Alles wat niet PSV is ...quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ze gaat er wel op vooruit. Erwin blijkt een gepassioneerde Ado hater te zijn.![]()
Ja, maar dan kan je het ook anders brengen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vandaag is de eerste keer dat ik je username zie. Okay?
Ik ken alleen Happy omdat hij Hypo paalde. Vond ik minder tof, ik zag Hypo ook wel zitten indertijd.
Ewoud was een man van vele gezichten, je zag hem vaak niet maar als hij dan even langs kwam vond hij het nodig om je boos toe te spreken en een note te geven.quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ze gaat er wel op vooruit. Erwin blijkt een gepassioneerde Ado hater te zijn.![]()
Sorry, ik zal me inhouden.quote:
?quote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je het ook anders brengen.
Laat maar zitten.quote:
Wat.quote:Op maandag 21 april 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is useless, zonder iets meer info.
Hahahahahaquote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ken alleen Happy omdat hij Hypo paalde. Vond ik minder tof, ik zag Hypo ook wel zitten indertijd.
Thanks.quote:Op maandag 21 april 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vertaling: Wie is Donnie Darko en waarom post je zijn naam hier?
Graag gedaan.
Ernst was echt iemand van de oude stempel. Direct de confrontatie aangaan verkiezen boven een goed gesprek. Helaas trok zijn persoonlijkheid deze ramkoers niet waardoor hij na elk gezette note tenminste weer 4 weken afwezig was.quote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ewoud was een man van vele gezichten, je zag hem vaak niet maar als hij dan even langs kwam vond hij het nodig om je boos toe te spreken en een note te geven.
Mooie tijden.
Iedereen toch wel?quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee joh, dat is geen horror.quote:
Thriller.quote:
Mad world? Zo'n bazig nummer.quote:
quote:
Etienne kom ik nog wel eens tegen in een random topic. Hij doet altijd net alsof hij niet echt zo heet.quote:Op maandag 21 april 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ernst was echt iemand van de oude stempel. Direct de confrontatie aangaan verkiezen boven een goed gesprek. Helaas trok zijn persoonlijkheid deze ramkoers niet waardoor hij na elk gezette note tenminste weer 4 weken afwezig was.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Etienne kom ik nog wel eens tegen in een random topic. Hij doet altijd net alsof hij niet echt zo heet.Weken, maanden, jaren post je met iemand in een zelfde topic (zij het sporadisch) en ineens wil hij je niet meer kennen.
Gitaarmeneer, als je dit leest.
Lul!
Ik zal het doorgeven.quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Etienne kom ik nog wel eens tegen in een random topic. Hij doet altijd net alsof hij niet echt zo heet.Weken, maanden, jaren post je met iemand in een zelfde topic (zij het sporadisch) en ineens wil hij je niet meer kennen.
Lul!
Het steeg Eduard al snel naar zijn hoofd na zijn aanstelling. Van een lieve jongen in een normale relatie met de even lieve Fera veranderde hij al snel in een autoritaire tiranquote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lul!
wowquote:Op maandag 21 april 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig anders kwam ik je stalken ja.
Blokkeren is een optie tegenwoordig, negeren ook.quote:Op maandag 21 april 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
no no nooooooquote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blokkeren is een optie tegenwoordig, negeren ook.
Derhalve geen angst.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blokkeren is een optie tegenwoordig, negeren ook.
Derhalve geen angst.
Ik neem deze post uiterst serieus. Inmiddels achter de schermen neergelegd om door de FA's te laten beoordelen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wie niet :$;44;$:quote:Op maandag 21 april 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem deze post uiterst serieus. Inmiddels achter de schermen neergelegd om door de FA's te laten beoordelen.
Maar over Donnie Darko. Zou jij Jake Gyllenhaal doen?
quote:
Joe.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
spreek mij niet tegen in het openbaar, wil je?
quote:
Godver tyfus.quote:
Deze post voegt echt niks toe. Ik ga even de viesheid ervan van mij af douchen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
ik ken jake ook nog van die film dat ie in de trein zit en die andere film dat ie iets krijgt met een vrouw die vroeg parkinson kreeg.
Het is een filmtip. Ik zou hem met een man kijken als ik jou was.quote:Op maandag 21 april 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Al zie ik bij Gyllenhaal dan nog wel in dat hij knap is![]()
Day after tomorrowquote:Op maandag 21 april 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
ik ken jake ook nog van die film dat ie in de trein zit en die andere film dat ie iets krijgt met een vrouw die vroeg parkinson kreeg.
oja die ook nog.quote:Op maandag 21 april 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een filmtip. Ik zou hem met een man kijken als ik jou was.
Dan heb je een goede smaak.![]()
[..]
Day after tomorrow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |