Dat is de ex van mijn broertjequote:
jij ook zo dubbele schatquote:
Je stelt me teleur, jmmr jmmr.quote:Op maandag 21 april 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb geen beter gifje bij de hand, jmmr jmmr
Ik ken de insteek dan wel weer. Dus dat doe ik maar niet voordat ik er wat anders insteek xDquote:Op maandag 21 april 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een filmtip. Ik zou hem met een man kijken als ik jou was.
Dan heb je een goede smaak.![]()
Seks*quote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken de insteek dan wel weer. Dus dat doe ik maar niet voordat ik er wat anders insteek xD
[..]
Seks*
Welterusten Peter.
Ik las eerst Anne Frankquote:Op maandag 21 april 2014 01:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JEETJE MINEETJE
WAAROM ZO GEMEEN TEGEN ARME FL_FREAK
Wat een woest erotisch avondje zou dat geworden zijn. Onderlinge cowboyliefde trekt iedereen uit de kast.quote:Op maandag 21 april 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]. Het was te proberen.
wtf lr :quote:Op maandag 21 april 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las eerst Anne FrankEcht helder ben ik ook niet meer.
[..]
Wat een woest erotisch avondje zou dat geworden zijn. Onderlinge cowboyliefde trekt iedereen uit de kast.
Nou niet je eigen gedrag op mij projecterenquote:Op maandag 21 april 2014 01:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JEETJE MINEETJE
WAAROM ZO GEMEEN TEGEN ARME FL_FREAK
Nou als deze film niet voor sexy times en een uit de kast ervaring zou zorgen, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 21 april 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las eerst Anne FrankEcht helder ben ik ook niet meer.
[..]
Wat een woest erotisch avondje zou dat geworden zijn. Onderlinge cowboyliefde trekt iedereen uit de kast.
'quote:
Dat verschilt. Wil je royal canin (ja, ook voor katten) of supermarktvoer geven? Zelfde geldt voor het grit.quote:Op maandag 21 april 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
Voor mensen met een kat. Hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt om zo'n dier te onderhouden ?
Beetje het standaard spul dan?quote:Op maandag 21 april 2014 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verschilt. Wil je royal canin (ja, ook voor katten) of supermarktvoer geven? Zelfde geldt voor het grit.
Maar in principe hoeft een kat niet duur te zijn.
200 euro.quote:Op maandag 21 april 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
Voor mensen met een kat. Hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt om zo'n dier te onderhouden ?
Per maand ja?quote:
Voer hoeft niet zo duur te zijn. Dat valt echt te overzien. Potentiele tripjes naar de dierenarts maken huisdieren daarentegen wel prijzigquote:
Geen idee, heb heul geen kat.quote:Op maandag 21 april 2014 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Per maand ja?
[..]
Voer hoeft niet zo duur te zijn. Dat valt echt te overzien. Potentiele tripjes naar de dierenarts maken huisdieren daarentegen wel prijzig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |