Zane?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die chick uit suits is best wel heel erg lekker.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Rachel Zane gespeeld door Meghan Markle
ok.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
Heinogod in de OP
Sjek had er wel in gekund trouwens
Ik ga zo P&W kijken en dan naar bed. Morgen TBBT (nieuwe dus).quote:Op donderdag 17 april 2014 22:47 schreef Heeinz het volgende:
Wat een aantrekkelijke dame in de OP.
Er is niks op tv dus ik ga The Big Bang Theory kijken
ok.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]Als Pontius bedoelde ik eigenlijk he
je weet dat tbbt al seizoenen lang aan het sucken is en dat alleen 1 en 2 echt goed waren? Silicon Valley is trouwens wel oké + da vinci's demons.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo P&W kijken en dan naar bed. Morgen TBBT (nieuwe dus).
Het is nu wel weer leuker vind ik, Amy wordt wat draaglijker. Silicon Valley heb ik over gelezen in het seriestopic, misschien maar eens proberen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
je weet dat tbbt al seizoenen lang aan het sucken is en dat alleen 1 en 2 echt goed waren? Silicon Valley is trouwens wel oké + da vinci's demons.
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben er anders vrij zeker van dat Jack een neger is.
P&W heb ik dus echt maar één keer gezien, met Johan Cruijffquote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo P&W kijken en dan naar bed. Morgen TBBT (nieuwe dus).
Ik kijk elke dag, meer uit gewoonte eigenlijk. Niet omdat het zo geweldig is.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
P&W heb ik dus echt maar één keer gezien, met Johan Cruijff
Ik ben nu ook pas bij S02E22 trouwens
Silicon valley is best oké idd. Juist het feit dat meer vrouwen tbbt kijken is het probleem van de serie, het is te algemeen/sitcom achtig geworden.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nu wel weer leuker vind ik, Amy wordt wat draaglijker. Silicon Valley heb ik over gelezen in het seriestopic, misschien maar eens proberen.
Ik kijk het vanaf het begin al. Moet er wel bij zeggen dat als ik iets kijk ik er meestal ook blijf hangen, ik haak niet zo heel snel af.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Silicon valley is best oké idd. Juist het feit dat meer vrouwen tbbt kijken is het probleem van de serie, het is te algemeen/sitcom achtig geworden.
Ik vind het ook geen klap aan.quote:
Als jij gratis kaarten hebquote:Op donderdag 17 april 2014 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. Zondag rotterdam op stelten zetten?
HMF in elkaar beuken.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het slopen van wat havenslaven.
Even die stad kapot slaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het slopen van wat havenslaven.
Sjoelcafe heel laten he! Anders kom ik nooit meer buiten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even die stad kapot slaan.
Kunnen ze het weer opbouwen XDXDXD
HMF is nu onderweg naar jouw huis met zijn jetpack om jou GIGANTISCH hard op je bakkes te slaan.quote:
Hij legt gewoon mijn huis van afstand plat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
HMF is nu onderweg naar jouw huis met zijn jetpack om jou GIGANTISCH hard op je bakkes te slaan.
Uitvalbasis in Delft staat paraat.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. Zondag rotterdam op stelten zetten?
Denk niet dat ik dat red man. Ik als jood door zo'n moslim buurtquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitvalbasis in Delft staat paraat.
zonde van die rotte combiquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitvalbasis in Delft staat paraat.
13 of 14? In 13 zijn ze echt dramatischquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hots, nieuwe game met GAE. Gaat als een tiet mensen
PICSquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hots, nieuwe game met GAE. Gaat als een tiet mensen
In 14.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
13 of 14? In 13 zijn ze echt dramatischFriendlies gaan fantastisch maar in de competitie is het ineens enorm ruk.
Zeer realistisch.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 14.
Na een stroef begin heb ik het aardig op de rails.
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 14.
Na een stroef begin heb ik het aardig op de rails.
[ afbeelding ]
Die is zomaar uit het niets, koekoek, verdwenen. Erg apart.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik nog altijd last van hooikoorts.
Wanneer komt die Vandermar toch eens zijn verhaal doen.
Bedankt, hier heb je er één terugquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb je er één terug
[ afbeelding ]
Seriously, kun je ophouden met het posten van die vrouwelijke aap.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb je er één terug
[ afbeelding ]
Als je toch een dartplaatje post is dit wel de beste.quote:
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Seriously, kun je ophouden met het posten van die vrouwelijke aap.
Wadequote:Op vrijdag 18 april 2014 00:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een zo'n darter heeft toch een relatie met zo'n walkon girl?
Ze is echt prachtig. Snap niet dat jij anders kan vinden, maar waarschijnlijk troll je zelf gewoon.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:24 schreef Smoofie het volgende:
GGMM, een serieuze vraag he, vind je die Minai nou echt wat of troll je gewoon?
Aah , troll dus.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze is echt prachtig. Snap niet dat jij anders kan vinden, maar waarschijnlijk troll je zelf gewoon.
Ieder z'n hobby.
Het valt me echt op dat jij een afwijkende mening altijd bijzonder hard te verteren vindt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik hoop toch dat je sarcastisch bent
Het is gewoon een barbiepop.
In het geval van Nicki Minaj vooral. Ik snap niet hoe een weldenkend mens haar geen mooi wijf kan vinden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me echt op dat jij een afwijkende mening altijd bijzonder hard te verteren vindt.
In het geval van Nicki Minaj vooral. Ik snap niet hoe een weldenkend mens haar geen mooi wijf kan vinden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
In het geval van Nicki Minaj vooral. Ik snap niet hoe een weldenkend mens haar een mooi wijf kan vinden.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Een vrouw die door de plastische chirurgie geperfectioneerd is, haar gezicht met allerlei attributen dingen volpropt en alsnog een natuurlijke schoonheid blijft, pruiken.... Dat is toch alles om op te geilen
Sowieso, negerinnenquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het geval van Nicki Minaj vooral. Ik snap niet hoe een weldenkend mens haar geen mooi wijf kan vinden.
Een vrouw die door de plastische chirurgie geperfectioneerd is, haar gezicht met allerlei attributen dingen volpropt en alsnog een natuurlijke schoonheid blijft, pruiken.... Dat is toch alles om op te geilen
Haters zeg ik één ding. Jullie zijn Nep nep nep nep en eng eng eng eng eng
Is ook met turken en mocro's zo. Vaak zweeterig en geur van het eten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat daar een meer aparte geur om hangt?
Wat heeft dit ermee te maken dat ik aan korfbal doequote:Op vrijdag 18 april 2014 00:32 schreef GGMM het volgende:
Opvallend trouwens dat iemand die als man aan korfbal doet zelf zo bezig is mensen die iets 'afwijkends' hebben zo denigrerend toespreekt en ze als oud vuil behandelt.
Fringequote:Op vrijdag 18 april 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kreeg vandaag dit gifje in mijn FoBO gepost. Wat een genot
[ afbeelding ]
Nu nog een aflevering Fringe kijken
Inderdaad. Niet echt een typische mannensport.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het heeft inderdaad met een 'afwijking' te maken dat ik aan korfbal doe.
Ook veel meer onverzorgd volk imo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ook met turken en mocro's zo. Vaak zweeterig en geur van het eten.
Omg zo vruchtbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kreeg vandaag dit gifje in mijn FoBO gepost. Wat een genot
[ afbeelding ]
Nu nog een aflevering Fringe kijken
En nu? Heb ik ook een afwijking omdat ik fan ban van darten? Heb ik ook een afwijking omdat ik op dit forum post?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fringe
[..]
Inderdaad. Niet echt een typische mannensport.
Uh, nee. Jij begon hierover en de voorbeelden die je nu post slaan nergens op. Was geen persoonlijke aanval, probeerde je gewoon een spiegel voor te houden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu? Heb ik ook een afwijking omdat ik fan ban van darten? Heb ik ook een afwijking omdat ik op dit forum post?
Al zal je vast zeggen dat het 'leuk' is om mij op te jagen.
Ach, jij hebt niet zoveel van jezelf op internet gegooid hé.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee. Jij begon hierover en de voorbeelden die je nu post slaan nergens op. Was geen persoonlijke aanval, probeerde je gewoon een spiegel voor te houden.
Je mist het punt, laat maar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij hebt niet zoveel van jezelf op internet gegooid hé.
Nogmaals; je mist het punt. Was geen persoonlijke aanval. Laten we er over ophouden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dit is weer de herhaling van wat ik al 2 jaar tegenkom hier.
Korfbal. Het afvoerputje van alle sporten. Slaag je ergens niet in dan kan je altijd nog terugvallen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
"Als je kinderen gaan korfballen dan moet je ze onterven"
Zei een wijs man een aantal jaar geleden.
Aflevering 8 alweerquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fringe
[..]
Inderdaad. Niet echt een typische mannensport.
Ja he,quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
12 Years A Slave was een prima filmpje
Rule 34quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frozen was best een prima Disney filmpje.
Om het helemaal af te maken is er Rule 34
Ik weet wat het is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geweldige site![]()
Littlerabbit is het met mij eens
Een dag zonder Rule 34 is een dag niet geleefd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geweldige site![]()
Littlerabbit is het met mij eens
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frozen was best een prima Disney filmpje.
Om het helemaal af te maken is er Rule 34
JA WAT GAAN ZE VERANDEREN DAN....quote:Op vrijdag 18 april 2014 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dan weten jullie dat
Is verandering per definitie positief?quote:Op vrijdag 18 april 2014 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dan weten jullie dat
Was wel te verwachten, scheelt hem toch wat kilometersquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogge.
San Marco op de kaasmarkt volgend seizoen, genot.
Hij heeft wel een heel andere manier van trainen/coachen dan een Adriaanse of Van Gaal bij AZ. Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel te verwachten, scheelt hem toch wat kilometers
Gewoon realistisch, kijken wat het beste past bij het beschikbare materiaal, is natuurlijk ook wel een ander AZ qua mogelijkheden dan in de tijd van Van Gaal en Adriaanse.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel andere manier van trainen/coachen dan een Adriaanse of Van Gaal bij AZ. Ben wel benieuwd
Sayonaraquote:
Vreemd weer inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Half uur geleden stralend weer hier en nu betrekt het alweer
Gelijk effe paraplu halen danquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga maar snel boodschappen doen voordat het regent.
Misschien kan je een weekendje logeren bij stinho.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:49 schreef Tyron het volgende:
Hallo allemaal,
Tyron hier.
Mijn internet ligt er thuis uit, en dat zal we tot na pasen duren voordat het gefixed is.
#teringleven
Ik zal het hem eens vragen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een weekendje logeren bij stinho.
ha die Tyron. Dat is mooi kut dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:49 schreef Tyron het volgende:
Hallo allemaal,
Tyron hier.
Mijn internet ligt er thuis uit, en dat zal we tot na pasen duren voordat het gefixed is.
#teringleven
Wat zeur je dan over regenquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik hoor
[..]
Fietsen met een paraplu is niet handig volgens mij.
Mijn sociaal leven is redelijk goed, zit alleen s'avonds en in het weekend soms te "internetten".quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je minder internet kun je daar misschien eens achteraan
Ow dus je hebt af en toe wel kut?quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn sociaal leven is redelijk goed, zit alleen s'avonds en in het weekend soms te "internetten".
En nu dan, op stage.
Daar ben je 'Ollander voorquote:
Ga compilatiefilmpjes van Nina Dobreva met Christian Eriksen maken in plaats van zinloos slowchattenquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn sociaal leven is redelijk goed, zit alleen s'avonds en in het weekend soms te "internetten".
En nu dan, op stage.
Touchéquote:
Nee, ik ben momenteel bezig met een nieuwsflits over het UWV.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga compilatiefilmpjes van Nina Dobreva met Christian Eriksen maken in plaats van zinloos slowchatten
Je hebt zelf af en toe wel kut.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dus je hebt af en toe wel kut?
Wat een gesprek weer op de vroege morgen trouwens
Doegquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij snapt hetMaar goed ik ga maar even voordat ik weer hier blijf hangen.
Wanneer gaat hier iets mee gebeuren? Ben die aars zat.quote:error #30
» index
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (Wegens onderhoud is deze functie tijdelijk niet beschikbaar)
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, ik ben momenteel bezig met een nieuwsflits over het UWV.
Geen reet aan inderdaad.quote:
Ik erger me eraan dat van die kutmannekes als jij dat iedere feestdag doen tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen reet aan inderdaad.
En vanmiddag moet ik de straat op met een verslaggever om mensen te vragen of ze wel weten wat pasen nou eigenlijk is.![]()
![]()
Ik erger me eraan dat mijn eindredacteur dat elke feestdag bedenkt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik erger me eraan dat van die kutmannekes als jij dat iedere feestdag doen tegenwoordig
Ga je eindredacteur dan filmen met die kutvragen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik erger me eraan dat mijn eindredacteur dat elke feestdag bedenkt.
En dan vervolgens een 5 op mijn eindbeoordeling krijgen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je eindredacteur dan filmen met die kutvragen.
Maar wel het respect van je medemens gewonnen, en dat is ook wat waard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan vervolgens een 5 op mijn eindbeoordeling krijgen.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:13 schreef Saind het volgende:
Godverdomme jongens ik word helemaal mataglap hiero. Sinds vanochtend weer gestopt met roken, kutzooi
Mannen weten waaromquote:The most beautiful women in the world live in Romania, Bulgaria, Estonia, Russia, and Colombia, according to a recent survey.
Bulgarian women are among the leaders in the Targetmap.com rating divided into five categories according to female attractiveness with 15 out of 17 points. Central and Western Europeans as well as Americans have been voted less attractive.
The bottom of the rating sees the women of Iraq and Afghanistan, among others.
Respectquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar wel het respect van je medemens gewonnen, en dat is ook wat waard.
Voor je overlijdensrisicoverzekering telt dit ook als roken weet ik sinds kort.quote:
Verzekeringenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor je overlijdensrisicoverzekering telt dit ook als roken weet ik sinds kort.
Dus steek gewoon een peuk op.
Bespaar ik daar iig weer een paar lidmaatschapeuro's om mn overlijdensrisicoverzekering van te betalen.quote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik herdenk vandaag de paashaas.
YEEEEESquote:Efteling krijgt nieuwe achtbaan
De Efteling krijgt er in 2015 een nieuwe achtbaan bij. Het is een zogeheten divecoaster, die een val van 37,5 meter maakt.
Dat zegt Fons Jurgens, de directeur van het pretpark in Kaatsheuvel, vrijdag in een interview met het Brabants Dagblad.
''Met de nieuwe achtbaan richten we ons ook op de 10- tot 15-jarigen", aldus Jurgens. ''Deze thrillride is een spannende aanvulling. Je valt 37 meter naar beneden, dus het is niet voor iedereen."
Topshowquote:
Pannekoeken met kaas?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vanavond pannekoeken eten.
Ik denk aan mijn Alkmaarse vrinden
In 2016 waarschijnlijk in Eindhovenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vanavond pannekoeken eten.
Ik denk aan mijn Alkmaarse vrinden
Binnenkort exploiteert de nederlandse overheid dus ook sporen in Schotland.quote:NS aast op Schots spoor
De NS heeft bij het Schotse transportagentschap Transport Scotland een offerte ingediend om te mogen rijden op het Schotse spoor.
Hoeveel de NS geboden heeft om de concessie binnen te slepen maakt het bedrijf niet bekend. Het gaat om het hele Schotse railnetwerk.
De bieding loopt via dochterbedrijf Abellio. Dat heeft al meer treinen rijden in Groot-Brittannië, op de lijnen Merseyrail en Northern Rail.
Blijf het een vreemde constructie vinden met de NS hier in Nederlandquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnenkort exploiteert de nederlandse overheid dus ook sporen in Schotland.
Ik vind openbaar sowieso een taak van de overheid, die privatisering zeker op het spoor is geen verbeteringquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn vorige bedrijf heeft branson van virgin bijgestaan in de aanbesteding van de HSL. Was op alle vlakken 100 keer beter dan NS maar die boden gewoon 100 miljoenmiljard en kregen de job.
Om een paar maanden later de handen op te houden bij het Rijk omdat ze het niet konden betalen![]()
Ze moeten gewoon NS opdoeken en alles uitbesteden aan DB. Die hebben sowieso al 40-45 jaar ervaring met het vervoeren van Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind openbaar sowieso een taak van de overheid, die privatisering zeker op het spoor is geen verbetering
Eet dat NS.quote:The average delay on the Tokaido Shinkansen in fiscal 2006 was only 0.3 minutes.[14] When trains are delayed for as little as five minutes, the conductor makes an announcement apologizing for the delay and the railway company may provide a "delay certificate" (遅延証明書), as no one would expect a train to be this late. Japanese passengers rely heavily on rail transit and take it for granted that trains operate on time. When trains are delayed for an hour or more, it may even appear in the newspaper
Ik ook, maar ik denk dat ik net te laat in mn nieuwe huis zit om deze zomer nog te kunnen oogsten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga denk maar 's een moestuin starten.
Dat heb je in HK ook, als de Metro 20 seconden te laat is beginnen ze al te klagenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Of nog beter, alles uitbesteden aan de Japanse spoorwegen.
Iedere trein op tijd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |