Via zijn mond dan gaat hij smakken. Zo mogelijk nog viezer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
steek iets door zijn neus heen dan moet hij wel via zijn mond uitademen
win win situatie
je vader ademt niet meer door zijn neus en jij hebt zijn respect door te handelen in plaats van te zeuren
goeiequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
steek iets door zijn neus heen dan moet hij wel via zijn mond uitademen
win win situatie
je vader ademt niet meer door zijn neus en jij hebt zijn respect door te handelen in plaats van te zeuren
of dan gaat hij met zijn mond vol ademenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Via zijn mond dan gaat hij smakken. Zo mogelijk nog viezer.
Blufquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef Trollscience het volgende:
mijn vader ademt door zijn neus tijdens het eten ik wil hem op zijn gezicht meppen
Morgen naar de Johannes Postweg 7 (de kazerne) in Darp. Moet je voor de grap eens 9292 checken hoe mijn terugreis naar station Eindhoven eruit ziet.quote:
Nope, redditorquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond hem wel glimlachwaardig
was jij trouwens geen 9flikker
Sorry, verveel me, heb geen levenquote:
ben je nog steeds maagd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, verveel me, heb geen leven
Ik was 16. Ben nu 19. Dus dat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik d8 een jaar geleden nog met de jng sc
dat kan niet eens sukkelquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was 16. Ben nu 19. Dus dat.
Ik ben snel genoeg weggegaanquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
9GAG was redelijk kut. Nu is het echt pure aids.
Als je écht niks anders meer weet om te SOG'en is het nog best okay.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
9GAG was redelijk kut. Nu is het echt pure aids.
Ik heb het niet over mijn JNG tijd. Maar dat ik 3 jaar geleden mijn pjeen heb laten pjenetreren.quote:
Klopt, maar er zijn te weinig posts die nog grappig bedoeld zijn en de helft van de memes wordt verkeerd gebruikt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je écht niks anders meer weet om te SOG'en is het nog best okay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |