Homeland helemaal vergetenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
agents of shield is tof ja.
better of ted: bestaat die nog?dacht dat die gestopt was.
[..]
true detective? homeland? under the dome?
True Detective heb ik vaker horen langskomen ja, Homeland ook. Under the Dome heb ik het eerste seizoen ook al van gezien. Geen idee waarom die niet in die map staat meer..quote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
suits is echt een kutserie
gister 2 afleveringen van gekeken maar wat een kutserie
Zijn maar 2 seizoenen van helaasquote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
House, Lost en Sherlock heb ik alquote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
Battlestar Galactica al gekeken essssssnhillllls?
House, Lost, Doctor Who (wel wat luchtig, maar prima vermaak imo), Suits, Sherlock?
Seizoen 2 vond ik niet zo. 1 en 3 waren wel goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Homeland helemaal vergetenBazenserie ook dat.
is gewoon een kutserie man.quote:
Daar heb ik op tv een paar afleveringen van gezien, was ook wel tof.quote:
oh ja, die had jij ook gekeken.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
True Detective heb ik vaker horen langskomen ja, Homeland ook. Under the Dome heb ik het eerste seizoen ook al van gezien. Geen idee waarom die niet in die map staat meer..
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gewoon een kutserie man.
alleen maar dialoog, dan kan ik net zo goed een podcast gaan luisteren
Ook een leuke serie jaquote:Op donderdag 17 april 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als je er van houdt: American Horror Story
Suitsquote:Op donderdag 17 april 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb behoefte om iets illegaals te doen.
Weet iemand nog een interessante serie om te downloaden?
Waar is dat mee te vergelijken?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:35 schreef KitKatChunky het volgende:
De stargate film moet je wel eerst kijken voor je aan stargate SG1 begint hoor
vind bob's burgers niet zo heel grappig, al kijk ik het wel soms tijdens het etenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik ga wat kijken wat wel leuk is
vikings
da vinci's demons
Sons of Anarchy
Bob's burgers
zitten echt pareltjes tussenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind bob's burgers niet zo heel grappig, al kijk ik het wel soms tijdens het eten
ehh community is geen sitcom typischquote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
Community of The Big Bang Theory voor sitcoms.
Hmm, geen idee waar je het zo snel mee kan vergelijken. Het heeft wel wat van battestar en star trek.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar is dat mee te vergelijken?
Ik vind sci-fi al snel goed en zie die serie vaak voorbij komen.
quote:
dan hoef ik het dus al niet meer te kijkenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zitten echt pareltjes tussen
maar eerste seizoen is niet zo supergrappig
seizoen 3 en 4 zijn wel geniaal
maar: alison briequote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehh community is geen sitcom typisch
wat danquote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehh community is geen sitcom typisch
Is wel het plan maar nog niks zeker. Een keer wat anders dan de jaarlijkse festival(s)quote:Op donderdag 17 april 2014 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker als je richting Oost - Europa gaat.
[..]
Revenge
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |