Uhuquote:Op maandag 21 april 2014 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, leuk!![]()
En spierpijn van het vele bewegen is ook wel fijn. Herinnert je eraan dat je veel hebt gedaan.
Had je de mol kunnen ontdekken?
[..]
Neen, het is van die kleding die er op plaatjes wel leuk uitzien maar dan heb je 't aan en dan denk je "ja wtf is dit eigenlijk?"
http://www.hm.com/nl/product/29764?article=29764-A
Kun je dat zien?Nou, ziet er zo kei leuk uit maar weinig mensen kunnen dat irl ook dragen
De off shoulder top?quote:Op maandag 21 april 2014 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, leuk!![]()
En spierpijn van het vele bewegen is ook wel fijn. Herinnert je eraan dat je veel hebt gedaan.
Had je de mol kunnen ontdekken?
[..]
Neen, het is van die kleding die er op plaatjes wel leuk uitzien maar dan heb je 't aan en dan denk je "ja wtf is dit eigenlijk?"
http://www.hm.com/nl/product/29764?article=29764-A
Kun je dat zien?Nou, ziet er zo kei leuk uit maar weinig mensen kunnen dat irl ook dragen
Ohhh, ja volleybal is ook wel een leuke sport om zo eventjes te doen he!quote:Op maandag 21 april 2014 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhusuper fanatieke familie ook met sporten enzo dus dat is wel leuk
vooral met volleybal. Hadden zo'n beachvolleybal veld in de tuin
Neeik zat al sinds dag 1 op dezelfde en uiteindelijk had ik met de eindtest de laagste score
Majaaahoe is het met jou krekkerd?
Ja, dat is ook wel in. En ik vind het ook leuk maar dan heb je 't aan en dan heb je wel zo van "....oke.. ja wat moet ik eigenlijk met dat stukje blote buik?" dat is echt vet ongemakkelijk en onhandigquote:Op maandag 21 april 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De off shoulder top?
Ik zie dat de laatste tijd wel vaker, vooral bij celebs. Vind het wel apart, lijkt wel in te zijn, het bovenste stuk van je buik bloot te laten.
Naja op2. Maar de mol was vet anoniem dus die heeft echt helemaal niks gedaanquote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja volleybal is ook wel een leuke sport om zo eventjes te doen he!
Haha, heee heb jij niet opgelet!? Nooooit vanaf dag 1 op dezelfde zitten toch![]()
Jaa, hier wel okay! Morgen tentamen dus beetje leren enzo.
[..]
Ja, dat is ook wel in. En ik vind het ook leuk maar dan heb je 't aan en dan heb je wel zo van "....oke.. ja wat moet ik eigenlijk met dat stukje blote buik?" dat is echt vet ongemakkelijk en onhandig. Het zijn meer kleren om te poseren dan om ze daadwerkelijk aan te doen denkik.
Het lijkt me iig erg ongemakkelijk zittenquote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel in. En ik vind het ook leuk maar dan heb je 't aan en dan heb je wel zo van "....oke.. ja wat moet ik eigenlijk met dat stukje blote buik?" dat is echt vet ongemakkelijk en onhandig. Het zijn meer kleren om te poseren dan om ze daadwerkelijk aan te doen denkik.
Hoi Sofquote:
wat ga je doen vandaag?quote:
Haha. Uitrustenquote:
Hallo daarquote:
Heeft iedereen hoorquote:Op maandag 21 april 2014 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. UitrustenIk heb na zo`n weekend altijd behoefte daaraan ofzo. Add`ertje he
![]()
En beetje uitpakken enzo.
Jij?
Nou weet niet. Vriend van m`n nicht die ging het hele weekend van vrijdagochtned tot zondagavond op de turbo zo druk was hij. Zou ik echt niet kunnenquote:[img]httpNou://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 21 april 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft iedereen hoor
Ik ga leren denk ik. En vroeg slapen hopelijk
Vannacht te laat gegaanquote:Op maandag 21 april 2014 12:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou weet niet. Vriend van m`n nicht die ging het hele weekend van vrijdagochtned tot zondagavond op de turbo zo druk was hij. Zou ik echt niet kunnenMoet dan echt even momentje voor mezelf hebben.
Waarom vroeg naar bed? Morgen vroeg op?
Hahah nog nachtelijke whatsappgesprekken met ene jongen zeker?quote:Op maandag 21 april 2014 12:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Vannacht te laat gegaanBen ik echt niet meer gewend
Morgen ook wel drukke dag
yessssssquote:Op maandag 21 april 2014 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah nog nachtelijke whatsappgesprekken met ene jongen zeker?
quote:
Eetsmakelijkquote:
Ik denk dat iedereen daar genoten van heeft. Behalve mensne die Ajax een warm hart toedragen natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Jimbo. Nog genoten van Ajax?
Mooie wedstrijd manquote:Op maandag 21 april 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Jimbo. Nog genoten van Ajax?
Behalve dat ons veld verneukt isquote:
Valt mij wel van je tegen dat je niet op spreekwoordelijke jodenjacht ala Immers bent gegaan hoorquote:
Viel volgens mij nog wel mee.quote:
Zaten wel wat flinke gaten in.quote:Op maandag 21 april 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mij wel van je tegen dat je niet op spreekwoordelijke jodenjacht ala Immers bent gegaan hoor![]()
Maar dat was wel een spektakelstuk ja.
[..]
Viel volgens mij nog wel mee.
Tja, overheidquote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
Ik krijg een brief van de overheid:
"Je bent 18 geworden, nog gefeliciteerd!" (bedankt, ik ben ondertussen al 19, maarja)
Met de vraag of ik donor wil worden (nou dat ben ik allang)
Mensen
ik kreeg ooit ook zo'n brief toen ik 17 wasquote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
"Je bent 18 geworden, nog gefeliciteerd!" (bedankt, ik ben ondertussen al 19, maarja)
Mensen
Ben jij donor?quote:
Die kreeg ik vorige week ookquote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
Mensen
Oke manquote:
Waarom niet?quote:
Bijna respectloos wel. Brandbom naar binnen zeg ik je.quote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
Mensen
Ik wil niet in een door de overheid beheerde database staan als donor.quote:
Ja logisch wel, als je niet nadrukkelijk nee zegt bepalen je ouders toch of je afstaat of niet?quote:Op maandag 21 april 2014 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil niet in een door de overheid beheerde database staan als donor.
Als het net zoals vroeger met een kaartje ging zou ik het misschien overwegen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Ja logisch wel, als je niet nadrukkelijk nee zegt bepalen je ouders toch of je afstaat of niet?
Hoezo datquote:Op maandag 21 april 2014 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil niet in een door de overheid beheerde database staan als donor.
Als het net zoals vroeger met een kaartje ging zou ik het misschien overwegen.
Dat jij bruikbare organen hebt wel jaquote:Op maandag 21 april 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar de kans dat je bruikbare organen hebt is toch al klein.
ja maar je moet ook goed doodgaan enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij bruikbare organen hebt wel ja
Crack_, de broccolisoep was best aardig.quote:
Zo domquote:Op maandag 21 april 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die kreeg ik vorige week ook![]()
![]()
Omdat ik de overheid zulke gegevens niet toe vertrouw.quote:
Ja, maar ik ben al meer dan een jaar 18 plus ik ben al donorquote:Op maandag 21 april 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
En wat is er mis met die brief van de overheid. Is toch juist goed dat ze er achter aan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |