Dat is de ex van mijn broertjequote:
jij ook zo dubbele schatquote:
Je stelt me teleur, jmmr jmmr.quote:Op maandag 21 april 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb geen beter gifje bij de hand, jmmr jmmr
Ik ken de insteek dan wel weer. Dus dat doe ik maar niet voordat ik er wat anders insteek xDquote:Op maandag 21 april 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een filmtip. Ik zou hem met een man kijken als ik jou was.
Dan heb je een goede smaak.![]()
Seks*quote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken de insteek dan wel weer. Dus dat doe ik maar niet voordat ik er wat anders insteek xD
[..]
Seks*
Welterusten Peter.
Ik las eerst Anne Frankquote:Op maandag 21 april 2014 01:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JEETJE MINEETJE
WAAROM ZO GEMEEN TEGEN ARME FL_FREAK
Wat een woest erotisch avondje zou dat geworden zijn. Onderlinge cowboyliefde trekt iedereen uit de kast.quote:Op maandag 21 april 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]. Het was te proberen.
wtf lr :quote:Op maandag 21 april 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las eerst Anne FrankEcht helder ben ik ook niet meer.
[..]
Wat een woest erotisch avondje zou dat geworden zijn. Onderlinge cowboyliefde trekt iedereen uit de kast.
Nou niet je eigen gedrag op mij projecterenquote:Op maandag 21 april 2014 01:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JEETJE MINEETJE
WAAROM ZO GEMEEN TEGEN ARME FL_FREAK
Nou als deze film niet voor sexy times en een uit de kast ervaring zou zorgen, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 21 april 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las eerst Anne FrankEcht helder ben ik ook niet meer.
[..]
Wat een woest erotisch avondje zou dat geworden zijn. Onderlinge cowboyliefde trekt iedereen uit de kast.
'quote:
Dat verschilt. Wil je royal canin (ja, ook voor katten) of supermarktvoer geven? Zelfde geldt voor het grit.quote:Op maandag 21 april 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
Voor mensen met een kat. Hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt om zo'n dier te onderhouden ?
Beetje het standaard spul dan?quote:Op maandag 21 april 2014 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verschilt. Wil je royal canin (ja, ook voor katten) of supermarktvoer geven? Zelfde geldt voor het grit.
Maar in principe hoeft een kat niet duur te zijn.
200 euro.quote:Op maandag 21 april 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
Voor mensen met een kat. Hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt om zo'n dier te onderhouden ?
Per maand ja?quote:
Voer hoeft niet zo duur te zijn. Dat valt echt te overzien. Potentiele tripjes naar de dierenarts maken huisdieren daarentegen wel prijzigquote:
Geen idee, heb heul geen kat.quote:Op maandag 21 april 2014 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Per maand ja?
[..]
Voer hoeft niet zo duur te zijn. Dat valt echt te overzien. Potentiele tripjes naar de dierenarts maken huisdieren daarentegen wel prijzig
Ja idd voer en dan die bezoekjes en grint en een mand...alleen wik ongeveer weten.quote:Op maandag 21 april 2014 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Per maand ja?
[..]
Voer hoeft niet zo duur te zijn. Dat valt echt te overzien. Potentiele tripjes naar de dierenarts maken huisdieren daarentegen wel prijzig
Misschien. Ik heb mn momenten dat ik ze echt lief vind.. maarja, ze hebben ook veel dingen die ik écht heel erg vervelend vindt. Maar die haren aan topquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb mn momenten dat ik ze echt lief vind.. maarja, ze hebben ook veel dingen die ik écht heel erg vervelend vindt. Maar die haren aan top. In de zomer etc heb ik heel snel zweethanden en dat is dan écht een hel voor me. Daarbij vind ik het irritant dat ze overal komen en dus ook die haren.
Maarja, een naaktkat lijkt me dus wel tof
Geen idee, heb nog nooit zo'n beest gezienquote:Op maandag 21 april 2014 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Maar naaktkatten knuffelen toch helemaal niet fijn?
Hmm, ik ook niet.quote:Op maandag 21 april 2014 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit zo'n beest gezien
Hoiquote:
Oeh, ben benieuwd! Laat maar wetenquote:Op maandag 21 april 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik ook niet.
Crack, ik ga straks voor het eerste broccolisoep maken. Ben benieuwd hoe het smaakt.
[..]
Hoi
quote:Op maandag 21 april 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik ook niet.
Crack, ik ga straks voor het eerste broccolisoep maken. Ben benieuwd hoe het smaakt.
[..]
Hoi
liefdequote:
Ik ook.quote:
De winkels zijn wel open hoorquote:Op maandag 21 april 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
En als het faalt, ga ik maar pannenkoeken maken, of een omelet. Want meer heb ik niet in huis.
Echt?quote:
Je woont in Leiden, daar zijn vandaag wel wat winkels open. Gewoon even op ah.nl kijken oidquote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik weet dat nooit met die rare feestdagen.
Maar de supermarkt hier is ook de ene zondag wel open en de andere niet :S
Haha te laat, nu heb ik al kapsalonquote:Op maandag 21 april 2014 11:41 schreef Crack_ het volgende:
Maar gewoon die broccolisoep proberen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 april 2014 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha te laat, nu heb ik al kapsalonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. HUMOR HOOR JA HOOR HAHA HIHOAHOA GRAPPIG ZEG GODVERDOMME.
Baby darling doll face honey
Krek.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]. HUMOR HOOR JA HOOR HAHA HIHOAHOA GRAPPIG ZEG GODVERDOMME.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik bestel altijd kleren die ik heel graag zou willen dragen maar ze passen niet bij me/staan niet mooi. Maar bestel ze wel altijd. Sjonge, moeilijk allemaal zeg.
Ahhh, leuk!quote:Op maandag 21 april 2014 11:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krek.ja was tof
Viel heel erg mee, alleen slapen was drama zoals ik verwacht had
Maar heel leuk weekend gehadsuper veel gesport en spelletjes gedaan enzo, ben helemaal stijf van de spierpijn nu
Neen, het is van die kleding die er op plaatjes wel leuk uitzien maar dan heb je 't aan en dan denk je "ja wtf is dit eigenlijk?"quote:Op maandag 21 april 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Maken ze die kleding niet in jouw maat of iets?
10 euroquote:Op maandag 21 april 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |