je weet dat tbbt al seizoenen lang aan het sucken is en dat alleen 1 en 2 echt goed waren? Silicon Valley is trouwens wel oké + da vinci's demons.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo P&W kijken en dan naar bed. Morgen TBBT (nieuwe dus).
Het is nu wel weer leuker vind ik, Amy wordt wat draaglijker. Silicon Valley heb ik over gelezen in het seriestopic, misschien maar eens proberen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
je weet dat tbbt al seizoenen lang aan het sucken is en dat alleen 1 en 2 echt goed waren? Silicon Valley is trouwens wel oké + da vinci's demons.
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben er anders vrij zeker van dat Jack een neger is.
P&W heb ik dus echt maar één keer gezien, met Johan Cruijffquote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo P&W kijken en dan naar bed. Morgen TBBT (nieuwe dus).
Ik kijk elke dag, meer uit gewoonte eigenlijk. Niet omdat het zo geweldig is.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
P&W heb ik dus echt maar één keer gezien, met Johan Cruijff
Ik ben nu ook pas bij S02E22 trouwens
Silicon valley is best oké idd. Juist het feit dat meer vrouwen tbbt kijken is het probleem van de serie, het is te algemeen/sitcom achtig geworden.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nu wel weer leuker vind ik, Amy wordt wat draaglijker. Silicon Valley heb ik over gelezen in het seriestopic, misschien maar eens proberen.
Ik kijk het vanaf het begin al. Moet er wel bij zeggen dat als ik iets kijk ik er meestal ook blijf hangen, ik haak niet zo heel snel af.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Silicon valley is best oké idd. Juist het feit dat meer vrouwen tbbt kijken is het probleem van de serie, het is te algemeen/sitcom achtig geworden.
Ik vind het ook geen klap aan.quote:
Als jij gratis kaarten hebquote:Op donderdag 17 april 2014 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. Zondag rotterdam op stelten zetten?
HMF in elkaar beuken.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het slopen van wat havenslaven.
Even die stad kapot slaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het slopen van wat havenslaven.
Sjoelcafe heel laten he! Anders kom ik nooit meer buiten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even die stad kapot slaan.
Kunnen ze het weer opbouwen XDXDXD
HMF is nu onderweg naar jouw huis met zijn jetpack om jou GIGANTISCH hard op je bakkes te slaan.quote:
Hij legt gewoon mijn huis van afstand plat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
HMF is nu onderweg naar jouw huis met zijn jetpack om jou GIGANTISCH hard op je bakkes te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |