Moet kunnen. Ik heb een Opel in elkaar gereden.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
van het weekend paar keer uitgemaakt voor hitler en nazi maar alles is cool nu
Moet ik een kladblokje aanschaffen om dergelijke tips op te schrijven?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nooit vergeten dat een KitkatChunky (en ik dus) superieur zijn aan een gewone kitkat
Maar niks kan tippen aan een biertjequote:
Ook goed, gebruik zelf methylfenidaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
coke is zooi
[..]
brabander
[..]
ik heb liever dat je het verreikende middelen noemt
Oh geen ruzies dusquote:Op donderdag 17 april 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Het' was er niet meer dus we hebben erover gepraat en besloten dat we voorlopig beter even als beste maatjes verder kunnen gaan ipv als stel
grapjas dat zou ik merkenquote:
das wel kut jaquote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik heb een Opel in elkaar gereden.
Best wel goed ziek van. Weer 130 euro weggetyft.
afbeelding
Nee hoor niks van datquote:
gewoon bij de smartshop halenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil een keer paddo's/truffels doen. Weet iemand wat in Eindhoven?
Nee, volg je gevoel en wees vrij!quote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik een kladblokje aanschaffen om dergelijke tips op te schrijven?
ik ben vroeger naar Spy Kids geweest in de bioscoop daar. Samen met m'n broers, terwijl m'n ouders gingen winkelen. We waren de enige drie in de hele zaal. En we hadden zo'n mega Chup-a-chups met speeltje enzo.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil een keer paddo's/truffels doen. Weet iemand wat in Eindhoven?
Scheelt weerquote:
Okequote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, volg je gevoel en wees vrij!
#younggrasshopper #yolo
lekker relevant aan zijn vraagquote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben vroeger naar Spy Kids geweest in de bioscoop daar. Samen met m'n broers, terwijl m'n ouders gingen winkelen. We waren de enige drie in de hele zaal. En we hadden zo'n mega Chup-a-chups met speeltje enzo.
Ook hallo. Is dit een verkapte poging tot toenadering?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben vroeger naar Spy Kids geweest in de bioscoop daar. Samen met m'n broers, terwijl m'n ouders gingen winkelen. We waren de enige drie in de hele zaal. En we hadden zo'n mega Chup-a-chups met speeltje enzo.
Het had wel met Eindhoven te makenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker relevant aan zijn vraag
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |