SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 17 April 2014 : Nederland een staat van de USA laten worden en KLTZK tot gouverneur uitroepen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 29 februari 2016: Moira. & Resania gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- Elke dag : d4v1d adoreren![]()
Snowiequote:
Jaquote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowie
Al weer bijgekomen vande werk leef?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jahelemaal uitgerust.
Hoe staat de leef bij jou? Vriendlief die met klei speelt
quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jahelemaal uitgerust.
Hoe staat de leef bij jou? Vriendlief die met klei speelt
sportief pasen bij familie unfquote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Doodmoe na al het voetballen, tikkertje en verstoppertje spelen
Alle paaszooi compenseert dat wel weerquote:
Wilde al vragen of je geen tv hadquote:
Nee, check fbquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Zit mono eigenlijk in de Kuip? Ik dacht eerst dat hij wel zou gaan, toen niet en nu twijfel ik.
Volgens mij kijkt ie in Zwolle. Zag iets op fb langskomen dacht ikquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Zit mono eigenlijk in de Kuip? Ik dacht eerst dat hij wel zou gaan, toen niet en nu twijfel ik.
ik merk niks van pasenquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alle paaszooi compenseert dat wel weer
Hoe is jouw Pasen?
Oh volgens mij wel nvmquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
denk dat het in zwolle wel gezellig is vanavondquote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ie in Zwolle. Zag iets op fb langskomen dacht ik
Haha goede dagbesteding welquote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk niks van pasen
Hier was amstel gold race dus heb vanmiddag maar wat op een heuveltje gestaan. En nu kijken hoe ajax afgemaakt wordt
quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ie in Zwolle. Zag iets op fb langskomen dacht ik
quote:
hee, ik ben wel 2x die berg op en af gelopen hoorquote:Op zondag 20 april 2014 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha goede dagbesteding wel![]()
Morgen weer naar de sportschool, ook weer een brunch morgen dus wel nodig ook
Dat sowieso denk ik haha!quote:Op zondag 20 april 2014 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Hoe dan ook een leuke avond.
Nog geen eigen kinderwens?quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Doodmoe na al het voetballen, tikkertje en verstoppertje spelen
Hoe hoog was die berg?quote:Op zondag 20 april 2014 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, ik ben wel 2x die berg op en af gelopen hoor
Wens, mwahquote:
151m volgens de routekaartquote:
gewoon trouwenquote:Op zondag 20 april 2014 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wens, mwahben altijd weer een beetje genezen als ik hier ben geweest
![]()
Eerst wil ik trouwen en een huis kopen
Vriend wil voor z'n 30e eigenlijk kinderen. Dus dat wordt nog spannend aangezien hij dit jaar 27 wordt en we pas 2 jaar gaan
Ik wil geen single mom zijnquote:Op zondag 20 april 2014 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon trouwen
kinderen krijgen
en zijn geld meenemen
Tussen de luiers door, een rijke man strikken. Dat zou knap zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarna natuurlijk een nieuwe rijkere vent strikken
#yolo #fuckbitchesgetmoney
veel hoger worden ze in nederland niet hoorquote:
met unf haar charmes een piece of cake natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tussen de luiers door, een rijke man strikken. Dat zou knap zijn.
Dat wel jaquote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tussen de luiers door, een rijke man strikken. Dat zou knap zijn.
Je hebt hier niet eens bergen eerder een paar hoge heuvelsquote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel hoger worden ze in nederland niet hoor
En is 151 hoogteweters. Aan weg is het zo'n 2km. Wat natuurlijk nog niks is
Kiek m verdedigen danquote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel hoger worden ze in nederland niet hoor
En is 151 hoogteweters. Aan weg is het zo'n 2km. Wat natuurlijk nog niks is
klopt, officieel mag je het allemaal geen berg noemenquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt hier niet eens bergen eerder een paar hoge heuvels
Mijn god, dit lijkt verdacht veel op een complimentquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
met unf haar charmes een piece of cake natuurlijk
Zo ben ik.quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn god, dit lijkt verdacht veel op een compliment
Alles zit goed toch?quote:Op zondag 20 april 2014 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wens, mwahben altijd weer een beetje genezen als ik hier ben geweest
![]()
Eerst wil ik trouwen en een huis kopen
Vriend wil voor z'n 30e eigenlijk kinderen. Dus dat wordt nog spannend aangezien hij dit jaar 27 wordt en we pas 2 jaar gaan
ik ga het in ieder geval niet allemaal na fietsenquote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kiek m verdedigen dan!
Zo schattig
quote:Op zondag 20 april 2014 20:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles zit goed toch?![]()
. Ik word altijd wel vrolijk van je fb posts.
Zo liev
terecht. Domme vuurwerk tokkiesquote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar verwijderd sinds vanavond. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga het in ieder geval niet allemaal na fietsen
wandelen wel, paar terrasjes tussendoor enzoquote:
Je hebt nog 2 jaar de tijdquote:Op zondag 20 april 2014 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Zit wel goed ja, maar dat dacht ik bij m'n ex na 2 jaar ook. Dat ging na 7 jaar ook uit. Dus najage wit t nooit natuurlijk.
Was wel heerlijk weer ervoor. Zonder de wolken en als het niet waaide danquote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelen wel, paar terrasjes tussendoor enzo
waaromquote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ergerde me al te veel aan gros van die mensen en na bepaalde berichten was ik helemaal klaar met ze.quote:
Opgeruimd staat netjes dan tochquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ergerde me al te veel aan gros van die mensen en na bepaalde berichten was ik helemaal klaar met ze.
tijd om daar weg te gaan en ergens anders (facebook)vrienden te makenquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ergerde me al te veel aan gros van die mensen en na bepaalde berichten was ik helemaal klaar met ze.
Precies, precies.quote:
Subtiel, typje, subtiel.quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om daar weg te gaan en ergens anders (facebook)vrienden te maken
quote:Op zondag 20 april 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, precies.
[..]
Subtiel, typje, subtiel.
quote:
Dat ook maar goed dat ze niet hier is nu. Dan wordt meer zo van hé ik hang hem d'r even in oké? Ja oké lieverd ZZZZZzzzzzquote:
Idd, En ik heb veel hoeken in mijn slaapkamerquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om daar weg te gaan en ergens anders (facebook)vrienden te maken
quote:Op zondag 20 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al klinkt het wel als een goed plan.
Ajax
Ik had er gewoon popcorn bij gepakt, zo mooi was deze afgangquote:Op zondag 20 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al klinkt het wel als een goed plan.
Ajax
hai cutiequote:Op zondag 20 april 2014 20:53 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik had er gewoon popcorn bij gepakt, zo mooi was deze afgang
Dat dat nou inderdaad duidelijk mag zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo ik ben Heatseeker, ben 32 jaar en ik ben lichtelijk drokne. Wat een wedstijd vanavond. Was ik maar in Zwolle nu.
Hoe is het hier en oh ja Flips is voor AZ retteket. Dat het maar even duidelijk is.
Hallo Heatseeker.quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo ik ben Heatseeker, ben 32 jaar en ik ben lichtelijk drokne. Wat een wedstijd vanavond. Was ik maar in Zwolle nu.
Hoe is het hier en oh ja Flips is voor AZ retteket. Dat het maar even duidelijk is.
dit weekend helemaal niet drukquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
KAA / Contact met buitenlandse mensen
Liefs xxFlippieexx
quote:Op zondag 20 april 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
Liefs xxFlippieexx
app me dan Gquote:Op zondag 20 april 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
roro ik zag je ninja edit,
welke date via tinder?
Ze stelt in ieder geval weinig eisenquote:Op zondag 20 april 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
Liefs xxFlippieexx
best wel, maar ook een beetje saaiquote:
Gewoon in het buitenland wonen, simpele eis.quote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze stelt in ieder geval weinig eisen
Ik geloof dat je zo iemand wel in zelfbescherming moet nemen. Ze heeft al haar profielgegeven ook nog eens serieus en kloppend ingevuld
Als je zo'n topic aanmaakt ga je dat ook nooit begrijpen ben ik bang. Dat vul je gewoon in wat er van je gevraagd wordt al is het je pincodequote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon in het buitenland wonen, simpele eis.
Je hebt haar gegevens al gecheckt?
Veel mensen weten denk ik serieus niet hoe ze met hun gegevens op het internet om moeten gaan.
Vanuit Wouw met zo'n profiel vast wel.quote:Op zondag 20 april 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo'n topic aanmaakt ga je dat ook nooit begrijpen ben ik bang. Dat vul je gewoon in wat er van je gevraagd wordt al is het je pincode
Overigens heb ik haar inmiddels allang een PM gestuurd. Hopelijk geldt de randstad ook als buitenland voor haar.
Tenzij Duindorp natuurlijk, maar Scheveningen telt sowieso niet mee.quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Maringo het volgende:
"Hoi. Ik woon in Den Haag/Rotterdam/Amsterdam. Er zijn hier genoeg buitenlanders om je niet in Nederland te wanen."![]()
Duindorp is ook buitenlands. Er is toch geen weldenkende Nederlander, geïmmigreerd of niet, die zich met dat stukje inteeltdorp wilt associëren?quote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij Duindorp natuurlijk, maar Scheveningen telt sowieso niet mee.
Ik huur wel een sociale huurwoning tussen de Schilderswijk en Stationsbuurt in voor ons.
Ik moest hardop lachen toen ik langs TvWest zapte en ik dit zagquote:Op zondag 20 april 2014 22:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Duindorp is ook buitenlands. Er is toch geen weldenkende Nederlander, geïmmigreerd of niet, die zich met dat stukje inteeltdorp wilt associëren?
Richting Laak en Moerwijk heb je ook nog beeldige huisjes in de sociale huur.
Ja, heerlijk die uitzonderingen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen ik langs TvWest zapte en ik dit zag
"Ik ben gewoon een realist"quote:
Enge inteelt kliekjes. Je kan er niks mee behalve volksbuurten/refo dorpen platgooienquote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Maringo het volgende:
Ik zie het in de kroeg ook... Grote bek van buitenlanders dit en dat. Maar wel bier drinken met een Indiër en een Koreaan die geadopteerd waren toen ze klein waren. "Ja, die zijn niet zo, die horen bij ons." Like whut?
quote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Maringo het volgende:
Ik zie het in de kroeg ook... Grote bek van buitenlanders dit en dat. Maar wel bier drinken met een Indiër en een Koreaan die geadopteerd waren toen ze klein waren. "Ja, die zijn niet zo, die horen bij ons." Like whut?
Flipjen, geen woord over de match okayquote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
panda's
belediging voor de evolutie die dingen
ik ben dat nietquote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flipjen, geen woord over de match okay
Haten op panda'squote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
panda's
Ik zocht op rollende dieren, dit was de beste optie.quote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
panda's
Pls.quote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
die beesten kunnen echt niksquote:
quote:
Ajax heeft wel eens betere wedstrijden gespeeld. ahahaha xDquote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wilde ook zoiets typen maar ik durfde niet meer.quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
die beesten kunnen echt niks
het zijn mislukte koeien en mislukte beren in één
quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er staat niet dat alle ajacieden vieze kut joden zijn.
Dit zegt, Lr, morti.quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat overigens niet wil zeggen dat jij de uitzondering bent die de regel bevestigt Mortax
Ik was allang blij dat ik het voor Typisch kon zeggen.quote:
Ik zeg het niet graag, maar ik twijfel aan je. Volgens mij praat jij hem na.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat ik het voor Typisch kon zeggen.
Het begint mij toch te storen dat hij mij standaard napraat en vaak nog eerder dan ikzelf ook
quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar ik twijfel aan je. Volgens mij praat jij hem na.
C. Ronaldo moet jou anders toch aanspreken.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
http://nos.nl/video/63833(...)land-voetballes.html
Mono
nee, ben tosti's aan het etenquote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is rustig hier
Ligt iedereen nog met z'n vette pens vol gourmet in zijn/haar nest ofzo
Gourmet? Plsquote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is rustig hier
Gourmet is alleen met kerst ja godverdommequote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is rustig hier
Ballonquote:
een trein is geen busquote:
Alles goedquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 14:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alles goed
Communist party heuy heuy
[ afbeelding ]
Of je zorgt voor een luecken vrouwmenschquote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn moeder mag vaker langskomen. Gaat ze mijn kledingkast netjes maken. En afwassen.
quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Wat een rust hier. Straks lekker bij de Griek eten
ik ga bij mn ouders etenquote:
ach ja, winkel dicht, geen zin om te kokenquote:
Weetje al wat de pot schaft dan?quote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, winkel dicht, geen zin om te koken
Ja maar ik heb Rabobankquote:Op maandag 21 april 2014 17:00 schreef Monopoly het volgende:
Bij mij staat het er rond 10 uur altijd wel op.
ja lekkerquote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier dit eens gegeten?
Zal Vrijdag of Zaterdag op de markt het eens halen. Ben benieuwdquote:
Ik heb die dingen in het buitenland ooit eens op, op het strandquote:Op maandag 21 april 2014 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal Vrijdag of Zaterdag op de markt het eens halen. Ben benieuwd
Vlakbij mijn huis staat elke Vrijdag een kraam die het verkooptquote:Op maandag 21 april 2014 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb die dingen in het buitenland ooit eens op, op het strand
quote:
Ik heb een mannenstring aan.quote:Op maandag 21 april 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
Doe eens actief of interessant. Ik verveel me de pest pleuris.
quote:
Sexyquote:Op maandag 21 april 2014 21:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was op 5 december, vandaar de schmink.
Hmmm.quote:Op maandag 21 april 2014 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SexyWanneer mag ik dit in het echt komen bewonderen?
Neequote:Op maandag 21 april 2014 21:25 schreef d4v1d het volgende:
http://www.dx.com/p/vidon(...)-280219#.U1Vv9vl_ugQ
Kopen?
Jammer hoor. Had je graag een show willen geven.quote:
Ik zoek iets waar ik de tijd op wil zien, maar wil ook weer niet een heel duur (analoog) horlogequote:
Ik had ook niet op iets anders gehoopt. Wie weet ben je ooit klaar voor een live show via het Internet. Al dan niet via snapchat of tc of een ander medium. Dan blijft mijn broekje niet droog.quote:Op maandag 21 april 2014 21:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jammer hoor. Had je graag een show willen geven.
Wie weet Flips.. wie weetquote:Op maandag 21 april 2014 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had ook niet op iets anders gehoopt. Wie weet ben je ooit klaar voor een live show via het Internet. Al dan niet via snapchat of tc of een ander medium. Dan blijft mijn broekje niet droog.
5 euro op de zwarte markt heb je een digitaal horloge. Mag je hem nog kapotstampen ook.quote:Op maandag 21 april 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zoek iets waar ik de tijd op wil zien, maar wil ook weer niet een heel duur (analoog) horloge
inb4: pak je mobiel...
Handig voor thuis, minder handig op mn werk
Nee, dat lijkt mij echt irritant.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zouden jullie iemand kunnen daten met smetvrees?
Neequote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik werd geroepenquote:
ligt eraan hoe ernstig.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Check je DMquote:
niks van aantrekken porkje is toch homoquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oh..
wat privé...
Volgens mij is hier wat gaande.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oh..
wat privé...
Volgens mij is hier wat gaande.
Ik ben zo iemand die met de mouw knoppen aanraakt bij treinen en palen enzquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik heb niets aan Pasen gedaanquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Heel goed
Heb je nog eitjes gevonden?
dat je het feest van pasen moet vierenquote:
Ga weg johquote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je het feest van pasen moet vieren
jezus heeft voor onze zonden gestorven en wij vragen 1 ding en dat is eieren zoeken en lekker eten met pasen en jij doet dat niet dat vind ik respectloosik walg van je
Nee.. serieus?quote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die met de mouw knoppen aanraakt bij treinen en palen enz
#niettrotsop
Fuck it daardoor plus net wat extra handen wassen ben ik veeeeeel minder verkouden dan voorgaande jaren.quote:
hjb. Mijn Lumia800quote:
Android master race jeweet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hjb. Mijn Lumia800In ruim 2 jaar nog nooit gecrasht.
![]()
Beetje jammer alleen dat ik vast zit op Windows 7,8.
Mietje, eckte majesteiten drukken de knoppen in met hun tong.quote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die met de mouw knoppen aanraakt bij treinen en palen enz
#niettrotsop
Welnee joh, je bouwt juist weerstand op als je viezigheid aanraaktquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Fuck it daardoor plus net wat extra handen wassen ben ik veeeeeel minder verkouden dan voorgaande jaren.
Dit. Al dat maffe gedoe over hygiëne af en toe.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welnee joh, je bouwt juist weerstand op als je viezigheid aanraakt
Oh, you like 'em dirty?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry...quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jongens wie heeft die NS borden nou weer kapot gemaakt
Verkoudheid virus muteert altijd dus heb je niks aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moederquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jongens wie heeft die NS borden nou weer kapot gemaakt
Dus je bent nu minder vaak verkouden maar je zal eerder dood gaan door een ziekte omdat je geen weerstand hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verkoudheid virus muteert altijd dus heb je niks aan.
Who needs hygiëne anyway?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Al dat maffe gedoe over hygiëne af en toe.
Ik heb verder geen slechte weerstand trouwens. Heb al jaren geen koorts of griep meer gehad. Wel twee keer buikgriepje ofzo en enkel een keertje verkouden. Voor de rest vooral last van hooikoorts.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je bent nu minder vaak verkouden maar je zal eerder dood gaan door een ziekte omdat je geen weerstand hebt.
valide punt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die mega ranzige stinkende kerel naast je in de trein waardoor je bijna moet kotsen
Oja, dat laatste was ik ff vergeten. Dat maakt je ook zwakker voor verkoudheid. Bij mij in ieder geval, volgens de dokter..quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb verder geen slechte weerstand trouwens. Heb al jaren geen koorts of griep meer gehad. Wel twee keer buikgriepje ofzo en enkel een keertje verkouden. Voor de rest vooral last van hooikoorts.
Joepie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam er net pas achter dat er een baardentopic is. Incl. 1 in US met pics. Weet ik eindelijk wat voor kaaklijn bij welke user past. LIF / Het FOK! baarden topic #2 > The bearded truth
Baarden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam er net pas achter dat er een baardentopic is. Incl. 1 in US met pics. Weet ik eindelijk wat voor kaaklijn bij welke user past. LIF / Het FOK! baarden topic #2 > The bearded truth
Ben ik allang immuun voor gewordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die mega ranzige stinkende kerel naast je in de trein waardoor je bijna moet kotsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Die heb ik ook laatst ontdektquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:11 schreef Flippiee het volgende:
Als ik een baard neem heb ik nog steeds een baby facequote:Op dinsdag 22 april 2014 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Baarden.
Ik moet de mijne ook nog es posten in US.
Als ik er geen heb, heb ik een babyface. Op zo'n manier zelfs dat ik me moet legitimeren om drank te kopen. En toen was ik al 27.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als ik een baard neem heb ik nog steeds een baby facedat ziet er raar uit
shit, net geschoren vanmorgenquote:
Ik moet op mijn 21e mij nog altijd legitimeren voor allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik er geen heb, heb ik een babyface. Op zo'n manier zelfs dat ik me moet legitimeren om drank te kopen. En toen was ik al 27.
ligt er aan hoe hard je baard groeitquote:
Niet heel hard, en hij is (licht)blond haha.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe hard je baard groeit
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Baarden.
Ik moet de mijne ook nog es posten in US.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die heb ik ook laatst ontdektik zou zweren dat 1 ragboer is onder een kloonaccount maar hij zegt dat ie het niet is
Als er maar geen gaten in vallenquote:
Je hebt dus gewoon een donsje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet heel hard, en hij is (licht)blond haha.
Dus je ziet het bijna niet
dezequote:Op dinsdag 22 april 2014 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?
[..]
Eens zoeken of ik die kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
dezeIn mijn herinnering was zijn kaaklijn iets ronder. Dus ik geef hem de voordeel van de twijfel dat hij het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moet je dan ook niet doen.quote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |