abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2014 @ 11:35:18 #176
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139209518
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Weer een halve kilo naar beneden *O*
Heel lang stabiel geweest en nu lijkt het eindelijk weer de goede kant op te gaan.
Goed bezig! :D
  donderdag 24 april 2014 @ 11:35:50 #177
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139209531
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
:Y Tx!

Voor vandaag wel weer brood mee, want ik heb nog een drakenshirt zitten naaien om 6.45 dus tijdnood.

Lijstje v nu:
O: Brinta
T: appel
S: lesje hardlopen
L: 3 bh m kipfilet
T: kwark m blauwe bessen
D: salade wrsch of groentecurry
T: niks wrsch want ik moet van alles regelen voor de band

Morgen is het zo ver! Ik heb nu al knikkende knieën. :D Reed langs het podium net en dat is echt F-ing huge! :o

Dit is een plaatje van vorig jaar, zo druk gaat het bij ons aan het begin van de avond vast niet zijn, maar geeft wel de grootte van het podium weer:

[ afbeelding ]

:X :o :X
Oh wat gaaf om daar op te kunnen treden _O_
  donderdag 24 april 2014 @ 11:37:34 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139209578
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, ik heb me tijdens de paasdagen (en daarna) echt schandalig laten gaan :@ En nog zijn de paaseitjes, chocolade paashazen en bonbons niet op :X Dus wederom maar een poging tot normaal eten, alweer :') Elke dag niet gesnackt is er een, moet ik maar denken...

O: brinta met theelepel basterdsuiker
L: quinoa met roerbakgroenten/kip/half gebakken ei en wat ketjap en chilisaus
T: appel, banaan en 5 aardbeien, verspreid over de middag
D: dubbele boterham kaas, boterham+kapje pindakaas met nootjes

En verder is de pijn in mijn heup na 2 weken ibuprofen slikken nog steeds niet helemaal weg, dus hardlopen ed zit er voorlopig nog niet in vrees ik -O-
Balen van die pijn. :Y
En idd is elke dag er eentje!

Ik realiseer me door wat jij schrijft dat ik gisteren voor het eerst in HEEL ERG lang een dag gehad heb waarbij ik idd niet 's avonds heb gesnaaid oid. :o Bizar zeg.
pi_139209595
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik realiseer me door wat jij schrijft dat ik gisteren voor het eerst in HEEL ERG lang een dag gehad heb waarbij ik idd niet 's avonds heb gesnaaid oid. :o Bizar zeg.
Wat goed BE *O* Dat is zeker een mooie mijlpaal :Y
  donderdag 24 april 2014 @ 11:39:25 #180
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139209626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar wel heel goed!
pi_139210178
quote:
Pff, ik heb me tijdens de paasdagen (en daarna) echt schandalig laten gaan :@ En nog zijn de paaseitjes, chocolade paashazen en bonbons niet op :X Dus wederom maar een poging tot normaal eten, alweer :') Elke dag niet gesnackt is er een, moet ik maar denken...

En verder is de pijn in mijn heup na 2 weken ibuprofen slikken nog steeds niet helemaal weg, dus hardlopen ed zit er voorlopig nog niet in vrees ik -O-
Ik hoop dat de pijn snel bij je weg is. Zo balen voor je.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 24 april 2014 @ 12:07:32 #182
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139210261
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hoop dat de pijn snel bij je weg is. Zo balen voor je.
Thnx :)
De huisarts had gezegd dat ik terug moest komen als het niet over was, dus dan moet ik morgen maar weer even bellen denk ik. Alleen het stomme is dat het helemaal geen ondraaglijke pijn is of wat dan ook, het is alleen met vlagen zeurend aanwezig. En de ibuprofen heeft volgens mij niet echt wat gedaan, dus ik wil eigenlijk wel weten wat het nu precies is. Maar aan de andere kant vind ik het ook zo stom om daarvoor weer te bellen, omdat het voor mijzelf een beetje overkomt als het equivalent van 'help dokter ik heb een snee in mijn vinger'. :')
pi_139210520
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Thnx :)
De huisarts had gezegd dat ik terug moest komen als het niet over was, dus dan moet ik morgen maar weer even bellen denk ik. Alleen het stomme is dat het helemaal geen ondraaglijke pijn is of wat dan ook, het is alleen met vlagen zeurend aanwezig. En de ibuprofen heeft volgens mij niet echt wat gedaan, dus ik wil eigenlijk wel weten wat het nu precies is. Maar aan de andere kant vind ik het ook zo stom om daarvoor weer te bellen, omdat het voor mijzelf een beetje overkomt als het equivalent van 'help dokter ik heb een snee in mijn vinger'. :')
Doe maar wel bellen. Anders eindig je straks net als mijn schoonmoeder. Misschien heeft een fysio wat tips ?
  donderdag 24 april 2014 @ 12:19:19 #184
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139210603
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Doe maar wel bellen. Anders eindig je straks net als mijn schoonmoeder. Misschien heeft een fysio wat tips ?
Geen idee, ik ben benieuwd wat de huisarts te melden heeft, misschien stuurt hij me wel door.

Wat is er met jouw schoonmoeder dan, als ik vragen mag?
  donderdag 24 april 2014 @ 12:28:11 #185
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139210858
Toen ik een slijmbeursontsteking in m'n heup had, hielp fysio ook wel iets. Ik ging wel van ibuprofen naar piroxicam naar naproxen. Was hardnekkig... :(

Late O: smoothie van lv yoghurt, vruchtensap, aardbeien en 1/2 banaan. 2 bruine pistoletjes. Leverworst en smeerkaas.
L: 1/2 rookworst bij de HEMA in de stad.
So far, so bad, dus vanmiddag gaat het anders:
T: iets van fruit, dat kan appel zijn, of aardbeien of een gemixt sapje van aardbei en banaan uit de blender ofzo.
D: Saaaaalade met zongedroogde tomaatjes, gegrilde kip, appel, nootjes, een gekookt eitje en een paar rozevalaardappeltjes uit de oven.
T: Als ik echt nog trek heb, mag ik nog 2 volkoren beschuiten met aardbeien of wat lv yoghurt.

Niet goed begonnen, maar ik ga de dag nog niet als verloren beschouwen. Vind ik stiekem best tof, vroeger was het een excuus geweest om de hele dag te vreten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 24 april 2014 @ 12:31:06 #186
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139210936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:28 schreef Tink89 het volgende:
Toen ik een slijmbeursontsteking in m'n heup had, hielp fysio ook wel iets. Ik ging wel van ibuprofen naar piroxicam naar naproxen. Was hardnekkig... :(

Late O: smoothie van lv yoghurt, vruchtensap, aardbeien en 1/2 banaan. 2 bruine pistoletjes. Leverworst en smeerkaas.
L: 1/2 rookworst bij de HEMA in de stad.
So far, so bad, dus vanmiddag gaat het anders:
T: iets van fruit, dat kan appel zijn, of aardbeien of een gemixt sapje van aardbei en banaan uit de blender ofzo.
D: Saaaaalade met zongedroogde tomaatjes, gegrilde kip, appel, nootjes, een gekookt eitje en een paar rozevalaardappeltjes uit de oven.
T: Als ik echt nog trek heb, mag ik nog 2 volkoren beschuiten met aardbeien of wat lv yoghurt.

Niet goed begonnen, maar ik ga de dag nog niet als verloren beschouwen. Vind ik stiekem best tof, vroeger was het een excuus geweest om de hele dag te vreten.
Dat is een mooie insteek, om de rest van de dag dan alsnog zo goed mogelijk te eten ^O^ En je salade klinkt lekker :9

Hoe voelt een slijmbeursontsteking in de heup aan eigenlijk? Van wat ik op internet lees, zou het namelijk heel erg pijn moeten doen en is het ook niet echt fijn om op die heup te liggen met slapen en zo. Maar daar heb ik dus allemaal niet echt zo'n last van..
pi_139210968
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben benieuwd wat de huisarts te melden heeft, misschien stuurt hij me wel door.

Wat is er met jouw schoonmoeder dan, als ik vragen mag?
Slijmbeursontsteking in haar heupen. Heeft er echt bezettend veel last van rondje met de honden lopen is eigenlijk al teveel. Veel te lang mee doorgelopen.
pi_139211781
Goed bezig Tink! Ik vind het nog best een mooi lijstje.

Wauw BE, lijkt me heel spannend maar wat een ervaring zal dat zijn. Het ziet er heel tof uit. Ik wens je alvast veel succes en vergeet niet ervan te genieten.

Ik heb optimel yoghurt Griekse stijl met perzik. Best lekker! :o Ik vind de normale optimelkwark en yoghurt echt vies.
Ik ben trouwens echt goed bezig. Sinds mijn abo bij de sportschool is ingegaan (bijna 2 weken) al 6x in de sportschool geweest. Ik vind het echt leuk en motiverend. Ik zie serieus nu al verandering in de spiegel. Ik wist niet dat het zo snel ging. Heb dus zojuist mijn proefabonnement verlengd met 3 maanden. :D
Vriendje vindt wel dat ik wat meer moet eten en daar heeft hij wel gelijk in dus dat ga ik maar eens doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door appelsap op 24-04-2014 13:23:59 ]
  donderdag 24 april 2014 @ 13:11:02 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139211937
You go Tink! *O* :Y

Fijn dat het zo lekker gaat Appelsap! :Y
Ik denk idd ook nu na 2 weekjes weer echt braaf lopen al weer te zien dat de boel een klein tikke strakker komt te zitten terwijl de weegschaal nog niks laat zien. Maar mijn spieren herinneren zich iig nog hoe het hoort ofzo. ;)
  donderdag 24 april 2014 @ 13:14:38 #190
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139212049
Mhehe, iemand vroeg net of ik toevallig best veel was afgevallen :D

Dat was ik ook wel, maar de laatste weken sluipt er weer het een en ander bij aan. Maar hij had me al een tijdje niet gezien, dus alleen vergelijkingsmateriaal van een tijd terug. Jeee O+
pi_139212244
Ik zie hier op de Weegschaal ook niet zoveel maar het lijkt inderdaad strakker en minder vettig ofzo? Ik heb in ieder geval niet te klagen.
pi_139212896
Jeej, vanochtend stond ik op - 3.2 sinds 5 april!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 24 april 2014 @ 13:48:01 #193
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139213022
Ik heb trek. Dat krijg je ervan als je luncht met alleen een halve rookworst. Ga dus maar lekker wat sla eten als extra tussendoortje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_139213235
Ik ben me er niet eens zo bewust van, maar op de dagen dat ik vroeg op de dag al iets stoms eet (gratis koekjes op het station of zo), dan maak ik later op de dag ook eerder slechte keuzes, als ik zo eens in FatSecret kijk.

Maar goed, vandaag is dat niet aan de orde, want:

O: Havermout met halfvolle melk
T: Appel
L: Kom pompoencourgettesoep, twee speltboterhammen (1 met gekookt ei, 1 met pindakaas)
T: Stukjes wortel en komkommer met wat hummus, misschien probeer ik dit nog uit: http://www.kiwienzo.nl/lekkere-havermout-muffins/
D: Hoop dingen in de wokpan (wortel, boontjes, minimais, taugé, garnalen, noedels)
T: Blokje pure chocola bij de thee
pi_139213327
Pfoe... dat was de sporttest. Die was wel even pittig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Patoshik op 24-04-2014 14:07:43 ]
pi_139215426
quote:

neem al die chocomeuk gewoon mee naar werk en zet 't naast het koffie apparaat. Probleem lost zichzelf wel op ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 24 april 2014 @ 14:56:06 #197
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139215460
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

neem al die chocomeuk gewoon mee naar werk en zet 't naast het koffie apparaat. Probleem lost zichzelf wel op ;)
Ik denk dat ik dat uiteindelijk maar moet doen ja :Y Ik kan er gewoon echt niet vanaf blijven merk ik :X
pi_139216129
Kan iemand mij vetellen hoeveel calorieen in een portie kibbeling met knoflooksaus zit?
meer dan 1500 zoals de Kapsalon(eten) of is het niet zo erg?
Ik heb vandaag bijna niks gegeten, alleen een groene smoothie en een kommetje rijst met groenten en kip. Ik doe trouwens aan IF, waar je eating windows hebt.

Dus kan ik het hebben of moet ik het laten staan en voor wat anders gaan?
Football is my religion.
pi_139216214
Google kan je dat vertellen.
  donderdag 24 april 2014 @ 15:19:41 #200
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139216243
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:16 schreef Ar-se-nal het volgende:
Kan iemand mij vetellen hoeveel calorieen in een portie kibbeling met knoflooksaus zit?
meer dan 1500 zoals de Kapsalon(eten) of is het niet zo erg?
Ik heb vandaag bijna niks gegeten, alleen een groene smoothie en een kommetje rijst met groenten en kip. Ik doe trouwens aan IF, waar je eating windows hebt.

Dus kan ik het hebben of moet ik het laten staan en voor wat anders gaan?
Volgens mijn fatsecret app is een portie gebakken kibbeling 150 g en bevat dat 330 kcals en 1 eetlepel (15 mL) knoflooksaus bevat 45 kcals. Ik weet niet hoe groot jouw portie kibbeling is en hoeveel knoflooksaus je erbij pakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')