad. Dan is het juist prima en machtig mooi. Maar fakkels etc. gooien is gewoon hartstikke lomp. Maar zo'n verklaring is nog dommer.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Laten we ons in ieder geval druk maken op belangrijkere zaken inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef Lastpost het volgende:
Ik dacht even dat Syntix de beheerder was van die pagina na het lezen van dat stukje.
Ach, paar schroeiplekken op het veld en onnodig oponthoud, dat is toch wel de samenvatting. Laten we ons vooral druk maken om moord en verkrachting in Afrika.![]()
Mag toch hopen dat er op de plek van Serero nog een versterking komt? Kun je verdorie toch niet de CL mee in.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ken de beelden van Enschede, dat was hier totaal niet aan de orde.. Je weet dat een reductio ad absurdum gelijk staat aan toegeven dat je behoorlijk dom bent... Toch?
![]()
Ziyech zou mooi zijnquote:Op maandag 21 april 2014 17:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mag toch hopen dat er op de plek van Serero nog een versterking komt? Kun je verdorie toch niet de CL mee in.![]()
![]()
Welk materiaal welke willekeurige club in NL heeft is totaal irrelevant... Geen enkele club hoort in Europa thuis.quote:Op maandag 21 april 2014 17:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gelukkig hebben ze ook niets vernieldquote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
bron: http://f-side.nl/vuurwerk/
AFCA
Gaan ze mee betalen aan de geldboetequote:Op maandag 21 april 2014 17:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Laten we ons in ieder geval druk maken op belangrijkere zaken inderdaad.?
AFCA
Ik weet idd wat het betekend, maar van domheid kun je Syntix in ieder geval niet betichten.quote:Op maandag 21 april 2014 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Je weet dat een reductio ad absurdum gelijk staat aan toegeven dat je behoorlijk dom bent... Toch?
![]()
Slaat nergens op. EL is gewoon Ajax niveau.quote:Op maandag 21 april 2014 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welk materiaal welke willekeurige club in NL heeft is totaal irrelevant... Geen enkele club hoort in Europa thuis.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: