Ga weg johquote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je het feest van pasen moet vieren
jezus heeft voor onze zonden gestorven en wij vragen 1 ding en dat is eieren zoeken en lekker eten met pasen en jij doet dat niet dat vind ik respectloosik walg van je
Nee.. serieus?quote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die met de mouw knoppen aanraakt bij treinen en palen enz
#niettrotsop
Fuck it daardoor plus net wat extra handen wassen ben ik veeeeeel minder verkouden dan voorgaande jaren.quote:
hjb. Mijn Lumia800quote:
Android master race jeweet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hjb. Mijn Lumia800In ruim 2 jaar nog nooit gecrasht.
![]()
Beetje jammer alleen dat ik vast zit op Windows 7,8.
Mietje, eckte majesteiten drukken de knoppen in met hun tong.quote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die met de mouw knoppen aanraakt bij treinen en palen enz
#niettrotsop
Welnee joh, je bouwt juist weerstand op als je viezigheid aanraaktquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Fuck it daardoor plus net wat extra handen wassen ben ik veeeeeel minder verkouden dan voorgaande jaren.
Dit. Al dat maffe gedoe over hygiëne af en toe.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welnee joh, je bouwt juist weerstand op als je viezigheid aanraakt
Oh, you like 'em dirty?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry...quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jongens wie heeft die NS borden nou weer kapot gemaakt
Verkoudheid virus muteert altijd dus heb je niks aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moederquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jongens wie heeft die NS borden nou weer kapot gemaakt
Dus je bent nu minder vaak verkouden maar je zal eerder dood gaan door een ziekte omdat je geen weerstand hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verkoudheid virus muteert altijd dus heb je niks aan.
Who needs hygiëne anyway?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Al dat maffe gedoe over hygiëne af en toe.
Ik heb verder geen slechte weerstand trouwens. Heb al jaren geen koorts of griep meer gehad. Wel twee keer buikgriepje ofzo en enkel een keertje verkouden. Voor de rest vooral last van hooikoorts.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je bent nu minder vaak verkouden maar je zal eerder dood gaan door een ziekte omdat je geen weerstand hebt.
valide punt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die mega ranzige stinkende kerel naast je in de trein waardoor je bijna moet kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |