SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
DITquote:
Walking Dead net mee begonnen. Al moet ik eerst wat anderen afrondenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Walking dead net afgekeken
24 komt trouwens dit jaar ook een nieuw seizoen van
Veranderen kan altijd nog, zeker met InterRail.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel het plan maar nog niks zeker. Een keer wat anders dan de jaarlijkse festival(s)
Bedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je die nog niet gekeken hebt als seriekijker ben je niet serieus te nemen.
godverdomme typischquote:
kom we gaan typisch slaanquote:Op donderdag 17 april 2014 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je ging door het slotje.
Doe effe normaal tegen unf.
Jij bent pas net in de wonderenwereld van het series kijken terecht gekomen. Jou vergeef ik het.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
Denk ook niet dat ik er ooit aan begin overigens.
jawel, maar ik ben een van de weinigen die hem gewoon niet goed vindquote:
Ik heb hem met mijn ouders meegekeken grotendeelsquote:Op donderdag 17 april 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben een van de weinigen die hem gewoon niet goed vind
Echt heel goed vond ik diequote:Op donderdag 17 april 2014 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Walking Dead net mee begonnen. Al moet ik eerst wat anderen afronden
game of thrones wel aan begonnen, maar het kon me niet echt boeienquote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
breaking bad lijkt me geen flikker aan dus ga ik ook niet aan beginnen net als game of thrones
GOT lijkt me ook niksquote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
breaking bad lijkt me geen flikker aan dus ga ik ook niet aan beginnen net als game of thrones
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel nee, veel te veel aandacht voor die jongen.
Wacht. Een 'professionele' LARP'er die geen GoT kijkt. Wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
Dean en Sam :squote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
En supernatural is mijn guilty pleasurehence de UI
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
quote:
jeetjequote:Op donderdag 17 april 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
GoT heb ik aan het begin gekeken. Vond er geen donder aan.
ieh mensen met verschillende meningenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
jeetje
doe effe normaal wil je
do it, faggotquote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
het is maar goed dat ik mijzelf heb voorgenomen niet te noten (buiten WK)
jullie komen goed weg hier
voel je je weer genotezaakt ja?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
Goede tt aanpassingquote:Op donderdag 17 april 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
jeetje
doe effe normaal wil je
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voel je je weer genotezaakt ja?
[..]
In Scandinavië maken ze sowieso goede dingen. Films ook. Ik vond de Zweedse variant van Girl with a dragon tattoo ook beter. Als ik mij niet vergis in de titelquote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
Net zoals de vele goede Scandinavische series
quote:
ohnoes! Kwam er bijna een einde aan mijn positieve notes streak!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
mijn grap tegen mij gebruikenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
nymphomaniac is toch ook van diezelfde he? heb je die al gezien?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Scandinavië maken ze sowieso goede dingen. Films ook. Ik vond de Zweedse variant van Girl with a dragon tattoo ook beter. Als ik mij niet vergis in de titel
[..]
De milennium trilogie iddquote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Scandinavië maken ze sowieso goede dingen. Films ook. Ik vond de Zweedse variant van Girl with a dragon tattoo ook beter. Als ik mij niet vergis in de titel
[..]
Nu gaan ze weer een harry potter boekje van 57 pagina's opnemen in een drie luik van films.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef KitKatChunky het volgende:
Te veel films die over boeken gaan worden momenteel verkracht, laten we een reddingsfonds opzetten
mwa, dan hoef ik tenminste geen boeken te lezenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef KitKatChunky het volgende:
Te veel films die over boeken gaan worden momenteel verkracht, laten we een reddingsfonds opzetten
Nope zegt me niets, ik zal hem eens op mijn watchlist zetten. Een 7,4 op imdb, prima.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nymphomaniac is toch ook van diezelfde he? heb je die al gezien?
Ik keek de Amerikaanse versie eerst, en toen hoorde ik pas over de Zweedse variant. En precies om die reden ben ik de Zweedse gaan kijken.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De milennium trilogie idd
Wij hadden toen de Amerikaanse versie uitkwam de Zweedse al gezien, en ik hoorde overal dat die minder goed was, dus die heb ik toen helemaal niet meer gekeken.
Gewoon niet kijken dan.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef KitKatChunky het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dan hoef ik tenminste geen boeken te lezen
hoe ze de hobbit over 9 uur film hebben weten uit te smeren verbaasd me ook welquote:Op donderdag 17 april 2014 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu gaan ze weer een harry potter boekje van 57 pagina's opnemen in een drie luik van films.
Ik moest meer huilen om:quote:Op donderdag 17 april 2014 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu gaan ze weer een harry potter boekje van 57 pagina's opnemen in een drie luik van films.
En dan van het laatste boek in de serie 2 films makenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef KitKatChunky het volgende:
oeh een spiegelquote:Op donderdag 17 april 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk WP, niet alleen maar dialoog
je bent zelf lekker verkrachtquote:Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan van het laatste boek in de serie 2 films makenWat is de filmindustrie lekker verkracht
Ik snap wel dat ze er meer films van maken omdat je anders helemaal geen verhaal meer over houdt zoals met divergentquote:Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan van het laatste boek in de serie 2 films makenWat is de filmindustrie lekker verkracht
Percy en the Vampire's assistant zijn wel erg slecht ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moest meer huilen om:
The golden compass
The vampire's assistant
Percy Jackson
Mortal instruments - City of bones
Divergent
de Darren shan boeken zijn echt super tof, en die film is zoooooooooooo slechtquote:Op donderdag 17 april 2014 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Percy en the Vampire's assistant zijn wel erg slecht ja.
The Golden compass maar niet eens aan gewaagd.
Ik hoor dat jij binnenkort ook bij het exclusieve 'Iquote:Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja oké. Kutseries allemaal.
[ afbeelding ]
The hunger games zijn sowieso totaal niet logische saaie kut films.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze er meer films van maken omdat je anders helemaal geen verhaal meer over houdt zoals met divergent
BIj the hunger games gaat deel 3 -1 echt super saai worden want dat is alleen maar inleiding
Fringequote:Op donderdag 17 april 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij binnenkort ook bij het exclusieve 'IFringe' clubje hoort?
Nietes.quote:
Divergent niet gezien, lijkt mij aids.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze er meer films van maken omdat je anders helemaal geen verhaal meer over houdt zoals met divergent
BIj the hunger games gaat deel 3 -1 echt super saai worden want dat is alleen maar inleiding
Ik hoorde dat het einde kut wasquote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en dexter natuurlijk. Ben ik nu bij seizoen 2
Had jij iets anders verwacht van de eerste helft van een boek danquote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nietes.
[..]
Divergent niet gezien, lijkt mij aids.
En thanks voor de spoiler/
laatst aflevering is wel een jammer jaquote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het einde kut was
dan kan ik het niet meer kijken
Net als How I Met Your Mother, ga ik ook niet afkijken.
Ja ik ookquote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het einde kut was
dan kan ik het niet meer kijken
Net als How I Met Your Mother, ga ik ook niet afkijken.
Ze gaan een alternate ending uitbrengen op de dvdquote:Op donderdag 17 april 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst aflevering is wel een jammer ja
Gewoon niet meer de boeken lezenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Had jij iets anders verwacht van de eerste helft van een boek dan
Divergent boeken zijn erg leuk, maar film is jammer.
Ik heb wel hoop voor mazerunner, net de boeken uit. Serie is fantastisch en in de trailer lijkt het er op dat ze gewoon dingen goed verfilmen
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Ik heb eens seizoen 5 op tv gezien van Dexter, ik was in de veronderstelling dat dat S1 wasik was zo boos toen ik erachter kwam. Dus nu weet ik al wie er dood gaan enzo
Als essnhills te moeilijk spellen is mag je ook gewoon ess zeggen hoorquote:
maar ik vind boeken lezen leukquote:Op donderdag 17 april 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon niet meer de boeken lezen
[..]
hehehe shitquote:Op donderdag 17 april 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Ik heb eens seizoen 5 op tv gezien van Dexter, ik was in de veronderstelling dat dat S1 wasik was zo boos toen ik erachter kwam. Dus nu weet ik al wie er dood gaan enzo
Boeken lezenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar ik vind boeken lezen leuk
Aflevering 5 nu. Flip en Typisch waren erg overtuigend. Ziet er goed uitquote:Op donderdag 17 april 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij binnenkort ook bij het exclusieve 'IFringe' clubje hoort?
Walter is zo een fucking baasquote:Op donderdag 17 april 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
Er was op NGC oid een keer iets dat ook over Fringe Science ging. We zapten er langs en bleven even hangen. En ik zo 'Heuj, die stem, dat lijkt wel John Noble, die acteur die Walter speelt in Fringe'
Nog geen 2 seconden later komt ie in beeld
Dan boeken uitkiezen die ze niet verfilmenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar ik vind boeken lezen leuk
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aflevering 5 nu. Flip en Typisch waren erg overtuigend. Ziet er goed uit
Hoe moet ik nou weten wat ze gaan verfilmen, daarnaast hoeven ze het niet persee te verneuken. Harry potter is ze prima geluktquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Walter is zo een fucking baas![]()
[..]
Dan boeken uitkiezen die ze niet verfilmen
Typisch naast je op de bank. Ik met een dekentje om mij heen geslagen door de gordijnen glurende toch.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als essnhills te moeilijk spellen is mag je ook gewoon ess zeggen hoor
Echt hèquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Walter is zo een fucking baas![]()
[..]
Dan boeken uitkiezen die ze niet verfilmen
Ja. Wat wil je eten? Dan zet ik dat op de vensterbank bij het raam.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch naast je op de bank. Ik met een dekentje om mij heen geslagen door de gordijnen glurende toch.
Huuuquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehehe shit
Ik had dat pas met een GoT character tijdens het lezen, even de wiki doorlezen omdat ik vergeten was wie ze was. Zat ik haar samenvatting van het laatste boek te lezen.!
Komt goed. We doen uiteindelijk toch samen boodschappen. Als je een product vreemd geplaatst vindt (Gehakt tussen de wijn of zo) zie het als een hint.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Wat wil je eten? Dan zet ik dat op de vensterbank bij het raam.
Ik zeg ook nergens dat ze het per se gaan verneuken.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat ze gaan verfilmen, daarnaast hoeven ze het niet persee te verneuken. Harry potter is ze prima gelukt
Gewoon in een spoiler zettenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Ik wou nu bijna een scene gaan oprakelen maar ik wil niet spoileren voor LR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ze moeten stoppen met hun artistieke inbreng en gewoon de boeken gaan verfilmen zoals ze zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze het per se gaan verneuken.
[..]
Gewoon in een spoiler zettenEn dan er boven niet voor Lr bestemd.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. We doen uiteindelijk toch samen boodschappen. Als je een product vreemd geplaatst vindt (Gehakt tussen de wijn of zo) zie het als een hint.
Ja dittem, maar dan een kwartierquote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga nog een uurtje wat doen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
succes.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
ahquote:Op donderdag 17 april 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit is een serie typisch
Oke is goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. We doen uiteindelijk toch samen boodschappen. Als je een product vreemd geplaatst vindt (Gehakt tussen de wijn of zo) zie het als een hint.
Succesquote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Vikings, skklquote:
ik weetquote:Op donderdag 17 april 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
serie en skyrim heeft niks op deze
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
Walter Bishop.
bazen quote in dezen spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke Spoiler niet bestemd voor LR
LR NIET KLIKKEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2014 16:02:49 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet
maar in die post stond ongeveer net zoveel onzin als in jouw uitleg waarom suits niet leuk is
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
LR NIET KLIKKEN!moet je wel goede tags gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
[/spoier]quote:Op donderdag 17 april 2014 16:03 schreef essnhills het volgende:
Wat schreef ik eigenlijk dan?Ik had zelf nog niet de kans gehad ze te verbeteren
dacht dat je het opzettelijk deedquote:
Neequote:Op donderdag 17 april 2014 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat je het opzettelijk deed
wiequote:Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef JanCees het volgende:
Ik weet wel dat Walter White dood gaat.
vrij persoonlijk jaquote:Op donderdag 17 april 2014 16:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij kent Ron?
Ik snap de Feyenoordkliek niet meer.
iets met voetbalquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
LR NIET KLIKKEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leuke is dat nu ik dit bericht quote ik de spoiler alsnog lees. Het is dat ik besluit eroverheen te lezen (Enkel het woord LSD bleef hangen)
Nu is LSD in de serie Fringe nou niet echt een heel grote spoiler..quote:Op donderdag 17 april 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Het leuke is dat nu ik dit bericht quote ik de spoiler alsnog lees. Het is dat ik besluit eroverheen te lezen (Enkel het woord LSD bleef hangen)
ze zijn constant aan de drugs daarquote:Op donderdag 17 april 2014 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu is LSD in de serie Fringe nou niet echt een heel grote spoiler..
Jup.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ze zijn constant aan de drugs daar
Met haar verven kan ik je helaas niet verder helpenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:09 schreef essnhills het volgende:
Even een compleet ongerelateerd topic. Ik heb op internet een 'recept' gevonden om je haar te verven met thee. Ik ga van het weekend pogen met zwarte thee mijn moeders haar weer donker te verven
Ik ook niet eigenlijk. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Met haar verven kan ik je helaas niet verder helpendaar heb ik geen verstand van
Beetje Fringe stijl dit hoor. Je moeder als testobject gebruiker voor een dusdanig gek experiment.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:09 schreef essnhills het volgende:
Even een compleet ongerelateerd topic. Ik heb op internet een 'recept' gevonden om je haar te verven met thee. Ik ga van het weekend pogen met zwarte thee mijn moeders haar weer donker te verven
Ach, ik hoef haar niet te injecteren met LSDquote:Op donderdag 17 april 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje Fringe stijl dit hoor. Je moeder als testobject gebruiker voor een dusdanig gek experiment.
Ik ook niet, alhoewel mensen me wel vragen of ik het gedaan hebquote:Op donderdag 17 april 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd.
Waarom vragen ze dat dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ook niet, alhoewel mensen me wel vragen of ik het gedaan heb
Ik heb van mezelf donkerblond haar in de zomer iets lichter meestal.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vragen ze dat dan?
Naja, ik heb het wel een keertje 'geverfd' met van die sprayverf die er na 1 keer wassen weer volledig uit zijn. Dat was voor een goed doel though. Fancy Fair op school, ieder jaar georganiseerd door Atheneum 5 en iedereen uit dat jaar moet dan ook 'iets' doen.
Wij hadden in een kast op school een hele voorraad van die bussen gevonden en gevraagd of we die mochten gebruiken, om vervolgens op lichtelijk agressieve wijze mensen 'over te halen' hun haar te laten spuitenIn sommige gevallen ook wel andersom. Mensen laten betalen om NIET door ons te worden bespoten bijvoorbeeld
Mensen die je altijd meteen aankijken alsof je een of andere mutant bent zijn irritant.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb van mezelf donkerblond haar in de zomer iets lichter meestal.
maar in mijn kruin heb ik last van een pigment tekort dus dat is bijna wit. Mensen denken dan per definitie dat ik mijn haar verf en dus raar ben omdat ik alleen dat plukje geverfd zou hebben. Als je ze dan vertelt dat je het niet verft kijken ze je ongelovig aan
Ik werk in het grimeteam bij een theater daar gebruiken we die spraycans nog wel eens om iemand grijs te maken, maar dat is het dan ook welvalt ook niet echt onder verven
Het is er ook zo uit, niet zo huilie doen mensen of gewoon dokkenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen die je altijd meteen aankijken alsof je een of andere mutant bent zijn irritant.
Nee ik vind het ook niet echt onder verven vallen nee![]()
Wij hadden gewoon ons groepje allemaal ondergespoten in alle kleuren van de regenboog omdat mensen je dan iig niet kunnen afpoeieren met 'Ja, ik wel en jijzelf niet zeker?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is er ook zo uit, niet zo huilie doen mensen of gewoon dokkenHaha precies, en het is niet zo alsof de fancy fair op onze school niet bekend staat om zulke dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je maar niet komen
![]()
Ik ben ook wel eens een beetje raar
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha precies, en het is niet zo alsof de fancy fair op onze school niet bekend staat om zulke dingenMoet je maar niet komen
![]()
Nee joh. Enkel het dwangmatig dozen moeten openen is soms ietwat onpraktischquote:Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha precies, en het is niet zo alsof de fancy fair op onze school niet bekend staat om zulke dingenMoet je maar niet komen
![]()
Ssstquote:Op donderdag 17 april 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Enkel het dwangmatig dozen moeten openen is soms ietwat onpraktisch
van een brug afspringen denk ikquote:Op donderdag 17 april 2014 16:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb naar NASA getweet maar heb nog geen reactie. Wat nu?
Neequote:
Enige optie, ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
van een brug afspringen denk ik_!
Ik zou schande spreken. All those American Taxdollars at work and what do you get??quote:Op donderdag 17 april 2014 16:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb naar NASA getweet maar heb nog geen reactie. Wat nu?
Wotquote:Op donderdag 17 april 2014 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou schande spreken. All those American Taxdollars at work and what do you get??
quote:
Illuminatiquote:Op donderdag 17 april 2014 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien willen ze niet dat ik astronaut word.
Kleinbruintjequote:
Dan ga je die halenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu zin in kitkat. En Pennywafers
Maar de Lidl heeft geen pennywafersquote:
die tweetquote:Op donderdag 17 april 2014 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien willen ze niet dat ik astronaut word.
Lidlquote:Op donderdag 17 april 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de Lidl heeft geen pennywafers
Wel Kitkats
quote:
Ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond. Al heb ik wel nog kippenvleugeltjesquote:
Hoi wejpejquote:
mij krijg je nietquote:Op donderdag 17 april 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu zin in kitkat. En Pennywafers
Maar wat is er mis met die tweet?quote:
he @nasa ik wil astronaut wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met die tweet?
Niks. Lekker direct. Dit moet wel goed komenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met die tweet?
quote:
@littlebrownie ja, kom maar naar ons training centrumquote:Op donderdag 17 april 2014 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he @nasa ik wil astronaut worden
u wot m8
Ja tochquote:Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks. Lekker direct. Dit moet wel goed komen
[..]
jij heet geen littlebrownie op twitterquote:Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
@littlebrownie ja, kom maar naar ons training centrum
Amerikanen die correct nederlands kunnenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
@littlebrownie ja, kom maar naar ons training centrum
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij heet geen littlebrownie op twitter
Maar ik wil ook geen Chunkyquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen ChunkyIk wil een gewone
Ik ben niet te stoppen #followyourdreamsquote:Op donderdag 17 april 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat zelfs al in je ondertitel. Hoe kunnen ze je droom dan nog willen tegenhouden.
Kale koppen zijn ook niet te stoppen. HIHAHOquote:Op donderdag 17 april 2014 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen #followyourdreams
Waarom?quote:
Ff mezelf kaal scheren danquote:Op donderdag 17 april 2014 16:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kale koppen zijn ook niet te stoppen. HIHAHO
Ja sorry ik ben nieuw in dit vrijgezel ding enzoquote:Op donderdag 17 april 2014 16:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]onze liefde gaat nooit iets worden
En een aussie met airmaxjes aan doen, paar xtc pilletjes poppen en wat keta snuiven en je bent er echt klaar voorquote:
Watquote:Op donderdag 17 april 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben nieuw in dit vrijgezel ding enzo
Ik ben er al wat langer...quote:Op donderdag 17 april 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
niks mis met xtcquote:Op donderdag 17 april 2014 16:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En een aussie met airmaxjes aan doen, paar xtc pilletjes poppen en wat keta snuiven en je bent er echt klaar voor
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
mooiquote:Op donderdag 17 april 2014 16:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat er wat mis is met xtc
Gebruik het zelf alleen niet, maar mensen worden er heel gezellig van dus ik vind het geen probleem hahaquote:
amoebaquote:
nu 2 bbyquote:Op donderdag 17 april 2014 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Nou ik heb 1 retweet hoor. Dit wordt hem
Vergeef me als ik beginnersfoutjes maakquote:
Nooit vergeten dat een KitkatChunky (en ik dus) superieur zijn aan een gewone kitkatquote:Op donderdag 17 april 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vergeef me als ik beginnersfoutjes maak
Wat is dat?quote:
Maar single wat?quote:
'Het' was er niet meer dus we hebben erover gepraat en besloten dat we voorlopig beter even als beste maatjes verder kunnen gaan ipv als stelquote:
Moet kunnen. Ik heb een Opel in elkaar gereden.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
van het weekend paar keer uitgemaakt voor hitler en nazi maar alles is cool nu
Moet ik een kladblokje aanschaffen om dergelijke tips op te schrijven?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nooit vergeten dat een KitkatChunky (en ik dus) superieur zijn aan een gewone kitkat
Maar niks kan tippen aan een biertjequote:
Ook goed, gebruik zelf methylfenidaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
coke is zooi
[..]
brabander
[..]
ik heb liever dat je het verreikende middelen noemt
Oh geen ruzies dusquote:Op donderdag 17 april 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Het' was er niet meer dus we hebben erover gepraat en besloten dat we voorlopig beter even als beste maatjes verder kunnen gaan ipv als stel
grapjas dat zou ik merkenquote:
das wel kut jaquote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik heb een Opel in elkaar gereden.
Best wel goed ziek van. Weer 130 euro weggetyft.
afbeelding
Nee hoor niks van datquote:
gewoon bij de smartshop halenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil een keer paddo's/truffels doen. Weet iemand wat in Eindhoven?
Nee, volg je gevoel en wees vrij!quote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik een kladblokje aanschaffen om dergelijke tips op te schrijven?
ik ben vroeger naar Spy Kids geweest in de bioscoop daar. Samen met m'n broers, terwijl m'n ouders gingen winkelen. We waren de enige drie in de hele zaal. En we hadden zo'n mega Chup-a-chups met speeltje enzo.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
Scheelt weerquote:
Okequote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, volg je gevoel en wees vrij!
#younggrasshopper #yolo
lekker relevant aan zijn vraagquote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben vroeger naar Spy Kids geweest in de bioscoop daar. Samen met m'n broers, terwijl m'n ouders gingen winkelen. We waren de enige drie in de hele zaal. En we hadden zo'n mega Chup-a-chups met speeltje enzo.
Ook hallo. Is dit een verkapte poging tot toenadering?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben vroeger naar Spy Kids geweest in de bioscoop daar. Samen met m'n broers, terwijl m'n ouders gingen winkelen. We waren de enige drie in de hele zaal. En we hadden zo'n mega Chup-a-chups met speeltje enzo.
Het had wel met Eindhoven te makenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker relevant aan zijn vraag
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook hallo. Is dit een verkapte poging tot toenadering?
Gooi het in de groepquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het had wel met Eindhoven te maken![]()
Wil je mijn enige andere herinnering aan Eindhoven weten?
Wat?quote:
Truffels kun je echt makkelijk slecht mee gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
Ik moest hardop lachenquote:
daarom gewoon doen in vertrouwde omgeving met vertrouwde mensenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels kun je echt makkelijk slecht mee gaan
Ik weet. Maar ook dat overleef je wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels kun je echt makkelijk slecht mee gaan
Is echt niet anders.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
grapjas dat zou ik merken
[..]
das wel kut ja
Byequote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
Okee nu ga ik echt weg anders mis ik de trein
Dag dag
Oh. Misschien moet ik toch even zo'n kladblokje aanschaffen voor tipsquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit is misschien niet helemaal wat ik bedoelde met wees vrij en volg je gevoel
Hoi, ik ben ess. Een oude bekende voor sommigen hierquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wellicht. Stel jezelf eens fatsoenlijk voor. Wat moet ik me bij 'essnhills' voorstellen?
Die krengen blijven bij mij altijd vast zitten in dat dingetjequote:Op donderdag 17 april 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden best wel dorst, en het was mooi weer. En toen gingen we mijn ouders ervan overtuigen dat we toch écht ijsjes nodig hadden tegen de dorst. En toen mochten we uiteindelijk deze [ afbeelding ]
ik heb LB laten lachenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
Okee nu ga ik echt weg anders mis ik de trein
Dag dag
Ess niet kennenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wellicht. Stel jezelf eens fatsoenlijk voor. Wat moet ik me bij 'essnhills' voorstellen?
Iemand die ik ken deed het gewoon in de stad (Arnhem)quote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daarom gewoon doen in vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen
Ja bij ons ookquote:Op donderdag 17 april 2014 17:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die krengen blijven bij mij altijd vast zitten in dat dingetje![]()
quote:
Ja ik ben niet meer zo actief in deze SC. Moebs, studeer wiskunde in Eindje. Vooral Snowbells vindt dat tof.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ess. Een oude bekende voor sommigen hier![]()
ha ha kk beta fagquote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik ben niet meer zo actief in deze SC. Moebs, studeer wiskunde in Eindje. Vooral Snowbells vindt dat tof. [ afbeelding ]
amsterdam gebeurt het ook veelquote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iemand die ik ken deed het gewoon in de stad (Arnhem)![]()
Aangenaamquote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik ben niet meer zo actief in deze SC. Moebs, studeer wiskunde in Eindje. Vooral Snowbells vindt dat tof. [ afbeelding ]
De kwaliteitscommissie houd je in de gaten bij deze.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
hahah lr waarom volg je me
ik tweet alleen maar bullshit enzo
Ik verbaas me er soms over als mensen mij niet kennenquote:
Ik ga echt nooit die dingen doenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
amsterdam gebeurt het ook veel
maarja eigen risico
Terecht welquote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik verbaas me er soms over als mensen mij niet kennen
ik sta der wel voor openquote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit die dingen doen
Ik heb mijn taken als lid van de kwaliteitscommissie in GRTD ietwat verwaarloosdquote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kwaliteitscommissie houd je in de gaten bij deze.
En nee, mijn tweets zijn lekker
wil je wel mijn tweet beantwoorden???quote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kwaliteitscommissie houd je in de gaten bij deze.
En nee, mijn tweets zijn lekker
In het echte leven is het regelmatig andersom trouwens. Dan verbaas ik me erover hoeveel mensen weten wie ik benquote:
Trekken aan een dood paard Ess. Zelfs jij kan daar niks aan veranderen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn taken als lid van de kwaliteitscommissie in GRTD ietwat verwaarloosd
Ja klopt. Breder enzoquote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sta der wel voor open
maarja ik ben een heel ander persoon dan jij
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het echte leven is het regelmatig andersom trouwens. Dan verbaas ik me erover hoeveel mensen weten wie ik benOok mensen die ik naar mijn idee echt nog nooit heb ontmoet
quote:
Helaasch. Maar het ging korte tijd wat beter. Wellicht kunnen we dat weer terughalen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trekken aan een dood paard Ess. Zelfs jij kan daar niks aan veranderen.
Litt upquote:
Gaat heen, fattyquote:
Maar ook echt mensen van jááááren terug 'Ja jij zat toen toch op gym met juf Diane en..' 'uhm, ja?' 'Ja daar heb ik op het eind ook even opgezeten' 'Oke, allemaal leuk en aardig, maar dat was in groep 3 en 4. Hoe de fuck ken jij mij nog'quote:
u jelly?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |