Daarom verbaasde mij het ook dat de hoofdklapjosti (die met de megafoon en rug naar het veld) met zo'n trommeljostie op het podium stonden bij een kampioensfeest, ik weet niet meer welkquote:Op maandag 21 april 2014 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ze hebben weer aandacht, dus het is weer goed.
Klapjostis dat het zijn.
Dus... mss zet 410 hiermee wel een nieuwe standaard? (hopelijk niet tijdens wedstrijden, zoals ik al zei)quote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe zit dat ook alweer.. Oh ja. We zijn niet in Griekenland of Turkije.
En wie geeft hen dat recht?quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus... mss zet 410 hiermee wel een nieuwe standaard? (hopelijk niet tijdens wedstrijden, zoals ik al zei)
Meer dat jullie dan eventueel kampioen kunnen worden en je ongetwijfeld niet zal nalaten om dat te komen vermelden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Want? Cambuur thuis?Kom op, het is geen PEC.
Ik bedenk me nu dat wij thuis ook faalden tegen Cambuur
2012 was dat volgens mij.quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom verbaasde mij het ook dat de hoofdklapjosti (die met de megafoon en rug naar het veld) met zo'n trommeljostie op het podium stonden bij een kampioensfeest, ik weet niet meer welk
En die standaard is goed ja?quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus... mss zet 410 hiermee wel een nieuwe standaard? (hopelijk niet tijdens wedstrijden, zoals ik al zei)
Dus onze aandacht moet uitgaan naar de macht van de mediaquote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Negatief nieuws over voetbalsupporters = scoren.
Ik sluit kamervragen niet uit.
Dan kom ik jullie even bedanken voor de 6 puntenquote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Meer dat jullie dan eventueel kampioen kunnen worden en je ongetwijfeld niet zal nalaten om dat te komen vermelden.
Voor wedstrijden en mits er geen mensen staan is dat prima idd. Tijdens wedstrijden en bij spelers is dat idd niet goed.quote:
Een nieuwe standaard?quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nieuwe cultuur, nieuwe normen en waarden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nederland. Iets met cultuur enzo, normen en waarden.
Almelo misschien wel.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een nieuwe standaard?![]()
![]()
Dit kan je niet serieus menen. Zo ja adviseer ik je om dringend professionele hulp te zoeken. Keer terug in de realiteit. Niemand neemt dat gemaakte vak 410 serieus. Je medesupporters niet, Nederland niet. Helemaal niemand.
ja wtf man, en ook die berichten dat niemand gefouilleerd werd.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat was idd niet verstandig, maar jij vind de berichtgeving niet overtrokken? Dat op nu.nl en elke andere nieuwssite tot uren na de wedstrijd op de voorpagina iets over vuurwerk staat. Zelfs nu nog staat op regel 2: "'Vuurwerk mogelijk al eerder in De Kuip' "wtf nu.nl ga je eens bezig houden met echt nieuws of zo.
Bepaald door een aantal idioten. Ja, het is me nu allemaal duidelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nieuwe cultuur, nieuwe normen en waarden.
Klopt ook niet helemaal. Bussen werden 2e keer gecontroleerd en trein 1 keer (in ieder geval onze trein).quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja wtf man, en ook die berichten dat niemand gefouilleerd werd.
Eigenlijk is het gewoon allemaal de schuld van de mediaquote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus onze aandacht moet uitgaan naar de macht van de media![]()
Onzin dat je 2e regel op nu.nl nu nog over dat vuurwerk gaat
Dan verneuk je telkens het veld en het gros zit er niet op te wachten.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor wedstrijden en mits er geen mensen staan is dat prima idd. Tijdens wedstrijden en bij spelers is dat idd niet goed.
Jij vindt het niet mooi als dit gebeurd voor de wedstrijden als het totaal ongevaarlijk is?quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bepaald door een aantal idioten. Ja, het is me nu allemaal duidelijk.
Oppleurenquote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan kom ik jullie even bedanken voor de 6 punten![]()
![]()
Beelden vanuit Almelo gisteravondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van wannabe ultra's en klapjostis. Als ze een cultuur willen invoeren die dan de Engelse.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nieuwe cultuur, nieuwe normen en waarden.
En wanneer gebeurde het ook alweer gisteravond?quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij vindt het niet mooi als dit gebeurd voor de wedstrijden als het totaal ongevaarlijk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |