jonge hjb jij hebt die koeken gewoon meegenomenquote:Op maandag 21 april 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wat er in zit is niet meer natuurlijk hoor
Ik ga met zulke mensen gewoon niet om. Nog nooit zo'n persoon meegemaakt die niet mijn kokhalsreflex deed activeren.quote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ach, ook daar heb ik geen moeite mee. Niet mijn zaken.
Maar als je dan geen donor wil worden volgens het geloof maar wel organen aan wil nemen.. nee sorry.
Al een week niet geschoren ook. Ik houd het toch nog op de Jezuslook op tweede Paasdagquote:
Nee dit is logisch nadenken. Overigens is jouw obsessieve wantrouwen in de regering ook wel een beetje links.quote:Op maandag 21 april 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het "iedereen is gelijk, maar ze moeten wel op dezelfde manier als ons leven"
Tja, als dat linkse tolerantie is
Hoezo, alles wat extreem linksen willen is een grote overheid. Communisme enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee dit is logisch nadenken. Overigens is jouw obsessieve wantrouwen in de regering ook wel een beetje links.
quote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een collega gesproken vandeweek die het er over had dat ze vorig weekend katje lam was.
Ze is moslima. Inclusief hoofddoek.
Ik zat echt 5 minuten naar jouw zin te staren en me af te vragen welke koeien VA heeft meegenomenquote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jonge hjb jij hebt die koeken gewoon meegenomen
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ie wel in "iets" geloofd.quote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een collega gesproken vandeweek die het er over had dat ze vorig weekend katje lam was.
Ze is moslima. Inclusief hoofddoek.
Communisme is gelijkheid. Links is eerder het ondersteunen van de zwakkere laag. Toch wat anders.quote:Op maandag 21 april 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo, alles wat extreem linksen willen is een grote overheid. Communisme enzo.
quote:Op maandag 21 april 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat echt 5 minuten naar jouw zin te staren en me af te vragen welke koeien VA heeft meegenomen
Ja, dat claimen ze. Maar om dat te kunnen realiseren heb je bij voorbaat al een grotere overheid nodig lijkt me.quote:Op maandag 21 april 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Communisme is gelijkheid. Links is eerder het ondersteunen van de zwakkere laag. Toch wat anders.
#TeamInsomnia minacht niemand is bijvoorbeeld wel een vrij communistische gedachtegang.
Noooquote:
nee weet niet of hij er bang voor isquote:
Jij stinkt ook weleens. Ben ik ook niet gelijk bang voorquote:Op maandag 21 april 2014 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee weet niet of hij er bang voor is
koeien stinken
Thank godquote:Op maandag 21 april 2014 09:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
'
Nou, niet zo OH IK WIL HAAR, maar ik vond Hypo wel tof. Ze was niet lelijk oid. En Hypo was net zo muziekverslaafd als Trollie en ik. I.t.t. ene 'Snowbells' zou ik haar wel daten ja.
PALINGBOEREN PALINGBOERENquote:Op maandag 21 april 2014 14:28 schreef JanCees het volgende:
Ik word Volendamsupporter. Ik trek het niet meer.
5-1, niks mis meequote:Op maandag 21 april 2014 14:28 schreef JanCees het volgende:
Ik word Volendamsupporter. Ik trek het niet meer.
Kan er geen eens lol om hebben, ajax 4 keer kampioen op rij wij al 15 jaar nietquote:
Zeker.quote:Op maandag 21 april 2014 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kekke foto stuurde ik gister hè.
Even het verdriet wegdrinken
Ik had vooral lol om van der Sarquote:Op maandag 21 april 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan er geen eens lol om hebben, ajax 4 keer kampioen op rij wij al 15 jaar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |