Valt mij wel van je tegen dat je niet op spreekwoordelijke jodenjacht ala Immers bent gegaan hoorquote:
Viel volgens mij nog wel mee.quote:
Zaten wel wat flinke gaten in.quote:Op maandag 21 april 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mij wel van je tegen dat je niet op spreekwoordelijke jodenjacht ala Immers bent gegaan hoor![]()
Maar dat was wel een spektakelstuk ja.
[..]
Viel volgens mij nog wel mee.
Tja, overheidquote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
Ik krijg een brief van de overheid:
"Je bent 18 geworden, nog gefeliciteerd!" (bedankt, ik ben ondertussen al 19, maarja)
Met de vraag of ik donor wil worden (nou dat ben ik allang)
Mensen
ik kreeg ooit ook zo'n brief toen ik 17 wasquote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
"Je bent 18 geworden, nog gefeliciteerd!" (bedankt, ik ben ondertussen al 19, maarja)
Mensen
Ben jij donor?quote:
Die kreeg ik vorige week ookquote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
Mensen
Oke manquote:
Waarom niet?quote:
Bijna respectloos wel. Brandbom naar binnen zeg ik je.quote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
Mensen
Ik wil niet in een door de overheid beheerde database staan als donor.quote:
Ja logisch wel, als je niet nadrukkelijk nee zegt bepalen je ouders toch of je afstaat of niet?quote:Op maandag 21 april 2014 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil niet in een door de overheid beheerde database staan als donor.
Als het net zoals vroeger met een kaartje ging zou ik het misschien overwegen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Ja logisch wel, als je niet nadrukkelijk nee zegt bepalen je ouders toch of je afstaat of niet?
Hoezo datquote:Op maandag 21 april 2014 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil niet in een door de overheid beheerde database staan als donor.
Als het net zoals vroeger met een kaartje ging zou ik het misschien overwegen.
Dat jij bruikbare organen hebt wel jaquote:Op maandag 21 april 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar de kans dat je bruikbare organen hebt is toch al klein.
ja maar je moet ook goed doodgaan enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij bruikbare organen hebt wel ja
Crack_, de broccolisoep was best aardig.quote:
Zo domquote:Op maandag 21 april 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die kreeg ik vorige week ook![]()
![]()
Omdat ik de overheid zulke gegevens niet toe vertrouw.quote:
Ja, maar ik ben al meer dan een jaar 18 plus ik ben al donorquote:Op maandag 21 april 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
En wat is er mis met die brief van de overheid. Is toch juist goed dat ze er achter aan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |