quote:
Ik heb een mannenstring aan.quote:Op maandag 21 april 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
Doe eens actief of interessant. Ik verveel me de pest pleuris.
quote:
Sexyquote:Op maandag 21 april 2014 21:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was op 5 december, vandaar de schmink.
Hmmm.quote:Op maandag 21 april 2014 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SexyWanneer mag ik dit in het echt komen bewonderen?
Neequote:Op maandag 21 april 2014 21:25 schreef d4v1d het volgende:
http://www.dx.com/p/vidon(...)-280219#.U1Vv9vl_ugQ
Kopen?
Jammer hoor. Had je graag een show willen geven.quote:
Ik zoek iets waar ik de tijd op wil zien, maar wil ook weer niet een heel duur (analoog) horlogequote:
Ik had ook niet op iets anders gehoopt. Wie weet ben je ooit klaar voor een live show via het Internet. Al dan niet via snapchat of tc of een ander medium. Dan blijft mijn broekje niet droog.quote:Op maandag 21 april 2014 21:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jammer hoor. Had je graag een show willen geven.
Wie weet Flips.. wie weetquote:Op maandag 21 april 2014 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had ook niet op iets anders gehoopt. Wie weet ben je ooit klaar voor een live show via het Internet. Al dan niet via snapchat of tc of een ander medium. Dan blijft mijn broekje niet droog.
5 euro op de zwarte markt heb je een digitaal horloge. Mag je hem nog kapotstampen ook.quote:Op maandag 21 april 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zoek iets waar ik de tijd op wil zien, maar wil ook weer niet een heel duur (analoog) horloge
inb4: pak je mobiel...
Handig voor thuis, minder handig op mn werk
Nee, dat lijkt mij echt irritant.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zouden jullie iemand kunnen daten met smetvrees?
Neequote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik werd geroepenquote:
ligt eraan hoe ernstig.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Check je DMquote:
niks van aantrekken porkje is toch homoquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oh..
wat privé...
Volgens mij is hier wat gaande.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oh..
wat privé...
Volgens mij is hier wat gaande.
Ik ben zo iemand die met de mouw knoppen aanraakt bij treinen en palen enzquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik heb niets aan Pasen gedaanquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Heel goed
Heb je nog eitjes gevonden?
dat je het feest van pasen moet vierenquote:
Ga weg johquote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je het feest van pasen moet vieren
jezus heeft voor onze zonden gestorven en wij vragen 1 ding en dat is eieren zoeken en lekker eten met pasen en jij doet dat niet dat vind ik respectloosik walg van je
Nee.. serieus?quote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die met de mouw knoppen aanraakt bij treinen en palen enz
#niettrotsop
Fuck it daardoor plus net wat extra handen wassen ben ik veeeeeel minder verkouden dan voorgaande jaren.quote:
hjb. Mijn Lumia800quote:
Android master race jeweet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hjb. Mijn Lumia800In ruim 2 jaar nog nooit gecrasht.
![]()
Beetje jammer alleen dat ik vast zit op Windows 7,8.
Mietje, eckte majesteiten drukken de knoppen in met hun tong.quote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die met de mouw knoppen aanraakt bij treinen en palen enz
#niettrotsop
Welnee joh, je bouwt juist weerstand op als je viezigheid aanraaktquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Fuck it daardoor plus net wat extra handen wassen ben ik veeeeeel minder verkouden dan voorgaande jaren.
Dit. Al dat maffe gedoe over hygiëne af en toe.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welnee joh, je bouwt juist weerstand op als je viezigheid aanraakt
Oh, you like 'em dirty?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry...quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jongens wie heeft die NS borden nou weer kapot gemaakt
Verkoudheid virus muteert altijd dus heb je niks aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moederquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jongens wie heeft die NS borden nou weer kapot gemaakt
Dus je bent nu minder vaak verkouden maar je zal eerder dood gaan door een ziekte omdat je geen weerstand hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verkoudheid virus muteert altijd dus heb je niks aan.
Who needs hygiëne anyway?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Al dat maffe gedoe over hygiëne af en toe.
Ik heb verder geen slechte weerstand trouwens. Heb al jaren geen koorts of griep meer gehad. Wel twee keer buikgriepje ofzo en enkel een keertje verkouden. Voor de rest vooral last van hooikoorts.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je bent nu minder vaak verkouden maar je zal eerder dood gaan door een ziekte omdat je geen weerstand hebt.
valide punt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die mega ranzige stinkende kerel naast je in de trein waardoor je bijna moet kotsen
Oja, dat laatste was ik ff vergeten. Dat maakt je ook zwakker voor verkoudheid. Bij mij in ieder geval, volgens de dokter..quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb verder geen slechte weerstand trouwens. Heb al jaren geen koorts of griep meer gehad. Wel twee keer buikgriepje ofzo en enkel een keertje verkouden. Voor de rest vooral last van hooikoorts.
Joepie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam er net pas achter dat er een baardentopic is. Incl. 1 in US met pics. Weet ik eindelijk wat voor kaaklijn bij welke user past. LIF / Het FOK! baarden topic #2 > The bearded truth
Baarden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam er net pas achter dat er een baardentopic is. Incl. 1 in US met pics. Weet ik eindelijk wat voor kaaklijn bij welke user past. LIF / Het FOK! baarden topic #2 > The bearded truth
Ben ik allang immuun voor gewordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die mega ranzige stinkende kerel naast je in de trein waardoor je bijna moet kotsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Die heb ik ook laatst ontdektquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:11 schreef Flippiee het volgende:
Als ik een baard neem heb ik nog steeds een baby facequote:Op dinsdag 22 april 2014 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Baarden.
Ik moet de mijne ook nog es posten in US.
Als ik er geen heb, heb ik een babyface. Op zo'n manier zelfs dat ik me moet legitimeren om drank te kopen. En toen was ik al 27.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als ik een baard neem heb ik nog steeds een baby facedat ziet er raar uit
Ik moet op mijn 21e mij nog altijd legitimeren voor allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik er geen heb, heb ik een babyface. Op zo'n manier zelfs dat ik me moet legitimeren om drank te kopen. En toen was ik al 27.
Niet heel hard, en hij is (licht)blond haha.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe hard je baard groeit
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Baarden.
Ik moet de mijne ook nog es posten in US.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die heb ik ook laatst ontdektik zou zweren dat 1 ragboer is onder een kloonaccount maar hij zegt dat ie het niet is
Als er maar geen gaten in vallenquote:
Je hebt dus gewoon een donsje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet heel hard, en hij is (licht)blond haha.
Dus je ziet het bijna niet
dezequote:Op dinsdag 22 april 2014 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?
[..]
Eens zoeken of ik die kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
dezeIn mijn herinnering was zijn kaaklijn iets ronder. Dus ik geef hem de voordeel van de twijfel dat hij het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moet je dan ook niet doen.quote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |