Ga compilatiefilmpjes van Nina Dobreva met Christian Eriksen maken in plaats van zinloos slowchattenquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn sociaal leven is redelijk goed, zit alleen s'avonds en in het weekend soms te "internetten".
En nu dan, op stage.
Touchéquote:
Nee, ik ben momenteel bezig met een nieuwsflits over het UWV.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga compilatiefilmpjes van Nina Dobreva met Christian Eriksen maken in plaats van zinloos slowchatten
Je hebt zelf af en toe wel kut.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dus je hebt af en toe wel kut?
Wat een gesprek weer op de vroege morgen trouwens
Doegquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij snapt hetMaar goed ik ga maar even voordat ik weer hier blijf hangen.
Wanneer gaat hier iets mee gebeuren? Ben die aars zat.quote:error #30
» index
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (Wegens onderhoud is deze functie tijdelijk niet beschikbaar)
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, ik ben momenteel bezig met een nieuwsflits over het UWV.
Geen reet aan inderdaad.quote:
Ik erger me eraan dat van die kutmannekes als jij dat iedere feestdag doen tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen reet aan inderdaad.
En vanmiddag moet ik de straat op met een verslaggever om mensen te vragen of ze wel weten wat pasen nou eigenlijk is.![]()
![]()
Ik erger me eraan dat mijn eindredacteur dat elke feestdag bedenkt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik erger me eraan dat van die kutmannekes als jij dat iedere feestdag doen tegenwoordig
Ga je eindredacteur dan filmen met die kutvragen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik erger me eraan dat mijn eindredacteur dat elke feestdag bedenkt.
En dan vervolgens een 5 op mijn eindbeoordeling krijgen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je eindredacteur dan filmen met die kutvragen.
Maar wel het respect van je medemens gewonnen, en dat is ook wat waard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan vervolgens een 5 op mijn eindbeoordeling krijgen.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:13 schreef Saind het volgende:
Godverdomme jongens ik word helemaal mataglap hiero. Sinds vanochtend weer gestopt met roken, kutzooi
Mannen weten waaromquote:The most beautiful women in the world live in Romania, Bulgaria, Estonia, Russia, and Colombia, according to a recent survey.
Bulgarian women are among the leaders in the Targetmap.com rating divided into five categories according to female attractiveness with 15 out of 17 points. Central and Western Europeans as well as Americans have been voted less attractive.
The bottom of the rating sees the women of Iraq and Afghanistan, among others.
Respectquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar wel het respect van je medemens gewonnen, en dat is ook wat waard.
Voor je overlijdensrisicoverzekering telt dit ook als roken weet ik sinds kort.quote:
Verzekeringenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor je overlijdensrisicoverzekering telt dit ook als roken weet ik sinds kort.
Dus steek gewoon een peuk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |