Nee.quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij vindt het niet mooi als dit gebeurd voor de wedstrijden als het totaal ongevaarlijk is?
Het veld van de kuip verkloten is altijd +1 natuurlijk. Weet ook niet hoe ze dit in Griekenland doen als ze al die fakkels het veld op gooien?quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan verneuk je telkens het veld en het gros zit er niet op te wachten.
Leuk man, gras naar de klote, wedstrijd loopt uit, uitpubliek dat niet meer thuiskomt bij avondwedstrijden en dat alles omdat een paar verwende kutkinderen zo graag een fakkeltje willen gooien. Top idee, laten we hopen op een nieuwe standaard.quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus... mss zet 410 hiermee wel een nieuwe standaard? (hopelijk niet tijdens wedstrijden, zoals ik al zei)
Ja altijd +1. Gaan ze straks ook weer zeiken als er weer 5 jaar geen uitsupporters mogen komen daar?quote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het veld van de kuip verkloten is altijd +1 natuurlijk. Weet ook niet hoe ze dit in Griekenland doen als ze al die fakkels het veld op gooien?
Heb ik niet al 5x gezegd dat het niet tijdens de wedstrijd moet? Leer lezen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En wanneer gebeurde het ook alweer gisteravond?
Het moet gewoon helemaal niet gebeuren, het heeft niets met supporten te maken.quote:Op maandag 21 april 2014 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heb ik niet al 5x gezegd dat het niet tijdens de wedstrijd moet? Leer lezen.
No biggie. Grasmeester Erwin gaf al aan dat hij dat wel even regelt deze week. Al begrijp ik jullie jaloezie mbt onze prachtige grasmat en ons prachtige stadion. Jullie hebben misschien meer geld en meer punten maar qua stadion, sfeer en aanhang mogen jullie onze veters nieteens strikkenquote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het veld van de kuip verkloten is altijd +1 natuurlijk. Weet ook niet hoe ze dit in Griekenland doen als ze al die fakkels het veld op gooien?
de engelse voetbalcultuur is al helemaal niets meer van overquote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja van wannabe ultra's en klapjostis. Als ze een cultuur willen invoeren die dan de Engelse.
Misschien komt het door die hardloopbanen die ertussen liggen van een metertje of 25.quote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat er geen fakkels voor de wedstrijd op het veld worden gegooid?quote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
de engelse voetbalcultuur is al helemaal niets meer van over
Jij kan zeggen wat je wil maar volgens mij is gisteravond gebleken dat er mensen zijn die er anders over denkenquote:Op maandag 21 april 2014 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heb ik niet al 5x gezegd dat het niet tijdens de wedstrijd moet? Leer lezen.
Klopt, maar dan hoeven de media nog niet zo aandachtsgeil te reageren op dit. Het is niet zo dat er gewonden zijn gevallen of erger... Daarnaast kunnen ze zicht beter druk maken over de vele doden in Afrika of zo.quote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij kan zeggen wat je wil maar volgens mij is gisteravond gebleken dat er mensen zijn die er anders over denkenAls zij ook vinden dat het niet tijdens de wedstrijd moet zou het wel heel anders gelopen zijn, niet?
Dan begrijp je er nog steeds niets van want het is gewoon niet normaal in Nederland.quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoeven de media nog niet zo aandachtsgeil te reageren op dit. Het is niet zo dat er gewonden zijn gevallen of erger... Daarnaast kunnen ze zicht beter druk maken over de vele doden in Afrika of zo.
Je hebt tot nu toe bijna naar al continenten gewezen behalve Azie.quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoeven de media nog niet zo aandachtsgeil te reageren op dit. Het is niet zo dat er gewonden zijn gevallen of erger... Daarnaast kunnen ze zicht beter druk maken over de vele doden in Afrika of zo.
Oh, er zijn zeker grotere problemen dan een voetbalwedstrijdje in de wereld. Dat is ook overdreven.quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je mag dat prachtige wel weglatenquote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Al begrijp ik jullie jaloezie mbt onze prachtige grasmat en ons prachtige stadion.
[..]
Kan niet normaal zijn, maar het is wel gebeurd en velen vonden het er tof uitzien maar vonden het tijdstip niet oké.quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan begrijp je er nog steeds niets van want het is gewoon niet normaal in Nederland.
Toch wel het mooiste voetbalstadion van Nederland hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 16:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Je mag dat prachtige wel weglaten. Wat een lelijk bouwval.
Tering lelijk stadion is hetquote:Op maandag 21 april 2014 16:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch wel het mooiste voetbalstadion van Nederland hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |