SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op met wat je zegt he, straks doet van Oostveen nog aangifte tegen je.quote:Op maandag 21 april 2014 15:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zorgt de KNJB wel voor!'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik nietquote:Op maandag 21 april 2014 15:11 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb gister wel zitten genieten van Ajax ja. Dat geef ik eerlijk toe.![]()
wat doe jij hier? Als feyenoorder in een ajax topicquote:Op maandag 21 april 2014 15:11 schreef Maastoren het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat er eigenlijk nog een achterliggende gedachte aan vast volgens 410 of was die actie echt gewoon totaal willekeurig?
Feyenoord Rotterdam![]()
Niks mis mee. Wij zijn wel wat gewend.quote:Op maandag 21 april 2014 15:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
wat doe jij hier? Als feyenoorder in een ajax topic![]()
![]()
![]()
![]()
rustig vriend.quote:Op maandag 21 april 2014 15:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ook, de eerste 3 minuten.quote:Op maandag 21 april 2014 15:11 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb gister wel zitten genieten van Ajax ja. Dat geef ik eerlijk toe.'Wish I was old and a little sentimental'
Vrienden makenquote:Op maandag 21 april 2014 15:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben vaker in de Arena geweest dan de gemiddelde bezoeker hier dus ik verdien wel iets meer krediet vriend.![]()
Nog niks naar buiten gebracht volgens mij. Zal toch wel gebeuren neem ik aanquote:Op maandag 21 april 2014 15:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zat er eigenlijk nog een achterliggende gedachte aan vast volgens 410 of was die actie echt gewoon totaal willekeurig?![]()
![]()
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:58:28Hoe is het mogelijk dat die fckng Kishna meedoet? Die speelde gisteren de bekerfinale. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:59:30Schop die Kishna gewoon uit de wedstrijd. Als Ajax er voor kiest om ons op te lichten, moeten we zijn benen breken. De kutjood. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:02:21Aanpakken die oplichters. Psv, twente uit en ajax spelen met hun halve eerste. Die Kishna speelde gisteren de finale. Breek hem af. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:03:16Als we vandaag niet winnen is het toch voorbij. Pak desnoods een rode kaart. Opzettelijk blesseren die oplichters reageer retweet
Boze man.twitter:![]()
We gaan niet zo beginnen hé. Anders zal ik jou eens even behandelen zoals ik word behandeld als ik flauwe opmerkingen maak in het Feyenoordtopicquote:Op maandag 21 april 2014 15:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vrienden maken![]()
Ik ben vaker in de Arena geweest dan de gemiddelde bezoeker hier dus ik verdien wel iets meer krediet vriend.![]()
![]()
ik doe wel rustig maar ik ga als groningen fan ook niet naar heerenveen topic en de boel niet lopen te opfokkenquote:![]()
Mee eensquote:Op maandag 21 april 2014 15:11 schreef Maastoren het volgende:
Toespraakje vd Sar was om te lachen. De uitstraling van Frankje de Boer is altijd lachen![]()
Supporters van Ajax, altijd om te lachenEn ten slotte het resultaat en het spel van Ajax, altijd lachen
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Boze man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:59:30Schop die Kishna gewoon uit de wedstrijd. Als Ajax er voor kiest om ons op te lichten, moeten we zijn benen breken. De kutjood. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:02:21Aanpakken die oplichters. Psv, twente uit en ajax spelen met hun halve eerste. Die Kishna speelde gisteren de finale. Breek hem af. reageer retweet
twitter:HardManFeDead twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:03:16Als we vandaag niet winnen is het toch voorbij. Pak desnoods een rode kaart. Opzettelijk blesseren die oplichters reageer retweet
twitter:Wat een held.
![]()
Nogmaals sorryquote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We gaan niet zo beginnen hé. Anders zal ik jou eens even behandelen zoals ik word behandeld als ik flauwe opmerkingen maak in het Feyenoordtopic. Soms luit ik mij uit de tent lokken en verlies ik mij in gedrag wat niet hoort op zo'n Tweede Paasdag.
![]()
Ik kan niet tegen jou.quote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Toespraakje vd Sar was om te lachen. De uitstraling van Frankje de Boer is altijd lachen![]()
Supporters van Ajax, altijd om te lachenEn ten slotte het resultaat en het spel van Ajax, altijd lachen
![]()
Het is jammer dat ze de nationale troostprijs niet gewonnen hebben. Dan maar volgend weekend de enige echte hoofdprijs in Almelo op gaan halen. Je kon duidelijk zien dat de spelers met hun hoofd al bij de kampioenswedstrijd waren. Haters mogen volgende week weer terugkomen in het felicitatietopic.![]()
Er hing bij ons thuis anders ook geen Paasstemming gisteravondquote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nogmaals sorry. Soms luit ik mij uit de tent lokken en verlies ik mij in gedrag wat niet hoort op zo'n Tweede Paasdag.
Je wordt ook wel gedwongen tot racistische opmerkingen met Denswil en Van Rhijn.
![]()
Dit is nog steeds een openbaar forum. Indien ik gewoon op een normale manier meebabbel is er toch niks aan de hand?quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik doe wel rustig maar ik ga als groningen fan ook niet naar heerenveen topic en de boel niet lopen te opfokken![]()
Dat is een slecht excuus en bovendien niet waar. Volgende week zitten ze in hun hoofd nog bij gisteravond zeker?quote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef Devv het volgende:
Het is jammer dat ze de nationale troostprijs niet gewonnen hebben. Dan maar volgend weekend de enige echte hoofdprijs in Almelo op gaan halen. Je kon duidelijk zien dat de spelers met hun hoofd al bij de kampioenswedstrijd waren. Haters mogen volgende week weer terugkomen in het felicitatietopic.![]()
Kunnen alle kakkerlakken terug naar hun eigen topic!!!! knkb hier ook op fok allemaal rotjeknor moderatorsquote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit is nog steeds een openbaar forum. Indien ik gewoon op een normale manier meebabbel is er toch niks aan de hand?![]()
Nee, tuurlijk niet dan maakt het niet uit. reacties zoals: Ik heb lopen te genieten van ajax etc. Is niet echt heel slim in een Ajax topicquote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit is nog steeds een openbaar forum. Indien ik gewoon op een normale manier meebabbel is er toch niks aan de hand?![]()
Kijken wie er het laatst lacht als de schaal wederom naar Amsterdam toegaat.quote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
![]()
Die Denswil loopt erbij alsof hij het al heeft gemaakt. Een soort Van Der Wiel/Depay/Babel figuur. Is hij ook zo actief op Instagram/Twitter etc?quote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er hing bij ons thuis anders ook geen Paasstemming gisteravondJe wordt ook wel gedwongen tot racistische opmerkingen met Denswil en Van Rhijn.
![]()
Sommige mensen nemen het leven wel erg serieusquote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is een slecht excuus en bovendien niet waar. Volgende week zitten ze in hun hoofd nog bij gisteravond zeker?. Je hebt een keer verloren, pech. Het was maar de KNVB beker hoor. De enige prijs die telt is de landstitel.
![]()
Ah, jij kent het kabouter Plop verhaal niet?quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die Denswil loopt erbij alsof hij het al heeft gemaakt. Een soort Van Der Wiel/Depay/Babel figuur. Is hij ook zo actief op Instagram/Twitter etc?![]()
Joh we zijn geen HMF en co die niet tegen een paar kritische puntjes kunnen. Maastorentje mag gewoon blijven.quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet dan maakt het niet uit. reacties zoals: Ik heb lopen te genieten van ajax etc. Is niet echt heel slim in een Ajax topic![]()
Het was een reactie op de TT. Maar oke: ik heb vannacht niet geslapen na deze deceptie. super joden, wzawzdb, vak 410 ultra 4 life!!111!!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet dan maakt het niet uit. reacties zoals: Ik heb lopen te genieten van ajax etc. Is niet echt heel slim in een Ajax topic![]()
Het komt er dus op neer dat van de drie prijzen je er maar één hoeft te pakken. Weet ik dat ook weerquote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het leven wel erg serieus. Je hebt een keer verloren, pech. Het was maar de KNVB beker hoor. De enige prijs die telt is de landstitel.
. De spelers wouden hem echt wel winnen hoor, maar waren gewoon niet in staat om dat te doen.
![]()
Je moeder is ook altijd lachenquote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Oh oke fijn om te weten. Ik zeg ook niet dat hij weg moet ofzo.. maar ik dacht misschien plaatst hij wel vaker van dit soort reacties..quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh we zijn geen HMF en co die niet tegen een paar kritische puntjes kunnen. Maastorentje mag gewoon blijven.![]()
Ja dat heb ik nog wel meegekregen. Moest daar stiekem wel om gniffelen dat je als prof zo naief in het leven staat.quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, jij kent het kabouter Plop verhaal niet?![]()
Zo laat je je toch wel kennen hoor. En als je wint is het ineens Superjoden, trebble-time, helemaal niets in Rotterdam.quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het leven wel erg serieus. Je hebt een keer verloren, pech. Het was maar de KNVB beker hoor. De enige prijs die telt is de landstitel.
![]()
Natuurlijk, het is niet de belangrijkste prijs, maar als je in die finale staat als club wil je 'm winnen ook.![]()
Ach welnee, een steekje onder water moet kunnen. Net zoals wij de feyenoorders uitlachen die op de viaducten stonden om een ander elftal te feliciteren met een prijsquote:Op maandag 21 april 2014 15:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh oke fijn om te weten. Ik zeg ook niet dat hij weg moet ofzo.. maar ik dacht misschien plaatst hij wel vaker van dit soort reacties..![]()
![]()
Ja, die andere twee nationale "prijzen" interesseren mij dus echt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer dat van de drie prijzen je er maar één hoeft te pakken. Weet ik dat ook weer. De spelers wouden hem echt wel winnen hoor, maar waren gewoon niet in staat om dat te doen.
![]()
Wat een onzin is dat. Een prijs is toch gewoon een prijs? De supercup is dan nog wel een beetje van dat je zegt waar gaat dat over. Maar als je de beker wint mag je gewoon blij zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 15:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, die andere twee nationale "prijzen" interesseren mij dus echt niet.![]()
Voor jullie zou het een hoofdprijs zijn. Maar dat is een tweede plek tegenwoordig ook.quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat. Een prijs is toch gewoon een prijs? De supercup is dan nog wel een beetje van dat je zegt waar gaat dat over. Maar als je de beker wint mag je gewoon blij zijn.![]()
Wie is die rechter? Was dat een back toevallig? En wie zijn Bay en Dekker?quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Bay en Dekker er nog bij. Bailey... toplichting.![]()
![]()
Tuurlijk, maar om nou te zeggen dat ik huilend in een hoekje heb gezeten omdat we hem niet voor de 20e keer gewonnen hebben, neuh. Titel is het belangrijkste.quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat. Een prijs is toch gewoon een prijs? De supercup is dan nog wel een beetje van dat je zegt waar gaat dat over. Maar als je de beker wint mag je gewoon blij zijn.![]()
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.quote:Op maandag 21 april 2014 15:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Voor jullie zou het een hoofdprijs zijn. Maar dat is een tweede plek tegenwoordig ook.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2014 15:25:52 ]![]()
Vandaar dat ze langs de snelweg en bij het stadion warenquote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.![]()
![]()
Zo'n prijs is niks voor Ajax hé. Ajax heeft eig niks aan zo'n bekertje.. ze gaan toch meer voor het kampioenschap.. en voor de cl league.![]()
Wij vieren, jullie verstieren.quote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Mwa. Een titel is inderdaad belangrijker dan een beker. Maar de beker is ook een mooie prijs. Toch schattig dat jullie hier telkens naar mijn club verwijzen. Is niet erg hoor. Ik ben heel geduldig. Ook al worden wij over 20 jaar weer pas kampioen. Die UEFA Cup die ik heb meegemaakt telt voor ongeveer 25 kampioenschappen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Voor jullie zou het een hoofdprijs zijn. Maar dat is een tweede plek tegenwoordig ook.![]()
als je eenmaal de finale haalt moet je hem ook gewoon winnen maar als prijs ansich interesseert me de beker ook niet zo, net zo min als de JC schaalquote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bay is een aanvallende middenvelder gehaald van Brondby afgelopen zomer, al maanden uitgeschakeld met een liesblessure.quote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wie is die rechter? Was dat een back toevallig? En wie zijn Bay en Dekker?
Dekker klassieke linksbuiten met geweldige traptechniek/voorzet, hoeft geen man te passeren om hem voor te leggen. Voetblessure vorige week opgelopen helaas.
En die rechts was de linksback, Savastano... aardig maar ze zullen echt een toptalent op die positie moeten kopen, in de bovenbouw zijn ze er niet helaas.![]()
Jup. De afspraak voor mijn 20-04-14 Cupfighters tattoo bij Tatttoo Bob is al gemaakt.quote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.![]()
5-1 op je klote krijgen in een finale van een club die tot voor kort nog in de jupiler league speelde doet nog het meeste pijn denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je eenmaal de finale haalt moet je hem ook gewoon winnen maar als prijs ansich interesseert me de beker ook niet zo, net zo min als de JC schaal![]()
Geldt ook voor Twente 'fans' ineens waren ze voor Zwolle.quote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.
Ik heb een echte Zwolle fan gefeliciteerd met de beker. Maar voor die nep supporters heb ik geen goed woord over.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
De manier waarop vooral.quote:Op maandag 21 april 2014 15:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
5-1 op je klote krijgen in een finale van een club die tot voor kort nog in de jupiler league speelde doet nog het meeste pijn denk ik.![]()
Ik had het al verwerkt voordat de trein weer terug in Amsterdam was. Vanaf nu gaat het vizier gewoon op het landskampioenschap.quote:Op maandag 21 april 2014 15:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
5-1 op je klote krijgen in een finale van een club die tot voor kort nog in de jupiler league speelde doet nog het meeste pijn denk ik.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 15:31 schreef Fokker101 het volgende:
ach iedereen heeft wel is een off-day ze worden toch wel kampioen![]()
Ik zie dit niet echt als een off-dayquote:Op maandag 21 april 2014 15:31 schreef Fokker101 het volgende:
ach iedereen heeft wel is een off-day ze worden toch wel kampioen![]()
Ik heb het niet gezien maar kreeg wel de standen door, ik moet zeggen dat ik het dan vrij snel van me af laat glijden omdat het gewoon een kansloze nederlaag was. Zo'n 1-1 van Balotelli in de laatste minuut baal ik dan meer van na de wedstrijd, niet dat we toen beter waren maar die gelijkmaker viel op zo'n lullig moment.quote:Op maandag 21 april 2014 15:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
2-1 was ook triest geweestquote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
5-1 verliezen van een tweedejaarspromovendi is gewoon in en in triest.![]()
Wij lachen wel weer als we met de 4e schaal op een rij op de foto gaanquote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
![]()
En nu wegwezen faggots![]()
![]()
Tsja, als je een week later kampioen wordt is het verlies in de beker iets makkelijker verwerkt natuurlijk. Overigens voelt het verlies tegen dergelijke clubs ook anders als dat je tegen Feyenoord/PSV in de finale had gestaan, zegt eigenlijk alles over het imago van de beker in dit land dat je persé een geweldig affiche als finale nodig hebt om ook meer waarde te hechten aan die bekerwinst.![]()
Overigens vond ik dit geen offday, meer een dag waarbij het lakse inspiratieloze rondgetik met een bepaalde 'air' dodelijk effectief werd afgestraft door een tegenstander die zich niet liet inzakken maar er vol opklapte. Het beste is er bij Ajax al tijden vanaf, geregeld nog gered door een individu als Schöne en Klaassen (Geweldige speler), maar sprankelend en des Ajax is het al tijden niet meer hoor. Nu stond men achterin gewoon te slapen en werd het de eerste helft dodelijk effectief afgestraft.![]()
Ik stel voor dat de KNVB 2 straffen voorlegt aan Ajax:
12 wedstrijden zonder publiek, geen punten in mindering
5 wedstrijden zonder publiek, 9 punten in minderingJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ach ja, waarschijnlijk kunnen ze bepaalde keuzes wat makkelijker maken nu.quote:
Als Ziyech op de lijst staat om Serero te vervangen gaan ze dat nou wel doen denk ik. Zozo voetballers de Jong, Sigthorsson, Bojan, Poulsen, de Sa, Ligeon enzovoort gaan toch hopelijk nou wel weg...
Uit die groep kun je er zo 3 pakken en vervangen door Bazoer, Tete en Meleg, spelers die jong zijn maar wel de potentie hebben goed genoeg te zijn.![]()
Achja, het is wel triest ja. Maar ik kan me nog wel herinneren dat Groningen met 6-0 won van Feyenoord terwijl Feyenoord toen een topseizoen had 2de werd volgens mij.. dat verwacht ook helemaal niemand. T'zelfde geld voor Ajax dit had ook net zo goed in de competitie kunnen gebeuren. Ook Ajax thuis tegen Groningen dit seizoen werd ook nipt 2-1 als groningen had gewonnen werd er ook gezegd omg verloren van een play-offs kandidaat of lager zelfs. Snap niet waar jullie Ajacieden jullie zo druk om maken het is maar de KNVB beker volgende week gewoon mooi kampioen en klaar is kees.quote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
5-1 verliezen van een tweedejaarspromovendi is gewoon in en in triest.![]()
Zucht. Ga maar voor een geldboete/vergoeden van de schade en een wedstrijdje zonder publiek in de beker en een voorwaardelijke straf erbij.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef JenHermes het volgende:
5 wedstrijden zonder publiek, 9 punten in mindering![]()
jij hoopt natuurlijk dat 2e hequote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef JenHermes het volgende:
12 wedstrijden? Gewoon een seizoen lang zonder publiek spelen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef JenHermes het volgende:
Ja beker boeit nietquote:Op maandag 21 april 2014 15:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Achja, het is wel triest ja. Maar ik kan me nog wel herinneren dat Groningen met 6-0 won van Feyenoord terwijl Feyenoord toen een topseizoen had 2de werd volgens mij.. dat verwacht ook helemaal niemand. T'zelfde geld voor Ajax dit had ook net zo goed in de competitie kunnen gebeuren. Ook Ajax thuis tegen Groningen dit seizoen werd ook nipt 2-1 als groningen had gewonnen werd er ook gezegd omg verloren van een play-offs kandidaat of lager zelfs. Snap niet waar jullie Ajacieden jullie zo druk om maken het is maar de KNVB beker volgende week gewoon mooi kampioen en klaar is kees.
Maar zo een afgang als gister mag gewoon niet![]()
Zwolle gaf gisteren gewoon 200%, stegen boven zichzelf uit en wonnen verdiend van een lamlendig Ajax.![]()
ach met of zonder vak 410 het maakt toch niet heel veel uitquote:Op maandag 21 april 2014 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
12 wedstrijden? Gewoon een seizoen lang zonder publiek spelen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: