toch begon Ajax veel belovend hoor direct de 1-0. Als dat vuurwerk miss wel niet was afgestoken hadden ze wel gewonnen. Maja, ze hebben wel gewoon kut gespeeld..quote:
Een fakkeltje past ook wel in je boxer. En dan heb je het nog over de meest voor de hand liggende optie.quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo veel vuurwerk lijkt me toch vrij lastig. Drugs ofzo kan je zo in je schoen doen.
Zal me niet verbazen als het nu flink aangescherpt zal worden. Neem aan dat we een flinke boete oid krijgen en dat we als het nog een keer gebeurt een grotere straf krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Ach, dat fouilleren gaat toch nergens over. En als het wel ergens over gaat zullen er vast bevriende stewards zijn die een oogje dichtknijpen. Je houdt het toch niet tegen zoals Caland zegt.Die heeft sowieso goede teksten vandaag.
die pauze kwam zwolle denk ik beter uit dan ajax, al is dat ook achteraf gelulquote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
toch begon Ajax veel belovend hoor direct de 1-0. Als dat vuurwerk miss wel niet was afgestoken hadden ze wel gewonnen. Maja, ze hebben wel gewoon kut gespeeld..
Tenzij je zwart bent valt zo'n fakkel toch wel op denk ikquote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een fakkeltje past ook wel in je boxer. En dan heb je het nog over de meest voor de hand liggende optie.
Haha, het toverwoord bij vuurwerk meesmokkelen naar binnen is: Vrouwen! Toch nog ergens goed voor bij het voetbal.quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo veel vuurwerk lijkt me toch vrij lastig. Drugs ofzo kan je zo in je schoen doen.
Ben daar nog nooit betast bij het fouilleren.quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je zwart bent valt zo'n fakkel toch wel op denk ik
Daar zat ik gister ook gelijk aan te denken. Gelijjk weer de hele politiek en knvb in rep en roer. Zal wel standaard 1:1 fouilleren worden vanaf nu. Ik denk niet dat jullie er alleen met een boete vanaf komen. Maarja knjb hequote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als het nu flink aangescherpt zal worden. Neem aan dat we een flinke boete oid krijgen en dat we als het nog een keer gebeurt een grotere straf krijgen.
Overigens word ik wel altijd redelijk grondig gefouilleerdWaarom weet ik ook nooit.
Grote handtas met dubbele bodem, tietjes naar voren om de steward af te leiden?quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha, het toverwoord bij vuurwerk meesmokkelen naar binnen is: Vrouwen! Toch nog ergens goed voor bij het voetbal.
Ik begon je serieus te nemen en dat gooi je nu in een keer weg. Je mag nog zeggen dat het een grapje was.quote:
Valt best wel mee. Ze komen daar toch nooit in de buurt met fouilleren.quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je zwart bent valt zo'n fakkel toch wel op denk ik
Je begrijpt die knipoog niet?quote:Op maandag 21 april 2014 15:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begon je serieus te nemen en dat gooi je nu in een keer weg. Je mag nog zeggen dat het een grapje was.
quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
toch begon Ajax veel belovend hoor direct de 1-0. Als dat vuurwerk miss wel niet was afgestoken hadden ze wel gewonnen. Maja, ze hebben wel gewoon kut gespeeld..
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:05:092-0, wederom Meleg! Metertje of twintig van het doel. Vrije trap, zwabberbal, in het netje. Keurig. #ajahel reageer retweet
Vrouwen worden (bij ons in ieder geval) praktisch nooit fatsoenlijk gefouilleerd. Laten zien wat je in je zakken hebt en even de tas kort open is vaak al genoeg. Laat staan dat ze volledig onderzocht worden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Grote handtas met dubbele bodem, tietjes naar voren om de steward af te leiden?
100 miljoen miljard punten in mindering. Dat zal Ajax lerenquote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daar zat ik gister ook gelijk aan te denken. Gelijjk weer de hele politiek en knvb in rep en roer. Zal wel standaard 1:1 fouilleren worden vanaf nu. Ik denk niet dat jullie er alleen met een boete vanaf komen. Maarja knjb he![]()
Ik word ook altijd gefouilleerd. Terwijl ik er zo onschuldig uitzie.
Die hele club gewoon opheffen en niet meer over praten.quote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
100 miljoen miljard punten in mindering. Dat zal Ajax leren
Alle titels afpakken!!quote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
100 miljoen miljard punten in mindering. Dat zal Ajax leren
Doe uit dat licht.quote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die hele club gewoon opheffen en niet meer over praten.
Ik heb het al zo vaak serieus voorbij zien komen dat ik het niet meer als sarcastisch kan opvattenquote:
Soms welquote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt best wel mee. Ze komen daar toch nooit in de buurt met fouilleren.
best een goeie dusquote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]twitter:ajaxlife twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:05:092-0, wederom Meleg! Metertje of twintig van het doel. Vrije trap, zwabberbal, in het netje. Keurig. #ajahel reageer retweet
Misschien kunnen jullie dan ooit weer eens kampioen worden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die hele club gewoon opheffen en niet meer over praten.
Natuurlijk niet, zorgt de KNJB wel voor!quote:Op maandag 21 april 2014 15:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dan ooit weer eens kampioen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |