Nooit bij stilgestaan. Waar gaat hij wel naartoe danquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:11 schreef Re het volgende:
wat ik apart vind is dat de king's road niet naar king`s landing gaat
Als ik die map in post #54 mag geloven naar The Trident en gaat hij dan over in de Riverroad die naar King's Landing gaat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan. Waar gaat hij wel naartoe dan
Het is één grote woestijn daar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik verbaas me altijd hoe fucking groot Essos is t.o.v. Westeros, terwijl vrijwel de hele serie op Westeros is gefocust (op Danny's quest na). Woont daar bijna niemand of zo, in Essos?
Gunst, zover had ik niet teruggekeken. Anders had ik niet hoeven vragenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik die map in post #54 mag geloven naar The Trident en gaat hij dan over in de Riverroad die naar King's Landing gaat?
O ja, duhquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:15 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Stannis? En Renly... Verder nog niet idd.
Duhhh, al vanaf de eerste scene een van mijn favo characters. In de trailers vond ik hem ook al een baas. Gewoon een bad motherfucker met een kort lontjequote:Op vrijdag 18 april 2014 09:26 schreef Skillstorm het volgende:
Nu ik er over nadenk begin ik Oberyn steeds meer bazig te vinden. Zo stoer die man.
De scenes van hem zijn ook gewoon zo meesterlijk gedaan.
Dat gaat hij wel, het is nogal lomp getekend op die kaartquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:11 schreef Re het volgende:
wat ik apart vind is dat de king's road niet naar king`s landing gaat
de trident is natuurlijk een "kruispunt"quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:26 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat gaat hij wel, het is nogal lomp getekend op die kaart
Essos is gigantisch. Naar schatting wonen er ook meer mensen als in Westeros.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee en Dorne ook niet. Zal vast nog wel komen. Nu papa Highgarden ook in King's Landing is leren we steeds meer Tyrells kennen. En met Oberyn en mevrouw Sand de Martells.
Ik verbaas me altijd hoe fucking groot Essos is t.o.v. Westeros, terwijl vrijwel de hele serie op Westeros is gefocust (op Danny's quest na). Woont daar bijna niemand of zo, in Essos?
Loved to hate him inderdaad. Daarom ga ik hem missen. Een beetje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik weet niet wat de gemiddelde mening is, maar alhoewel Joffrey een klootzak was, was het wel een mooi karakter. Toch jammer.
Veel grote delen woestijn natuurlijk. Het is wel apart idd, Westeros is een compleet andere wereld dan Essos qua mensen, gebruiken, enz. Het feit alleen al dat heel Westeros wordt bestuurd door één koning/koningin, en Essos politiek gezien puur bestaat uit losse steden. Of dat in Westeros slavenhandel verboden is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee en Dorne ook niet. Zal vast nog wel komen. Nu papa Highgarden ook in King's Landing is leren we steeds meer Tyrells kennen. En met Oberyn en mevrouw Sand de Martells.
Zeker, maar het was natuurlijk een waardeloze koning.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik weet niet wat de gemiddelde mening is, maar alhoewel Joffrey een klootzak was, was het wel een mooi karakter. Toch jammer.
Ook 't eerste wat mij op viel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft Sansa wel nog een complete ketting...
Klopt, het kruispunt draagt de mooie naam van The Crossroadsquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dat is waar de Red Fork, Blue Fork en Green Fork samenkomen.
Zelfde acteur idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef ems. het volgende:
Die nieuwe Tommen is toch die kleine lannister die Karstark nog had laten omleggen ergens in seizoen 2.
Eurafrazië bezien vanaf Groot-Brittanniëquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
lol ik hoop toch dat dit nep isquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:46 schreef ems. het volgende:
http://imgur.com/a/JKaEm
Jaime met koffie in z'n handen tijdens de bruiloft
Nee, één van de hangers waar het steentje aan heeft gezeten is hier simpelweg verborgen door haar haar. Op jouw afbeelding zijn er namelijk maar 6 hangertjes zichtbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft Sansa wel nog een complete ketting...
Net voor bovenstaande shots toch de aflevering erbij gepakt en ook de bruiloft even nagekeken. Zie deze shot er niet tussen zittenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:46 schreef ems. het volgende:
Dat is uit de rehearsals, niet uit de daadwerkelijke aflevering.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:46 schreef ems. het volgende:
Ja zo zag ik Westeros ook een beetje ja, als GBquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eurafrazië bezien vanaf Groot-Brittannië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |