Kunnen alle kakkerlakken terug naar hun eigen topic!!!! knkb hier ook op fok allemaal rotjeknor moderatorsquote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit is nog steeds een openbaar forum. Indien ik gewoon op een normale manier meebabbel is er toch niks aan de hand?
Nee, tuurlijk niet dan maakt het niet uit. reacties zoals: Ik heb lopen te genieten van ajax etc. Is niet echt heel slim in een Ajax topicquote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit is nog steeds een openbaar forum. Indien ik gewoon op een normale manier meebabbel is er toch niks aan de hand?
Kijken wie er het laatst lacht als de schaal wederom naar Amsterdam toegaat.quote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Toespraakje vd Sar was om te lachen. De uitstraling van Frankje de Boer is altijd lachen![]()
Supporters van Ajax, altijd om te lachenEn ten slotte het resultaat en het spel van Ajax, altijd lachen
Die Denswil loopt erbij alsof hij het al heeft gemaakt. Een soort Van Der Wiel/Depay/Babel figuur. Is hij ook zo actief op Instagram/Twitter etc?quote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er hing bij ons thuis anders ook geen Paasstemming gisteravondJe wordt ook wel gedwongen tot racistische opmerkingen met Denswil en Van Rhijn.
Sommige mensen nemen het leven wel erg serieusquote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is een slecht excuus en bovendien niet waar. Volgende week zitten ze in hun hoofd nog bij gisteravond zeker?
Ah, jij kent het kabouter Plop verhaal niet?quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die Denswil loopt erbij alsof hij het al heeft gemaakt. Een soort Van Der Wiel/Depay/Babel figuur. Is hij ook zo actief op Instagram/Twitter etc?
Joh we zijn geen HMF en co die niet tegen een paar kritische puntjes kunnen. Maastorentje mag gewoon blijven.quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet dan maakt het niet uit. reacties zoals: Ik heb lopen te genieten van ajax etc. Is niet echt heel slim in een Ajax topic
Het was een reactie op de TT. Maar oke: ik heb vannacht niet geslapen na deze deceptie. super joden, wzawzdb, vak 410 ultra 4 life!!111!!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet dan maakt het niet uit. reacties zoals: Ik heb lopen te genieten van ajax etc. Is niet echt heel slim in een Ajax topic
Het komt er dus op neer dat van de drie prijzen je er maar één hoeft te pakken. Weet ik dat ook weerquote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het leven wel erg serieus. Je hebt een keer verloren, pech. Het was maar de KNVB beker hoor. De enige prijs die telt is de landstitel.
Je moeder is ook altijd lachenquote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Toespraakje vd Sar was om te lachen. De uitstraling van Frankje de Boer is altijd lachen![]()
Supporters van Ajax, altijd om te lachenEn ten slotte het resultaat en het spel van Ajax, altijd lachen
Oh oke fijn om te weten. Ik zeg ook niet dat hij weg moet ofzo.. maar ik dacht misschien plaatst hij wel vaker van dit soort reacties..quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh we zijn geen HMF en co die niet tegen een paar kritische puntjes kunnen. Maastorentje mag gewoon blijven.
Ja dat heb ik nog wel meegekregen. Moest daar stiekem wel om gniffelen dat je als prof zo naief in het leven staat.quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, jij kent het kabouter Plop verhaal niet?
Zo laat je je toch wel kennen hoor. En als je wint is het ineens Superjoden, trebble-time, helemaal niets in Rotterdam.quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het leven wel erg serieus. Je hebt een keer verloren, pech. Het was maar de KNVB beker hoor. De enige prijs die telt is de landstitel.
Ach welnee, een steekje onder water moet kunnen. Net zoals wij de feyenoorders uitlachen die op de viaducten stonden om een ander elftal te feliciteren met een prijsquote:Op maandag 21 april 2014 15:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh oke fijn om te weten. Ik zeg ook niet dat hij weg moet ofzo.. maar ik dacht misschien plaatst hij wel vaker van dit soort reacties..
Ja, die andere twee nationale "prijzen" interesseren mij dus echt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer dat van de drie prijzen je er maar één hoeft te pakken. Weet ik dat ook weer. De spelers wouden hem echt wel winnen hoor, maar waren gewoon niet in staat om dat te doen.
Wat een onzin is dat. Een prijs is toch gewoon een prijs? De supercup is dan nog wel een beetje van dat je zegt waar gaat dat over. Maar als je de beker wint mag je gewoon blij zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 15:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, die andere twee nationale "prijzen" interesseren mij dus echt niet.
Voor jullie zou het een hoofdprijs zijn. Maar dat is een tweede plek tegenwoordig ook.quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat. Een prijs is toch gewoon een prijs? De supercup is dan nog wel een beetje van dat je zegt waar gaat dat over. Maar als je de beker wint mag je gewoon blij zijn.
Wie is die rechter? Was dat een back toevallig? En wie zijn Bay en Dekker?quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Bay en Dekker er nog bij. Bailey... toplichting.
Tuurlijk, maar om nou te zeggen dat ik huilend in een hoekje heb gezeten omdat we hem niet voor de 20e keer gewonnen hebben, neuh. Titel is het belangrijkste.quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat. Een prijs is toch gewoon een prijs? De supercup is dan nog wel een beetje van dat je zegt waar gaat dat over. Maar als je de beker wint mag je gewoon blij zijn.
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.quote:Op maandag 21 april 2014 15:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Voor jullie zou het een hoofdprijs zijn. Maar dat is een tweede plek tegenwoordig ook.
Vandaar dat ze langs de snelweg en bij het stadion warenquote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.
Wij vieren, jullie verstieren.quote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, als een ander team dan Ajax de beker wint is het al feesten geblazen voor Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |