SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King
Handige Links
• De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
• Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
• History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
You know nothing!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waarom aansluiten bij een team?
Draken zijn gaaf! Daarom! Oh wacht het zijn Wyverns... maakt niet uit.quote:
Sowieso Stannis.quote:
Haten op Stannis the Mannis.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stannis.![]()
Zich een beetje laten brainwashen.
Hij is eerlijk en streng. Maar dat hij zich laat brainwashen is echt achterlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haten op Stannis the Mannis.
Vrij moeilijk om niet in Melissandre te geloven als haar magie steeds werktquote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij is eerlijk en streng. Maar dat hij zich laat brainwashen is echt achterlijk.
Maar 1 keer ja. Renly, en dat was het wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:54 schreef Baszh het volgende:
[..]
Vrij moeilijk om niet in Melissandre te geloven als haar magie steeds werkt
En Joffrey+Robb zijn dood!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar 1 keer ja. Renly, en dat was het wel.
Loras was veel in beeld zekerquote:Op donderdag 17 april 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
Die laatste aflevering.Ik was gewoon blij.
![]()
Hij is de ware koning.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij is eerlijk en streng. Maar dat hij zich laat brainwashen is echt achterlijk.
Gendry !quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij is de ware koning.Z'n broer had geen kids.
2 keer maar de 1e keer hebben ze weggelaten in de serie omdat het een nobody was en verder weinig relevant.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Bastaardje.quote:
En ze ging niet dood aan het vergif wat die kerel in S2 hem gaf.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja.quote:
Maar wel mensen verbranden.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
En ze ging niet dood aan het vergif wat die kerel in S2 hem gaf.
Ik geef Baylon Greyjoy dan ook niet al te lang meer nu Ramsey en Reek op bezoek gaan bij zijn huis.quote:
The Rains of Castamerequote:
Hij is leuk.quote:
Je plaatje doet het niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
#Team Stannis the Mannis![]()
[ afbeelding ]
Met Olyver?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is leuk.Maar vond het eerste stukje van S04E01 leuker.
Hier wel.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat die donkere gozer die bi is?
Ohhh, dacht dat hij gewoon eenmalige guest star was.quote:
Kan hij zijn zus niet meer batsen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef schijffie het volgende:
Waarom knoopt Jaime trouwens niet gewoon een schild aan zijn stompje? Dient het ten minste nog ergens voor.
Pimpslap de vijand met die hand.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef schijffie het volgende:
Waarom knoopt Jaime trouwens niet gewoon een schild aan zijn stompje? Dient het ten minste nog ergens voor.
Doet ie toch al niet meer.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan hij zijn zus niet meer batsen.
30 euro voor de boeken.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet de boeken maar eens beginnen te lezen maar mijn geld is op.
Eerst even werk zoeken.quote:
Downloaden.quote:
Boeken lezen doe ik liever met een echt papieren boek in mijn handenquote:
Ja ik ook. Leende ze van een vriend.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boeken lezen doe ik liever met een echt papieren boek in mijn handen
Is niet zijn huis.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik geef Baylon Greyjoy dan ook niet al te lang meer nu Ramsey en Reek op bezoek gaan bij zijn huis.
Volgens mij wel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Casterly Rock eigenlijk ooit in beeld geweest in de serie?
Dan zou ik er gewoon een zwaard aan laten zetten...quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef schijffie het volgende:
QFTquote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boeken lezen doe ik liever met een echt papieren boek in mijn handen
Dat is Dragonstone, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 04:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens mij wel?
[ afbeelding ]
correct me if i'm wrong
En dan constant met een schild/zwaard rondlopen zekerquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan zou ik er gewoon een zwaard aan laten zetten...
V.
Mijn eerste gok zou ook Dragonstone zijn.quote:
Dat is geen gok, dat is gewoon zo...quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mijn eerste gok zou ook Dragonstone zijn.
Ja, er loopt door The Neck (een soort moeras) eigenlijk maar één goede weg naar het Noorden. En dat gebied is inderdaad in handen van de Ironborn, vandaar de problemen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Roose Bolton zichzelf zijn eigen landen in moest smokkelen in zijn eigen woorden?
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat Moat Cailin in handen van de Ironborn is en een deel van de Kingsroad dus onbeschikbaar voor de Boltons, maar bedoelen ze met smokkelen dat ze om Moat Cailin heen moesten trekken van de goede weg af of via de zee of wat?
Ja dat stuk hebben we idd nog helemaal niet gehadquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat is geen gok, dat is gewoon zo...
Er zijn toch helemaal geen scenes in Casterly Rock geweest!
Ik zat zo die kaart eens te bestuderen. En die Baratheon'ss... of ik mis 't natuurlijk helemaal... daar horen we verder ook niet heel veel van nog, wel? Na Robbert en Joffrey dan bedoel ik. En Gendry eigenlijk een beetje. Of hebben we nog andere Baratheons ontmoet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Roose Bolton zichzelf zijn eigen landen in moest smokkelen in zijn eigen woorden?
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat Moat Cailin in handen van de Ironborn is en een deel van de Kingsroad dus onbeschikbaar voor de Boltons, maar bedoelen ze met smokkelen dat ze om Moat Cailin heen moesten trekken van de goede weg af of via de zee of wat?
Nee en Dorne ook niet. Zal vast nog wel komen. Nu papa Highgarden ook in King's Landing is leren we steeds meer Tyrells kennen. En met Oberyn en mevrouw Sand de Martells.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:49 schreef Funzel het volgende:
Het zal later allicht eens aan bod komen. Highgarden hebben we bijvoorbeeld ook nog niet gezien.
Er wonen in ieder geval genoeg slavenquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd hoe fucking groot Essos is t.o.v. Westeros, terwijl vrijwel de hele serie op Westeros is gefocust (op Danny's quest na). Woont daar bijna niemand of zo, in Essos?
Wonen genoeg mensen, maar het komt nu nog niet aan bod.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee en Dorne ook niet. Zal vast nog wel komen. Nu papa Highgarden ook in King's Landing is leren we steeds meer Tyrells kennen. En met Oberyn en mevrouw Sand de Martells.
Ik verbaas me altijd hoe fucking groot Essos is t.o.v. Westeros, terwijl vrijwel de hele serie op Westeros is gefocust (op Danny's quest na). Woont daar bijna niemand of zo, in Essos?
Stannis? En Renly... Verder nog niet idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat zo die kaart eens te bestuderen. En die Baratheon'ss... of ik mis 't natuurlijk helemaal... daar horen we verder ook niet heel veel van nog, wel? Na Robbert en Joffrey dan bedoel ik. En Gendry eigenlijk een beetje. Of hebben we nog andere Baratheons ontmoet?
Is ook voor een groot deel woestenij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee en Dorne ook niet. Zal vast nog wel komen. Nu papa Highgarden ook in King's Landing is leren we steeds meer Tyrells kennen. En met Oberyn en mevrouw Sand de Martells.
Nooit bij stilgestaan. Waar gaat hij wel naartoe danquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:11 schreef Re het volgende:
wat ik apart vind is dat de king's road niet naar king`s landing gaat
Als ik die map in post #54 mag geloven naar The Trident en gaat hij dan over in de Riverroad die naar King's Landing gaat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan. Waar gaat hij wel naartoe dan
Het is één grote woestijn daar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Gunst, zover had ik niet teruggekeken. Anders had ik niet hoeven vragenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik die map in post #54 mag geloven naar The Trident en gaat hij dan over in de Riverroad die naar King's Landing gaat?
O ja, duhquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:15 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Stannis? En Renly... Verder nog niet idd.
Duhhh, al vanaf de eerste scene een van mijn favo characters. In de trailers vond ik hem ook al een baas. Gewoon een bad motherfucker met een kort lontjequote:Op vrijdag 18 april 2014 09:26 schreef Skillstorm het volgende:
Nu ik er over nadenk begin ik Oberyn steeds meer bazig te vinden. Zo stoer die man.
De scenes van hem zijn ook gewoon zo meesterlijk gedaan.
Dat gaat hij wel, het is nogal lomp getekend op die kaartquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:11 schreef Re het volgende:
wat ik apart vind is dat de king's road niet naar king`s landing gaat
de trident is natuurlijk een "kruispunt"quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:26 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat gaat hij wel, het is nogal lomp getekend op die kaart
Essos is gigantisch. Naar schatting wonen er ook meer mensen als in Westeros.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Loved to hate him inderdaad. Daarom ga ik hem missen. Een beetje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik weet niet wat de gemiddelde mening is, maar alhoewel Joffrey een klootzak was, was het wel een mooi karakter. Toch jammer.
Veel grote delen woestijn natuurlijk. Het is wel apart idd, Westeros is een compleet andere wereld dan Essos qua mensen, gebruiken, enz. Het feit alleen al dat heel Westeros wordt bestuurd door één koning/koningin, en Essos politiek gezien puur bestaat uit losse steden. Of dat in Westeros slavenhandel verboden is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker, maar het was natuurlijk een waardeloze koning.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik weet niet wat de gemiddelde mening is, maar alhoewel Joffrey een klootzak was, was het wel een mooi karakter. Toch jammer.
Ook 't eerste wat mij op viel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft Sansa wel nog een complete ketting...
Klopt, het kruispunt draagt de mooie naam van The Crossroadsquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dat is waar de Red Fork, Blue Fork en Green Fork samenkomen.
Zelfde acteur idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef ems. het volgende:
Die nieuwe Tommen is toch die kleine lannister die Karstark nog had laten omleggen ergens in seizoen 2.
Eurafrazië bezien vanaf Groot-Brittanniëquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
lol ik hoop toch dat dit nep isquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:46 schreef ems. het volgende:
http://imgur.com/a/JKaEm
Jaime met koffie in z'n handen tijdens de bruiloft
Nee, één van de hangers waar het steentje aan heeft gezeten is hier simpelweg verborgen door haar haar. Op jouw afbeelding zijn er namelijk maar 6 hangertjes zichtbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft Sansa wel nog een complete ketting...
Net voor bovenstaande shots toch de aflevering erbij gepakt en ook de bruiloft even nagekeken. Zie deze shot er niet tussen zittenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:46 schreef ems. het volgende:
Dat is uit de rehearsals, niet uit de daadwerkelijke aflevering.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:46 schreef ems. het volgende:
Ja zo zag ik Westeros ook een beetje ja, als GBquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eurafrazië bezien vanaf Groot-Brittannië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |