Watquote:Op donderdag 17 april 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben nieuw in dit vrijgezel ding enzo
Ik ben er al wat langer...quote:Op donderdag 17 april 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
niks mis met xtcquote:Op donderdag 17 april 2014 16:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En een aussie met airmaxjes aan doen, paar xtc pilletjes poppen en wat keta snuiven en je bent er echt klaar voor
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
mooiquote:Op donderdag 17 april 2014 16:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat er wat mis is met xtc
Gebruik het zelf alleen niet, maar mensen worden er heel gezellig van dus ik vind het geen probleem hahaquote:
amoebaquote:
nu 2 bbyquote:Op donderdag 17 april 2014 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Nou ik heb 1 retweet hoor. Dit wordt hem
Vergeef me als ik beginnersfoutjes maakquote:
Nooit vergeten dat een KitkatChunky (en ik dus) superieur zijn aan een gewone kitkatquote:Op donderdag 17 april 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vergeef me als ik beginnersfoutjes maak
Wat is dat?quote:
Maar single wat?quote:
'Het' was er niet meer dus we hebben erover gepraat en besloten dat we voorlopig beter even als beste maatjes verder kunnen gaan ipv als stelquote:
Moet kunnen. Ik heb een Opel in elkaar gereden.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
van het weekend paar keer uitgemaakt voor hitler en nazi maar alles is cool nu
Moet ik een kladblokje aanschaffen om dergelijke tips op te schrijven?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nooit vergeten dat een KitkatChunky (en ik dus) superieur zijn aan een gewone kitkat
Maar niks kan tippen aan een biertjequote:
Ook goed, gebruik zelf methylfenidaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
coke is zooi
[..]
brabander
[..]
ik heb liever dat je het verreikende middelen noemt
Oh geen ruzies dusquote:Op donderdag 17 april 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Het' was er niet meer dus we hebben erover gepraat en besloten dat we voorlopig beter even als beste maatjes verder kunnen gaan ipv als stel
grapjas dat zou ik merkenquote:
das wel kut jaquote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik heb een Opel in elkaar gereden.
Best wel goed ziek van. Weer 130 euro weggetyft.
afbeelding
Nee hoor niks van datquote:
gewoon bij de smartshop halenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil een keer paddo's/truffels doen. Weet iemand wat in Eindhoven?
Nee, volg je gevoel en wees vrij!quote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik een kladblokje aanschaffen om dergelijke tips op te schrijven?
ik ben vroeger naar Spy Kids geweest in de bioscoop daar. Samen met m'n broers, terwijl m'n ouders gingen winkelen. We waren de enige drie in de hele zaal. En we hadden zo'n mega Chup-a-chups met speeltje enzo.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
Scheelt weerquote:
Okequote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, volg je gevoel en wees vrij!
#younggrasshopper #yolo
lekker relevant aan zijn vraagquote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben vroeger naar Spy Kids geweest in de bioscoop daar. Samen met m'n broers, terwijl m'n ouders gingen winkelen. We waren de enige drie in de hele zaal. En we hadden zo'n mega Chup-a-chups met speeltje enzo.
Ook hallo. Is dit een verkapte poging tot toenadering?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben vroeger naar Spy Kids geweest in de bioscoop daar. Samen met m'n broers, terwijl m'n ouders gingen winkelen. We waren de enige drie in de hele zaal. En we hadden zo'n mega Chup-a-chups met speeltje enzo.
Het had wel met Eindhoven te makenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker relevant aan zijn vraag
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook hallo. Is dit een verkapte poging tot toenadering?
Gooi het in de groepquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het had wel met Eindhoven te maken![]()
Wil je mijn enige andere herinnering aan Eindhoven weten?
Wat?quote:
Truffels kun je echt makkelijk slecht mee gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
Ik moest hardop lachenquote:
daarom gewoon doen in vertrouwde omgeving met vertrouwde mensenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels kun je echt makkelijk slecht mee gaan
Ik weet. Maar ook dat overleef je wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Truffels kun je echt makkelijk slecht mee gaan
Is echt niet anders.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
grapjas dat zou ik merken
[..]
das wel kut ja
Byequote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
Okee nu ga ik echt weg anders mis ik de trein
Dag dag
Oh. Misschien moet ik toch even zo'n kladblokje aanschaffen voor tipsquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit is misschien niet helemaal wat ik bedoelde met wees vrij en volg je gevoel
Hoi, ik ben ess. Een oude bekende voor sommigen hierquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wellicht. Stel jezelf eens fatsoenlijk voor. Wat moet ik me bij 'essnhills' voorstellen?
Die krengen blijven bij mij altijd vast zitten in dat dingetjequote:Op donderdag 17 april 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden best wel dorst, en het was mooi weer. En toen gingen we mijn ouders ervan overtuigen dat we toch écht ijsjes nodig hadden tegen de dorst. En toen mochten we uiteindelijk deze [ afbeelding ]
ik heb LB laten lachenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
Okee nu ga ik echt weg anders mis ik de trein
Dag dag
Ess niet kennenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wellicht. Stel jezelf eens fatsoenlijk voor. Wat moet ik me bij 'essnhills' voorstellen?
Iemand die ik ken deed het gewoon in de stad (Arnhem)quote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daarom gewoon doen in vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen
Ja bij ons ookquote:Op donderdag 17 april 2014 17:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die krengen blijven bij mij altijd vast zitten in dat dingetje![]()
quote:
Ja ik ben niet meer zo actief in deze SC. Moebs, studeer wiskunde in Eindje. Vooral Snowbells vindt dat tof.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ess. Een oude bekende voor sommigen hier![]()
ha ha kk beta fagquote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik ben niet meer zo actief in deze SC. Moebs, studeer wiskunde in Eindje. Vooral Snowbells vindt dat tof. [ afbeelding ]
amsterdam gebeurt het ook veelquote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iemand die ik ken deed het gewoon in de stad (Arnhem)![]()
Aangenaamquote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik ben niet meer zo actief in deze SC. Moebs, studeer wiskunde in Eindje. Vooral Snowbells vindt dat tof. [ afbeelding ]
De kwaliteitscommissie houd je in de gaten bij deze.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
hahah lr waarom volg je me
ik tweet alleen maar bullshit enzo
Ik verbaas me er soms over als mensen mij niet kennenquote:
Ik ga echt nooit die dingen doenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
amsterdam gebeurt het ook veel
maarja eigen risico
Terecht welquote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik verbaas me er soms over als mensen mij niet kennen
ik sta der wel voor openquote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit die dingen doen
Ik heb mijn taken als lid van de kwaliteitscommissie in GRTD ietwat verwaarloosdquote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kwaliteitscommissie houd je in de gaten bij deze.
En nee, mijn tweets zijn lekker
wil je wel mijn tweet beantwoorden???quote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kwaliteitscommissie houd je in de gaten bij deze.
En nee, mijn tweets zijn lekker
In het echte leven is het regelmatig andersom trouwens. Dan verbaas ik me erover hoeveel mensen weten wie ik benquote:
Trekken aan een dood paard Ess. Zelfs jij kan daar niks aan veranderen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn taken als lid van de kwaliteitscommissie in GRTD ietwat verwaarloosd
Ja klopt. Breder enzoquote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sta der wel voor open
maarja ik ben een heel ander persoon dan jij
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het echte leven is het regelmatig andersom trouwens. Dan verbaas ik me erover hoeveel mensen weten wie ik benOok mensen die ik naar mijn idee echt nog nooit heb ontmoet
quote:
Helaasch. Maar het ging korte tijd wat beter. Wellicht kunnen we dat weer terughalen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trekken aan een dood paard Ess. Zelfs jij kan daar niks aan veranderen.
Litt upquote:
Gaat heen, fattyquote:
Maar ook echt mensen van jááááren terug 'Ja jij zat toen toch op gym met juf Diane en..' 'uhm, ja?' 'Ja daar heb ik op het eind ook even opgezeten' 'Oke, allemaal leuk en aardig, maar dat was in groep 3 en 4. Hoe de fuck ken jij mij nog'quote:
u jelly?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |