Maar wel mensen verbranden.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
En ze ging niet dood aan het vergif wat die kerel in S2 hem gaf.
Ik geef Baylon Greyjoy dan ook niet al te lang meer nu Ramsey en Reek op bezoek gaan bij zijn huis.quote:
The Rains of Castamerequote:
Hij is leuk.quote:
Je plaatje doet het niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
#Team Stannis the Mannis![]()
[ afbeelding ]
Met Olyver?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is leuk.Maar vond het eerste stukje van S04E01 leuker.
Hier wel.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat die donkere gozer die bi is?
Ohhh, dacht dat hij gewoon eenmalige guest star was.quote:
Kan hij zijn zus niet meer batsen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef schijffie het volgende:
Waarom knoopt Jaime trouwens niet gewoon een schild aan zijn stompje? Dient het ten minste nog ergens voor.
Pimpslap de vijand met die hand.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef schijffie het volgende:
Waarom knoopt Jaime trouwens niet gewoon een schild aan zijn stompje? Dient het ten minste nog ergens voor.
Doet ie toch al niet meer.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan hij zijn zus niet meer batsen.
30 euro voor de boeken.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet de boeken maar eens beginnen te lezen maar mijn geld is op.
Eerst even werk zoeken.quote:
Downloaden.quote:
Boeken lezen doe ik liever met een echt papieren boek in mijn handenquote:
Ja ik ook. Leende ze van een vriend.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boeken lezen doe ik liever met een echt papieren boek in mijn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |