Het is geen KLB hier.quote:Op zondag 20 april 2014 21:21 schreef LompeHork het volgende:
Trouwens wel een terechte klacht: "contact met buitenlandse mensen", mijn ervaringen zijn ook niet best, TS.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oepshet begon met een K, dus ik dacht...nouja daar zit de fout.
Back to Strani
Sinds wanneer ben jij kieskeurig?quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Dven het volgende:
Geen interesse wanneer je 75 bent of het geboortejaar 75 hebt.
Nu begin ik mijzelf dezelfde vraag te stellenquote:
Zeg, doe eens niet zo praktisch! Dat gaat ze toch niet zelf regelen en betalen? En dan moet ze werk zoeken enzo. Allemaal niet de bedoeling!quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Seven. het volgende:
Ga lekker in het buitenland wonen meid, dan kom je vanzelf een buitenlander tegen uit het land naar keuze.
Ok, een serieus antwoord.quote:Op woensdag 23 april 2014 01:31 schreef Jolanda75 het volgende:
Ik word jammer genoeg niet echt serieus genomen.....jammer. Het lijkt hier meer een chatroom dan een forum. Voor mij de eerste keer hier, sorry als ik het verkeerd heb begrepen. En oh ja.....ik zou best naar het buitenland willen.....heel graag zelfs.....maar je zult toch eerst werk moeten hebben lijkt me. Ik sta nog altijd open voor adviezen en tips!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |