ik ga het in ieder geval niet allemaal na fietsenquote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kiek m verdedigen dan!
Zo schattig
quote:Op zondag 20 april 2014 20:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles zit goed toch?![]()
. Ik word altijd wel vrolijk van je fb posts.
Zo liev
terecht. Domme vuurwerk tokkiesquote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar verwijderd sinds vanavond. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga het in ieder geval niet allemaal na fietsen
Je hebt nog 2 jaar de tijdquote:Op zondag 20 april 2014 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Zit wel goed ja, maar dat dacht ik bij m'n ex na 2 jaar ook. Dat ging na 7 jaar ook uit. Dus najage wit t nooit natuurlijk.
Was wel heerlijk weer ervoor. Zonder de wolken en als het niet waaide danquote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelen wel, paar terrasjes tussendoor enzo
waaromquote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ergerde me al te veel aan gros van die mensen en na bepaalde berichten was ik helemaal klaar met ze.quote:
Opgeruimd staat netjes dan tochquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ergerde me al te veel aan gros van die mensen en na bepaalde berichten was ik helemaal klaar met ze.
tijd om daar weg te gaan en ergens anders (facebook)vrienden te makenquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ergerde me al te veel aan gros van die mensen en na bepaalde berichten was ik helemaal klaar met ze.
Precies, precies.quote:
Subtiel, typje, subtiel.quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om daar weg te gaan en ergens anders (facebook)vrienden te maken
quote:Op zondag 20 april 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, precies.
[..]
Subtiel, typje, subtiel.
quote:
Dat ook maar goed dat ze niet hier is nu. Dan wordt meer zo van hé ik hang hem d'r even in oké? Ja oké lieverd ZZZZZzzzzzquote:
Idd, En ik heb veel hoeken in mijn slaapkamerquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om daar weg te gaan en ergens anders (facebook)vrienden te maken
quote:Op zondag 20 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al klinkt het wel als een goed plan.
Ajax
Ik had er gewoon popcorn bij gepakt, zo mooi was deze afgangquote:Op zondag 20 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al klinkt het wel als een goed plan.
Ajax
hai cutiequote:Op zondag 20 april 2014 20:53 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik had er gewoon popcorn bij gepakt, zo mooi was deze afgang
Dat dat nou inderdaad duidelijk mag zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo ik ben Heatseeker, ben 32 jaar en ik ben lichtelijk drokne. Wat een wedstijd vanavond. Was ik maar in Zwolle nu.
Hoe is het hier en oh ja Flips is voor AZ retteket. Dat het maar even duidelijk is.
Hallo Heatseeker.quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo ik ben Heatseeker, ben 32 jaar en ik ben lichtelijk drokne. Wat een wedstijd vanavond. Was ik maar in Zwolle nu.
Hoe is het hier en oh ja Flips is voor AZ retteket. Dat het maar even duidelijk is.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
KAA / Contact met buitenlandse mensen
Liefs xxFlippieexx
quote:Op zondag 20 april 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
Liefs xxFlippieexx
app me dan Gquote:Op zondag 20 april 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
roro ik zag je ninja edit,
welke date via tinder?
Ze stelt in ieder geval weinig eisenquote:Op zondag 20 april 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
Liefs xxFlippieexx
Gewoon in het buitenland wonen, simpele eis.quote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze stelt in ieder geval weinig eisen
Ik geloof dat je zo iemand wel in zelfbescherming moet nemen. Ze heeft al haar profielgegeven ook nog eens serieus en kloppend ingevuld
Als je zo'n topic aanmaakt ga je dat ook nooit begrijpen ben ik bang. Dat vul je gewoon in wat er van je gevraagd wordt al is het je pincodequote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon in het buitenland wonen, simpele eis.
Je hebt haar gegevens al gecheckt?
Veel mensen weten denk ik serieus niet hoe ze met hun gegevens op het internet om moeten gaan.
Vanuit Wouw met zo'n profiel vast wel.quote:Op zondag 20 april 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo'n topic aanmaakt ga je dat ook nooit begrijpen ben ik bang. Dat vul je gewoon in wat er van je gevraagd wordt al is het je pincode
Overigens heb ik haar inmiddels allang een PM gestuurd. Hopelijk geldt de randstad ook als buitenland voor haar.
Tenzij Duindorp natuurlijk, maar Scheveningen telt sowieso niet mee.quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Maringo het volgende:
"Hoi. Ik woon in Den Haag/Rotterdam/Amsterdam. Er zijn hier genoeg buitenlanders om je niet in Nederland te wanen."![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |