Jup. Gelukkig mag die vrij grote groep ook geen organen ontvangen volgens hun geloof. Als ze zich netjes aan de regels houden..quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan sluit je in feite een vrij grote bevolkingsgroep per definitie al uit omdat ze op basis van religieuze gronden niet willen/kunnen doneren.
Nee, dat lijkt me geen lekker idee.
Wtf, ik zou gek worden van zo vaak soep?!quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gisteren maissoep, dat vind ik altijd wel erg lekker. Ook zonder vlees. Morgen uiensoep denk ik. Is ook altijd erg lekker zonder vlees.
Pastinaaksoep ken ik niet. Moet ik misschien eens maken.
Eet je elke dag soep?quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had gisteren maissoep, dat vind ik altijd wel erg lekker. Ook zonder vlees. Morgen uiensoep denk ik. Is ook altijd erg lekker zonder vlees.
Pastinaaksoep ken ik niet. Moet ik misschien eens maken.
Gelovigen die zich aan de regels houdenquote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig mag die vrij grote groep ook geen organen ontvangen volgens hun geloof. Als ze zich netjes aan de regels houden...
Haha. Ach, ook daar heb ik geen moeite mee. Niet mijn zakenquote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelovigen die zich aan de regels houdenhihaho
Ongeveer net zo zeldzaam als een politicus die eerlijk is
Een bekende redenatie op het linkse politieke vlak.quote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Maar als je dan geen donor wil worden volgens het geloof maar wel organen aan wil nemen.. nee sorry.
Ik heb een collega gesproken vandeweek die het er over had dat ze vorig weekend katje lam was.quote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelovigen die zich aan de regels houdenhihaho
Ongeveer net zo zeldzaam als een politicus die eerlijk is
Hehe. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel de lekkerste soep vindt.quote:
Je lust alleen maar gevulde koeken zonder amandeltjequote:
Moet ik nu een opmerking maken dat alleen nemen iets voor het rechtse politieke vlak isquote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een bekende redenatie op het linkse politieke vlak.
quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lust alleen maar gevulde koeken zonder amandeltje
Ja, mag je doen. Zou nergens op slaan.quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ik nu een opmerking maken dat alleen nemen iets voor het rechtse politieke vlak is
Whutquote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso uien en champignons komen er niet in
quote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met een politieke stroming te maken. Typische rechtse redenatie dit. Bij twijfel gewoon links de schuld geven los van het onderwerpquote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind soep altijd wel lekker, vooral zo als middag eten. Lekker wat warms in mijn buik.quote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, ik zou gek worden van zo vaak soep?!
Receptje maissoep tho?
Nee, gewoon lui nuquote:
Het "iedereen is gelijk, maar ze moeten wel op dezelfde manier als ons leven"quote:Op maandag 21 april 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met een politieke stroming te maken. Typische rechtse redenatie dit. Bij twijfel gewoon links de schuld geven los van het onderwerp
Dat wat er in zit is niet meer natuurlijk hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |