Tete.quote:Op maandag 21 april 2014 14:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begin me toch af te vragen wie er volgend seizoen bij de selectie gaan komen uit de jeugd. Bazoer en Meleg misschien?
1 met een optie op nog 1 dacht ik maar lijkt me stug als ze die gaan lichtenquote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die jongen is echt totaal geen meerwaarde voor Ajax, sterker nog. Die gozer kost Ajax zelfs punten.![]()
Kunnen jullie die jongen ook gewoon tussentijds nog terugsturen, stond toch 2 seizoenen onder contract als huurling toch?
Ja maar dat gaat toch helemaal nergens over. Je mag niet eens tekens etc. van andere clubs meenemen in het stadion.quote:Op maandag 21 april 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meid. Dat soort spandoeken houd je altijd.
Lijkt me ook niet. Die Hoesen is ook geen nieuwe Kluivert, maar voegt in ieder aspect 3 keer meer toe en kost waarschijnlijk een derde aan salaris.quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 met een optie op nog 1 dacht ik maar lijkt me stug als ze die gaan lichten
quote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef gelezwembroek het volgende:
Sowieso wel stoer hoor andermans stadion slopen als gast. Ook met die kut stickertjes.
Als je zo'n toilet in/uit elkaar beukt ben je pas een echte vent.quote:Ajax-supporters hebben gisteren de toiletten van de Kuip gesloopt na de bekerfinale tegen PEC. De Amsterdammers moeten de rekening betalen.
Gewoon de hele kuip afgebeund.quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Als je zo'n toilet in/uit elkaar beukt ben je pas een echte vent.
De angst voor sanitaire ruimtes zit er blijkbaar nog goed in.quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De angst voor sanitaire ruimtes zit er blijkbaar nog goed in.
Jij bent goed in vorm vandaagquote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan dan?quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog het ergst voor jullie. In eerste instantie werden jullie met open armen ontvangen in Almelo en was er alle ruimte om er een mooi feestje van te maken. Helemaal als je kijkt hoe Feyenoorders daar enkele weken geleden zijn ontvangen. Die burgemeester van Almelo doet de komende dagen geen oog meer dicht.quote:Op maandag 21 april 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de hele kuip afgebeund.
Misschien hebben ze het beste nog voor Almelo bewaard
quote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
0.25quote:Op maandag 21 april 2014 14:21 schreef gelezwembroek het volgende:
Hoe groot is de kans btw dat de KNVB zegt dat er geen uitsupporters naar Heracles mogen?
quote:
quote:FRL@FRL2009·18 min
Breaking: vernieuwbouw blijkt nog veel goedkoper sinds gister. Oude toiletten zijn gister gratis gesloopt en nieuwe worden door 020 betaald!
quote:Awaydays NL@AwaydaysNL·14 min
Ajax-supporters hebben gisteren de toiletten van de Kuip gesloopt na de bekerfinale tegen PEC. De Amsterdammers moeten de rekening betalen.
Calandquote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |