#RebelWithoutACausequote:
Wat is er parkietje?quote:
Ohquote:
jawel maar niet zo'n zin om in mijn eentje te spelenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Geen leuke games meer om te spelen? geen wiet om te smoken
Ohquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel maar niet zo'n zin om in mijn eentje te spelen
gta 5, ac 1,2,3,brotherhood en revaltions, just cause 2, skyrim, tomb raider underworld, en battlefag 2quote:
Ga de SP van GTA V opnieuw uitspelenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gta 5, ac 1,2,3,brotherhood en revaltions, just cause 2, skyrim, tomb raider underworld, en battlefag 2
Geef ac 1 & 2 aan mij danquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gta 5, ac 1,2,3,brotherhood en revaltions, just cause 2, skyrim, tomb raider underworld, en battlefag 2
koop zelf armoedzaaierquote:
voor de derde keerquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga de SP van GTA V opnieuw uitspelen
Ik verwacht ij de volgende keer chillen wel dat je ze meeneemtquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
koop zelf armoedzaaier
[..]
voor de derde keer![]()
hoge verwachtingenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik verwacht ij de volgende keer chillen wel dat je ze meeneemt
nicequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja ik kom denk in mei wel een keer die kant op
gratis geld is toch altijd goed?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:36 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag 10 uur betaald genikst voor 6,20 + 15% vakantiegeld per uur.
En morgen ook weer hiken.
Wat is de klacht?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:36 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag 10 uur betaald genikst voor 6,20 + 15% vakantiegeld per uur.
En morgen ook weer hiken.
steek iets door zijn neus heen dan moet hij wel via zijn mond uitademenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef Trollscience het volgende:
mijn vader ademt door zijn neus tijdens het eten ik wil hem op zijn gezicht meppen
Via zijn mond dan gaat hij smakken. Zo mogelijk nog viezer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
steek iets door zijn neus heen dan moet hij wel via zijn mond uitademen
win win situatie
je vader ademt niet meer door zijn neus en jij hebt zijn respect door te handelen in plaats van te zeuren
goeiequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
steek iets door zijn neus heen dan moet hij wel via zijn mond uitademen
win win situatie
je vader ademt niet meer door zijn neus en jij hebt zijn respect door te handelen in plaats van te zeuren
of dan gaat hij met zijn mond vol ademenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Via zijn mond dan gaat hij smakken. Zo mogelijk nog viezer.
Blufquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef Trollscience het volgende:
mijn vader ademt door zijn neus tijdens het eten ik wil hem op zijn gezicht meppen
Morgen naar de Johannes Postweg 7 (de kazerne) in Darp. Moet je voor de grap eens 9292 checken hoe mijn terugreis naar station Eindhoven eruit ziet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |