Jaquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook hallo. Is dit een verkapte poging tot toenadering?
Gooi het in de groepquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het had wel met Eindhoven te maken![]()
Wil je mijn enige andere herinnering aan Eindhoven weten?
Wat?quote:
Truffels kun je echt makkelijk slecht mee gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil een keer paddo's/truffels doen. Weet iemand wat in Eindhoven?
Ik moest hardop lachenquote:
daarom gewoon doen in vertrouwde omgeving met vertrouwde mensenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels kun je echt makkelijk slecht mee gaan
Ik weet. Maar ook dat overleef je wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels kun je echt makkelijk slecht mee gaan
Is echt niet anders.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
grapjas dat zou ik merken
[..]
das wel kut ja
Byequote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
Okee nu ga ik echt weg anders mis ik de trein
Dag dag
Oh. Misschien moet ik toch even zo'n kladblokje aanschaffen voor tipsquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit is misschien niet helemaal wat ik bedoelde met wees vrij en volg je gevoel
Hoi, ik ben ess. Een oude bekende voor sommigen hierquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wellicht. Stel jezelf eens fatsoenlijk voor. Wat moet ik me bij 'essnhills' voorstellen?
Die krengen blijven bij mij altijd vast zitten in dat dingetjequote:Op donderdag 17 april 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden best wel dorst, en het was mooi weer. En toen gingen we mijn ouders ervan overtuigen dat we toch écht ijsjes nodig hadden tegen de dorst. En toen mochten we uiteindelijk deze [ afbeelding ]
ik heb LB laten lachenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
Okee nu ga ik echt weg anders mis ik de trein
Dag dag
Ess niet kennenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wellicht. Stel jezelf eens fatsoenlijk voor. Wat moet ik me bij 'essnhills' voorstellen?
Iemand die ik ken deed het gewoon in de stad (Arnhem)quote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daarom gewoon doen in vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen
Ja bij ons ookquote:Op donderdag 17 april 2014 17:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die krengen blijven bij mij altijd vast zitten in dat dingetje![]()
quote:
Ja ik ben niet meer zo actief in deze SC. Moebs, studeer wiskunde in Eindje. Vooral Snowbells vindt dat tof.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ess. Een oude bekende voor sommigen hier![]()
ha ha kk beta fagquote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik ben niet meer zo actief in deze SC. Moebs, studeer wiskunde in Eindje. Vooral Snowbells vindt dat tof. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |