ik ga het in ieder geval niet allemaal na fietsenquote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kiek m verdedigen dan!
Zo schattig
quote:Op zondag 20 april 2014 20:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles zit goed toch?![]()
. Ik word altijd wel vrolijk van je fb posts.
Zo liev
terecht. Domme vuurwerk tokkiesquote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar verwijderd sinds vanavond. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga het in ieder geval niet allemaal na fietsen
Je hebt nog 2 jaar de tijdquote:Op zondag 20 april 2014 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Zit wel goed ja, maar dat dacht ik bij m'n ex na 2 jaar ook. Dat ging na 7 jaar ook uit. Dus najage wit t nooit natuurlijk.
Was wel heerlijk weer ervoor. Zonder de wolken en als het niet waaide danquote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelen wel, paar terrasjes tussendoor enzo
waaromquote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ergerde me al te veel aan gros van die mensen en na bepaalde berichten was ik helemaal klaar met ze.quote:
Opgeruimd staat netjes dan tochquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ergerde me al te veel aan gros van die mensen en na bepaalde berichten was ik helemaal klaar met ze.
tijd om daar weg te gaan en ergens anders (facebook)vrienden te makenquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ergerde me al te veel aan gros van die mensen en na bepaalde berichten was ik helemaal klaar met ze.
Precies, precies.quote:
Subtiel, typje, subtiel.quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om daar weg te gaan en ergens anders (facebook)vrienden te maken
quote:Op zondag 20 april 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, precies.
[..]
Subtiel, typje, subtiel.
quote:
Dat ook maar goed dat ze niet hier is nu. Dan wordt meer zo van hé ik hang hem d'r even in oké? Ja oké lieverd ZZZZZzzzzzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |