Was wel te verwachten, scheelt hem toch wat kilometersquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogge.
San Marco op de kaasmarkt volgend seizoen, genot.
Hij heeft wel een heel andere manier van trainen/coachen dan een Adriaanse of Van Gaal bij AZ. Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel te verwachten, scheelt hem toch wat kilometers
Gewoon realistisch, kijken wat het beste past bij het beschikbare materiaal, is natuurlijk ook wel een ander AZ qua mogelijkheden dan in de tijd van Van Gaal en Adriaanse.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel andere manier van trainen/coachen dan een Adriaanse of Van Gaal bij AZ. Ben wel benieuwd
Sayonaraquote:
Vreemd weer inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Half uur geleden stralend weer hier en nu betrekt het alweer
Gelijk effe paraplu halen danquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga maar snel boodschappen doen voordat het regent.
Misschien kan je een weekendje logeren bij stinho.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:49 schreef Tyron het volgende:
Hallo allemaal,
Tyron hier.
Mijn internet ligt er thuis uit, en dat zal we tot na pasen duren voordat het gefixed is.
#teringleven
Ik zal het hem eens vragen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een weekendje logeren bij stinho.
ha die Tyron. Dat is mooi kut dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:49 schreef Tyron het volgende:
Hallo allemaal,
Tyron hier.
Mijn internet ligt er thuis uit, en dat zal we tot na pasen duren voordat het gefixed is.
#teringleven
Wat zeur je dan over regenquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik hoor
[..]
Fietsen met een paraplu is niet handig volgens mij.
Mijn sociaal leven is redelijk goed, zit alleen s'avonds en in het weekend soms te "internetten".quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je minder internet kun je daar misschien eens achteraan
Ow dus je hebt af en toe wel kut?quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn sociaal leven is redelijk goed, zit alleen s'avonds en in het weekend soms te "internetten".
En nu dan, op stage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |