Duindorp is ook buitenlands. Er is toch geen weldenkende Nederlander, geïmmigreerd of niet, die zich met dat stukje inteeltdorp wilt associëren?quote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij Duindorp natuurlijk, maar Scheveningen telt sowieso niet mee.
Ik huur wel een sociale huurwoning tussen de Schilderswijk en Stationsbuurt in voor ons.
Ik moest hardop lachen toen ik langs TvWest zapte en ik dit zagquote:Op zondag 20 april 2014 22:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Duindorp is ook buitenlands. Er is toch geen weldenkende Nederlander, geïmmigreerd of niet, die zich met dat stukje inteeltdorp wilt associëren?
Richting Laak en Moerwijk heb je ook nog beeldige huisjes in de sociale huur.
Ja, heerlijk die uitzonderingen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen ik langs TvWest zapte en ik dit zag
"Ik ben gewoon een realist"quote:
Enge inteelt kliekjes. Je kan er niks mee behalve volksbuurten/refo dorpen platgooienquote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Maringo het volgende:
Ik zie het in de kroeg ook... Grote bek van buitenlanders dit en dat. Maar wel bier drinken met een Indiër en een Koreaan die geadopteerd waren toen ze klein waren. "Ja, die zijn niet zo, die horen bij ons." Like whut?
quote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Maringo het volgende:
Ik zie het in de kroeg ook... Grote bek van buitenlanders dit en dat. Maar wel bier drinken met een Indiër en een Koreaan die geadopteerd waren toen ze klein waren. "Ja, die zijn niet zo, die horen bij ons." Like whut?
Flipjen, geen woord over de match okayquote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
panda's
belediging voor de evolutie die dingen
ik ben dat nietquote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flipjen, geen woord over de match okay
Haten op panda'squote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
panda's
Ik zocht op rollende dieren, dit was de beste optie.quote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
panda's
Pls.quote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
die beesten kunnen echt niksquote:
quote:
Ajax heeft wel eens betere wedstrijden gespeeld. ahahaha xDquote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wilde ook zoiets typen maar ik durfde niet meer.quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
die beesten kunnen echt niks
het zijn mislukte koeien en mislukte beren in één
quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er staat niet dat alle ajacieden vieze kut joden zijn.
Dit zegt, Lr, morti.quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat overigens niet wil zeggen dat jij de uitzondering bent die de regel bevestigt Mortax
Ik was allang blij dat ik het voor Typisch kon zeggen.quote:
Ik zeg het niet graag, maar ik twijfel aan je. Volgens mij praat jij hem na.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat ik het voor Typisch kon zeggen.
Het begint mij toch te storen dat hij mij standaard napraat en vaak nog eerder dan ikzelf ook
quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar ik twijfel aan je. Volgens mij praat jij hem na.
C. Ronaldo moet jou anders toch aanspreken.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
http://nos.nl/video/63833(...)land-voetballes.html
Mono
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |