Schaam je!quote:
Jeetje Hep.quote:
Nee, niet boeiend genoeg.quote:
Heb 'm een keer gezien toen ik bij wat vrienden was. Zaten al zo'n 20 uur films te kijken dus weet niet meer waar die over gaat.quote:
Wie gehts?quote:
Nijmegen.quote:
Sehr goed. Erg leuk weekend gehad.quote:
Nog een keer kijken dan.quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb 'm een keer gezien toen ik bij wat vrienden was. Zaten al zo'n 20 uur films te kijken dus weet niet meer waar die over gaat.
Ja ik ook. Vanavond pas weer thuisgekomen,quote:Op maandag 21 april 2014 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sehr goed. Erg leuk weekend gehad.
Met jou?
Zag 'm tussen iemands notes staan, moest wel lachen.quote:
Is een userquote:
huhquote:Op maandag 21 april 2014 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zag 'm tussen iemands notes staan, moest wel lachen.
[..]
Is een user
Oh ja je was op vakantiequote:Op maandag 21 april 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vanavond pas weer thuisgekomen,
erg moe
hehehe nu ben ik benieuwd tussen wie zijn notesquote:Op maandag 21 april 2014 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zag 'm tussen iemands notes staan, moest wel lachen.
[..]
Is een user
Is goed. Ik durf toch niet alleen.quote:
Vroegerrrrr postte WillFerrell op FOK!. Die stopte nadat Danny de sneeuwheader er op knalde. Tevens door hem kwam ook dat gifje ding.quote:
Beroepsgeheim.quote:Op maandag 21 april 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehe nu ben ik benieuwd tussen wie zijn notes
nou vakantiequote:Op maandag 21 april 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh ja je was op vakantie
Vroeg naar bedje dan
Waarom zou je dan ineens stoppen?quote:Op maandag 21 april 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroegerrrrr postte WillFerrell op FOK!. Die stopte nadat Danny de sneeuwheader er op knalde.
Serieus? Zo eng was hij toch helemaal niet?quote:Op maandag 21 april 2014 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Ik durf toch niet alleen.Ik kreeg nachtmerries van Frank.
De film niet nee, maar Frank wel. Geen idee waarom, maar vond hem heel eng.quote:Op maandag 21 april 2014 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Serieus? Zo eng was hij toch helemaal niet?
Dat is wel leukquote:Op maandag 21 april 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nou vakantieFamilieweekend.
Maar was wel erg tof hoorEcht veel gedaan ook qua sporten enzo
Behoorlijk fanatieke familie dus ben zo stijf als een plank
![]()
En Wie is de mol natuurlijk, waar ik behoorlijk mee faalde
Het was iets met de hoeveelheid (insert iets dat met computers/internet te maken heeft) de header kostte. En daar was hij klaar mee.quote:Op maandag 21 april 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ineens stoppen?
Gaan we 'm samen kijken dus. Kun je tegen mijn aankruipen wanneer het te eng wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
De film niet nee, maar Frank wel. Geen idee waarom, maar vond hem heel eng.Later had een vriend van me Frank als UI genomen. Zo kut.
Moet je eens doen, is leuk hoorquote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is wel leukmijn familie niet echt, behalve mijn moeder die af en toe rent
Ik heb dat echt noooooit gekeken.
Data, RAM?quote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was iets met de hoeveelheid (insert iets dat met computers/internet te maken heeft) de header kostte. En daar was hij klaar mee.
Doe ik sowieso wel denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan we 'm samen kijken dus. Kun je tegen mijn aankruipen wanneer het te eng wordt.
Sleep jou gewoon mee.quote:Op maandag 21 april 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens doen, is leuk hoor![]()
Maar het collectief negeren is weer eens aan de gang dus ik ben naar bed. Trusten Heppie
ze zoeken in OUD nog hulp las ikquote:Op maandag 21 april 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga solliciteren naar mod, dan kun je het vertellen.
Collectief negeren?quote:Op maandag 21 april 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens doen, is leuk hoor![]()
Maar het collectief negeren is weer eens aan de gang dus ik ben naar bed. Trusten Heppie
Komt er ook eentje achter.quote:
Ja man, een echte FOK!slet.quote:Op maandag 21 april 2014 00:26 schreef Typisch het volgende:
eerst Edward versieren en nu met 2happy4u ervandoor gaan
die fera is mij er eentje
Heet jij Edward?quote:Op maandag 21 april 2014 00:26 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:26 schreef Typisch het volgende:
Vandaag is de eerste keer dat ik je username zie. Okay?quote:
Alles wat niet PSV is ...quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ze gaat er wel op vooruit. Erwin blijkt een gepassioneerde Ado hater te zijn.![]()
Ja, maar dan kan je het ook anders brengen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vandaag is de eerste keer dat ik je username zie. Okay?
Ik ken alleen Happy omdat hij Hypo paalde. Vond ik minder tof, ik zag Hypo ook wel zitten indertijd.
Ewoud was een man van vele gezichten, je zag hem vaak niet maar als hij dan even langs kwam vond hij het nodig om je boos toe te spreken en een note te geven.quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ze gaat er wel op vooruit. Erwin blijkt een gepassioneerde Ado hater te zijn.![]()
Sorry, ik zal me inhouden.quote:
?quote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je het ook anders brengen.
Laat maar zitten.quote:
Wat.quote:Op maandag 21 april 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is useless, zonder iets meer info.
Hahahahahaquote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ken alleen Happy omdat hij Hypo paalde. Vond ik minder tof, ik zag Hypo ook wel zitten indertijd.
Thanks.quote:Op maandag 21 april 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vertaling: Wie is Donnie Darko en waarom post je zijn naam hier?
Graag gedaan.
Ernst was echt iemand van de oude stempel. Direct de confrontatie aangaan verkiezen boven een goed gesprek. Helaas trok zijn persoonlijkheid deze ramkoers niet waardoor hij na elk gezette note tenminste weer 4 weken afwezig was.quote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ewoud was een man van vele gezichten, je zag hem vaak niet maar als hij dan even langs kwam vond hij het nodig om je boos toe te spreken en een note te geven.
Mooie tijden.
Iedereen toch wel?quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee joh, dat is geen horror.quote:
Thriller.quote:
Mad world? Zo'n bazig nummer.quote:
quote:
Etienne kom ik nog wel eens tegen in een random topic. Hij doet altijd net alsof hij niet echt zo heet.quote:Op maandag 21 april 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ernst was echt iemand van de oude stempel. Direct de confrontatie aangaan verkiezen boven een goed gesprek. Helaas trok zijn persoonlijkheid deze ramkoers niet waardoor hij na elk gezette note tenminste weer 4 weken afwezig was.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Etienne kom ik nog wel eens tegen in een random topic. Hij doet altijd net alsof hij niet echt zo heet.Weken, maanden, jaren post je met iemand in een zelfde topic (zij het sporadisch) en ineens wil hij je niet meer kennen.
Gitaarmeneer, als je dit leest.
Lul!
Ik zal het doorgeven.quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Etienne kom ik nog wel eens tegen in een random topic. Hij doet altijd net alsof hij niet echt zo heet.Weken, maanden, jaren post je met iemand in een zelfde topic (zij het sporadisch) en ineens wil hij je niet meer kennen.
Lul!
Het steeg Eduard al snel naar zijn hoofd na zijn aanstelling. Van een lieve jongen in een normale relatie met de even lieve Fera veranderde hij al snel in een autoritaire tiranquote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lul!
wowquote:Op maandag 21 april 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig anders kwam ik je stalken ja.
Blokkeren is een optie tegenwoordig, negeren ook.quote:Op maandag 21 april 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
no no nooooooquote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blokkeren is een optie tegenwoordig, negeren ook.
Derhalve geen angst.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blokkeren is een optie tegenwoordig, negeren ook.
Derhalve geen angst.
Ik neem deze post uiterst serieus. Inmiddels achter de schermen neergelegd om door de FA's te laten beoordelen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wie niet :$;44;$:quote:Op maandag 21 april 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem deze post uiterst serieus. Inmiddels achter de schermen neergelegd om door de FA's te laten beoordelen.
Maar over Donnie Darko. Zou jij Jake Gyllenhaal doen?
quote:
Joe.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
spreek mij niet tegen in het openbaar, wil je?
quote:
Godver tyfus.quote:
Deze post voegt echt niks toe. Ik ga even de viesheid ervan van mij af douchen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
ik ken jake ook nog van die film dat ie in de trein zit en die andere film dat ie iets krijgt met een vrouw die vroeg parkinson kreeg.
Het is een filmtip. Ik zou hem met een man kijken als ik jou was.quote:Op maandag 21 april 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Al zie ik bij Gyllenhaal dan nog wel in dat hij knap is![]()
Day after tomorrowquote:Op maandag 21 april 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
ik ken jake ook nog van die film dat ie in de trein zit en die andere film dat ie iets krijgt met een vrouw die vroeg parkinson kreeg.
oja die ook nog.quote:Op maandag 21 april 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een filmtip. Ik zou hem met een man kijken als ik jou was.
Dan heb je een goede smaak.![]()
[..]
Day after tomorrow
Dat is de ex van mijn broertjequote:
jij ook zo dubbele schatquote:
Je stelt me teleur, jmmr jmmr.quote:Op maandag 21 april 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb geen beter gifje bij de hand, jmmr jmmr
Ik ken de insteek dan wel weer. Dus dat doe ik maar niet voordat ik er wat anders insteek xDquote:Op maandag 21 april 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een filmtip. Ik zou hem met een man kijken als ik jou was.
Dan heb je een goede smaak.![]()
Seks*quote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken de insteek dan wel weer. Dus dat doe ik maar niet voordat ik er wat anders insteek xD
[..]
Seks*
Welterusten Peter.
Ik las eerst Anne Frankquote:Op maandag 21 april 2014 01:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JEETJE MINEETJE
WAAROM ZO GEMEEN TEGEN ARME FL_FREAK
Wat een woest erotisch avondje zou dat geworden zijn. Onderlinge cowboyliefde trekt iedereen uit de kast.quote:Op maandag 21 april 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]. Het was te proberen.
wtf lr :quote:Op maandag 21 april 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las eerst Anne FrankEcht helder ben ik ook niet meer.
[..]
Wat een woest erotisch avondje zou dat geworden zijn. Onderlinge cowboyliefde trekt iedereen uit de kast.
Nou niet je eigen gedrag op mij projecterenquote:Op maandag 21 april 2014 01:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JEETJE MINEETJE
WAAROM ZO GEMEEN TEGEN ARME FL_FREAK
Nou als deze film niet voor sexy times en een uit de kast ervaring zou zorgen, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 21 april 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las eerst Anne FrankEcht helder ben ik ook niet meer.
[..]
Wat een woest erotisch avondje zou dat geworden zijn. Onderlinge cowboyliefde trekt iedereen uit de kast.
'quote:
Dat verschilt. Wil je royal canin (ja, ook voor katten) of supermarktvoer geven? Zelfde geldt voor het grit.quote:Op maandag 21 april 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
Voor mensen met een kat. Hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt om zo'n dier te onderhouden ?
Beetje het standaard spul dan?quote:Op maandag 21 april 2014 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verschilt. Wil je royal canin (ja, ook voor katten) of supermarktvoer geven? Zelfde geldt voor het grit.
Maar in principe hoeft een kat niet duur te zijn.
200 euro.quote:Op maandag 21 april 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
Voor mensen met een kat. Hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt om zo'n dier te onderhouden ?
Per maand ja?quote:
Voer hoeft niet zo duur te zijn. Dat valt echt te overzien. Potentiele tripjes naar de dierenarts maken huisdieren daarentegen wel prijzigquote:
Geen idee, heb heul geen kat.quote:Op maandag 21 april 2014 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Per maand ja?
[..]
Voer hoeft niet zo duur te zijn. Dat valt echt te overzien. Potentiele tripjes naar de dierenarts maken huisdieren daarentegen wel prijzig
Ja idd voer en dan die bezoekjes en grint en een mand...alleen wik ongeveer weten.quote:Op maandag 21 april 2014 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Per maand ja?
[..]
Voer hoeft niet zo duur te zijn. Dat valt echt te overzien. Potentiele tripjes naar de dierenarts maken huisdieren daarentegen wel prijzig
Misschien. Ik heb mn momenten dat ik ze echt lief vind.. maarja, ze hebben ook veel dingen die ik écht heel erg vervelend vindt. Maar die haren aan topquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb mn momenten dat ik ze echt lief vind.. maarja, ze hebben ook veel dingen die ik écht heel erg vervelend vindt. Maar die haren aan top. In de zomer etc heb ik heel snel zweethanden en dat is dan écht een hel voor me. Daarbij vind ik het irritant dat ze overal komen en dus ook die haren.
Maarja, een naaktkat lijkt me dus wel tof
Geen idee, heb nog nooit zo'n beest gezienquote:Op maandag 21 april 2014 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Maar naaktkatten knuffelen toch helemaal niet fijn?
Hmm, ik ook niet.quote:Op maandag 21 april 2014 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit zo'n beest gezien
Hoiquote:
Oeh, ben benieuwd! Laat maar wetenquote:Op maandag 21 april 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik ook niet.
Crack, ik ga straks voor het eerste broccolisoep maken. Ben benieuwd hoe het smaakt.
[..]
Hoi
quote:Op maandag 21 april 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik ook niet.
Crack, ik ga straks voor het eerste broccolisoep maken. Ben benieuwd hoe het smaakt.
[..]
Hoi
liefdequote:
Ik ook.quote:
De winkels zijn wel open hoorquote:Op maandag 21 april 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
En als het faalt, ga ik maar pannenkoeken maken, of een omelet. Want meer heb ik niet in huis.
Echt?quote:
Je woont in Leiden, daar zijn vandaag wel wat winkels open. Gewoon even op ah.nl kijken oidquote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik weet dat nooit met die rare feestdagen.
Maar de supermarkt hier is ook de ene zondag wel open en de andere niet :S
Haha te laat, nu heb ik al kapsalonquote:Op maandag 21 april 2014 11:41 schreef Crack_ het volgende:
Maar gewoon die broccolisoep proberen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 april 2014 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha te laat, nu heb ik al kapsalonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. HUMOR HOOR JA HOOR HAHA HIHOAHOA GRAPPIG ZEG GODVERDOMME.
Baby darling doll face honey
Krek.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]. HUMOR HOOR JA HOOR HAHA HIHOAHOA GRAPPIG ZEG GODVERDOMME.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik bestel altijd kleren die ik heel graag zou willen dragen maar ze passen niet bij me/staan niet mooi. Maar bestel ze wel altijd. Sjonge, moeilijk allemaal zeg.
Ahhh, leuk!quote:Op maandag 21 april 2014 11:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krek.ja was tof
Viel heel erg mee, alleen slapen was drama zoals ik verwacht had
Maar heel leuk weekend gehadsuper veel gesport en spelletjes gedaan enzo, ben helemaal stijf van de spierpijn nu
Neen, het is van die kleding die er op plaatjes wel leuk uitzien maar dan heb je 't aan en dan denk je "ja wtf is dit eigenlijk?"quote:Op maandag 21 april 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Maken ze die kleding niet in jouw maat of iets?
10 euroquote:Op maandag 21 april 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
Uhuquote:Op maandag 21 april 2014 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, leuk!![]()
En spierpijn van het vele bewegen is ook wel fijn. Herinnert je eraan dat je veel hebt gedaan.
Had je de mol kunnen ontdekken?
[..]
Neen, het is van die kleding die er op plaatjes wel leuk uitzien maar dan heb je 't aan en dan denk je "ja wtf is dit eigenlijk?"
http://www.hm.com/nl/product/29764?article=29764-A
Kun je dat zien?Nou, ziet er zo kei leuk uit maar weinig mensen kunnen dat irl ook dragen
De off shoulder top?quote:Op maandag 21 april 2014 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, leuk!![]()
En spierpijn van het vele bewegen is ook wel fijn. Herinnert je eraan dat je veel hebt gedaan.
Had je de mol kunnen ontdekken?
[..]
Neen, het is van die kleding die er op plaatjes wel leuk uitzien maar dan heb je 't aan en dan denk je "ja wtf is dit eigenlijk?"
http://www.hm.com/nl/product/29764?article=29764-A
Kun je dat zien?Nou, ziet er zo kei leuk uit maar weinig mensen kunnen dat irl ook dragen
Ohhh, ja volleybal is ook wel een leuke sport om zo eventjes te doen he!quote:Op maandag 21 april 2014 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhusuper fanatieke familie ook met sporten enzo dus dat is wel leuk
vooral met volleybal. Hadden zo'n beachvolleybal veld in de tuin
Neeik zat al sinds dag 1 op dezelfde en uiteindelijk had ik met de eindtest de laagste score
Majaaahoe is het met jou krekkerd?
Ja, dat is ook wel in. En ik vind het ook leuk maar dan heb je 't aan en dan heb je wel zo van "....oke.. ja wat moet ik eigenlijk met dat stukje blote buik?" dat is echt vet ongemakkelijk en onhandigquote:Op maandag 21 april 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De off shoulder top?
Ik zie dat de laatste tijd wel vaker, vooral bij celebs. Vind het wel apart, lijkt wel in te zijn, het bovenste stuk van je buik bloot te laten.
Naja op2. Maar de mol was vet anoniem dus die heeft echt helemaal niks gedaanquote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja volleybal is ook wel een leuke sport om zo eventjes te doen he!
Haha, heee heb jij niet opgelet!? Nooooit vanaf dag 1 op dezelfde zitten toch![]()
Jaa, hier wel okay! Morgen tentamen dus beetje leren enzo.
[..]
Ja, dat is ook wel in. En ik vind het ook leuk maar dan heb je 't aan en dan heb je wel zo van "....oke.. ja wat moet ik eigenlijk met dat stukje blote buik?" dat is echt vet ongemakkelijk en onhandig. Het zijn meer kleren om te poseren dan om ze daadwerkelijk aan te doen denkik.
Het lijkt me iig erg ongemakkelijk zittenquote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel in. En ik vind het ook leuk maar dan heb je 't aan en dan heb je wel zo van "....oke.. ja wat moet ik eigenlijk met dat stukje blote buik?" dat is echt vet ongemakkelijk en onhandig. Het zijn meer kleren om te poseren dan om ze daadwerkelijk aan te doen denkik.
Hoi Sofquote:
wat ga je doen vandaag?quote:
Haha. Uitrustenquote:
Hallo daarquote:
Heeft iedereen hoorquote:Op maandag 21 april 2014 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. UitrustenIk heb na zo`n weekend altijd behoefte daaraan ofzo. Add`ertje he
![]()
En beetje uitpakken enzo.
Jij?
Nou weet niet. Vriend van m`n nicht die ging het hele weekend van vrijdagochtned tot zondagavond op de turbo zo druk was hij. Zou ik echt niet kunnenquote:[img]httpNou://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 21 april 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft iedereen hoor
Ik ga leren denk ik. En vroeg slapen hopelijk
Vannacht te laat gegaanquote:Op maandag 21 april 2014 12:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou weet niet. Vriend van m`n nicht die ging het hele weekend van vrijdagochtned tot zondagavond op de turbo zo druk was hij. Zou ik echt niet kunnenMoet dan echt even momentje voor mezelf hebben.
Waarom vroeg naar bed? Morgen vroeg op?
Hahah nog nachtelijke whatsappgesprekken met ene jongen zeker?quote:Op maandag 21 april 2014 12:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Vannacht te laat gegaanBen ik echt niet meer gewend
Morgen ook wel drukke dag
yessssssquote:Op maandag 21 april 2014 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah nog nachtelijke whatsappgesprekken met ene jongen zeker?
quote:
Eetsmakelijkquote:
Ik denk dat iedereen daar genoten van heeft. Behalve mensne die Ajax een warm hart toedragen natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Jimbo. Nog genoten van Ajax?
Mooie wedstrijd manquote:Op maandag 21 april 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Jimbo. Nog genoten van Ajax?
Behalve dat ons veld verneukt isquote:
Valt mij wel van je tegen dat je niet op spreekwoordelijke jodenjacht ala Immers bent gegaan hoorquote:
Viel volgens mij nog wel mee.quote:
Zaten wel wat flinke gaten in.quote:Op maandag 21 april 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mij wel van je tegen dat je niet op spreekwoordelijke jodenjacht ala Immers bent gegaan hoor![]()
Maar dat was wel een spektakelstuk ja.
[..]
Viel volgens mij nog wel mee.
Tja, overheidquote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
Ik krijg een brief van de overheid:
"Je bent 18 geworden, nog gefeliciteerd!" (bedankt, ik ben ondertussen al 19, maarja)
Met de vraag of ik donor wil worden (nou dat ben ik allang)
Mensen
ik kreeg ooit ook zo'n brief toen ik 17 wasquote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
"Je bent 18 geworden, nog gefeliciteerd!" (bedankt, ik ben ondertussen al 19, maarja)
Mensen
Ben jij donor?quote:
Die kreeg ik vorige week ookquote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
Mensen
Oke manquote:
Waarom niet?quote:
Bijna respectloos wel. Brandbom naar binnen zeg ik je.quote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
Mensen
Ik wil niet in een door de overheid beheerde database staan als donor.quote:
Ja logisch wel, als je niet nadrukkelijk nee zegt bepalen je ouders toch of je afstaat of niet?quote:Op maandag 21 april 2014 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil niet in een door de overheid beheerde database staan als donor.
Als het net zoals vroeger met een kaartje ging zou ik het misschien overwegen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Ja logisch wel, als je niet nadrukkelijk nee zegt bepalen je ouders toch of je afstaat of niet?
Hoezo datquote:Op maandag 21 april 2014 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil niet in een door de overheid beheerde database staan als donor.
Als het net zoals vroeger met een kaartje ging zou ik het misschien overwegen.
Dat jij bruikbare organen hebt wel jaquote:Op maandag 21 april 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar de kans dat je bruikbare organen hebt is toch al klein.
ja maar je moet ook goed doodgaan enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij bruikbare organen hebt wel ja
Crack_, de broccolisoep was best aardig.quote:
Zo domquote:Op maandag 21 april 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die kreeg ik vorige week ook![]()
![]()
Omdat ik de overheid zulke gegevens niet toe vertrouw.quote:
Ja, maar ik ben al meer dan een jaar 18 plus ik ben al donorquote:Op maandag 21 april 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
En wat is er mis met die brief van de overheid. Is toch juist goed dat ze er achter aan zitten?
Oh zo bedoel je.quote:Op maandag 21 april 2014 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar je moet ook goed doodgaan enzo.
Als ik 3 dagen op m'n zolderkamer lig achter m'n pc na een hartaanval hebben ze er toch niets aan.
Ik gun de meeste mensen mijn organen sowieso eigenlijk niet.quote:Op maandag 21 april 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je.
Mij lijkt het sowieso geen fijn idee op de een of andere manier.
Ah, smaaktie erg naar broccoli?quote:Op maandag 21 april 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack_, de broccolisoep was best aardig.
Niet super, maar wel smakelijk.
Ja, dat begreep ik maar hoezo niet danquote:Op maandag 21 april 2014 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik de overheid zulke gegevens niet toe vertrouw.
Ja, dat is wel stomquote:Op maandag 21 april 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben al meer dan een jaar 18 plus ik ben al donor
Socialisme ten top. Sociaal voor iedereen, als je maar net zoals denkt als ons.quote:Op maandag 21 april 2014 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat iedereen zelf moet weten of ie donor wil worden of niet. MAAR, ik vind dat je wanneer je geen donor bent ook geen organen mag ontvangen mocht 't nodig zijn.
Oh ik niet.quote:Op maandag 21 april 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo domheb hem maar gewoon ingevuld
Dankje.quote:
Daar gaat het nog geen eens om. Als er genoeg organen waren dat vond ik het geen probleem.. maar die zijn er niet en vandaar dat ik vind dat je ze niet moet geven aan de mensen die ze zelf ook niet zouden afstaanquote:Op maandag 21 april 2014 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Socialisme ten top. Sociaal voor iedereen, als je maar net zoals denkt als ons.
Het is in het verleden al vaak genoeg gebleken wat een een overheid met een goed onderhoude boekhouding kunnen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dat begreep ik maar hoezo niet dan. Bedoel, wat denk je dat ze er mee zullen doen?
Ja, meer dan ik dacht.quote:
En wat maakt hun leven meer waard dan dat van anderen?quote:Op maandag 21 april 2014 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar gaat het nog geen eens om. Als er genoeg organen waren dat vond ik het geen probleem.. maar die zijn er niet en vandaar dat ik vind dat je ze niet moet geven aan de mensen die ze zelf ook niet zouden afstaan.
Kapsalon soep maken tochquote:Op maandag 21 april 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, meer dan ik dacht.
Ik dacht, met al dat zout, peper, uit en kaas smaakt het vast niet erg veel naar broccoli, maar toch.
Zal het volgende week nog eens maken, kijken of ik het dan beter kan.
Goed man. Al over je tinderdate heen?quote:
Chilipepers ipv sambalsaus, knoflook ipv knoflooksaus. Aardappels door de soep waardoor het wat bindt, wat kaas er over smelten. Maar de kebab en de sla zie ik niet zo zitten.quote:
Dat klopt ook.. maar ik snap het niet zo goed ivm donorschap waarom het erg zou zijn om dát te regristeren voor je privacy en allesquote:Op maandag 21 april 2014 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is in het verleden al vaak genoeg gebleken wat een een overheid met een goed onderhoude boekhouding kunnen doen.
De joden waren in Nederland ook zo weg omdat de overheid alles zo lekker registreert had.
Niet dat ik dat op moment zie gebeuren maar niemand kan in de toekomst kijken.
Yesssquote:Op maandag 21 april 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, meer dan ik dacht.
Ik dacht, met al dat zout, peper, uit en kaas smaakt het vast niet erg veel naar broccoli, maar toch.
Zal het volgende week nog eens maken, kijken of ik het dan beter kan.
Niks, maar er is een tekort en daarmee gun ik het de mensen die zelf donor zijn meer. Daarmee komen er waarschijnlijk meer donoren en hopla.quote:Op maandag 21 april 2014 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat maakt hun leven meer waard dan dat van anderen?
Dan verschillen wij daar 200% van mening in.quote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Dat klopt ook.. maar ik snap het niet zo goed ivm donorschap waarom het erg zou zijn om dát te regristeren voor je privacy en alles. Maarja, ik heb sowieso weinig moeite met regristraties en camera's everywhere
aardappels en prei in de soep is wel lekker trouwens.quote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chilipepers ipv sambalsaus, knoflook ipv knoflooksaus. Aardappels door de soep waardoor het wat bindt, wat kaas er over smelten. Maar de kebab en de sla zie ik niet zo zitten.
Whats new, hahaquote:Op maandag 21 april 2014 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daar 200% van mening in.
Dus dan sluit je in feite een vrij grote bevolkingsgroep per definitie al uit omdat ze op basis van religieuze gronden niet willen/kunnen doneren.quote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Niks, maar er is een tekort en daarmee gun ik het de mensen die zelf donor zijn meer. Daarmee komen er waarschijnlijk meer donoren en hopla.
Het gaat me totaal niet om de mensen het gaat me om het te kort aan donoren.
Had gisteren maissoep, dat vind ik altijd wel erg lekker. Ook zonder vlees. Morgen uiensoep denk ik. Is ook altijd erg lekker zonder vlees.quote:Op maandag 21 april 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardappels en prei in de soep is wel lekker trouwens.
Of pastinaaksoep.
Maar zonder ballen of worst ( hihaho) vind ik soep sowieso niet heel bijzonder
Jup. Gelukkig mag die vrij grote groep ook geen organen ontvangen volgens hun geloof. Als ze zich netjes aan de regels houden..quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan sluit je in feite een vrij grote bevolkingsgroep per definitie al uit omdat ze op basis van religieuze gronden niet willen/kunnen doneren.
Nee, dat lijkt me geen lekker idee.
Wtf, ik zou gek worden van zo vaak soep?!quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gisteren maissoep, dat vind ik altijd wel erg lekker. Ook zonder vlees. Morgen uiensoep denk ik. Is ook altijd erg lekker zonder vlees.
Pastinaaksoep ken ik niet. Moet ik misschien eens maken.
Eet je elke dag soep?quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gisteren maissoep, dat vind ik altijd wel erg lekker. Ook zonder vlees. Morgen uiensoep denk ik. Is ook altijd erg lekker zonder vlees.
Pastinaaksoep ken ik niet. Moet ik misschien eens maken.
Gelovigen die zich aan de regels houdenquote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig mag die vrij grote groep ook geen organen ontvangen volgens hun geloof. Als ze zich netjes aan de regels houden...
Haha. Ach, ook daar heb ik geen moeite mee. Niet mijn zakenquote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelovigen die zich aan de regels houdenhihaho
Ongeveer net zo zeldzaam als een politicus die eerlijk is
Een bekende redenatie op het linkse politieke vlak.quote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Maar als je dan geen donor wil worden volgens het geloof maar wel organen aan wil nemen.. nee sorry.
Ik heb een collega gesproken vandeweek die het er over had dat ze vorig weekend katje lam was.quote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelovigen die zich aan de regels houdenhihaho
Ongeveer net zo zeldzaam als een politicus die eerlijk is
Hehe. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel de lekkerste soep vindt.quote:
Je lust alleen maar gevulde koeken zonder amandeltjequote:
Moet ik nu een opmerking maken dat alleen nemen iets voor het rechtse politieke vlak isquote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een bekende redenatie op het linkse politieke vlak.
quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lust alleen maar gevulde koeken zonder amandeltje
Ja, mag je doen. Zou nergens op slaan.quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ik nu een opmerking maken dat alleen nemen iets voor het rechtse politieke vlak is
Whutquote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso uien en champignons komen er niet in
quote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met een politieke stroming te maken. Typische rechtse redenatie dit. Bij twijfel gewoon links de schuld geven los van het onderwerpquote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind soep altijd wel lekker, vooral zo als middag eten. Lekker wat warms in mijn buik.quote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, ik zou gek worden van zo vaak soep?!
Receptje maissoep tho?
Nee, gewoon lui nuquote:
Het "iedereen is gelijk, maar ze moeten wel op dezelfde manier als ons leven"quote:Op maandag 21 april 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met een politieke stroming te maken. Typische rechtse redenatie dit. Bij twijfel gewoon links de schuld geven los van het onderwerp
Dat wat er in zit is niet meer natuurlijk hoorquote:
jonge hjb jij hebt die koeken gewoon meegenomenquote:Op maandag 21 april 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wat er in zit is niet meer natuurlijk hoor
Ik ga met zulke mensen gewoon niet om. Nog nooit zo'n persoon meegemaakt die niet mijn kokhalsreflex deed activeren.quote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ach, ook daar heb ik geen moeite mee. Niet mijn zaken.
Maar als je dan geen donor wil worden volgens het geloof maar wel organen aan wil nemen.. nee sorry.
Al een week niet geschoren ook. Ik houd het toch nog op de Jezuslook op tweede Paasdagquote:
Nee dit is logisch nadenken. Overigens is jouw obsessieve wantrouwen in de regering ook wel een beetje links.quote:Op maandag 21 april 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het "iedereen is gelijk, maar ze moeten wel op dezelfde manier als ons leven"
Tja, als dat linkse tolerantie is
Hoezo, alles wat extreem linksen willen is een grote overheid. Communisme enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee dit is logisch nadenken. Overigens is jouw obsessieve wantrouwen in de regering ook wel een beetje links.
quote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een collega gesproken vandeweek die het er over had dat ze vorig weekend katje lam was.
Ze is moslima. Inclusief hoofddoek.
Ik zat echt 5 minuten naar jouw zin te staren en me af te vragen welke koeien VA heeft meegenomenquote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jonge hjb jij hebt die koeken gewoon meegenomen
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ie wel in "iets" geloofd.quote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een collega gesproken vandeweek die het er over had dat ze vorig weekend katje lam was.
Ze is moslima. Inclusief hoofddoek.
Communisme is gelijkheid. Links is eerder het ondersteunen van de zwakkere laag. Toch wat anders.quote:Op maandag 21 april 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo, alles wat extreem linksen willen is een grote overheid. Communisme enzo.
quote:Op maandag 21 april 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat echt 5 minuten naar jouw zin te staren en me af te vragen welke koeien VA heeft meegenomen
Ja, dat claimen ze. Maar om dat te kunnen realiseren heb je bij voorbaat al een grotere overheid nodig lijkt me.quote:Op maandag 21 april 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Communisme is gelijkheid. Links is eerder het ondersteunen van de zwakkere laag. Toch wat anders.
#TeamInsomnia minacht niemand is bijvoorbeeld wel een vrij communistische gedachtegang.
Noooquote:
nee weet niet of hij er bang voor isquote:
Jij stinkt ook weleens. Ben ik ook niet gelijk bang voorquote:Op maandag 21 april 2014 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee weet niet of hij er bang voor is
koeien stinken
Thank godquote:Op maandag 21 april 2014 09:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
'
Nou, niet zo OH IK WIL HAAR, maar ik vond Hypo wel tof. Ze was niet lelijk oid. En Hypo was net zo muziekverslaafd als Trollie en ik. I.t.t. ene 'Snowbells' zou ik haar wel daten ja.
PALINGBOEREN PALINGBOERENquote:Op maandag 21 april 2014 14:28 schreef JanCees het volgende:
Ik word Volendamsupporter. Ik trek het niet meer.
5-1, niks mis meequote:Op maandag 21 april 2014 14:28 schreef JanCees het volgende:
Ik word Volendamsupporter. Ik trek het niet meer.
Kan er geen eens lol om hebben, ajax 4 keer kampioen op rij wij al 15 jaar nietquote:
Zeker.quote:Op maandag 21 april 2014 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kekke foto stuurde ik gister hè.
Even het verdriet wegdrinken
Ik had vooral lol om van der Sarquote:Op maandag 21 april 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan er geen eens lol om hebben, ajax 4 keer kampioen op rij wij al 15 jaar niet
Ik heb hele weekend gezond gegeten en nergens zin in vandaag dus vanavond wordt het Maccie voor mijquote:
Maar ik zit er niet over te klagenquote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jonge hjb jij hebt die koeken gewoon meegenomen
Tsssk.quote:Op maandag 21 april 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hele weekend gezond gegeten en nergens zin in vandaag dus vanavond wordt het Maccie voor mij
Haha KS is jelly omdat hij gezond wilt etenquote:
toen we bij de rijn zeiden zei je dat je bang was voor koeienquote:
Waarheid. Al zou ik niet naar de Mac gaan, maar naar de dönertent.quote:Op maandag 21 april 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha KS is jelly omdat hij gezond wilt eten
okquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
ik heb honger
geen trek
wie zet er nou weer trek
Ik.quote:Op maandag 21 april 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
ik heb honger
geen trek
wie zet er nou weer trek
Die hebben trek. Ik heb hongerquote:Op maandag 21 april 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Honger hebben de kindjes in Afrika.
Nee weet ik. Maar heb er zin inquote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je juist niet naar de Mac gaan, dat vult niet.
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 21 april 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
toen we bij de rijn zeiden zei je dat je bang was voor koeien
is ook niet gebeurdquote:Op maandag 21 april 2014 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |