SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 17 April 2014 : Nederland een staat van de USA laten worden en KLTZK tot gouverneur uitroepen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 29 februari 2016: Moira. & Resania gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- Elke dag : d4v1d adorerenquote:Haasje Langoor
Haasje Langoor niet meer zeuren, haasje langoor je moet gaan kleuren
Alle eitjes, het zijn er veel moet je kleuren met paars en geel
Een ei blauw een ei groen, alle eitjes moet je doen
Want alle kindjes in het land willen een eitje uit jou mand.
Het kippetje ukkepuk
Het kippetje ukkepuk heeft het altijd druk
Op maandag moet ze dweilen
Op dinsdag nageltjes vijlen
Op woensdag wormpjes bakken
Op donderdag houtjes hakken
Op vrijdag kippenpap roeren
Op zaterdag kuikentjes voeren
Alléén op zondags heeft ze vrij
En dan legt ze een gespikkeld ei
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Geeft niet toch.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:14 schreef Unfckingtitled het volgende: [..]
![]()
sorry. Zondag zijn we in Purmerend
![]()
Een lap grond in Texas kopenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Miami dus. Gezien de afgelopen winter
Ik was al bezig jaquote:
Ja 1e paasdag bij mn vaderquote:[..]
Oh wow, dat is dichtbij
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Een lap grond in Texas kopen![]()
Met een paar paarden![]()
En dan elke dag paardrijden
Sorrrrryquote:
Oh niceeee.quote:[..]
Ja 1e paasdag bij mn vader
Ja ik had m al gebeldquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh niceeee.
Kun je hem gelijk naar het voicemailberichtje vragen.
Ik ben er vandoor. Over uurtje moet ik de trein hebben. Dag
Rij jij ook paard?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een man dat van paardrijden houdt. Je verwacht het niet.
Maar het was mijn idee om een adoratie dag te plannenquote:
maar ik maakte er elke dag vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar het was mijn idee om een adoratie dag te plannen
Dat zij hij gewoon bij ons in het hoorcollegequote:
Okeequote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zij hij gewoon bij ons in het hoorcollege
Hij heeft verdomme gewoon een uur over zich zelf staan lullen![]()
no worries only luvquote:
quote:
Ja echt waarquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat meen je nietik zou serieus opstaan en weglopen
Zeg me alsjeblieft dat je toen wel een prostitueeverwijzing maakte?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja echt waar
Hij zij ook nog van 'ja je mag mijn dochter inhuren voor ¤120,- per uur![]()
Oh, dit verbaast me niks zo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar het was mijn idee om een adoratie dag te plannen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja echt waar
Hij zij ook nog van 'ja je mag mijn dochter inhuren voor ¤120,- per uur![]()
Klopt, hij had de lachers toen wel op z'n hand, terwijl hij het eigenlijk op twee manieren bedoelde, als prostituee en als werkneemster.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je toen wel een prostitueeverwijzing maakte?
Godsamme zeg wat een figuurquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, hij had de lachers toen wel op z'n hand, terwijl hij het eigenlijk op twee manieren bedoelde, als prostituee en als werkneemster.
Maar toch, dat zeg je toch niet over je eigen dochter
Je bent zelf een flikkerquote:
Klopt, dat vonden wij dus ookquote:
That's a damn good video you got therequote:Op vrijdag 18 april 2014 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kijk KLTZK
Zo kun je een echte Amerikaan worden
yankee doodle doo motherf*cker!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:47 schreef KLTZK het volgende:
[..]
That's a damn good video you got there
Worden? Dat ben je, of nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kijk KLTZK
Zo kun je een echte Amerikaan worden
quote:Well, you know what's wrong with the world today
People done gone and put their Bible's away
They're living by the law of the jungle not the law of the land
The good book says it so I know it's the truth
An eye for and eye and a tooth for a tooth
You better watch where you go and remember where you been
That's the way I see it I'm a Simple Man.
quote:
quote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weer internetKijken hoelang mijn verbinding ditmaal standhoudt.
#RebelWithoutACausequote:
Wat is er parkietje?quote:
Ohquote:
jawel maar niet zo'n zin om in mijn eentje te spelenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Geen leuke games meer om te spelen? geen wiet om te smoken
Ohquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel maar niet zo'n zin om in mijn eentje te spelen
gta 5, ac 1,2,3,brotherhood en revaltions, just cause 2, skyrim, tomb raider underworld, en battlefag 2quote:
Ga de SP van GTA V opnieuw uitspelenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gta 5, ac 1,2,3,brotherhood en revaltions, just cause 2, skyrim, tomb raider underworld, en battlefag 2
Geef ac 1 & 2 aan mij danquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gta 5, ac 1,2,3,brotherhood en revaltions, just cause 2, skyrim, tomb raider underworld, en battlefag 2
koop zelf armoedzaaierquote:
voor de derde keerquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga de SP van GTA V opnieuw uitspelen
Ik verwacht ij de volgende keer chillen wel dat je ze meeneemtquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
koop zelf armoedzaaier
[..]
voor de derde keer![]()
hoge verwachtingenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik verwacht ij de volgende keer chillen wel dat je ze meeneemt
nicequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja ik kom denk in mei wel een keer die kant op
gratis geld is toch altijd goed?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:36 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag 10 uur betaald genikst voor 6,20 + 15% vakantiegeld per uur.
En morgen ook weer hiken.
Wat is de klacht?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:36 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag 10 uur betaald genikst voor 6,20 + 15% vakantiegeld per uur.
En morgen ook weer hiken.
steek iets door zijn neus heen dan moet hij wel via zijn mond uitademenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef Trollscience het volgende:
mijn vader ademt door zijn neus tijdens het eten ik wil hem op zijn gezicht meppen
Via zijn mond dan gaat hij smakken. Zo mogelijk nog viezer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
steek iets door zijn neus heen dan moet hij wel via zijn mond uitademen
win win situatie
je vader ademt niet meer door zijn neus en jij hebt zijn respect door te handelen in plaats van te zeuren
goeiequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
steek iets door zijn neus heen dan moet hij wel via zijn mond uitademen
win win situatie
je vader ademt niet meer door zijn neus en jij hebt zijn respect door te handelen in plaats van te zeuren
of dan gaat hij met zijn mond vol ademenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Via zijn mond dan gaat hij smakken. Zo mogelijk nog viezer.
Blufquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef Trollscience het volgende:
mijn vader ademt door zijn neus tijdens het eten ik wil hem op zijn gezicht meppen
Morgen naar de Johannes Postweg 7 (de kazerne) in Darp. Moet je voor de grap eens 9292 checken hoe mijn terugreis naar station Eindhoven eruit ziet.quote:
Nope, redditorquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond hem wel glimlachwaardig
was jij trouwens geen 9flikker
Sorry, verveel me, heb geen levenquote:
ben je nog steeds maagd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, verveel me, heb geen leven
Ik was 16. Ben nu 19. Dus dat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik d8 een jaar geleden nog met de jng sc
dat kan niet eens sukkelquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was 16. Ben nu 19. Dus dat.
Ik ben snel genoeg weggegaanquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
9GAG was redelijk kut. Nu is het echt pure aids.
Als je écht niks anders meer weet om te SOG'en is het nog best okay.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
9GAG was redelijk kut. Nu is het echt pure aids.
Ik heb het niet over mijn JNG tijd. Maar dat ik 3 jaar geleden mijn pjeen heb laten pjenetreren.quote:
Klopt, maar er zijn te weinig posts die nog grappig bedoeld zijn en de helft van de memes wordt verkeerd gebruikt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je écht niks anders meer weet om te SOG'en is het nog best okay.
je pjeen? in jng sc was je nog 16 vo;lgens mijquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mijn JNG tijd. Maar dat ik 3 jaar geleden mijn pjeen heb laten pjenetreren.
Ik ben van '95, boelerquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je pjeen? in jng sc was je nog 16 vo;lgens mij
ik ga al naar de tering in de bewoonde moderne wereld srry broquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:58 schreef Trollscience het volgende:
vanavond naar de tering in va;lenburg wie komt mee
Niemandquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:58 schreef Trollscience het volgende:
vanavond naar de tering in va;lenburg wie komt mee
Bier drinkenquote:
Neem eerst genoeg vitamine C voor je E.quote:
Oh ik moet dan altijd denken aan klb sc algemeen omdat ie daar overmatig gebruikt wordtquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je die smiley gebruikt moet ik aan braddie denken
hehehe die reactiesquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:47 schreef Maringo het volgende:
De FP_!
Man geplet onder lading strobalen
Die eerste vier reactiesallemaal zwaar in de min door een stel moraalridders.
Tellen maltesers ook?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef Maringo het volgende:
Hebben jullie ook al de popcorn gepakt?
http://www.iflscience.com/space/spacex-launch-currently-go
Het gaat nog een uur duren voordat ze dat ding de lucht in schieten, dus is nu al popcorn pakken niet een beetje vroeg?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef Maringo het volgende:
Hebben jullie ook al de popcorn gepakt?
tweet hetquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg ik ook ik kwam er net achter dat mijn chilling morgen pas is
neequote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef Snowbells het volgende:
ik kwam er net achter dat mijn chilling morgen pas is
twitter:batmonpls twitterde op woensdag 16-04-2014 om 01:26:30wen bae doeznt text u bak http://t.co/J3mmh8T9Fw reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef Snowbells het volgende:
twitter:batmonpls twitterde op woensdag 16-04-2014 om 01:26:30wen bae doeznt text u bak http://t.co/J3mmh8T9Fw reageer retweet
ik zag je retweet en heb daarna dat account gelijk geblocktquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef Snowbells het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Het gaat nog een uur duren voordat ze dat ding de lucht in schieten, dus is nu al popcorn pakken niet een beetje vroeg?
Het is nooit te vroeg voor popcornquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Het gaat nog een uur duren voordat ze dat ding de lucht in schieten, dus is nu al popcorn pakken niet een beetje vroeg?
Top instelling!quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil niet afhankelijk van anderen zijn
rijke chimeid wordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet intrappen hoor, ze trekt nog steeds die 200 euro p/mnd alimentatie uit mijn portemonnee.quote:
Hahaha, gaan we weerquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet intrappen hoor, ze trekt nog steeds die 200 euro p/mnd alimentatie uit mijn portemonnee.
Ik sta open voor al je overtollige monniesquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil wel mijn rijkdom dan kunnen delen.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:
*Pakt popcornquote:
ik wil wel delen hoorquote:
ey roestig manquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:50 schreef Rodawa het volgende:
*Pakt bak met popcorn, gooit het op de grond en begint er keihard op te stampen*
En nou bobba je op.
Ging inderdaad te ver, mijn excuses. Ik heb terecht mijn eerste note ontvangen.quote:
Keiharde fissa hierquote:
Kreeg je daar serieus een note voor?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ging inderdaad te ver, mijn excuses. Ik heb terecht mijn eerste note ontvangen.
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Dat weet ik natuurlijk niet, maar om nu 4,50 euro neer te tellen voor één note gaat me ook wel wat ver. Dus laten we het erop houden dat het komt omdat ik bobba riep.quote:
bobba?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk niet, maar om nu 4,50 euro neer te tellen voor één note gaat me ook wel wat ver. Dus laten we het erop houden dat het komt omdat ik bobba riep.
Dan gaan we daar maar vanuitquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk niet, maar om nu 4,50 euro neer te tellen voor één note gaat me ook wel wat ver. Dus laten we het erop houden dat het komt omdat ik bobba riep.
no shitquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:57 schreef Snowbells het volgende:
hej als je je fok wachtwoord typt komen er sterretjes
wow
Altijd van die kneusjes die dat op Runescape dedenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:57 schreef Snowbells het volgende:
hej als je je fok wachtwoord typt komen er sterretjes
wow
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rijke boi vinden die jou geld geeft om vanavond op stap te kunnen.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je kan toch je eigen gang gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ligt in de kastquote:
lolwut?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:59 schreef Snowbells het volgende:
Goede tepelwielen. Prima twist aan de aloude badkamerselfies. *Rodawa????
Lang verhaal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:59 schreef Snowbells het volgende:
Ik droeg toen een trui op die foto en daar zaten wielen op, dusja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:59 schreef Snowbells het volgende:
Het is je vergeven, kan gebeurenquote:
WAT ZEG JE!!! IK VERSTA JE NIET DOOR DIE AL DIE STILTE HIERZOquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
Wat een rust hier, dan in mijn vorige woning
quote:
Godverquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
WAT ZEG JE!!! IK VERSTA JE NIET DOOR DIE AL DIE STILTE HIERZO
DJ PAULquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
Wat een rust hier, dan in mijn vorige woning
Proostquote:
snowy is kassameisje?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga eens boodschappen doen dan, ik dm je waar.
Ik heb een sterke fantasie en probeer écht om hier iets suggestiefs in te zien, maar ik zie het gewoon niet.quote:
HEATSEEKER maddafakka. Niet hittezoeker dat klinkt zo slecht.quote:
handigquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Snow is mijn privé boodschapster.
heb je dan zo'n kek mutsje op ?quote:
wil je even niet zo schreeuwen tegen mijquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:11 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
HEATSEEKER maddafakka. Niet hittezoeker dat klinkt zo slecht.
Hehe ja, fucking fabulous. En zo'n schort. Eerst gaven ze me zo'n schort die als een jurk vielquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig
[..]
heb je dan zo'n kek mutsje op ?
In jouw woning tochquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef Heatseeker het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten, ben wel toe aan een feestje.
Sorryquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wil je even niet zo schreeuwen tegen mij
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe ja, fucking fabulous. En zo'n schort. Eerst gaven ze me zo'n schort die als een jurk viel.
Nu heb ik extraextraextra small.
Ik woon midden tussen de bejaarden hier lijkt me geen goed plan.quote:
schijnbaar is er zo'n grote meet 10 meiquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef Heatseeker het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten, ben wel toe aan een feestje.
Ben jij 1 meter lang ofzo?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe ja, fucking fabulous. En zo'n schort. Eerst gaven ze me zo'n schort die als een jurk viel.
Nu heb ik extraextraextra small.
Waar?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
schijnbaar is er zo'n grote meet 10 mei
vraag het nu toch aan jou?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Vraag rodawa.Of krul, wietparkiet, typisch.
onz meet in zwollequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waar?
En tevens dm mij TC even.
Omdat het kan.
ik niet.quote:
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle #3quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waar?
En tevens dm mij TC even.
Omdat het kan.
Wij willen het van jou horen!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Laten we het erop houden dat ik moet helpen als ze een bord op het aanrecht wil zetten.quote:
Nog geen meter dusquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Laten we het erop houden dat ik moet helpen als ze een bord op het aanrecht wil zetten.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Laten we het erop houden dat ik moet helpen als ze een bord op het aanrecht wil zetten.
SPANNOND!!!!!!!!!!!11111quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Launch kijken. Hopen op sensatie.
Hopen op sensatie? Hopen dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Launch kijken. Hopen op sensatie.
Nee, vanuit gaan dat het goed gaat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hopen op sensatie? Hopen dat alles goed gaat.
Precies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |