Uh nee. Volgens mij begrijp je mij verkeerd.quote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
?
Gaat het echt alleen om de prijzen dan?
Ze zorgen ook voor redelijk veel geldboetes en overlast met hun nepsfeer.quote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vak410 heeft een ongekende bijdrage in de sfeer in de Arena
Misschien zijn ze wel trendsetters?quote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat het in andere landen normaal is rechtvaardigt het natuurlijk niet
Schuld van de plisiequote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zorgen ook voor redelijk veel geldboetes en overlast met hun nepsfeer.
Nu moeten ze nog eens naar de wedstrijd kijkenquote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vak410 heeft een ongekende bijdrage in de sfeer in de Arena
Ze werden in de buurt van Vermeer gegooid, niet richting de keeper. Zit wel degelijk een verschil tussen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja want dat ultra cultuurtje/mentaliteit past ook heel erg goed in Nederland met de Nederlandse mentaliteit. Dus het is logisch dat bij voetbal de emoties zo hoog oplopen dat vuurwerk richting veld (en eigen keeper![]()
![]()
) gesmeten wordt. Is normaal. Wat niet normaal is, is de ophef die erover gemaakt wordt. Hebben die mensen nog nooit een wedstrijd van River Plate of Boca Juniors gezien ofzo?
En dan met het argument komen dat zij er altijd bij zitten, maar iemand die 50 jaar supporter van Ajax is is dan een bobo omdat hij niet naar elke wedstrijd gaat.quote:
En eens andere liedjes zingen die Ajax supporten en niet hunzelf verheerlijken met hun aidstrommels.quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu moeten ze nog eens naar de wedstrijd kijken
Maar op de beat van de trommels kunnen ze goed hossen en hun eigen feestje bouwenquote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En eens andere liedjes zingen die ik Ajax supporter en niet hunzelf verheerlijken met hun aidstrommels.
Die zitten er altijd bij om de club een boete te leveren ja .quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan met het argument komen dat zij er altijd bij zitten, maar iemand die 50 jaar supporter van Ajax is is dan een bobo omdat hij niet naar elke wedstrijd gaat.
En al die ventjes zijn zulke ervaren vuurwerkgooiers dat ze zo'n projectiel volledig onder controle hebben en precies kunnen mikken waar ze 'm willen hebben?quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze werden in de buurt van Vermeer gegooid, niet richting de keeper. Zit wel degelijk een verschil tussen.
Inderdaadquote:Op maandag 21 april 2014 16:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En al die ventjes zijn zulke ervaren vuurwerkgooiers dat ze zo'n projectiel volledig onder controle hebben en precies kunnen mikken waar ze 'm willen hebben?
Wat een onzin! Waarom probeer je het nou goed te praten? Jullie mogen nog van geluk spreken dat er geen speler is geraakt anders was de ophef nog groter geweest.
Wat is het verschil tussen die 3 dan?quote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zag ik het goed dat er in De Kuip gewoon F-Side en 410 en NUA naast elkaar werden gezet? Leek me al vragen om problemen?
Je snapt er echt geen kloot van hequote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Syntix het volgende:
De media aandacht en verslaggeving is totaal overtrokkenAlsof het zo erg was.
Ja, en als er 1 in zijn nek was gekomen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze werden in de buurt van Vermeer gegooid, niet richting de keeper. Zit wel degelijk een verschil tussen.
En dat maakt jou niet uit, zolang de prijzen worden binnen gehaald?quote:Op maandag 21 april 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh nee. Volgens mij begrijp je mij verkeerd.
Voetbal draait ook om vermaakt te worden. Dat is dit seizoen nauwelijks voorgekomen bij Ajax.
Lijkt me wel goed. Ook Europees is het elke keer weer raakquote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Zou wel mooi zijn als dit het einde van 410, zoals we het kennen, inluidt natuurlijk.![]()
"Maar ze zorgen wel voor sfeer", ja en een hoop ellende en je loopt zo mogelijk bakken met geld mis van sponsors die zich hier niet mee willen inlaten, over de boetes, het afbrokkelende imago en steeds strenger wordende regeltjes maar niet te spreken.
Hehe wat denk je nou?quote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Zou wel mooi zijn als dit het einde van 410, zoals we het kennen, inluidt natuurlijk.![]()
"Maar ze zorgen wel voor sfeer", ja en een hoop ellende en je loopt zo mogelijk bakken met geld mis van sponsors die zich hier niet mee willen inlaten, over de boetes, het afbrokkelende imago en steeds strenger wordende regeltjes maar niet te spreken.
Ik ben het met Stijn eens, dat de media aandacht voor wat vuurwerk op het veld totaal overtrokken is. Echt onzin dit. Waar ik het wel mee eens ben is dat het niet verstandig is dat het tijdens de wedstrijd gebeurd. Ze hadden dit veel beter voor het eerste fluitsignaal kunnen doen zoals ze ook in Griekenland/Zuid Amerika doen.quote:
Klopt. Minimaal 1 keer per speelronde wordt er tot twee maal toe wel massaal vuurwerk richting veld gesmeten.quote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Syntix het volgende:
Uh de manier van spelen maakt mij wel uitquote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dat maakt jou niet uit, zolang de prijzen worden binnen gehaald?
Het slaat gewoon nergens op, buiten dat, wat nou als er wel een steward was geraakt of een speler? Ook al was het per ongeluk. Ik kan ook dom een lawinepijl gaan afschieten over de grond en per ongeluk iemand raken, dat per ongeluk rechtvaardigt het dan niet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef Syntix het volgende:
Waarom wijs je nou telkens naar Zuid Amerika/Griekenland?quote:Op maandag 21 april 2014 16:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben het met Stijn eens, dat de media aandacht voor wat vuurwerk op het veld totaal overtrokken is. Echt onzin dit. Waar ik het wel mee eens ben is dat het niet verstandig is dat het tijdens de wedstrijd gebeurd. Ze hadden dit veel beter voor het eerste fluitsignaal kunnen doen zoals ze ook in Griekenland/Zuid Amerika doen.
Kijk naar het buitenland. Dat dit in NL niet gebeurd, betekend alleen dat wij de eerste zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Minimaal 1 keer per speelronde wordt er tot twee maal toe wel massaal vuurwerk richting veld gesmeten.
Hij is gek die gozerquote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom wijs je nou telkens naar Zuid Amerika/Griekenland?
Ik snap ook niet dat ze al jaren lopen te klagen dat de Klassieker geen klassieker meer is, maar dat ze dan dit doen met hun Aboutaleb we komen eraan.quote:Op maandag 21 april 2014 16:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben het met Stijn eens, dat de media aandacht voor wat vuurwerk op het veld totaal overtrokken is. Echt onzin dit. Waar ik het wel mee eens ben is dat het niet verstandig is dat het tijdens de wedstrijd gebeurd. Ze hadden dit veel beter voor het eerste fluitsignaal kunnen doen zoals ze ook in Griekenland/Zuid Amerika doen.
Dus omdat PAOK het doet ofzo moeten wij het ook doen met hun achterlijke "ultra" ?.quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk naar het buitenland. Dat dit in NL niet gebeurd, betekend alleen dat wij de eerste zijn.
extreem slechte timing jaquote:Op maandag 21 april 2014 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze al jaren lopen te klagen dat de Klassieker geen klassieker meer is, maar dat ze dan dit doen met hun Aboutaleb we komen eraan.
Je weet toch dat VAK410 die Zuidelijke landen wil imiteren?quote:Op maandag 21 april 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus omdat PAOK het doet ofzo moeten wij het ook doen met hun achterlijke "ultra" ?.
Jij bent teveel gefixeerd op dat ultra cultuurtje in het buitenland. In Zuid Amerika of Turkije kan ik het nog wel begrijpen. Die mensen zitten wat anders in elkaar en zijn wat emotioneler. Wij als nuchtere Hollanders zijn zo niet. Dus dat hele sfeertje of iets wat vak 410 probeert te zijn past sowieso niet. Niet bij Ajax en niet bij Nederland. Maar daar gaat het ook niet om.quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk naar het buitenland. Dat dit in NL niet gebeurd, betekend alleen dat wij de eerste zijn.
Het is overal belachelijk als je spelers in gevaar brengtquote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij bent teveel gefixeerd op dat ultra cultuurtje in het buitenland. In Zuid Amerika of Turkije kan ik het nog wel begrijpen. Die mensen zitten wat anders in elkaar en zijn wat emotioneler. Wij als nuchtere Hollanders zijn zo niet. Dus dat hele sfeertje of iets wat vak 410 probeert te zijn past sowieso niet. Niet bij Ajax en niet bij Nederland. Maar daar gaat het ook niet om.
Waar het wel om gaat is dat je de actie van gister op geen enkele manier kunt goedpraten. Je weet van te voren dat het ophef gaat veroorzaken want zo zit met name de NL'se media in elkaar. En toch lekker doen. Ik vind het prima. En dan binnenkort weer komen huilen met 'stop stadionverboden' blabla.
Dat weet ik, dat vind ik dan ook achterlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je weet toch dat VAK410 die Zuidelijke landen wil imiteren?
Imiteren ja. Je bent iets of je bent het niet. Vak 410 is het niet en wil het zo graag zijn. Dat maakt het zo intens triest. Al ben ik 'blij' dat jouw medesupporters er ook zo over denken. Zijn jullie toch niet helemaal ontoerekeningsvatbaarquote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je weet toch dat VAK410 die Zuidelijke landen wil imiteren?
Voorop, het is niet verstandig zoals ik al zei dat het TIJDENS de wedstrijd gebeurd. Vooral niet als er keepers of spelers in het 16 meter gebied staan. Maar kom op zeg een beetje vuurwerk kan geen kwaad. Die dingen knalde niet eens en eerlijk gezegd zag het er wel tof uit. We zijn in NL dan echt niks gewend als de media hier zo hun aandacht op fixeertquote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij bent teveel gefixeerd op dat ultra cultuurtje in het buitenland. In Zuid Amerika of Turkije kan ik het nog wel begrijpen. Die mensen zitten wat anders in elkaar en zijn wat emotioneler. Wij als nuchtere Hollanders zijn zo niet. Dus dat hele sfeertje of iets wat vak 410 probeert te zijn past sowieso niet. Niet bij Ajax en niet bij Nederland. Maar daar gaat het ook niet om.
Waar het wel om gaat is dat je de actie van gister op geen enkele manier kunt goedpraten. Je weet van te voren dat het ophef gaat veroorzaken want zo zit met name de NL'se media in elkaar. En toch lekker doen. Ik vind het prima. En dan binnenkort weer komen huilen met 'stop stadionverboden' blabla.
En omdat die gasten zo achterlijk zijn doen ze het niet voor de wedstrijd maar tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voorop, het is niet verstandig zoals ik al zei dat het TIJDENS de wedstrijd gebeurd. Vooral niet als er keepers of spelers in het 16 meter gebied staan. Maar kom op zeg een beetje vuurwerk kan geen kwaad. Die dingen knalde niet eens en eerlijk gezegd zag het er wel tof uit. We zijn in NL dan echt niks gewend als de media hier zo hun aandacht op fixeertalsof het oorlog gebied of zo is
volstrekt overtrokken reactie.
Dat sowieso. Van spelers blijf je af. Dat supporters of harde kernen elkaar de hersen inslaan is prima maar spelers hebben er niks mee te maken.quote:Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is overal belachelijk als je spelers in gevaar brengt
Nu pas? Ik nodig je uit om vaker in 'ons' topic te komen zodat je kan genieten en hard ja kan knikken op mijn ijzersterke, messcherpe en waterdicht beargumenteerde postsquote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef Heeinz het volgende:
Lastpost en Maastoren stijgen op mijn lijstje met goede Feyenoorders.
Maar ze hebben weer aandacht, dus het is weer goed.quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Muto het volgende:
De KNVB vindt fakkels ook helemaal niet zo erg. Je ziet wekelijks wel fakkels op de tribune, maar boetes geven ze nooit. Dan is het dom om als supporters die fakkels het veld op te gaan gooien.
Ik moet dan altijd wegwezenquote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nu pas? Ik nodig je uit om vaker in 'ons' topic te komen zodat je kan genieten en hard ja kan knikken op mijn ijzersterke, messcherpe en waterdicht beargumenteerde posts![]()
Dat was idd niet verstandig, maar jij vind de berichtgeving niet overtrokken? Dat op nu.nl en elke andere nieuwssite tot uren na de wedstrijd op de voorpagina iets over vuurwerk staat. Zelfs nu nog staat op regel 2: "'Vuurwerk mogelijk al eerder in De Kuip' "quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En omdat die gasten zo achterlijk zijn doen ze het niet voor de wedstrijd maar tijdens de wedstrijd.
Ik word meteen weggejaagdquote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nu pas? Ik nodig je uit om vaker in 'ons' topic te komen zodat je kan genieten en hard ja kan knikken op mijn ijzersterke, messcherpe en waterdicht beargumenteerde posts![]()
Hoe zit dat ook alweer.. Oh ja. We zijn niet in Griekenland of Turkije.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat was idd niet verstandig, maar jij vind de berichtgeving niet overtrokken? Dat op nu.nl en elke andere nieuwssite tot uren na de wedstrijd op de voorpagina iets over vuurwerk staat. Zelfs nu nog staat op regel 2: "'Vuurwerk mogelijk al eerder in De Kuip' "wtf nu.nl ga je eens bezig houden met echt nieuws of zo.
Want? Cambuur thuis?quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgende week zondag raad ik je af om even te komen buurten ja
[..]
Dat is geheel terecht!
Onder welke steen heb jij gelegen? Negatief nieuws over voetbalsupporters = scoren.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat was idd niet verstandig, maar jij vind de berichtgeving niet overtrokken? Dat op nu.nl en elke andere nieuwssite tot uren na de wedstrijd op de voorpagina iets over vuurwerk staat. Zelfs nu nog staat op regel 2: "'Vuurwerk mogelijk al eerder in De Kuip' "wtf nu.nl ga je eens bezig houden met echt nieuws of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |