Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik herdenk vandaag de paashaas.
YEEEEESquote:Efteling krijgt nieuwe achtbaan
De Efteling krijgt er in 2015 een nieuwe achtbaan bij. Het is een zogeheten divecoaster, die een val van 37,5 meter maakt.
Dat zegt Fons Jurgens, de directeur van het pretpark in Kaatsheuvel, vrijdag in een interview met het Brabants Dagblad.
''Met de nieuwe achtbaan richten we ons ook op de 10- tot 15-jarigen", aldus Jurgens. ''Deze thrillride is een spannende aanvulling. Je valt 37 meter naar beneden, dus het is niet voor iedereen."
Topshowquote:
Pannekoeken met kaas?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vanavond pannekoeken eten.
Ik denk aan mijn Alkmaarse vrinden
In 2016 waarschijnlijk in Eindhovenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vanavond pannekoeken eten.
Ik denk aan mijn Alkmaarse vrinden
Binnenkort exploiteert de nederlandse overheid dus ook sporen in Schotland.quote:NS aast op Schots spoor
De NS heeft bij het Schotse transportagentschap Transport Scotland een offerte ingediend om te mogen rijden op het Schotse spoor.
Hoeveel de NS geboden heeft om de concessie binnen te slepen maakt het bedrijf niet bekend. Het gaat om het hele Schotse railnetwerk.
De bieding loopt via dochterbedrijf Abellio. Dat heeft al meer treinen rijden in Groot-Brittannië, op de lijnen Merseyrail en Northern Rail.
Blijf het een vreemde constructie vinden met de NS hier in Nederlandquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnenkort exploiteert de nederlandse overheid dus ook sporen in Schotland.
Ik vind openbaar sowieso een taak van de overheid, die privatisering zeker op het spoor is geen verbeteringquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn vorige bedrijf heeft branson van virgin bijgestaan in de aanbesteding van de HSL. Was op alle vlakken 100 keer beter dan NS maar die boden gewoon 100 miljoenmiljard en kregen de job.
Om een paar maanden later de handen op te houden bij het Rijk omdat ze het niet konden betalen![]()
Ze moeten gewoon NS opdoeken en alles uitbesteden aan DB. Die hebben sowieso al 40-45 jaar ervaring met het vervoeren van Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind openbaar sowieso een taak van de overheid, die privatisering zeker op het spoor is geen verbetering
Eet dat NS.quote:The average delay on the Tokaido Shinkansen in fiscal 2006 was only 0.3 minutes.[14] When trains are delayed for as little as five minutes, the conductor makes an announcement apologizing for the delay and the railway company may provide a "delay certificate" (遅延証明書), as no one would expect a train to be this late. Japanese passengers rely heavily on rail transit and take it for granted that trains operate on time. When trains are delayed for an hour or more, it may even appear in the newspaper
Ik ook, maar ik denk dat ik net te laat in mn nieuwe huis zit om deze zomer nog te kunnen oogsten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga denk maar 's een moestuin starten.
Dat heb je in HK ook, als de Metro 20 seconden te laat is beginnen ze al te klagenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Of nog beter, alles uitbesteden aan de Japanse spoorwegen.
Iedere trein op tijd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |