Ja ik ookquote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het einde kut was
dan kan ik het niet meer kijken
Net als How I Met Your Mother, ga ik ook niet afkijken.
Ze gaan een alternate ending uitbrengen op de dvdquote:Op donderdag 17 april 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst aflevering is wel een jammer ja
Gewoon niet meer de boeken lezenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Had jij iets anders verwacht van de eerste helft van een boek dan
Divergent boeken zijn erg leuk, maar film is jammer.
Ik heb wel hoop voor mazerunner, net de boeken uit. Serie is fantastisch en in de trailer lijkt het er op dat ze gewoon dingen goed verfilmen
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Ik heb eens seizoen 5 op tv gezien van Dexter, ik was in de veronderstelling dat dat S1 wasik was zo boos toen ik erachter kwam. Dus nu weet ik al wie er dood gaan enzo
Als essnhills te moeilijk spellen is mag je ook gewoon ess zeggen hoorquote:
maar ik vind boeken lezen leukquote:Op donderdag 17 april 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon niet meer de boeken lezen
[..]
hehehe shitquote:Op donderdag 17 april 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Ik heb eens seizoen 5 op tv gezien van Dexter, ik was in de veronderstelling dat dat S1 wasik was zo boos toen ik erachter kwam. Dus nu weet ik al wie er dood gaan enzo
Boeken lezenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar ik vind boeken lezen leuk
Aflevering 5 nu. Flip en Typisch waren erg overtuigend. Ziet er goed uitquote:Op donderdag 17 april 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij binnenkort ook bij het exclusieve 'IFringe' clubje hoort?
Walter is zo een fucking baasquote:Op donderdag 17 april 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
Er was op NGC oid een keer iets dat ook over Fringe Science ging. We zapten er langs en bleven even hangen. En ik zo 'Heuj, die stem, dat lijkt wel John Noble, die acteur die Walter speelt in Fringe'
Nog geen 2 seconden later komt ie in beeld
Dan boeken uitkiezen die ze niet verfilmenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar ik vind boeken lezen leuk
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aflevering 5 nu. Flip en Typisch waren erg overtuigend. Ziet er goed uit
Hoe moet ik nou weten wat ze gaan verfilmen, daarnaast hoeven ze het niet persee te verneuken. Harry potter is ze prima geluktquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Walter is zo een fucking baas![]()
[..]
Dan boeken uitkiezen die ze niet verfilmen
Typisch naast je op de bank. Ik met een dekentje om mij heen geslagen door de gordijnen glurende toch.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als essnhills te moeilijk spellen is mag je ook gewoon ess zeggen hoor
Echt hèquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Walter is zo een fucking baas![]()
[..]
Dan boeken uitkiezen die ze niet verfilmen
Ja. Wat wil je eten? Dan zet ik dat op de vensterbank bij het raam.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch naast je op de bank. Ik met een dekentje om mij heen geslagen door de gordijnen glurende toch.
Huuuquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehehe shit
Ik had dat pas met een GoT character tijdens het lezen, even de wiki doorlezen omdat ik vergeten was wie ze was. Zat ik haar samenvatting van het laatste boek te lezen.!
Komt goed. We doen uiteindelijk toch samen boodschappen. Als je een product vreemd geplaatst vindt (Gehakt tussen de wijn of zo) zie het als een hint.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Wat wil je eten? Dan zet ik dat op de vensterbank bij het raam.
Ik zeg ook nergens dat ze het per se gaan verneuken.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat ze gaan verfilmen, daarnaast hoeven ze het niet persee te verneuken. Harry potter is ze prima gelukt
Gewoon in een spoiler zettenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Ik wou nu bijna een scene gaan oprakelen maar ik wil niet spoileren voor LR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ze moeten stoppen met hun artistieke inbreng en gewoon de boeken gaan verfilmen zoals ze zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze het per se gaan verneuken.
[..]
Gewoon in een spoiler zettenEn dan er boven niet voor Lr bestemd.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. We doen uiteindelijk toch samen boodschappen. Als je een product vreemd geplaatst vindt (Gehakt tussen de wijn of zo) zie het als een hint.
Ja dittem, maar dan een kwartierquote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga nog een uurtje wat doen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |