All bran met aardbeien zonder yoghurt ofzo? Is dat niet megadroog?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:07 schreef Puala het volgende:
Lijstje:
O: 2 volkoren beschuit met laagje boter en hagelslag
T: 40 gram all bran + paar aardbeitjes
L: Havermout pannekoekjes met wat stroop/aardbeitjes
T: 2 peertjes
D: iets met wortels, maar nog geen idee wat.
S: Als het droog blijft een uurtje fietsen en daarna verder klussen aan mijn tv meubel
Ik heb het los van elkaar gegeten, de aardbeitjes staan gewoon op mijn bureau en af en toe pak ik er een. All bran vind ik niet extreem droog, maar ik zie het als een chipje ofzo wat je kan pakken. En dat is best lekkerquote:Op woensdag 23 april 2014 11:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
All bran met aardbeien zonder yoghurt ofzo? Is dat niet megadroog?
Oh ja, dan is wat meer dan een banaan wel fijn. Ik ontbijt meestal pas na 8.00 uur, dat scheelt wel wat.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:59 schreef Barreltje het volgende:
hmm misschien er een tijd bijzetten?
O= 7.15
t= 9.00
L= 12.00
t= 15.00
D= 17.30 bij broodjes, anders 19.30
t = 20.30
ik werk lange dagen ( 12 uur per dag) en ben dan veel bezig.. als ik niet genoeg eet om 9 uur dan heb ik om 11 uur honger en ga ik snaaien. dus dit is een preventieve actiede pannenkoek is er vooral voor de energie, op een banaan overleef ik het niet. overigens was het in het verleden 2 pannenkoeken.. ik probeer het nu op 1 pannenkoek .. hopelijk resultaat
Tx, je hebt dan nu toevallig wel het uitzonderingslijstje te pakken vwb sommige dingen. Ik eet eigenlijk altijd kwark (senoble, dat welquote:Op woensdag 23 april 2014 07:54 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit naar je lijstje te kijken, maar ik vind dat het wel beter kan...
Dit was 'm:
: Brinta
T: appel, blokje chocola
S: lesje hardlopen
L: 1 dubbele boterham m kipfilet, 1 boterham m appelstroop, 1 kapje pindakaas
T: griekse yoghurt m blauwe bessen
D: flinke berg prei met (zelfgemaakte) ham en kaassaus en 2 krieltjes ofzo.
T: ?
Kan je tussen de middag niet beter een salade eten? Meestal minder qua kcals, zeker minder carbs.
Qua T: zou ik een bak kwark met fruit nemen, magere kwark vult beter dan griekse yoghurt. Als je magere kwark niet lekker vindt, dan kan je er bijv. 2 el Gr. yoghurt bijdoen, dan maakt het 't iets romiger.
Dan zou je bij je D de carbs die je in de middag niet gehad hebt kunnen nemen en als je vol zit dan kan je makkelijker het snackmonster weerstaan
De dikke sauzen zou ik mijden als de pest, als er iets een potentientele caloriebom is, dan is dat het welJe kan of de saus maken en 'm niet mee-eten of ik zou de prei opbakken met ham 't in een ovenschotel mikken en dan de geraspte kaas erover en 't grillen.
bak kwark toch maar niet, allejezus wat een maaltijd. Zit de komende 5 uur wel vol.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Uitgeslapen, dus geen ontbijt.
L: 2 volkoren met gemengde notenpasta en oploskoffie
T: handje cashewnoten, kaneelamandelen en pure chocolade
D: gebakken kip met rijst, cashewnoten, champignons, ui, prei, tomaat en ketjap
T: bak kwark
kaneelamandelen??quote:Op woensdag 23 april 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
bak kwark toch maar niet, allejezus wat een maaltijd. Zit de komende 5 uur wel vol.
Zit op 1500 ongeveer (incl nog een cappuccino als tussendoortje).quote:Op woensdag 23 april 2014 18:35 schreef Sarabi het volgende:
Dat is niet echt heel veel he Strawberry.....
Te lekker eigenlijk. Impulsaankoop. Ik dacht zal nog wel redelijk gezond zijn, zit er chocolade in die amandelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
kaneelamandelen??wat klinkt dat lekker!
Leuk!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Als je naait kan je niet eten!
En nu dus maken dat ik naar bed kom.
Heel tof!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Als je naait kan je niet eten!
En nu dus maken dat ik naar bed kom.
Oh, ik ben gewoon gaan kijken wat je gegeten had omdat het snackmonster op visite wasquote:Op woensdag 23 april 2014 17:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx, je hebt dan nu toevallig wel het uitzonderingslijstje te pakken vwb sommige dingen. Ik eet eigenlijk altijd kwark (senoble, dat wel), nu toevallig griekse yoghurt omdat die echt op moest en ik weggooien zonden vond, dat doe ik dan liever met chips.
En vwb het avondeten, ja, die saus is idd niet de beste keuze, maar ik probeer eigenlijk 'normaal' te doen en dan vind ik dat een keer zo'n saus erbij echt moet kunnen.
Vwb je opmerking over je lunch... daarover verschillen de meningen. Ik heb een tijd lang gelow-carbed, maar heb er nu niet zo'n zin in. Ik vind eigenlijk dat ik het ook gewoon moet kunnen met brood tussen de middag.![]()
Maar goed, mss heb je gelijk en moet ik weer een tijdje overschakelen naar meer low carb tussen de middag...
Tx voor je commentaar, het helpt altijd als iemand eens kritisch naar je lijstje kijkt.![]()
Voor vandaag is het:
O: Ontbijtje bij La Place met een vriend (mini croissantje m jam, mini broodje m brie, eitje en jus d'orange)
T: niks, want we hebben drie uur zitten ouwehoeren
L: 1 zo'n ruit-vormig meergranen broodje v de lidl m kaas
T: appel
D: macaroni m zelfgemaakte groente-tomaatsaus m gehakt, sla
T: kwark
Goed bezig!quote:Op donderdag 24 april 2014 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Weer een halve kilo naar beneden
Heel lang stabiel geweest en nu lijkt het eindelijk weer de goede kant op te gaan.
Oh wat gaaf om daar op te kunnen tredenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Tx!
Voor vandaag wel weer brood mee, want ik heb nog een drakenshirt zitten naaien om 6.45 dus tijdnood.
Lijstje v nu:
O: Brinta
T: appel
S: lesje hardlopen
L: 3 bh m kipfilet
T: kwark m blauwe bessen
D: salade wrsch of groentecurry
T: niks wrsch want ik moet van alles regelen voor de band
Morgen is het zo ver! Ik heb nu al knikkende knieën.Reed langs het podium net en dat is echt F-ing huge!
Dit is een plaatje van vorig jaar, zo druk gaat het bij ons aan het begin van de avond vast niet zijn, maar geeft wel de grootte van het podium weer:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Balen van die pijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, ik heb me tijdens de paasdagen (en daarna) echt schandalig laten gaanEn nog zijn de paaseitjes, chocolade paashazen en bonbons niet op
Dus wederom maar een poging tot normaal eten, alweer
Elke dag niet gesnackt is er een, moet ik maar denken...
O: brinta met theelepel basterdsuiker
L: quinoa met roerbakgroenten/kip/half gebakken ei en wat ketjap en chilisaus
T: appel, banaan en 5 aardbeien, verspreid over de middag
D: dubbele boterham kaas, boterham+kapje pindakaas met nootjes
En verder is de pijn in mijn heup na 2 weken ibuprofen slikken nog steeds niet helemaal weg, dus hardlopen ed zit er voorlopig nog niet in vrees ik
Wat goed BEquote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Balen van die pijn.![]()
En idd is elke dag er eentje!
Ik realiseer me door wat jij schrijft dat ik gisteren voor het eerst in HEEL ERG lang een dag gehad heb waarbij ik idd niet 's avonds heb gesnaaid oid.Bizar zeg.
Maar wel heel goed!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Balen van die pijn.![]()
En idd is elke dag er eentje!
Ik realiseer me door wat jij schrijft dat ik gisteren voor het eerst in HEEL ERG lang een dag gehad heb waarbij ik idd niet 's avonds heb gesnaaid oid.Bizar zeg.
Ik hoop dat de pijn snel bij je weg is. Zo balen voor je.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, ik heb me tijdens de paasdagen (en daarna) echt schandalig laten gaanEn nog zijn de paaseitjes, chocolade paashazen en bonbons niet op
En verder is de pijn in mijn heup na 2 weken ibuprofen slikken nog steeds niet helemaal weg, dus hardlopen ed zit er voorlopig nog niet in vrees ik
Thnxquote:Op donderdag 24 april 2014 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoop dat de pijn snel bij je weg is. Zo balen voor je.
Doe maar wel bellen. Anders eindig je straks net als mijn schoonmoeder. Misschien heeft een fysio wat tips ?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx
De huisarts had gezegd dat ik terug moest komen als het niet over was, dus dan moet ik morgen maar weer even bellen denk ik. Alleen het stomme is dat het helemaal geen ondraaglijke pijn is of wat dan ook, het is alleen met vlagen zeurend aanwezig. En de ibuprofen heeft volgens mij niet echt wat gedaan, dus ik wil eigenlijk wel weten wat het nu precies is. Maar aan de andere kant vind ik het ook zo stom om daarvoor weer te bellen, omdat het voor mijzelf een beetje overkomt als het equivalent van 'help dokter ik heb een snee in mijn vinger'.
Geen idee, ik ben benieuwd wat de huisarts te melden heeft, misschien stuurt hij me wel door.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doe maar wel bellen. Anders eindig je straks net als mijn schoonmoeder. Misschien heeft een fysio wat tips ?
Dat is een mooie insteek, om de rest van de dag dan alsnog zo goed mogelijk te etenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:28 schreef Tink89 het volgende:
Toen ik een slijmbeursontsteking in m'n heup had, hielp fysio ook wel iets. Ik ging wel van ibuprofen naar piroxicam naar naproxen. Was hardnekkig...
Late O: smoothie van lv yoghurt, vruchtensap, aardbeien en 1/2 banaan. 2 bruine pistoletjes. Leverworst en smeerkaas.
L: 1/2 rookworst bij de HEMA in de stad.
So far, so bad, dus vanmiddag gaat het anders:
T: iets van fruit, dat kan appel zijn, of aardbeien of een gemixt sapje van aardbei en banaan uit de blender ofzo.
D: Saaaaalade met zongedroogde tomaatjes, gegrilde kip, appel, nootjes, een gekookt eitje en een paar rozevalaardappeltjes uit de oven.
T: Als ik echt nog trek heb, mag ik nog 2 volkoren beschuiten met aardbeien of wat lv yoghurt.
Niet goed begonnen, maar ik ga de dag nog niet als verloren beschouwen. Vind ik stiekem best tof, vroeger was het een excuus geweest om de hele dag te vreten.
Slijmbeursontsteking in haar heupen. Heeft er echt bezettend veel last van rondje met de honden lopen is eigenlijk al teveel. Veel te lang mee doorgelopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben benieuwd wat de huisarts te melden heeft, misschien stuurt hij me wel door.
Wat is er met jouw schoonmoeder dan, als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Patoshik op 24-04-2014 14:07:43 ]
neem al die chocomeuk gewoon mee naar werk en zet 't naast het koffie apparaat. Probleem lost zichzelf wel opquote:Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik denk dat ik dat uiteindelijk maar moet doen jaquote:Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
neem al die chocomeuk gewoon mee naar werk en zet 't naast het koffie apparaat. Probleem lost zichzelf wel op
Volgens mijn fatsecret app is een portie gebakken kibbeling 150 g en bevat dat 330 kcals en 1 eetlepel (15 mL) knoflooksaus bevat 45 kcals. Ik weet niet hoe groot jouw portie kibbeling is en hoeveel knoflooksaus je erbij pakt?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:16 schreef Ar-se-nal het volgende:
Kan iemand mij vetellen hoeveel calorieen in een portie kibbeling met knoflooksaus zit?
meer dan 1500 zoals de Kapsalon(eten) of is het niet zo erg?
Ik heb vandaag bijna niks gegeten, alleen een groene smoothie en een kommetje rijst met groenten en kip. Ik doe trouwens aan IF, waar je eating windows hebt.
Dus kan ik het hebben of moet ik het laten staan en voor wat anders gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |