Waarom stonden ze dan op de viaducten feest te vierenquote:Op maandag 21 april 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Panta zijn reactie was lekker
Al is het nu wel weer genoeg geweest. Zeker gezien Feyenoord helemaal niks met de bekerfinale te maken had los van het stadion dan.
Klopt. Er stonden Feyenoorders op elk viaduct van Rotterdam tot Zwolle. Fakkels, vlaggen. De hele mikmak. Schijnt dat er ook veel Feyenoorders naar de huldiging in Zwolle gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom stonden ze dan op de viaducten feest te vieren
quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Er stonden Feyenoorders op elk viaduct van Rotterdam tot Zwolle. Fakkels, vlaggen. De hele mikmak. Schijnt dat er ook veel Feyenoorders naar de huldiging in Zwolle gaan.
In dat geval stap ik nu in de auto om een lekker potje te rellen!!quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Er stonden Feyenoorders op elk viaduct van Rotterdam tot Zwolle. Fakkels, vlaggen. De hele mikmak. Schijnt dat er ook veel Feyenoorders naar de huldiging in Zwolle gaan.
Vast niets bijzonders. Ze waren gewoon blij voor Mokotjo en Fernandez.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 14:22 schreef Fokker101 het volgende:
Dag Ajacieden sorry dat ik jullie stoor na de grote nederlaag van gisteren niet huilen hé. Nee, oke mijn vraag was is die Dejan Meleg een beetje goed? Hij komt wellicht naar Groningen maar ik kijk nooit naar Ajax. Dus een vraag voor de echte Ajax-watchers
twitter:
quote:Het vuurwerk dat zondag door aanhangers van Ajax op het veld van De Kuip werd gegooid en de bekerwedstrijd tussen de Amsterdammers en PEC Zwolle verstoorde, was mogelijk al ver voor de wedstrijd in het stadion aanwezig.
Dat zegt directeur van De Kuip Jan van Merwijk tegen de NOS.
"Ik sluit niet uit dat het vuurwerk al eerder het stadion is binnengekomen. Ondanks het feit dat we voordat het stadion opengaat alles controleren. Het spul is niet zo groot en dus relatief gemakkelijk te verbergen", zegt hij.
Van Merwijk zegt verder dat het bijna niet te doen is om de beveiliging waterdicht te krijgen. "Het is geen vliegveldcontrole, waarbij je volledig door scanners loopt en je bagage wordt gescand." Het stadion stelt desondanks een onderzoek in naar de vraag hoe het vuurwerk is binnengekomen.
Verscheidene Ajax-supporters meldden eerder maandag dat er nauwelijks gefouilleerd is bij aankomst in Rotterdam. Ook zou bij het vertrek in Amsterdam zou niet iedereen zijn gecontroleerd.
Ik geloof er geen reet van. Alsof het zo ingewikkeld is om fakkels ed te verbergen tijdens het fouilleren. Voor zover er al fatsoenlijk gefouilleerd is.quote:
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21@Dennisliezen kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
quote:Op maandag 21 april 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21@Dennisliezen kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
Aangifte doen is een hype.quote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Lastpost het volgende:
Zucht, aangifte doen na een digitale belediging. Die heeft het vast zwaar gehad vroeger op school.
Hij is zijn leven niet meer zeker sinds hij niet ongestoord kroketten kan kopen bij De Kuipquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Lastpost het volgende:
Zucht, aangifte doen na een digitale belediging. Die heeft het vast zwaar gehad vroeger op school.
Ik ben benieuwd wie er verantwoordelijk was voor het fouilleren. Als dat Ajax is zijn we flink de sjaak denk ik zo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Alsof het zo ingewikkeld is om fakkels ed te verbergen tijdens het fouilleren. Voor zover er al fatsoenlijk gefouilleerd is.
Dat is sowieso Ajax. Bij zulke wedstrijden gaan er altijd stewards van de eigen club mee.quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er verantwoordelijk was voor het fouilleren. Als dat Ajax is zijn we flink de sjaak denk ik zo.
Ik vraag mij het eigenlijk ook wel af, wie er nu eigenlijk verantwoordelijk is voor het fouilleren.quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er verantwoordelijk was voor het fouilleren. Als dat Ajax is zijn we flink de sjaak denk ik zo.
Ach waarom. Als je iets binnen wilt krijgen lukt je dat altijd wel.quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In dat geval lag het vuurwerk al in het stadion.quote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is sowieso Ajax. Bij zulke wedstrijden gaan er altijd stewards van de eigen club mee.
Zo veel vuurwerk lijkt me toch vrij lastig. Drugs ofzo kan je zo in je schoen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach waarom. Als je iets binnen wilt krijgen lukt je dat altijd wel.
quote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In dat geval lag het vuurwerk al in het stadion.
Inderdaad, wel benieuwd naar de strafquote:Op maandag 21 april 2014 15:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Ach, dat fouilleren gaat toch nergens over. En als het wel ergens over gaat zullen er vast bevriende stewards zijn die een oogje dichtknijpen. Je houdt het toch niet tegen zoals Caland zegt.Die heeft sowieso goede teksten vandaag.
toch begon Ajax veel belovend hoor direct de 1-0. Als dat vuurwerk miss wel niet was afgestoken hadden ze wel gewonnen. Maja, ze hebben wel gewoon kut gespeeld..quote:
Een fakkeltje past ook wel in je boxer. En dan heb je het nog over de meest voor de hand liggende optie.quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo veel vuurwerk lijkt me toch vrij lastig. Drugs ofzo kan je zo in je schoen doen.
Zal me niet verbazen als het nu flink aangescherpt zal worden. Neem aan dat we een flinke boete oid krijgen en dat we als het nog een keer gebeurt een grotere straf krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Ach, dat fouilleren gaat toch nergens over. En als het wel ergens over gaat zullen er vast bevriende stewards zijn die een oogje dichtknijpen. Je houdt het toch niet tegen zoals Caland zegt.Die heeft sowieso goede teksten vandaag.
die pauze kwam zwolle denk ik beter uit dan ajax, al is dat ook achteraf gelulquote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
toch begon Ajax veel belovend hoor direct de 1-0. Als dat vuurwerk miss wel niet was afgestoken hadden ze wel gewonnen. Maja, ze hebben wel gewoon kut gespeeld..
Tenzij je zwart bent valt zo'n fakkel toch wel op denk ikquote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een fakkeltje past ook wel in je boxer. En dan heb je het nog over de meest voor de hand liggende optie.
Haha, het toverwoord bij vuurwerk meesmokkelen naar binnen is: Vrouwen! Toch nog ergens goed voor bij het voetbal.quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo veel vuurwerk lijkt me toch vrij lastig. Drugs ofzo kan je zo in je schoen doen.
Ben daar nog nooit betast bij het fouilleren.quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je zwart bent valt zo'n fakkel toch wel op denk ik
Daar zat ik gister ook gelijk aan te denken. Gelijjk weer de hele politiek en knvb in rep en roer. Zal wel standaard 1:1 fouilleren worden vanaf nu. Ik denk niet dat jullie er alleen met een boete vanaf komen. Maarja knjb hequote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als het nu flink aangescherpt zal worden. Neem aan dat we een flinke boete oid krijgen en dat we als het nog een keer gebeurt een grotere straf krijgen.
Overigens word ik wel altijd redelijk grondig gefouilleerdWaarom weet ik ook nooit.
Grote handtas met dubbele bodem, tietjes naar voren om de steward af te leiden?quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha, het toverwoord bij vuurwerk meesmokkelen naar binnen is: Vrouwen! Toch nog ergens goed voor bij het voetbal.
Ik begon je serieus te nemen en dat gooi je nu in een keer weg. Je mag nog zeggen dat het een grapje was.quote:
Valt best wel mee. Ze komen daar toch nooit in de buurt met fouilleren.quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je zwart bent valt zo'n fakkel toch wel op denk ik
Je begrijpt die knipoog niet?quote:Op maandag 21 april 2014 15:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begon je serieus te nemen en dat gooi je nu in een keer weg. Je mag nog zeggen dat het een grapje was.
quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
toch begon Ajax veel belovend hoor direct de 1-0. Als dat vuurwerk miss wel niet was afgestoken hadden ze wel gewonnen. Maja, ze hebben wel gewoon kut gespeeld..
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:05:092-0, wederom Meleg! Metertje of twintig van het doel. Vrije trap, zwabberbal, in het netje. Keurig. #ajahel reageer retweet
Vrouwen worden (bij ons in ieder geval) praktisch nooit fatsoenlijk gefouilleerd. Laten zien wat je in je zakken hebt en even de tas kort open is vaak al genoeg. Laat staan dat ze volledig onderzocht worden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Grote handtas met dubbele bodem, tietjes naar voren om de steward af te leiden?
100 miljoen miljard punten in mindering. Dat zal Ajax lerenquote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daar zat ik gister ook gelijk aan te denken. Gelijjk weer de hele politiek en knvb in rep en roer. Zal wel standaard 1:1 fouilleren worden vanaf nu. Ik denk niet dat jullie er alleen met een boete vanaf komen. Maarja knjb he![]()
Ik word ook altijd gefouilleerd. Terwijl ik er zo onschuldig uitzie.
Die hele club gewoon opheffen en niet meer over praten.quote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
100 miljoen miljard punten in mindering. Dat zal Ajax leren
Alle titels afpakken!!quote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
100 miljoen miljard punten in mindering. Dat zal Ajax leren
Doe uit dat licht.quote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die hele club gewoon opheffen en niet meer over praten.
Ik heb het al zo vaak serieus voorbij zien komen dat ik het niet meer als sarcastisch kan opvattenquote:
Soms welquote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt best wel mee. Ze komen daar toch nooit in de buurt met fouilleren.
best een goeie dusquote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]twitter:ajaxlife twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:05:092-0, wederom Meleg! Metertje of twintig van het doel. Vrije trap, zwabberbal, in het netje. Keurig. #ajahel reageer retweet
Misschien kunnen jullie dan ooit weer eens kampioen worden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die hele club gewoon opheffen en niet meer over praten.
Natuurlijk niet, zorgt de KNJB wel voor!quote:Op maandag 21 april 2014 15:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dan ooit weer eens kampioen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |